Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Gry i zabawki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Filia nr 1 - gry
(8)
Autor
Beaulieu Mathieu
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Rojewski Jan
(1)
Rozesłaniec Andrzej
(1)
Socha Piotr
(1)
Soto Pedro
(1)
Stajszczak Michał
(1)
Szczap Jacek
(1)
Takuya Okabe
(1)
Włostowski Maciej
(1)
Śledziński Michał (1978- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Młodzież
(5)
14-17 lat
(4)
18+
(4)
6-8 lat
(4)
Dorośli
(4)
Dzieci
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Humor
(1)
Ordynatorzy
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Ucieczki
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(8)
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry edukacyjne
(4)
Gry w karty
(3)
Krzyżówki (gry)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
Medycyna i zdrowie
(1)
8 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 30 minut
Wiek sugerowany: 6+
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tempo! : Junior / projekt graficzny Małgorzata Parczewska ; ilustracje Małgorzata Detner i Anna Gensler. - Warszawa : Granna, 2016. - 1 gra ( plansza do gry, 60 kart, 5 pionków(w różnych kolorach) i 5 odpowiadających im żetonów, 42 żetony liter, żeton pierwszego gracza, klepsydra z zasłonką) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x08 cm + instrukcja.
Liczba graczy 2-10.
Czas gry 30 minut.
Wiek 5-12.
Celem gry jest zgromadzenie jak największej liczby punktów. Punkty można zdobyć na dwa sposoby: zbierając żetony liter oraz przekraczajć linię mety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podaj hasło / Roberto Pisonero Trapote ; [ilustracje: Pedro Soto] - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra : (16 kart pozycji, 18 kart punktacji, 56 kart tematów/liter, 24 znaczniki, 1 klepsydra) karton, drewno, plastik; w pudełku 13x13x5 cm +instrukcja (8 stron, ilustracje, 12 cm).
Liczba graczy: 2-10
Wiek graczy: 10+
Czas gry: 20 minut
Gracze dzielą się na dwie drużyny. Zadaniem obu drużyn jest podanie jak największej liczby haseł, które pasują do danej kategorii oraz zawierają wskazaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra. "Podaj hasło" to szalona gra imprezowa, w której liczy się kreatywność, refleks i szybkość myślenia. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki wyścig / autorzy gry Jan Rojewski i Michał Stajszczak. - Warszawa: Granna, 2012. - 16 segmentów torów (8 kwadratowych, 8 trójkątnych, 6 samochodów wyścigowych, 6 prędkościomierzy, 6 strzałek, 6 elementów łączących, 174 żetony opon, kostka, instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy: 8+
Wiek graczy 8+; liczba graczy 2-6
Wielki Wyścig to gra, która pozwala przeżyć emocje znane tylko kierowcom wyścigowym. Gracze budują swój tor. Sami decydują o tym z jaka prędkością po nim pędzą. Przy szybkiej jeździe ryzykuj, że wypadną z toru, ale szanse na wygranie rosną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie raki zimują? Quiz / [autorzy pytań Andrzej Rozesłaniec, Maciej Włostowski ; ilustracja na okładce: Edward Lutczyn]. - Warszawa : Granna, copyright 2001. - 1 gra (1 plansza, 4 podstawki, 4 figurki raków, 45 kart z pytaniami): karton, tektura, plastik; w pudełku 18x12x4 cm +instrukcja (4 strony)
(Gry Podróżne)
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 6-10 lat
Gdzie raki zimują? To jedno z 270 ważnych pytań i 810 śmiesznych odpowiedzi z różnych dziedzin. Do każdego pytanie są podane trzy odpowiedzi - tylko jedna prawidłowa. Gdy dobrze odpowiesz możesz przesunąć swojego raczka o jedno pole do przodu. Gra wzbogaca słownictwo dziecka i w atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury i innych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w słówka to lepsze niż krzyżówka / autor gry Jacek Szczap. - Warszawa : Granna, 2014. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 84 żetony, 4 stojaki, 1 notes, 1 ołówek, 1 woreczek):karton, tektura, plastik; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja.
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 30 minut
Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz SŁÓWKA wędrują we wszystkie strony! Gra w SŁÓWKA to lepsze niż krzyżówka. Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka! Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty1 Dwie różne plansze i dwa warianty gry – skracaj lub wydłużaj rozgrywkę! SŁÓWKA to wyjątkowa gra słowna, w której wyrazy układamy we wszystkich kierunkach.1 Gracze losują literki, umieszczone na sześciokątnych żetonach. Następnie tworzą z nich słowa, układając je na planszy. Gracz, który otoczy literkami pole bonusowe, zdobywa dodatkowe punkty! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardio alarm! / koncept gry: Grupa LM ; ilustracje: Michał Śledziński. - Warszawa : Granna, ©2012. - 1 gra (110 kart, 1 żeton startowy, wkładka edukacyjna):karton, tektura; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja
Wiek graczy: 7-99 lat
Liczba graczy: 3-5
„Cardio Alarm!” to karciana gra w szaleńczy wyścig po szpitalnych korytarzach. Szybko, szybko! Zablokuj wszystkie wyjścia zanim agenci uciekną z tajnym projektem. Masz do pomocy personel szpitala, a także swój refleks i spryt. Kto najszybciej zablokuje drogi ucieczki? Gra karciana z elementami edukacyjnymi, opracowanymi we współpracy z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii imienia profesora Zbigniewa Religii. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przewrotne żabki / [autor] Okabe Takuya, [ilustracje] Mathieu Beaulieu. - Warszawa : Granna, copyright 2021. - 1 gra (36 kafelków, 4 żetony żabek, 1 plansza) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x14x14 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 20 minut
Wiek graczy: 6-99
Mała, poręczna wersja gry, w której sprawdzisz oraz poszerzysz stan swojej wiedzy na temat polskiej historii, geografii, filmu, kultury i przyrody. Zadaniem graczy jest właściwe odpowiadanie na zadane losowo pytania. Dodatkowym urozmaiceniem jest sprawdzenie znajomości polskiej ortografii czy wymowy trudnych polskich zdań. Pudełko doskonale mieści się w plecaku oraz torebce dzięki czemu można zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. Jak grać? Wybierz kafelek i połóż go na planszy. Położyłeś Żabkę - przewróć sąsiednie Żabki. Umieściłeś Węża - usuń Żabkę. Wygrasz, gdy położysz najwięcej Żabek. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej