Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(98)
Forma i typ
E-booki
(262012)
Książki
(159095)
Proza
(74315)
Audiobooki
(23078)
Poezja
(12242)
Gry i zabawki
(98)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7565)
Czasopisma
(5223)
Publikacje dydaktyczne
(4738)
Publikacje popularnonaukowe
(4645)
Poradniki i przewodniki
(3584)
Publikacje dla niewidomych
(2758)
Dramat (rodzaj)
(2218)
Publikacje naukowe
(2160)
Komiksy i książki obrazkowe
(1321)
Publikacje fachowe
(930)
Publikacje informacyjne
(860)
Publikacje religijne
(425)
Albumy i książki artystyczne
(369)
Druki ulotne
(244)
Mapy
(152)
Starodruki
(136)
Artykuły
(63)
Publikacje promocyjne
(59)
Filmy i seriale
(57)
Muzyka
(43)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(43)
Nuty
(30)
Urządzenia
(29)
Fotografie
(9)
Rysunki
(9)
Grafiki
(4)
Pliki i bazy danych
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki Proza
(1)
Literatura faktu
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Przezrocza
(1)
Publikacje populatnonaukowe
(1)
Wydawnictwa popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
nieokreślona
(22)
dostępne
(6)
wypożyczone
(4)
Placówka
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(5)
Filia nr 2
(23)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 17
(3)
Filia nr 1 - gry
(66)
Autor
Larek Tomek
(3)
O'Connor Rory (1973- )
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Bernacka Agnieszka
(2)
Cathala Bruno
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Menzel Michael
(2)
Meredith Sam
(2)
Moon Alan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Taylor Georgie
(2)
Taylor Georgie. Palcem po śladzie
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Biboun
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bolme Edward
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boulanger Fabrice
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brassart René
(1)
Brown Lane
(1)
Bucci Marco
(1)
Burke Dave
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Bösch Holger
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Castelbajac Vainul de
(1)
Catell-Ruz
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevalier Charles
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Craig Karen
(1)
Cywińska Anna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Dave Harvey
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dobra Katarzyna
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Fujitja Shingo
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Garcia Alexandre
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Griffon Julien
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henneberg Jadwiga
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hepworth Andrew
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Himmelman Jeffery
(1)
Innes Andrew
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jedliński Artur
(1)
Kajdana Sylwia
(1)
Kanai Seiji
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Laderoute Dave
(1)
Lalet Michel
(1)
Lang Eric M
(1)
Lanvin Matthieu
(1)
Launius Richard
(1)
Lawrie Jane (1967- )
(1)
Lechicka Stanisława
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(97)
Odbiorca
Dzieci
(43)
Młodzież
(38)
9-13 lat
(36)
14-17 lat
(34)
6-8 lat
(29)
Dorośli
(21)
18+
(18)
0-5 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura japońska
(2)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(11)
Gry planszowe
(10)
Wyobraźnia
(5)
Twórczość
(4)
Gry strategiczne
(3)
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Pojazdy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Ciasta
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Ciągnik rolniczy
(1)
Czynności
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry sportowe
(1)
Historia
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kulinaria
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Miasta
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Ucieczki
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wsie
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Żółwie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Gry planszowe
(60)
Gry w karty
(19)
Gry edukacyjne
(12)
Broszura
(5)
Gry w kości
(3)
Książka-zabawka
(3)
Książki dla małych dzieci
(2)
Quizy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Książka kucharska
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(88)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
98 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka / Andrew Innes ; projekt graficzny Cezary Szulc. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (96 kart talia czerwona, 96 kart talia niebieska) ; karton, kolor ; w pudełku 14x19x4 cm + instrukcja : harmonijka (8 stron : ilustracje kolorowe ; 18 cm.)
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 30 minut.
Wiek: 10-100 lat.
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznaj i pokochaj Afrykę : gra misyjna / tekst i koncepcja gry: Michalina Jankowska ; projekt gry i ilustracje: Paweł Kołodziejski. - Kraków : Polskie Gry Planszowe, [2012]. - 1 gra, (108 afików [żetonów], 5 pionków, 40 kart z pytaniami, 1 kostka do gry): karton, tektura, plastik, drewno, sklejka; w pudełku 37x26x6 cm ; +instrukcja (8 stron : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 1-5
Wiek graczy: 6-99
Czas gry: 30-45 minut
„Poznaj i pokochaj Afrykę” jest grą o charakterze edukacyjnym i misyjnym, której celem jest poznanie kontynentu afrykańskiego. Gra przeznaczona jest dla osób ciekawych świata oraz pragnących przygód i wrażeń. Planszą gry jest mapa Afryki, na której poruszasz się po wyznaczonej trasie za pomocą pionków i kostki. Jeżeli chcesz zmierzyć się z żywiołem pustyni, spotkać Tuaregów, przejechać się na wielbłądzie, to ta gra Ci się spodoba. Jeżeli chcesz odwiedzić tradycyjną wioskę afrykańską, pomóc w pracy misjonarzom i poznać wielkich ludzi Afryki, to ta gra Cię zafascynuje. Jeżeli masz odwagę wyjechać na safari, zejść do kopalni diamentów albo przeprawić się przez bagna, to ta gra na pewno jest dla Ciebie. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
A gugu! / [autor: Sylwia Kajdana ; ilustracje: Ewa Nawrocka]. - Kraków : Aksjomat, [2021]. - [12] stron : ilustracje ; 15x16 cm.
(Akademia Maluszka)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
List Miłosny / projekt gry Seiji Kanai, John Zinser ; opracowanie Edward Bolme, Dave Laderoute ; rysownicy Andrew Hepworth, Jeffery Himmelman. - Kraków : Bard Centrum Gier, 2017. - 1 gra (32 karty gry, 8 kart pomocy ; karton, kolor ;w pudełku 7x12x2 cm + instrukcja: (19 stron : ilustracje kolorowe ; 12x7 cm.)
Liczba graczy: 2-4 osób
Czas gry 20 minut
Wiek graczy: 14+.
W trakcie rozgrywki trzymać będziesz w ręku sekretną kartę, która przedstawia osobę posiadającą aktualnie twój list. Upewnij się, że na koniec dnia wiadomość znajdzie się w rękach osoby najbliższej księżniczce, aby mieć pewność, że Anette przeczyta twe wyznanie jako pierwsze! List Miłosny to wielokrotnie nagradzana i niezwykle popularna gra ryzyka, dedukcji oraz szczęścia dla 2-4 graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa o Tortugę / autorzy : Madoka Kitao, Hiroki Kaneko ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : FoxGames, ©2015. - 1 gra (1 plansza, 12 klocków) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Wiek graczy: 7-107
Liczba graczy: 2
Czas gry: 15 minut
U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga! W tej grze nawet nieduża jednostka może pokonać fregatę, jeżeli dowodzi nią wytrawny kapitan. Wykorzystaj różne możliwości manewrowe okrętów, aby zwyciężać pojedynki i zdobywać punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Geniusz /Reiner Knizia. - Kraków : Bard Centrum Gier, 2012. - 1 gra (1 plansza do gry, 120 żetonów ; 1 woreczek ; 24 drewniane znaczniki w 6 kolorach) ;25x26x5cm +instrukcja: (1 karta : ilustracje ; 20x20 cm.)
Ilość graczy: 2-4.
Czas gry: 30-45 minut.
Wiek graczy: 8+.
Czy jesteście genialni? Z pewnością, zwłaszcza grając w tę wyjątkową grę. Genialnie was uzależni, ponieważ łączy w jedno: świetną rozgrywkę, doskonale wykonane elementy oraz prawdziwą strategię. Proste reguły, wartki przebieg gry oraz dobrze przemyślany system sprawiają że Mensa jest po prosty GENIALNA. Gra niezależna językowo. Wydanie zagraniczne z polską instrukcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie : gra karciana / Reiner Knizia. - [Warszawa] : Egmont Polska ; copyrght 2021. - 1 gra (5 kart koloru, 12 kafelków żółwi, 50 kart ruchu) ; karton, papier, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje ; 12 cm)
Liczba graczy: 2-5
Wiek graczy: 5+
"Pędzące Żółwie" niekwestionowany hit Egmontu ostatnich 8 lat w kompaktowej wersji. Teraz jeszcze łatwiej zabrać swoją ulubioną grę wyścigową na wyjazd. W pudełku jest 12 kartonowych żółwików i karty, ale nie ma planszy, która w tej wersji jest niepotrzebna. Gra doskonale oddaje emocje i rywalizacje ze swojego pierwowzoru. Taktyka i blefowanie - wyjątkowa gra rodzinna!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa na morzu : [Gra planszowa] / Stefan Kołecki ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2016. - 1 gra (24 karty statków, 24 żetony, kostka do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 20x13x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 18 cm)
(Dobra gra w dobrej cenie!)
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut
Wiek graczy: 6-106
Na Morzu Karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Aby wygrać, musisz użyć sprytu albo dużej siły ognia. Którą taktykę wybierzesz? Rzucaj kostką i zatapiaj galeony przeciwników! Wzmocnij statki dodatkowymi armatami i lepszym ożaglowaniem! Dostarcz do swojego portu najwięcej skarbów i wygraj! "Dobra gra w dobrej cenie!" to seria, w której znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podaj cegłę / autorzy gry Wolfgang Kramer, Hartmut Witt ; ilustracje Maciej Szymanowicz ; tłumaczenie Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Egmont Polska 2011. - 1 gra (72 elementy tworzące 12 budowli, 1 plansza pomocnicza, 12 kart budowlanych, 16 kart wydarzeń 40 kart robotników, 18 kart kredytów, 11 kart sytuacji ekonomicznej, 8 znaczników graczy, 1 znacznik klepsydry, 1 znacznik młotka, 63 żetony monet) : karton, kolor ; w pudełku 29,5x29x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 45 minut.
Wiek graczy: 10-110.
Zatrudniasz robotników o różnych kwalifikacjach: majstrów, brygadzistów, pomocników oraz uczniów. Wysyłasz robotników do pracy i... naprawdę budujesz budynki! Za wybudowane budynki dostajesz wyngrodzenie, z którego musisz opłacić swoją ekipę budowlaną. Zarządzanie ekipą budowlaną utrudniać ci będą nieprzewidziane okoliczności, takie jak pożary, eidemie, ulewy. Poza tym robotnicy czasami wszczynają awantury, ulegają wypadkom w pracy lub po prostu nie pojawią sięna budowie, ponieważ dzień wcześniej byli u cioci na imieninach...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skrzaty : 3 wesołe gry! / pomysł gry Antonina Kwasek ; zasady gry Julia Pogorzelska ; ilustracje Dorota Szoblik. - Częstochowa : Promatek Media, [2016]. - 3 gry (36 kart z zadaniami, 24 tafelki z wzorami, 48 skrzatów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x22x20 cm + instrukcja (4 strony : il ; 18 cm).
Liczba graczy 1-6.
Trzy wesołe gry: Złap skrzata, Wzory i kolory, Gdzie jesteś bracie?
Wiek graczy 4+
Trzech skrzacich braci zachęca do zabawy i nauki. Gry uczą rozróżniania wzorów, kolorów, kształtów, rozpoznawania szczegółów, ich analizowania i porównywania, ćwiczą spostrzegawczość i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sokole oko / pomysł gry Antonina Kwasek ; grafika i rysunki Patrycja Gazda, Wojciech Szwalski ; opracowanie i adaptacja Julia Pogorzelska. - Częstochowa : Adamigo, copyright 2012. - 8 gier (4 dwustronne plansze, 140 tafelków) : tektura, kolor ; w pudełku 3x34x21 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 17 cm).
8 gier edukacyjnych ćwiczących refleks i pamięć: Bystre oczko, Sokole oko, Skojarzenia, Bingo obrazkowe, Bingo skojarzenia, Bingo oczko, Zgadula, Niby lotek.
Liczba graczy 1-4.
Wiek 4+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone classic / [Michel Lalet, Laurent Levi]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra ( 1 plansza, 14 białych kul, 14 czarnych kul) : plastik ; w pudełku 32,5x30,5x6,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2 osób.
Czas rozgrywki : 20 minut.
Wiek graczy 7+.
Dwa wrogie obozy po przeciwnych stronach sześciokątnej planszy. Czarne kule przeciwko białym. Cel: zepchnąć sześć kul przeciwnika do łuz poza krawędzią planszy. Dopracuj atak, udoskonal obronę. Obserwuj, planuj... i w każdym ruchu uważnie podejmuj decyzje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rising Sun / autor gry Eric M. Lang ; ilustracje Adrian Smith ; tekst polski Piotr Wiśniewski. - Gliwice : Portal Games, [2018]. - 1 gra (wiele elementów) : tektura, kolor, plastik ; w pudełku 32x32x12 + instrukcja: (27 stron : ilustracje kolorowe ; 26 cm.)
Czas gry 90-120 minut.
Liczba graczy 3-5.
W pudełku: 58 szczegółowo wykonanych plastikowych figurek, 40 kolorowych podstawek pod figurki, 65 plastikowych Monet, 10 plastikowych znaczków Klanów, 66 kart, 1 plansza, 99 żetonów, 5 zasłonek Klanów.
Wiek gracza 14+.
Kolejna gra strategiczna autorstwa Erica Langa, twórcy hitu Blood Rage. Rising Sun przenosi akcję do starożytnej Japonii. Gracze wcielają się w role przywódców klanów walczących o kontrolę nad wyspami, a także o przychylność duchów i bóstw. Wspaniałe figurki, przepiękne ilustracje Adriana Smitha i rewelacyjne reguły stworzone przez weterana branży sprawiają, że Rising Sun jest absolutnym must-have dla każdego fana gier strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Horror w Arkham : przygodowa gra planszowa oparta na prozie H. P. Lovecrafta / autorzy gry Richard Launius i Kevin Wilson. - Kraków : Galakta, copyright 2005. - 1 gra (wiele elementów) : tektura, kolor. ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja: (24 strony : ilustracje kolorowe ; 28x28 cm.)
(Fantasy Flight Games)
W pudełku: plansza ; instrukcja ; 16 kart postaci Badaczy ; 16 znaczników Badaczy ; 16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badczy ; 5 kości ; 196 żetonów stanu Badacza ; 189 kart Badaczy ; 8 arkuszy Przedwiecznych ; 20 żetonów zagłady ; 179 kart Przedwiecznych ; 60 żetonów Potworów ; 16 żetonów Bram ; 14 pozostałych znaczników.
Liczba graczy 1-8.
Czas gry 2-4 godzin.
Wiek graczy: od 14 lat.
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy. Naprzeciw tych przerażających potworów staje grupa Badaczy, zdeterminowana odeprzeć falę mrocznych sił wszechświata. Jeśli chcą mieć chociaż cień szansy na sukces, będą musieli zgłębić tajemnice Mitów i wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, zaklęcia i broń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Druk ulotny
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fabryka robotów / autorzy Jason Lin, Frank Liu ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa: Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2017. - 1 gra (5 kart startowych , 50 kart robotów, przycisk stop) ; w pudełku 13x13 cm + instrukcja
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 20 minut.
Wiek 6+.
Spostrzegawczość i refleks! W fabryce praca wre. Na taśmie produkcyjnej pojawiają się różnokolorowe roboty. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odnalezienie robota, na którego właśnie przyszło zamówienie. Aby wygrać, musisz być szybszy od pozostałych graczy! Bądź jednak ostrożny, bo w fabryce czasami nie ma zamawianego robota. W takiej sytuacji należy jak najszybciej nacisnąć przycisk STOP i zatrzymać taśmę produkcyjną. Zwycięzcą zostanie najszybszy i najbardziej spostrzegawczy gracz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mniam mniam : upoluj swoje jedzonko / Meelis Looveer ; ilustracje Reinis Petersons. - Konin : G3, 2013. - 1 gra (3 plansze, 36 kart, 15 kości, notes, ołówek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x28x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Te muszki wyglądają tak smakowicie. Twoja żaba może złapać je wszystkie. Uważaj jednak, by żaba nie została upolowana przez cwanego jeża.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka / Karol Madaj. - Kraków : Trefl SA, copyright 2014. - 1 gra ( zawiera 1 planszę do gry ; 1 planszę z samochodami dostawczymi ; 30 pionków w 6 kolorach (po 5 w każdym kolorze) ; 1 znacznik gracza rozpoczynającego ; 1 znacznik przekupki ; 50 kart kolejki w 5 kolorach (po 10 w każdym kolorze) ; 5 kart listy zakupów ; 60 kart towarów w 5 kolorach (po 12 w każdym kolorze) ; 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach (po 3 w każdym kolorze) ; 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach (po 1 w każdym kolorze) ; karton, kolor ; w pudełku 37x25x6 cm + instrukcja (39 stron : ilustracje ; 20 cm).
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-5.
Czas rozgrywki 60 minut.
Wiek 12+.
„Kolejka” jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL. Zadanie graczy wydaje się proste. Muszą wysłać swoją rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste. Gracze ustawiają swoje pionki w kolejkach, nie wiedząc do którego sklepu zostanie dostarczony towar. Napięcie rośnie, gdy odsłania się karty dostawy towaru i okazuje się, że kart towaru starczy tylko dla kilku szczęśliwców, stojących najbliżej drzwi do sklepu. Kolejka zaczyna napierać na drzwi, bo każdy chce być pierwszy. Do przepychania się w kolejce gracze używają kart kolejki, takich jak: "Matka z dzieckiem na ręku", "Pan tu nie stał" czy "Towar spod lady". Muszą jednak uważać na "Remanent", "Pomyłkę w dostawie" oraz na stojące w każdej kolejce czarne pionki - spekulantów. Z zakupami wrócą do domu tylko ci, którzy najsprawniej wykorzystali trzymane w ręku karty kolejki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel ; [tłumaczone z niemieckiego]. - Kraków : Galakta, copyright 2015. - 1 gra (19 sześciokątnych pól terenu, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 4 karty koszty budowy, 2 karty specjalne, 2 podstawki na karty, pionek złodzieja, 6 pionków miast, 20 pionków osad ; 60 pionków dróg ; 18 żetonów z liczbami ; 2 kostki : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x28 cm, 20 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm. ))
Gra dla 3-4 osób.
Czas gry 75 minut.
Wiek graczy: 10+.
Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zmiennicy / Maja Mirska, Robert Sypek ; ilustracje Marek Szyszko. - Warszawa : Inte-gra, TVP S.A, 2014. - 1 gra (plansza, 1 kostka do gry, 4 Karty Pojazdów, 4 Figurki taksówek, 3 Patrole Milicji Obywatelskiej, 1 arkusz Księgi Skarg i Wniosków, 21 kart Głównych Pasażerów, 29 kart Wydarzeń, 47 kart Łebków, 63 karty WPT, 1 żeton Bhamaradżangi, 1 żeton Zenona Kuśmidra, 1 znacznik czasu, 4 żetony prędkości, 11 żetonów skarg, 54 żetony pieniędzy, 20 żetonów sygnalizatorów, 20 żetonów niecierpliwości, 40 żetonów lokacji, 26 talonów na paliwo, 14 żetonów mandatów, 78 żetonów Łebków : karton, kolor ; w pudełku 25,5x25,5x7 cm + instrukcja (19 stron : ilustracje).
Gra dla 1-4 osób.
Czas gry 45-90 minut.
Wiek 12+.
Gra planszowa "Zmiennicy" to kolejna gra inspirowana niezwykle popularnym serialem telewizyjnym w reżyserii Stanisława Barei o tym samym tytule. Taksówkarze (WPT) czekają na pasażerów w swoich w swoich szybkich i komfortowych Fiatach 125p. Centala telefoniczna WPT co chwile przyjmuje nowe zlecenia , a pasażerowie to prawdziwy przekrój społeczeństwa tamtej epoki. Urzędnicy i zwykli obywatele płacą niewiele, ale rzetelnie. Prawdziwą okazję do zarobku stanowią dewizowcy, podejrzane typy i klienci "po gazem" - ci często płacą coś ekstra. dynamiczna rozgrywka, proste zasady, emocjonująca rywalizacja oraz wymuszona współpraca - to cechy gry "Zmiennicy". Czujność Milicji Obywatelskiej oraz przestępcze intrygi Krashana Bhamaradżangi - studenta z Bangkoku i Zenona Kuśmidera - przedsiębiorczego strażaka, dodatkowo utrudniają zycie warszawskim szoferom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej