Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(77)
Forma i typ
Gry i zabawki
(70)
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
nieokreślona
(11)
dostępne
(10)
Placówka
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Dział Terenowy
(1)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(11)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 17
(2)
Filia nr 1 - gry
(57)
Autor
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Larek Tomek
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baszczak Janusz
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Biboun
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brown Lane
(1)
Bucci Marco
(1)
Burke Dave
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Catell-Ruz
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevalier Charles
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czarkowska Iwona (1970- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Dutkiewicz Mieczysław
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Fuchs Michael
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Glonnegger Erwin
(1)
Griffon Julien
(1)
Haase Konrad
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Januszewski Andrzej (fotograf)
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jerry J. A
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
King Daniel
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Lalet Michel
(1)
Lang Eric M
(1)
Launius Richard
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Looveer Meelis
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Mirska Maja
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Mura Kuraki
(1)
Nakayama Kota
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pelemans Pascal
(1)
Petersons Reinis
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Prinz Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Młodzież
(34)
9-13 lat
(32)
14-17 lat
(30)
Dzieci
(27)
6-8 lat
(23)
Dorośli
(20)
18+
(18)
0-5 lat
(2)
Animatorzy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura japońska
(2)
Temat
Gry planszowe
(17)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry w karty
(4)
Gry strategiczne
(3)
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry w kości
(1)
Historia
(1)
Hobby
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ogrodnictwo
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróżnictwo
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sport
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Sztuka
(1)
Ucieczki
(1)
Uczenie się języków obcych
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wyobraźnia
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(60)
Gry i zabawy umysłowe
(52)
Gry w karty
(13)
Gry edukacyjne
(9)
Poradnik
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Quizy
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Broszura
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(70)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
77 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : mapa USA / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2013. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 110 kart Wagonów, 30 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, 1 numer dostępu do days of Wonder Online : ilustracje, karton, plastik ; w pudełku 30x30x7 + instrukcja.
Liczba graczy 2-5.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek 8+.
2 października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delvan ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 158 kolorowych kart) :karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29x21 cm.)
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do pociągu. Europa - gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wesołe krówki / Kuraki Mura ; ilustracje Biboun. - Gliwice : Portal Games, 2017. - 1 gra (1 plansza Targu, 20 banknotów, 64 monety, 75 żetonów Przedmiotów, 24 kafelki Akcji, 24 karty Pór Roku, 1 żeton Pierwszego Gracza, 20 plansz Pól, 196 żetonów Krów) : tektura, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 40 minut
Wiek 10 +
Jesteś hodowcą krów. Przez cały rok zajmujesz się ich chowem i karmisz je, by na koniec roku sprzedać z zyskiem na targu. Musisz jednak uważać na zmieniające się pory roku, bo potrafią one nieźle namieszać na farmie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Atak zombie / Piotr Pieńkowski ; ilustracje Tomek Larek, Mariusz Gandzel. - Warszawa : Foksal, 2016. - 1 gra ( 1 plansza miasta, 4 plansze siedzib graczy, 36 kart wydarzeń, 40 kart znalezisk, 1 kostka czterościenna, 32 pionki ludzi (po 8 w kolorach czarnym, czerwonym, niebieskim, żółtym), 80 żetonów zombie, 32 żetony beczek, 25 żetonów amunicji, 25 żetonów paliwa, 25 żetonów żywności, 1 znacznik tury, 1 znacznik aktywności zombie, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 4 karty pomocy gracza) : karton, kolor. ; 28 x 28 cm + instrukcja.
Liczba graczy 2-4.
Wiek graczy 12+.
Nieznany wirus zaatakował ludzi, przemieniając większość z nich w zombie. Nie ma czasu na robienie zapasów i długie przygotowania do ucieczki. Każdy może zabtać tylko to, co ma pod ręką. Chcąc przeżyć, musicie schronić się w jednej z podmiejskiej lokacki i odpierać kolejne ataki zywych trupów aż do nadejścia pomocy. Nie wszyscy zdołają się uratować . Przeżyją jedynie najsilniejsze i najlepiej dostosowane do przetrwania grupy. Nowego świata nie mogą budować mięczaki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Teby / Peter Prinz ; grafika Michael Menzel. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 100 kart, 4 figurki archeologów, 4 znaczniki gry, 1 znacznik roku, 155 żetonów wykopalisk, 5 płóciennych woreczków, 20 płytek pozwoleń na wykopaliska , 4 koła czasu) : karton, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki 60 minut.
Wiek 8+.
Wciel się w archeologa, który długie tygodnie spędza na poszukiwaniu informacji w muzeach i bibliotekach największych miast Europy. Poczuj zastrzyk adrenaliny, gdy odkryjesz dane pozwalające zlokalizować obiecujące miejsca do prowadzenia wykopalisk!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit: obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2017. - 1 gra (84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania : karton, plastik ; w pudełku 28x28 cm + instrukcja.
Liczba graczy 3-6.
Wiek 8+.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pustyni i w puszczy : na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza / Wojciech Rzadek ; ilustracje Anna Stasik ; opieka naukowa Tomasz Majkowski. - Kraków : Agencja Promocyjna Oko, 2017. - 1 gra (plansza z mapą podróży, 27 kart przygód , 28 kart pytań, 24 kafelki przygód, 34 żetony z zasobami na drogę, 16 znaczników zasobów, sakiewka na żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27x27x6 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje).
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 45 minut.
Wiek graczy 8+.
W pustyni i w puszczy to gra edukacyjna, w której gracze zwyciężają, jeśli uda im się przejść dwanaście wylosowanych przygód, przedstawiających zmagania bohaterów powieści Henryka Sienkiewicza podczas ich podróży przez Afrykę. W tym celu należy umiejętnie wykorzystać zasoby dostępne na kartach bohaterów i na żetonach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (6 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnica zamku / pomysł i opracowanie Dariusz Siedliński ; ilustracja Dorota Szoblik. - Częstochowa : Promatek Media , [2018]. - Gra zawiera (60 elementów labiryntu, 48 żetonów, 4 karty graczy, 4 pionki, kostkę do gry) : tektura, kolor ; w pudełku 6x19x22 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 18 cm).
(Kukuryku : pobudzamy wyobraźnię)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 45 minut.
Wiek 7+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
07 zgłoś się / Martin Walace ; opracowanie graficzne Grzegorz Ryszko. - Opole : Phalanx Games copyright 2014. - 1 gra (18 dużych drewnianych dysków, 50 małych drewnianych dysków, drewniany pionek pierwszego gracza, 15 znaczników punktów, 5 znaczników punktów karnych, 25 znaczników patroli, 36 kart dowodów, 12 kart sprawców, 10 kart przestępstw, 14 kart miejsc, 14 żetonów sprawców, 14 żetonów przestępstw, 14 plansz miejsc, 1 plansza punktów, 1 plansza punktów karnych) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 26,5x26,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 60 minut.
Wiek graczy 13+.
Przemyt, afery, napady, a nawet morderstwa... to codzienne zapisy w kronikach kryminalnych krajów demokracji ludowej. Czy poradzisz sobie w walce z przestępczym światkiem PRL? Złapiesz cinkciarza, ukrócisz hazard, schwytasz spekulanta? Wciel się w rolę śledczego i poczuj się jak najsłynniejszy porucznik Polski Ludowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl SA, copyright 2016. - 1 pudełko (372 karty z pytaniami, 6 kart "Następny", 6 kart "zmiana", 6 pionków, plansza do gry, czasomierz, pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy od 3-6.
Czas gry 10-15 minut.
Wiek 8+.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 rasy psów - ale czy dasz radę to zrobić pod presją czasu? Masz pięć sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Kiedy szczęście Ci sprzyja, masz możliwość wymigania się od pytania, albo zadania go przeciwnikowi. To świetna zabawa, gdy gracze próbują dojść do mety w możliwie najszybszym tempie. "5 sekund" - szalona i zabawna gra dla rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund junior. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 gra (353 karty z pytaniami, 18 kart czasu, 18 kart zmiany, 6 pionków, 1 plansza, 1 czasomierz, 1 pudełko na kartytaci) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.)
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 10-15 minut.
Wiek gracza: 6-9.
Zadaniem graczy jest odpowiedzieć na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze mają podać określoną liczbę poprawnych odpowiedzi w przeciągu 5 sekund.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chwiejące się drzewko. - Piaseczno : Madej, 2017. - 1 gra (48 pionków, makieta, stojak, kostka do gry) : plastik ; w pudełku 30x26,5x7,5cm + instrukcja (4 strony).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4.
Wiek 3+.
Chwiejące się drzewko to doskonała gra zręcznościowa dla całej rodziny! Zdobądź największą ilość punktów, układając pionki we właściwy sposób. Bądź uważny, aby nie strącić żadnego pionka lub chwiejącego się drzewka. Gra pobudza wyobraźnię, uczy koncentracji oraz myślenia strategicznego. Grając w grę dziecko rozwija takie zdolności jak: uwaga, cierpliwość, logiczne myślenie(www.izabawka.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw. - Piaseczno : Madej, [2017]. - 1 gra (arkusze z kartami osób, podstawki w 2 kolorach do ramek, 48 ramek) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 30x26,5x7,5cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2+.
Wiek 3+.
Gra towarzyska familijna w której każdy z graczy zostaje "detektywem" i musi jak najszybciej odnaleźć właściwą twarz "poszukiwanego" wybraną przez przeciwnika wśród jego kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : familijny. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2016]. - 1 gra (plansza, gorący ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, bączek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (3 strony : il. ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-8.
Wiek graczy: 8+.
Oto rewelacyjna gra na każdą imprezę! Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie! W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz! Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
iKnow : niezwykła planeta - ziemia. - [Kraków] : Tactic, [2017]. - 1 gra (plansza do gry, 4 pionki iKNOW, 4 pionki iBET, 40 białych żetonów) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x8 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 12x11 cm.)
Zawartość pudełka: 400 kart z pytaniami, 1 plansza, 6 pionków iKnow, 6 pionków iBet, 1 pionek kaegorii, 25 czarnych i 25 białych żetonów, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 45+ minut.
Wiek graczy: od 15 lat.
Niezwykła planeta Ziemia jest ciekawą grą towarzyską. Twoim zadaniem będzie udzielanie poprawnych odpowiedzi na pytania z kategorii ujętej w nazwie gry oraz typowanie, czy inni gracze zmierzą się z nimi równie skutecznie. Punkty zdobywa się za poprawne odpowiedzi na pytania (stosownie do poziomu trudności, na którym zdecydowaliśmy się odpowiadać) oraz trafne typowanie, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Pasjonujące pytania ze starannie dobranych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
iKnow : trendy i styl życia. - [Kraków] : Tactic, [2017]. - 1 gra (plansza do gry, 4 pionki iKNOW, 4 pionki iBET, 40 białych żetonów) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x8 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 12x11 cm.)
Zawartość pudełka: 400 kart z pytaniami, 1 plansza, 6 pionków iKnow, 6 pionków iBet, 1 pionek kaegorii, 25 czarnych i 25 białych żetonów, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 45+ minut.
Wiek graczy: od 15 lat.
Nowe pytania dla nowych znajomych. Punkty zdobywa się za poprawne odpowiedzi na pytania (stosownie do poziomu trudności, na którym zdecydowaliśmy się odpowiadać) oraz trafne typowanie, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Pasjonujące pytania ze starannie dobranych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : gra, w której inwestujesz w nieruchomości. - Warszawa : Hasbro Poland, 2013. - 1 gra (plansza, 8 pionków, 28 kart Tytuł własności, 16 kart Szansa, 16 kart Kasa Społeczna, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, zestaw banknotów, Szybka Kostka) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x7,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry 180 minut.
Wiek graczy 8+.
Kupuj najlepsze nieruchomości. Inwestuj w domy i hotele, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami i czekaj na kolejne okazje na aukcjach. Jest wiele sposobów na zdobycie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową i bądź twardym negocjatorem - zwycięzca jest tylko jeden.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : junior. - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2016. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 pionki, 20 kart Szansy, 48 symboli własności, 90 banknotów, 4 karty z postaciami, kostka do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4
Na pudełku: od zera do milionera
Wiek 5+
"Monopoly Junior" to klasyczna gra ekonomiczna w wydaniu dla najmłodszych! Gra zachęca dzieci do liczenia i zabawy na kolorowej planszy, na której kupujemy miejsca rozrywki. Zawiera m.in. cztery klasyczne pionki Monopoly w wersji Junior. Czas na rodzinną grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stacrobats. - Chiny : [wydawca nieznany], [2010]. - 1 gra (33 plastikowych akrobatów, plastikowa podstawa) : plastik ; w pudełku 26,5x26,5x8cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 1-4
Wiek 5+
Gracze budują wieżę ustawiając po kolei figurki(kosmitów) jedną na drugiej. Ważne, aby podczas układania nie dotknąć ręką figurki znajdującej się już na wieży. Niby proste i banalne-ale wcale tak nie jest : ) Wygrywa ten kto pierwszy ustawi swoich kosmitów (w swoim kolorze). Emocje w 100% zapewnione.Gra wymaga zręczności i buduje napięcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo Junior - Warszawa : Hasbro, copyriht 2011. - 1 gra (240 kart Taboo, piszczałka, 2 pionki, plansza do gry, klepsydra) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x20x6cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 4+ graczy.
Wiek 8+.
Taboo to angażująca i pełna śmiechu gra słowami. Wersja Junior została stworzona z myślą o młodszych graczach, dlatego pytania mają odpowiedni poziom trudności, przez co rozrywka nie zniechęca dzieci. Gra pomaga wzbogacić zasób słów, zachęca także do kreatywnego myślenia. Poprowadź swoją drużynę do zwycięstwa, opisując dane hasło, nie używając zakazanych słów. Gdy tylko złamiesz zasady, drużyna przeciwna natychmiast przerwie Twoją rundę za pomocą piszczałki. Zdobywaj punkty i wygrywaj! Taboo sprawdzi się podczas rodzinnych zabaw i dziecięcych spotkań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej