232910
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie się odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich.Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsupcyjnych wyborów. [taniaksiazka.pl]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.567.2 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [269]-278. Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej