Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(98)
Forma i typ
E-booki
(262051)
Książki
(159095)
Proza
(74315)
Audiobooki
(23086)
Poezja
(12242)
Gry i zabawki
(98)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7565)
Czasopisma
(5223)
Publikacje dydaktyczne
(4738)
Publikacje popularnonaukowe
(4645)
Poradniki i przewodniki
(3584)
Publikacje dla niewidomych
(2758)
Dramat (rodzaj)
(2218)
Publikacje naukowe
(2160)
Komiksy i książki obrazkowe
(1321)
Publikacje fachowe
(930)
Publikacje informacyjne
(860)
Publikacje religijne
(425)
Albumy i książki artystyczne
(369)
Druki ulotne
(244)
Mapy
(152)
Starodruki
(136)
Artykuły
(63)
Publikacje promocyjne
(59)
Filmy i seriale
(57)
Muzyka
(43)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(43)
Nuty
(30)
Urządzenia
(29)
Fotografie
(9)
Rysunki
(9)
Grafiki
(4)
Pliki i bazy danych
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki Proza
(1)
Literatura faktu
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Przezrocza
(1)
Publikacje populatnonaukowe
(1)
Wydawnictwa popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
nieokreślona
(22)
dostępne
(6)
wypożyczone
(4)
Placówka
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(5)
Filia nr 2
(23)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 17
(3)
Filia nr 1 - gry
(66)
Autor
Larek Tomek
(3)
O'Connor Rory (1973- )
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Bernacka Agnieszka
(2)
Cathala Bruno
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Menzel Michael
(2)
Meredith Sam
(2)
Moon Alan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Taylor Georgie
(2)
Taylor Georgie. Palcem po śladzie
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Biboun
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bolme Edward
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boulanger Fabrice
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brassart René
(1)
Brown Lane
(1)
Bucci Marco
(1)
Burke Dave
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Bösch Holger
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Castelbajac Vainul de
(1)
Catell-Ruz
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevalier Charles
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Craig Karen
(1)
Cywińska Anna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Dave Harvey
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dobra Katarzyna
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Fujitja Shingo
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Garcia Alexandre
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Griffon Julien
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henneberg Jadwiga
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hepworth Andrew
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Himmelman Jeffery
(1)
Innes Andrew
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jedliński Artur
(1)
Kajdana Sylwia
(1)
Kanai Seiji
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Laderoute Dave
(1)
Lalet Michel
(1)
Lang Eric M
(1)
Lanvin Matthieu
(1)
Launius Richard
(1)
Lawrie Jane (1967- )
(1)
Lechicka Stanisława
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(97)
Odbiorca
Dzieci
(43)
Młodzież
(38)
9-13 lat
(36)
14-17 lat
(34)
6-8 lat
(29)
Dorośli
(21)
18+
(18)
0-5 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura japońska
(2)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(11)
Gry planszowe
(10)
Wyobraźnia
(5)
Twórczość
(4)
Gry strategiczne
(3)
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Pojazdy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Ciasta
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Ciągnik rolniczy
(1)
Czynności
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry sportowe
(1)
Historia
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kulinaria
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Miasta
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Ucieczki
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wsie
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Żółwie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Gry planszowe
(60)
Gry w karty
(19)
Gry edukacyjne
(12)
Broszura
(5)
Gry w kości
(3)
Książka-zabawka
(3)
Książki dla małych dzieci
(2)
Quizy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Książka kucharska
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(88)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
98 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? / Käre U. Anderson. - Kraków : Tactic Games, 2013. - 1 gra (1 plansza, 300 kart (144 kart z zadaniami zręcznościowymi, 144 kart z zadaniami umysłowymi, 12 kart do obstawienia), banknotów, 3 klepsydry, 6 pionków, 1 kostka, notatnik) : karton, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe)
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 45 minut.
Wiek sugerowany: 8+
W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to ekstra punkty dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruxelles : Repos, [2010]. - 1 gra (7 plansz cudów świata, 7 kart cudów świata, 49 kart I era , 49 kart II era, 50 kart III era, 42 żetony konflikt, 20 monet o wartości 3, 30 monet o wartości 1, 1 notes punktacji, 2 karty wariantu dla 2 graczy) : karton, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-7 graczy.
Czas rozgrywki 30 minut.
Wiek graczy 10+
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Rozszerzenie] : Babel / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 24 płytki Babel, 15 kart Wielkiego Projektu, 10 żetonów Uczestnictwa, 166 żetonów (różne typy), 1 notes punktacji, 1 instrukcja, 1 karta pomocy : karton, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x5,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2- 7 osób.
Dodatek do gry 7 cudów świata.
Czas gry 40 minut.
Wiek graczy 10+.
Wszystkie narody obserwują budowę majestatycznej wieży Babel, która wznosi się ponad horyzontem i niemal sięga już niebios. Każdy z graczy może podjąć decyzję, czy chce wziąć udział w budowie i finansowaniu związanych z nią prestiżowych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / autorzy Denis Blanchot, Jean-François Andreani, Jean-Francois Andreani, Toussaint Benedetti, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, 2016. - 1 gra (55 kart, po 8 symboli na karcie) : metal, kolor ; w pudełku 13x13x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 4 cm).
Liczba graczy 2-8.
Czas gry 5-10 min.
Dobble to seria 5 szybkich mini-gier.
Wiek 6+.
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 30 minut
Wiek sugerowany: 6+
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie 9: 50 strasznych opowieści / [autor Holger Bösch ; ilustrator Bernhard Skopnik]. - Konin : G3 , 2017. - 1 gra ([50] kart luzem) ; karton, kolor ; w pudełku 14x10x3 cm + instrukcja harmonijka ( 8 stron : ilustracje ; 13x9 cm).
Czas gry 2-222 minut.
Liczba graczy od 2.
Wiek 14-99 lat.
Czarne historie to elektryzujące, okropne, a czasemi makabryczne opowieści, które faktycznie się wydarzyły... albo mogły się wydarzyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karmaka / autorzy Eddy Boxerman, Dave Burke ; ilustracje Lane Brown, Marco Bucci. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2017. - 1 gra (plansza Karmicznej Drabiny, 64 karty, w tym 19 czerwonych kart, 19 zielonych kart, 19 niebieskich kart, 7 kart mozaiki, 4 karty pomocy, 12 żetonów Pierścieni Korony, 4 znaczniki graczy) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja: (12 stron : ilustracje kolorowe ; 19 cm.)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek graczy: 14+.
Karmaka, strategiczna gra karciana, w której przeżyjecie wiele wcieleń, nim osięgniecie najwyższy poziom rozwoju i poznania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / Domingo Cabrero, Carlos López, Santi Santisteban ; ilustracje: David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
Liczba graczy: 2-6
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 20 minut
"Wirus!" - najbardziej zaraźliwa gra karciana na swiecie. Stań do walki z epidemią! Złośliwe wirusy atakują, a Ty, jako naukowiec, możesz je powstrzymać, a do tego nieźle zarobić. Dla zwycięzcy przewidziany jest grant na badania. Dlatego na drodze do zwycięstwa wszelkie metody, nawet nieetyczne, są dozwolone. Użyj swego sprytu i inteligencji, aby pokonać rywali i wygrać. Czy "Wirus!" zarazi również Ciebie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki, 48 płytek domina, 8 drewnianych znaczników króla w 4 kolorach, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas gry 15 min.
Kingdomino to wspaniała gra taktyczno-strategiczna bazująca na mechanice domina, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, zgodnych ze sobą jedną z części - podobnie jak w ukochanej przez graczy klasycznej grze Dominio - dbając, aby nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, aby nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiając na tak powstałej planszy w kluczowych miejscach specjalne budynki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotostrofa! /Bruno Cathala i Matthieu Lanvin ; z ilustracjami Vainul de Castelbajac. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (46 kart kotów, 5 kart pomocy gracza, karta strzałki) : karton, kolor ; w pudełku 9x9x3 cm + instrukcja: (1 karta złożona : ilustracje kolorowe ; 16x24 cm.)
Liczba graczy 3 do 5.
Czas gry 15 minut.
Wiek graczy od 7 lat.
Uwaga! Zły kot! Ale za to jaki uroczy - Wylosuj kartę od sąsiada. Odrzuć dwie karty o tej samej wartości. Grę wygrywa osoba, która pozbędzie się wszystkich kart. Mimo że kotki wyglądają na urocze, to potrafią być niezwykle złośliwe. By wygrać gracze muszą jak najlepiej wykorzystywać wywoływane przy pomocy par superefekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wikingowie na pokład! / Charles Chevalier, Catherine Dumas, Pascal Pelemans ; ilustracje Christine Deschamps, Maeva da Silva, Tomek Larek - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2017. - 1 gra (plansza do gry, 24 fragmenty kadłubów, 8 dziobów, 7 ruf, 4 tarcze punktacji, 17 figurek wikingów, 16 żetonów zakładów, 15 żetonów towarów, 3 żetony wartości rynkowej) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x7 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki 45 minut.
Wiek 8+.
Jest wiosna i wikingowie przygotowują się do kolejnej kupieckiej wyprawy. Tak, dokładnie-ludzie północy to nie tylko morscy rozbójnicy, ale też prężnie działający kupcy. Twoim zadaniem jest tak rozmieścić swoją załogę, aby przejąć kontrolę nad najlepiej zaopatrzonymi okrętami. Możesz też właściwie obstawić zwycięzców tej rywalizacji (a nie musisz to być ty!), by zyskać cenne punkty. Strategia działania należy tylko do ciebie! Działaj sprytnie, obserwuj innych i nie daj się przechytrzyć wodzom pozostałych drużyn wikingów. Nie zapomnij - to ty masz panować na morskich szlakach handlowych. Przyjmij najlepsze staki, wyrusz na wyprawę i zostań najbogatszym wodzem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bonk / [autor wzoru Dave Harvey]. - Konin : G3, 2018. - 1 gra plansza drewniana ; w pudełku 41x58x9 cm +instrukcja: (4 strony : ilustracje ; 21 cm.)
Autor
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 10 minut.
Pudełko zawiera: 1 plansze drewnianą, 4 zjeżdżalnie, 12 metalowych kulek, w drewniana kulka, 2 znaczki punktów.
Wiek graczy: 8+.
Celem gry jest takie zrzucanie metalowych kulek ze zjeżdżalni, aby uderzały w drewnianą kulkę, a ta z kolei, trafiła do bramki przeciwnika. I to właściwie wszystko! Pełna odpowiedź na bezustannie powracające, przy każdej nowej planszówce pytanie: "Jak się w to gra?"! Oprócz krótkich i bardzo prostych zasad, kolejną zaletą "Bonka" jest wysoka regrywalność, która daje mnóstwo przyjemności z gry i sprawia, że rozgrywka zaskakuje nas za każdym razem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na sprzedaż / Stefan Dorra. - [Gliwice] : 2Pionki, copyright 2021. - 1 gra (30 kart Nieruchomości, 30 kart Czeków, 84 żetony Monet) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x15x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 3-6
Czas gry: 30 minut
Wiek graczy: 10+
„Na Sprzedaż” to znakomita, prosta i przystępna gra licytacyjna, w której najpierw kupujecie Nieruchomości, by zaraz potem sprzedać je z jak największym zyskiem. Droga do zwycięstwa nie jest wcale prosta. Musicie trafnie oceniać wartość Nieruchomości wystawionych na licytację, przewidywać poczynania przeciwników, a wreszcie skłonić ich do podjęcia błędnych decyzji, dzięki którym to wy zarobicie najwięcej. Mała i sprytna gra „Na Sprzedaż” płynnie przeplata licytację otwartą i licytację w ciemno, łącząc sprawdzone rozwiązania z oryginalną i nowatorską mechaniką. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terra : jak dobrze znasz świat? / Friedemann Frise ; [ilustracje kinetic]. - Warszawa : Egmont, 2021. - Pudełko zawiera: planszę, 150 kart czterech poziomach trudności, 1 pudełko na karty, 36 kilkukolorowych znaczników, instrukcję.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Wiek graczy: 10-110.
Ilość graczy: 2-6.
Czas gry: 45 min.
Jak dobrze znasz świat? Światowy bestseller w nowej odsłonie TERRA to imprezowo-familijna gra, która już zdobyła serca polskich graczy. Teraz wraca w nowej szacie graficznej i ze zaktualizowanymi zadaniami. TERRA to idealna gra na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. Ma proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji. Ile metrów długości ma most Golden Gate Bridge? W którym mieście na Ziemi żyje najwięcej mieszkańców? Jak daleko w niebo sięga najwyższa wieża kościelna na świecie i jaką głębokość ma najgłębsze jezioro? Między innymi takie pytania oraz wiele innych, o wszystko co składa się na różnorodność naszej planety, zadadzą sobie gracze „TERRY”. Na kartach gry zebrano 900 zaskakujących zadań, umożliwiających rozegranie kilkudziesięciu partii bez powtórki. W grze „Terra” czekają na ciebie różne niespodzianki, trudne zagadki, nieoczekiwane fakty, zadziwiające informacje. Nie sposób przecież spamiętać wszystkich pytań. Dlatego punkty zdobywasz także za przybliżone odpowiedzi. Masz wiele możliwości, by otrzymać punkty. Nie musisz znać poprawnej odpowiedzi, ale możesz ją oszacować. Patrz uważnie, jak obstawiają inni gracze. Uważaj jednak, aby nie ryzykować za bardzo, bo możesz stracić wcześniej zdobyte punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polowanie na skrzaty / autor gry Alexandre Garcia ; ilustracje Fabrice Boulanger. - Nowy Sącz : Hobbity.eu, copyright 2013. - 1 gra (40 dużych kart) : karton, kolor ; w pudełku 17x12x4 cm + instrukcja : (1 karta złożona : ilustracje ; 21x28cm.)
Liczba graczy 2-9.
Czas gry: od 5 do 10 minut.
Wiek 4+.
Sposób gry: "1 pomieszczenie + 1 animator". Przebiegłe skrzaty opanowały Wasz dom! Te małe żartownisie uwielbiają robić psikusy, gdy nikt ich nie widzi. Lepiej szybko dowiedzcie się, gdzie są skrzacie kryjówki. Celem gry jest odnalezienie jak największej ilości skrzatów, które pochowały się w różnych zakamarkach Waszego domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Yōkai / [tekst] Julien Griffon, [ilustracje] Christine Alcouffe ; [opracowanie edycji polskiej Marek Baranowski, Arek Maj]. - Warszawa : FoxGames, copyright 2019. - 1 gra (16 kart Yōkai, 14 kart podpowiedzi, 6 kart pojednania, 3 karty celów) : karton, kolor ; w pudełku 4x12x12 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 20 minut
Yōkai ogarnął wielki niepokój! Te japońskie duchy źle znoszą towarzystwo innych nadprzyrodzonych istot. Odwieczna walka trwa. Cztery rodziny duchów darzą się nienawiścią od pokoleń, a waszym zadaniem jest przywrócenie spokoju i harmonii wśród nich. „Yōkai” to kooperacyjna gra karciana, w której wspólnie musicie okiełznać niespokojne duchy. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna narodów / autorzy Nina Håkansson, Einar Rosén, Robert Rosén, Rustan Hakansson ; ilustracje Ossi Hiekkala, Jere Kasanen, Frida Lögdberg. - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (plansza podsumowania, 1 plansza postępu, 5 plansz graczy, 65 drewnianych robotników, 25 drewnianych dysków graczy, 1 drewniany znacznik wojny, 1 drewniany znacznik rundy, 15 drewnianych architektów, 1 drewniana kostka, 1 notes punktacji, 296 kart postępu, 48 kart wydarzeń, 4 płytki pomocy, 5 kart kolejności, 24 płytki wydarzeń (do gry solo), 252 żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27,5x40x9 cm + instrukcja.
Gra dla 1-5 osób.
Czas rozgrywki 40 minut.
Wiek 14+.
Wojna Narodów to gra planszowa dla 1-5 osób o czasie rozgrywki wynoszącym 40 minut na gracza. Gracze stają na czele różnych cywilizacji i prowadzą je od czasów antycznych aż do wybuchu I Wojny Światowej. Cywilizacje bezustannie ze sobą rywalizują, dbając równocześnie o zrównoważony rozwój, ochronę przed zagrożeniami oraz zaspokajanie potrzeb swoich obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : Zwierzęta / Frédéric Henry ; ilustracje Gaël Lannurien, Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (110 kart zwierząt, pudełko metalowe) ; w pudełku 13x13 cm + instrukcja
(Cardline)
Liczba graczy 2-8.
Czas gry 15 minut.
Wiek 7+.
Skrzyżowanie Fauny i Timeline! Idealna gra rodzinna i imprezowa. Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami! To idealna gra na lekkie popołudnie z rodziną czy znajomymi, a przy tym mająca znaczący walor edukacyjny, będąca świetnym narzędziem do wykorzystania w szkole. (www.rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej