Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Styś Aniela (1942- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Usługi
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing usług : praca zbiorowa / pod redakcją Anieli Styś. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 277, [3] strony : ilustracje, mapa ; 21 cm.
W książce przedstawiono następujące zagadnienia : współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług, charakterystykę usług, instrumenty marketingu - mix w działalności usługowej, badania jakości usług, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsiębiorstw usługowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze usług, wyniki badań empirycznych na temat rzeczywistych zachowań podmiotów rynkowych w sferze usług w Polsce [Gandalf.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.6, 339.138(075.8) (2 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej