Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Gry i zabawki
(60)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 2
(3)
Filia nr 17
(1)
Filia nr 1 - gry
(56)
Autor
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Moon Alan
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Biboun
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Catell-Ruz
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chevalier Charles
(1)
Collette Xavier
(1)
Cywińska Anna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Griffon Julien
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kitao Madoka
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Lalet Michel
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Menzel Michael
(1)
Mirska Maja
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Mura Kuraki
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pelemans Pascal
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Prinz Peter
(1)
Rimm Agnieszka
(1)
Rojewski Jan
(1)
Rosén Einar
(1)
Rosén Robert
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rozesłaniec Andrzej
(1)
Ryszko Grzegorz
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Rösner Horst-Rainer
(1)
Santisteban Santi
(1)
Siedliński Dariusz
(1)
Silva Maeva da
(1)
Socha Piotr
(1)
Soto Pedro
(1)
Stajszczak Michał
(1)
Stosik Anna
(1)
Sypek Robert
(1)
Szczap Jacek
(1)
Szweda Szymon
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Szyszko Robert
(1)
Takuya Okabe
(1)
Torres Djib
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Młodzież
(27)
14-17 lat
(25)
9-13 lat
(25)
Dorośli
(20)
Dzieci
(20)
18+
(18)
6-8 lat
(18)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura japońska
(2)
Temat
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Historia
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Ucieczki
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wyobraźnia
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Powieść
(44600)
Opowiadania i nowele
(13235)
Powieść obyczajowa
(10106)
Wiersze
(7167)
Kryminał
(4919)
Gry planszowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(4088)
Romans
(3971)
Pamiętniki i wspomnienia
(3748)
Thriller
(3298)
Opracowanie
(3271)
Poradnik
(3036)
Biografia
(2956)
Powieść historyczna
(2787)
Powieść przygodowa
(2731)
Antologia
(2590)
Poezja polska
(2563)
Fantasy
(2360)
Materiały pomocnicze
(2238)
Sensacja
(2146)
Podręczniki akademickie
(2093)
Fantastyka
(1896)
Bajki i baśnie
(1729)
Biografie
(1663)
Podręcznik
(1431)
Podręczniki
(1401)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1349)
Publikacja bogato ilustrowana
(1290)
Reportaż
(1257)
Wydawnictwa dla niewidomych
(1242)
Encyklopedia
(1232)
Przewodnik turystyczny
(1196)
Dramat (gatunek literacki)
(1178)
Saga rodzinna
(1162)
Literatura polska
(1146)
Pamiętniki polskie
(1093)
Powieść psychologiczna
(1086)
Adaptacja literacka
(1075)
Lektura z opracowaniem
(1052)
Poezja
(901)
Publicystyka
(875)
Komiks
(826)
Opowiadanie dziecięce polskie
(757)
Praca zbiorowa
(733)
Ćwiczenia i zadania
(681)
Poezja dziecięca polska
(655)
Publikacje dla dzieci
(650)
Książki dla małych dzieci
(642)
Dokumenty dźwiękowe
(626)
Powieść biograficzna
(610)
Publicystyka polska
(573)
Science fiction
(562)
Horror
(555)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(513)
Esej
(480)
Audiobooki
(473)
Powieść erotyczna
(468)
Wydawnictwa dla dzieci
(467)
Romans historyczny
(440)
Albumy
(426)
Broszura
(423)
Monografia
(423)
Materiały konferencyjne
(422)
Dramat polski
(416)
Komedia
(395)
Relacja z podróży
(388)
Wywiad dziennikarski
(376)
Legendy i podania
(372)
Literatura
(361)
Przepisy kulinarne
(331)
Powieść podróżnicza
(330)
Fraszki
(321)
Słownik biograficzny
(307)
Album
(291)
Książka obrazkowa
(290)
Źródła historyczne
(287)
Listy
(243)
Komiksy
(233)
Satyra
(233)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(232)
Tragedia
(229)
Słowniki polskie
(227)
Powieść dziecięca polska
(224)
Malarstwo polskie
(223)
Informator
(217)
Literatura dla dzieci
(217)
Bibliografia
(216)
Opowiadania i nowele przygodowe
(213)
Przypowieść
(200)
Autobiografia
(196)
Dystopia
(189)
Fotografia polska
(189)
Felieton
(184)
Analiza i interpretacja
(183)
Pieśń
(181)
Literatura podróżnicza polska
(173)
Kompendia i repetytoria
(170)
Podręczniki dla szkół średnich
(167)
Gry i zabawy umysłowe
(165)
Opowiadanie rosyjskie
(160)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(158)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(58)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
60 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? / Käre U. Anderson. - Kraków : Tactic Games, 2013. - 1 gra (1 plansza, 300 kart (144 kart z zadaniami zręcznościowymi, 144 kart z zadaniami umysłowymi, 12 kart do obstawienia), banknotów, 3 klepsydry, 6 pionków, 1 kostka, notatnik) : karton, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe)
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 45 minut.
Wiek sugerowany: 8+
W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to ekstra punkty dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruxelles : Repos, [2010]. - 1 gra (7 plansz cudów świata, 7 kart cudów świata, 49 kart I era , 49 kart II era, 50 kart III era, 42 żetony konflikt, 20 monet o wartości 3, 30 monet o wartości 1, 1 notes punktacji, 2 karty wariantu dla 2 graczy) : karton, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-7 graczy.
Czas rozgrywki 30 minut.
Wiek graczy 10+
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Rozszerzenie] : Babel / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 24 płytki Babel, 15 kart Wielkiego Projektu, 10 żetonów Uczestnictwa, 166 żetonów (różne typy), 1 notes punktacji, 1 instrukcja, 1 karta pomocy : karton, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x5,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2- 7 osób.
Dodatek do gry 7 cudów świata.
Czas gry 40 minut.
Wiek graczy 10+.
Wszystkie narody obserwują budowę majestatycznej wieży Babel, która wznosi się ponad horyzontem i niemal sięga już niebios. Każdy z graczy może podjąć decyzję, czy chce wziąć udział w budowie i finansowaniu związanych z nią prestiżowych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 30 minut
Wiek sugerowany: 6+
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / Domingo Cabrero, Carlos López, Santi Santisteban ; ilustracje: David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
Liczba graczy: 2-6
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 20 minut
"Wirus!" - najbardziej zaraźliwa gra karciana na swiecie. Stań do walki z epidemią! Złośliwe wirusy atakują, a Ty, jako naukowiec, możesz je powstrzymać, a do tego nieźle zarobić. Dla zwycięzcy przewidziany jest grant na badania. Dlatego na drodze do zwycięstwa wszelkie metody, nawet nieetyczne, są dozwolone. Użyj swego sprytu i inteligencji, aby pokonać rywali i wygrać. Czy "Wirus!" zarazi również Ciebie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki, 48 płytek domina, 8 drewnianych znaczników króla w 4 kolorach, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas gry 15 min.
Kingdomino to wspaniała gra taktyczno-strategiczna bazująca na mechanice domina, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, zgodnych ze sobą jedną z części - podobnie jak w ukochanej przez graczy klasycznej grze Dominio - dbając, aby nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, aby nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiając na tak powstałej planszy w kluczowych miejscach specjalne budynki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wikingowie na pokład! / Charles Chevalier, Catherine Dumas, Pascal Pelemans ; ilustracje Christine Deschamps, Maeva da Silva, Tomek Larek - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2017. - 1 gra (plansza do gry, 24 fragmenty kadłubów, 8 dziobów, 7 ruf, 4 tarcze punktacji, 17 figurek wikingów, 16 żetonów zakładów, 15 żetonów towarów, 3 żetony wartości rynkowej) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x7 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki 45 minut.
Wiek 8+.
Jest wiosna i wikingowie przygotowują się do kolejnej kupieckiej wyprawy. Tak, dokładnie-ludzie północy to nie tylko morscy rozbójnicy, ale też prężnie działający kupcy. Twoim zadaniem jest tak rozmieścić swoją załogę, aby przejąć kontrolę nad najlepiej zaopatrzonymi okrętami. Możesz też właściwie obstawić zwycięzców tej rywalizacji (a nie musisz to być ty!), by zyskać cenne punkty. Strategia działania należy tylko do ciebie! Działaj sprytnie, obserwuj innych i nie daj się przechytrzyć wodzom pozostałych drużyn wikingów. Nie zapomnij - to ty masz panować na morskich szlakach handlowych. Przyjmij najlepsze staki, wyrusz na wyprawę i zostań najbogatszym wodzem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na sprzedaż / Stefan Dorra. - [Gliwice] : 2Pionki, copyright 2021. - 1 gra (30 kart Nieruchomości, 30 kart Czeków, 84 żetony Monet) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x15x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 3-6
Czas gry: 30 minut
Wiek graczy: 10+
„Na Sprzedaż” to znakomita, prosta i przystępna gra licytacyjna, w której najpierw kupujecie Nieruchomości, by zaraz potem sprzedać je z jak największym zyskiem. Droga do zwycięstwa nie jest wcale prosta. Musicie trafnie oceniać wartość Nieruchomości wystawionych na licytację, przewidywać poczynania przeciwników, a wreszcie skłonić ich do podjęcia błędnych decyzji, dzięki którym to wy zarobicie najwięcej. Mała i sprytna gra „Na Sprzedaż” płynnie przeplata licytację otwartą i licytację w ciemno, łącząc sprawdzone rozwiązania z oryginalną i nowatorską mechaniką. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terra : jak dobrze znasz świat? / Friedemann Frise ; [ilustracje kinetic]. - Warszawa : Egmont, 2021. - Pudełko zawiera: planszę, 150 kart czterech poziomach trudności, 1 pudełko na karty, 36 kilkukolorowych znaczników, instrukcję.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Wiek graczy: 10-110.
Ilość graczy: 2-6.
Czas gry: 45 min.
Jak dobrze znasz świat? Światowy bestseller w nowej odsłonie TERRA to imprezowo-familijna gra, która już zdobyła serca polskich graczy. Teraz wraca w nowej szacie graficznej i ze zaktualizowanymi zadaniami. TERRA to idealna gra na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. Ma proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji. Ile metrów długości ma most Golden Gate Bridge? W którym mieście na Ziemi żyje najwięcej mieszkańców? Jak daleko w niebo sięga najwyższa wieża kościelna na świecie i jaką głębokość ma najgłębsze jezioro? Między innymi takie pytania oraz wiele innych, o wszystko co składa się na różnorodność naszej planety, zadadzą sobie gracze „TERRY”. Na kartach gry zebrano 900 zaskakujących zadań, umożliwiających rozegranie kilkudziesięciu partii bez powtórki. W grze „Terra” czekają na ciebie różne niespodzianki, trudne zagadki, nieoczekiwane fakty, zadziwiające informacje. Nie sposób przecież spamiętać wszystkich pytań. Dlatego punkty zdobywasz także za przybliżone odpowiedzi. Masz wiele możliwości, by otrzymać punkty. Nie musisz znać poprawnej odpowiedzi, ale możesz ją oszacować. Patrz uważnie, jak obstawiają inni gracze. Uważaj jednak, aby nie ryzykować za bardzo, bo możesz stracić wcześniej zdobyte punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Yōkai / [tekst] Julien Griffon, [ilustracje] Christine Alcouffe ; [opracowanie edycji polskiej Marek Baranowski, Arek Maj]. - Warszawa : FoxGames, copyright 2019. - 1 gra (16 kart Yōkai, 14 kart podpowiedzi, 6 kart pojednania, 3 karty celów) : karton, kolor ; w pudełku 4x12x12 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 20 minut
Yōkai ogarnął wielki niepokój! Te japońskie duchy źle znoszą towarzystwo innych nadprzyrodzonych istot. Odwieczna walka trwa. Cztery rodziny duchów darzą się nienawiścią od pokoleń, a waszym zadaniem jest przywrócenie spokoju i harmonii wśród nich. „Yōkai” to kooperacyjna gra karciana, w której wspólnie musicie okiełznać niespokojne duchy. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna narodów / autorzy Nina Håkansson, Einar Rosén, Robert Rosén, Rustan Hakansson ; ilustracje Ossi Hiekkala, Jere Kasanen, Frida Lögdberg. - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (plansza podsumowania, 1 plansza postępu, 5 plansz graczy, 65 drewnianych robotników, 25 drewnianych dysków graczy, 1 drewniany znacznik wojny, 1 drewniany znacznik rundy, 15 drewnianych architektów, 1 drewniana kostka, 1 notes punktacji, 296 kart postępu, 48 kart wydarzeń, 4 płytki pomocy, 5 kart kolejności, 24 płytki wydarzeń (do gry solo), 252 żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27,5x40x9 cm + instrukcja.
Gra dla 1-5 osób.
Czas rozgrywki 40 minut.
Wiek 14+.
Wojna Narodów to gra planszowa dla 1-5 osób o czasie rozgrywki wynoszącym 40 minut na gracza. Gracze stają na czele różnych cywilizacji i prowadzą je od czasów antycznych aż do wybuchu I Wojny Światowej. Cywilizacje bezustannie ze sobą rywalizują, dbając równocześnie o zrównoważony rozwój, ochronę przed zagrożeniami oraz zaspokajanie potrzeb swoich obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : Zwierzęta / Frédéric Henry ; ilustracje Gaël Lannurien, Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (110 kart zwierząt, pudełko metalowe) ; w pudełku 13x13 cm + instrukcja
(Cardline)
Liczba graczy 2-8.
Czas gry 15 minut.
Wiek 7+.
Skrzyżowanie Fauny i Timeline! Idealna gra rodzinna i imprezowa. Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami! To idealna gra na lekkie popołudnie z rodziną czy znajomymi, a przy tym mająca znaczący walor edukacyjny, będąca świetnym narzędziem do wykorzystania w szkole. (www.rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznaj i pokochaj Afrykę : gra misyjna / tekst i koncepcja gry: Michalina Jankowska ; projekt gry i ilustracje: Paweł Kołodziejski. - Kraków : Polskie Gry Planszowe, [2012]. - 1 gra, (108 afików [żetonów], 5 pionków, 40 kart z pytaniami, 1 kostka do gry): karton, tektura, plastik, drewno, sklejka; w pudełku 37x26x6 cm ; +instrukcja (8 stron : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 1-5
Wiek graczy: 6-99
Czas gry: 30-45 minut
„Poznaj i pokochaj Afrykę” jest grą o charakterze edukacyjnym i misyjnym, której celem jest poznanie kontynentu afrykańskiego. Gra przeznaczona jest dla osób ciekawych świata oraz pragnących przygód i wrażeń. Planszą gry jest mapa Afryki, na której poruszasz się po wyznaczonej trasie za pomocą pionków i kostki. Jeżeli chcesz zmierzyć się z żywiołem pustyni, spotkać Tuaregów, przejechać się na wielbłądzie, to ta gra Ci się spodoba. Jeżeli chcesz odwiedzić tradycyjną wioskę afrykańską, pomóc w pracy misjonarzom i poznać wielkich ludzi Afryki, to ta gra Cię zafascynuje. Jeżeli masz odwagę wyjechać na safari, zejść do kopalni diamentów albo przeprawić się przez bagna, to ta gra na pewno jest dla Ciebie. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa o Tortugę / autorzy : Madoka Kitao, Hiroki Kaneko ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : FoxGames, ©2015. - 1 gra (1 plansza, 12 klocków) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Wiek graczy: 7-107
Liczba graczy: 2
Czas gry: 15 minut
U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga! W tej grze nawet nieduża jednostka może pokonać fregatę, jeżeli dowodzi nią wytrawny kapitan. Wykorzystaj różne możliwości manewrowe okrętów, aby zwyciężać pojedynki i zdobywać punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa na morzu : [Gra planszowa] / Stefan Kołecki ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2016. - 1 gra (24 karty statków, 24 żetony, kostka do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 20x13x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 18 cm)
(Dobra gra w dobrej cenie!)
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut
Wiek graczy: 6-106
Na Morzu Karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Aby wygrać, musisz użyć sprytu albo dużej siły ognia. Którą taktykę wybierzesz? Rzucaj kostką i zatapiaj galeony przeciwników! Wzmocnij statki dodatkowymi armatami i lepszym ożaglowaniem! Dostarcz do swojego portu najwięcej skarbów i wygraj! "Dobra gra w dobrej cenie!" to seria, w której znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podaj cegłę / autorzy gry Wolfgang Kramer, Hartmut Witt ; ilustracje Maciej Szymanowicz ; tłumaczenie Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Egmont Polska 2011. - 1 gra (72 elementy tworzące 12 budowli, 1 plansza pomocnicza, 12 kart budowlanych, 16 kart wydarzeń 40 kart robotników, 18 kart kredytów, 11 kart sytuacji ekonomicznej, 8 znaczników graczy, 1 znacznik klepsydry, 1 znacznik młotka, 63 żetony monet) : karton, kolor ; w pudełku 29,5x29x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 45 minut.
Wiek graczy: 10-110.
Zatrudniasz robotników o różnych kwalifikacjach: majstrów, brygadzistów, pomocników oraz uczniów. Wysyłasz robotników do pracy i... naprawdę budujesz budynki! Za wybudowane budynki dostajesz wyngrodzenie, z którego musisz opłacić swoją ekipę budowlaną. Zarządzanie ekipą budowlaną utrudniać ci będą nieprzewidziane okoliczności, takie jak pożary, eidemie, ulewy. Poza tym robotnicy czasami wszczynają awantury, ulegają wypadkom w pracy lub po prostu nie pojawią sięna budowie, ponieważ dzień wcześniej byli u cioci na imieninach...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skrzaty : 3 wesołe gry! / pomysł gry Antonina Kwasek ; zasady gry Julia Pogorzelska ; ilustracje Dorota Szoblik. - Częstochowa : Promatek Media, [2016]. - 3 gry (36 kart z zadaniami, 24 tafelki z wzorami, 48 skrzatów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x22x20 cm + instrukcja (4 strony : il ; 18 cm).
Liczba graczy 1-6.
Trzy wesołe gry: Złap skrzata, Wzory i kolory, Gdzie jesteś bracie?
Wiek graczy 4+
Trzech skrzacich braci zachęca do zabawy i nauki. Gry uczą rozróżniania wzorów, kolorów, kształtów, rozpoznawania szczegółów, ich analizowania i porównywania, ćwiczą spostrzegawczość i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone classic / [Michel Lalet, Laurent Levi]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra ( 1 plansza, 14 białych kul, 14 czarnych kul) : plastik ; w pudełku 32,5x30,5x6,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2 osób.
Czas rozgrywki : 20 minut.
Wiek graczy 7+.
Dwa wrogie obozy po przeciwnych stronach sześciokątnej planszy. Czarne kule przeciwko białym. Cel: zepchnąć sześć kul przeciwnika do łuz poza krawędzią planszy. Dopracuj atak, udoskonal obronę. Obserwuj, planuj... i w każdym ruchu uważnie podejmuj decyzje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fabryka robotów / autorzy Jason Lin, Frank Liu ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa: Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2017. - 1 gra (5 kart startowych , 50 kart robotów, przycisk stop) ; w pudełku 13x13 cm + instrukcja
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 20 minut.
Wiek 6+.
Spostrzegawczość i refleks! W fabryce praca wre. Na taśmie produkcyjnej pojawiają się różnokolorowe roboty. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odnalezienie robota, na którego właśnie przyszło zamówienie. Aby wygrać, musisz być szybszy od pozostałych graczy! Bądź jednak ostrożny, bo w fabryce czasami nie ma zamawianego robota. W takiej sytuacji należy jak najszybciej nacisnąć przycisk STOP i zatrzymać taśmę produkcyjną. Zwycięzcą zostanie najszybszy i najbardziej spostrzegawczy gracz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka / Karol Madaj. - Kraków : Trefl SA, copyright 2014. - 1 gra ( zawiera 1 planszę do gry ; 1 planszę z samochodami dostawczymi ; 30 pionków w 6 kolorach (po 5 w każdym kolorze) ; 1 znacznik gracza rozpoczynającego ; 1 znacznik przekupki ; 50 kart kolejki w 5 kolorach (po 10 w każdym kolorze) ; 5 kart listy zakupów ; 60 kart towarów w 5 kolorach (po 12 w każdym kolorze) ; 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach (po 3 w każdym kolorze) ; 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach (po 1 w każdym kolorze) ; karton, kolor ; w pudełku 37x25x6 cm + instrukcja (39 stron : ilustracje ; 20 cm).
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-5.
Czas rozgrywki 60 minut.
Wiek 12+.
„Kolejka” jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL. Zadanie graczy wydaje się proste. Muszą wysłać swoją rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste. Gracze ustawiają swoje pionki w kolejkach, nie wiedząc do którego sklepu zostanie dostarczony towar. Napięcie rośnie, gdy odsłania się karty dostawy towaru i okazuje się, że kart towaru starczy tylko dla kilku szczęśliwców, stojących najbliżej drzwi do sklepu. Kolejka zaczyna napierać na drzwi, bo każdy chce być pierwszy. Do przepychania się w kolejce gracze używają kart kolejki, takich jak: "Matka z dzieckiem na ręku", "Pan tu nie stał" czy "Towar spod lady". Muszą jednak uważać na "Remanent", "Pomyłkę w dostawie" oraz na stojące w każdej kolejce czarne pionki - spekulantów. Z zakupami wrócą do domu tylko ci, którzy najsprawniej wykorzystali trzymane w ręku karty kolejki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej