Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(77)
Forma i typ
Gry i zabawki
(70)
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
nieokreślona
(11)
dostępne
(10)
Placówka
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Dział Terenowy
(1)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(11)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 17
(2)
Filia nr 1 - gry
(57)
Autor
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Larek Tomek
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baszczak Janusz
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Biboun
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brown Lane
(1)
Bucci Marco
(1)
Burke Dave
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Catell-Ruz
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevalier Charles
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czarkowska Iwona (1970- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Dutkiewicz Mieczysław
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Fuchs Michael
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Glonnegger Erwin
(1)
Griffon Julien
(1)
Haase Konrad
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Januszewski Andrzej (fotograf)
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jerry J. A
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
King Daniel
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Lalet Michel
(1)
Lang Eric M
(1)
Launius Richard
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Looveer Meelis
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Mirska Maja
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Mura Kuraki
(1)
Nakayama Kota
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pelemans Pascal
(1)
Petersons Reinis
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Prinz Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Młodzież
(34)
9-13 lat
(32)
14-17 lat
(30)
Dzieci
(27)
6-8 lat
(23)
Dorośli
(20)
18+
(18)
0-5 lat
(2)
Animatorzy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura japońska
(2)
Temat
Gry planszowe
(17)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry w karty
(4)
Gry strategiczne
(3)
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry w kości
(1)
Historia
(1)
Hobby
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ogrodnictwo
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróżnictwo
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sport
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Sztuka
(1)
Ucieczki
(1)
Uczenie się języków obcych
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wyobraźnia
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(60)
Gry i zabawy umysłowe
(52)
Gry w karty
(13)
Gry edukacyjne
(9)
Poradnik
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Quizy
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Broszura
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(70)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
77 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie raki zimują? Quiz / [autorzy pytań Andrzej Rozesłaniec, Maciej Włostowski ; ilustracja na okładce: Edward Lutczyn]. - Warszawa : Granna, copyright 2001. - 1 gra (1 plansza, 4 podstawki, 4 figurki raków, 45 kart z pytaniami): karton, tektura, plastik; w pudełku 18x12x4 cm +instrukcja (4 strony)
(Gry Podróżne)
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 6-10 lat
Gdzie raki zimują? To jedno z 270 ważnych pytań i 810 śmiesznych odpowiedzi z różnych dziedzin. Do każdego pytanie są podane trzy odpowiedzi - tylko jedna prawidłowa. Gdy dobrze odpowiesz możesz przesunąć swojego raczka o jedno pole do przodu. Gra wzbogaca słownictwo dziecka i w atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury i innych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznaj i pokochaj Afrykę : gra misyjna / tekst i koncepcja gry: Michalina Jankowska ; projekt gry i ilustracje: Paweł Kołodziejski. - Kraków : Polskie Gry Planszowe, [2012]. - 1 gra, (108 afików [żetonów], 5 pionków, 40 kart z pytaniami, 1 kostka do gry): karton, tektura, plastik, drewno, sklejka; w pudełku 37x26x6 cm ; +instrukcja (8 stron : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 1-5
Wiek graczy: 6-99
Czas gry: 30-45 minut
„Poznaj i pokochaj Afrykę” jest grą o charakterze edukacyjnym i misyjnym, której celem jest poznanie kontynentu afrykańskiego. Gra przeznaczona jest dla osób ciekawych świata oraz pragnących przygód i wrażeń. Planszą gry jest mapa Afryki, na której poruszasz się po wyznaczonej trasie za pomocą pionków i kostki. Jeżeli chcesz zmierzyć się z żywiołem pustyni, spotkać Tuaregów, przejechać się na wielbłądzie, to ta gra Ci się spodoba. Jeżeli chcesz odwiedzić tradycyjną wioskę afrykańską, pomóc w pracy misjonarzom i poznać wielkich ludzi Afryki, to ta gra Cię zafascynuje. Jeżeli masz odwagę wyjechać na safari, zejść do kopalni diamentów albo przeprawić się przez bagna, to ta gra na pewno jest dla Ciebie. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Historia Polski : miniquiz : gra edukacyjna. - Chwaszczno : Alexander, [2012]. - 1 gra (1 plansza, 49 kart pytań i odpowiedzi, 8 kart liter, 3 pionki, 1 kostka do gry, 36 żetonów, 1 klepsydra) : karton, tektura, plastik ; w pudełku 3x11x18 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-3
Wiek graczy: 10+
"Mini Quiz - Historia Polski" to emocjonująca gra edukacyjna dla całej rodziny. Na 49 kartach znajdują się 196 pytań i 392 odpowiedzi. W trakcie gry jej uczestnicy poruszają się pionkami po torze planszy i odpowiadają na pytania z wyciągniętej karty, w zależności od koloru pola na którym postawili swój pionek. Gra "Mini Quiz - Historia Polski" to świetna zabawa i jednocześnie dobre źródło wiedzy na temat historii Polski. Gra dzięki której poznasz historię Polski. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury obrazkowe mini. - Chwaszczyno : Alexander [2017]. - 1 gra (1 plansza, 55 kart, 8 kart liter, 2 pionki, 1 kostka do gry, 1 klepsydra) : karton, tektura, plastik ; w pudełku 3x11x18 cm + instrukcja.
Liczba drużyn: 2
Wiek graczy: 5+
Poręczna wersja kalambur dostosowanych dla najmłodszych, którzy nie potrafią jeszcze czytać. W tej grze hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków. W drużynowej grze KALAMBURY obrazkowe wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestu lub opisu słownego, z pominięciem słowa kluczowego) i najszybciej odgadnąć obrazek wskazany losowo na karcie. Gra skierowana jest przede wszystkim do dzieci, ale może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń. Gra dla dzieci i nie tylko. Śmieszna gra: ha! Ha! Ha! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa o Tortugę / autorzy : Madoka Kitao, Hiroki Kaneko ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : FoxGames, ©2015. - 1 gra (1 plansza, 12 klocków) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Wiek graczy: 7-107
Liczba graczy: 2
Czas gry: 15 minut
U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga! W tej grze nawet nieduża jednostka może pokonać fregatę, jeżeli dowodzi nią wytrawny kapitan. Wykorzystaj różne możliwości manewrowe okrętów, aby zwyciężać pojedynki i zdobywać punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartośc pudełka : 1 kafel startowy (fioletowy), 7 kafli McWorld (niebieskie), 7 kafli Jihad (zielone), 17 kafli neutralnych (szare), 1 plansza, instrukcje.
Gra dla 2 osób. Czas rozgrywki : 15 min.
Wiek graczy 14+.
CLASH: Jihad vs McWorld to gra o wolności wyboru i jego konsekwencjach. Każdy element misternej mozaiki, na którą składają się mieszkańcy krajów objętych rewolucją - "arabską wiosną", może zmienić swoje położenie, zmieniając przy okazji los całego społeczeństwa, a może i świata. W którą stronę zwrócą się "zwykli muzułmanie"? Czy wybiorą kolorową komercję laickiego zachodu, czy tradycyjne wartości religijnego wschodu? Według której z tych filozofii będą budowali własne poczucie szczęścia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 gra (45 kart pytań i odpowiedzi, 9 karty liter, 1 karta z nazwami działów, 3 pionki do gry, 1 kostka do gry, 1 plansza, 36 żetonów, 1 klepsydra) : karton, plastik, tektura, kolor; w pudełku 3x11x18 cm + instrukcja (8 stron, 27 cm).
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2-3
Wiek graczy 10+. Liczba graczy 2-4.
„Quiz o Polsce” – 180 pytań i 540 odpowiedzi. Jest doskonałą i emocjonującą zabawą, sprawdzającą i wzbogacającą wiedzę na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Podstawowe zadanie graczy, to wybranie właściwej odpowiedzi (jednej z trzech) na wylosowane pytanie. Dodatkowym urozmaiceniem są zadania sprawdzające znajomość ortografii i umiejętność wymowy trudnych polskich zadań. Mała i poręczna wersja znanej gry - pudełko doskonale mieści się w plecaku oraz torebce dzięki czemu można zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 30 minut
Wiek sugerowany: 6+
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na sprzedaż / Stefan Dorra. - [Gliwice] : 2Pionki, copyright 2021. - 1 gra (30 kart Nieruchomości, 30 kart Czeków, 84 żetony Monet) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x15x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 3-6
Czas gry: 30 minut
Wiek graczy: 10+
„Na Sprzedaż” to znakomita, prosta i przystępna gra licytacyjna, w której najpierw kupujecie Nieruchomości, by zaraz potem sprzedać je z jak największym zyskiem. Droga do zwycięstwa nie jest wcale prosta. Musicie trafnie oceniać wartość Nieruchomości wystawionych na licytację, przewidywać poczynania przeciwników, a wreszcie skłonić ich do podjęcia błędnych decyzji, dzięki którym to wy zarobicie najwięcej. Mała i sprytna gra „Na Sprzedaż” płynnie przeplata licytację otwartą i licytację w ciemno, łącząc sprawdzone rozwiązania z oryginalną i nowatorską mechaniką. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Game over / autor: Jérémy Peytevin ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, [2021]. - 1 gra (33 karty: 4 karty rycerzy, 4 karty skrzyń, 4 karty broni, 2 karty kluczy, 16 kart stworów, 2 karty smoka, 1 karta drzwi) : karton, kolor ; w pudełku 5x14x18 cm + instrukcja (9 stron, ilustracje, 15 cm).
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut
Wiek graczy: 5-105
Lubisz gry komputerowe? Polubisz więc tę grę planszową! Kierujesz poczynaniami dzielnego rycerza. Wędrujesz korytarzami labiryntu, chcąc zdobyć skarb. Uważaj jednak na dziwne stwory - będą chciały uniemożliwić ci dotarcie do skarbu! Jeśli cię pokonają, nastąpi „Game Over” i będziesz musiał rozpocząć wędrówkę od początku. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Food Truck / autor Horst-Rainer Rösner ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (40 kart zamówień, 20 kart specjalnych, 1 żeton gracza): karton, tektura, kolor; w pudełku 14x17x5 cm +instrukcja (9 stron).
Liczba graczy: 3-6
Wiek graczy: 8-108
Czas gry: 30 minut
Zostań właścicielem food trucków! Promocje i słoneczna pogoda pomogą ci zwiększyć zyski. Podejmij decyzję, co najbardziej opłaca się sprzedawać: hamburgery, pizzę, sushi czy koktajl z jarmużem? Zdobądź więcej zamówień niż konkurencja! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; 31)
Stale rośnie liczba graczy, pojawiają się nowi wydawcy, sklepy, recenzenci, blogerzy, a co tydzień swoją premierę ma kilka lub nawet kilkanaście nowych tytułów. Rosnąca popularność, wydawanie coraz większej liczby gier oraz coraz częstsze pojawianie się tematu planszówek w przestrzeni publicznej sprawiają, że gry planszowe zaczęły również znajdywać swoje miejsce w ofercie bibliotek. Niniejsza broszura przygotowana została przede wszystkim z myślą o potrzebach bibliotekarzy i głównie do nich też jest kierowana. Przyda się jednak również innym osobom, dla których tematyka planszówek nie jest obojętna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / Domingo Cabrero, Carlos López, Santi Santisteban ; ilustracje: David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
Liczba graczy: 2-6
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 20 minut
"Wirus!" - najbardziej zaraźliwa gra karciana na swiecie. Stań do walki z epidemią! Złośliwe wirusy atakują, a Ty, jako naukowiec, możesz je powstrzymać, a do tego nieźle zarobić. Dla zwycięzcy przewidziany jest grant na badania. Dlatego na drodze do zwycięstwa wszelkie metody, nawet nieetyczne, są dozwolone. Użyj swego sprytu i inteligencji, aby pokonać rywali i wygrać. Czy "Wirus!" zarazi również Ciebie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Yōkai / [tekst] Julien Griffon, [ilustracje] Christine Alcouffe ; [opracowanie edycji polskiej Marek Baranowski, Arek Maj]. - Warszawa : FoxGames, copyright 2019. - 1 gra (16 kart Yōkai, 14 kart podpowiedzi, 6 kart pojednania, 3 karty celów) : karton, kolor ; w pudełku 4x12x12 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 20 minut
Yōkai ogarnął wielki niepokój! Te japońskie duchy źle znoszą towarzystwo innych nadprzyrodzonych istot. Odwieczna walka trwa. Cztery rodziny duchów darzą się nienawiścią od pokoleń, a waszym zadaniem jest przywrócenie spokoju i harmonii wśród nich. „Yōkai” to kooperacyjna gra karciana, w której wspólnie musicie okiełznać niespokojne duchy. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa na morzu : [Gra planszowa] / Stefan Kołecki ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2016. - 1 gra (24 karty statków, 24 żetony, kostka do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 20x13x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 18 cm)
(Dobra gra w dobrej cenie!)
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut
Wiek graczy: 6-106
Na Morzu Karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Aby wygrać, musisz użyć sprytu albo dużej siły ognia. Którą taktykę wybierzesz? Rzucaj kostką i zatapiaj galeony przeciwników! Wzmocnij statki dodatkowymi armatami i lepszym ożaglowaniem! Dostarcz do swojego portu najwięcej skarbów i wygraj! "Dobra gra w dobrej cenie!" to seria, w której znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zakład, że Tego Nie Wiesz! ; t. 5)
Kolekcja książek przybliżających dzieciom tajniki nauki. Każde wydanie poświęcone jest innemu zagadnieniu związanemu z techniką, przyrodą, zdrowiem, zjawiskami atmosferycznymi. W przystępny i zachęcający sposób objaśnia jak działa otaczający nas świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794(02.053.2) (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardio alarm! / koncept gry: Grupa LM ; ilustracje: Michał Śledziński. - Warszawa : Granna, ©2012. - 1 gra (110 kart, 1 żeton startowy, wkładka edukacyjna):karton, tektura; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja
Wiek graczy: 7-99 lat
Liczba graczy: 3-5
„Cardio Alarm!” to karciana gra w szaleńczy wyścig po szpitalnych korytarzach. Szybko, szybko! Zablokuj wszystkie wyjścia zanim agenci uciekną z tajnym projektem. Masz do pomocy personel szpitala, a także swój refleks i spryt. Kto najszybciej zablokuje drogi ucieczki? Gra karciana z elementami edukacyjnymi, opracowanymi we współpracy z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii imienia profesora Zbigniewa Religii. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : gra logiczna dla całej rodziny! - Częstochowa : Kukuryku, 2017. - 1 gra (110 kart, 4 tangramy, 1 klepsydra): karton, tektura, plastik ; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
Wiek graczy: 6+
Liczba graczy: 1-4
TANGRAM to klasyczna chińska łamigłówka, która została wymyślona przez tybetańskich mnichów około 3000 lat temu. TANGRAM składa się z siedmiu części zwanymi tanami. Gra polega na układaniu figur, przedstawionych na kartach, według określonych reguł: 1. Tany muszą przylegać do siebie, ale nie mogą na siebie nachodzić; 2. Należy wykorzystać wszystkie tany; 3. Tany mogą być obracane na drugą stronę. Zestaw umożliwia grę 4 osobom jednocześnie. Każdy gracz stara się ułożyć ze swojego kompletu tanów, figury przedstawione na kartach. Wygrywa osoba która jako pierwsza ułoży prawidłowo 3 figury. Dzięki załączonej klepsydrze TANGRAM będzie emocjonującą rozrywką także dla jednego gracza. Młodsze dzieci mogą próbować ułożyć figury TANGRAMU na podstawie karty z rozwiązaniem. Podczas układania dzieci ćwiczą analizę wzrokową, zdolności manualne i logiczne myślenie. Gra rozwija: logiczne myślenie, spostrzegawczość, zdolności manualne, wyobraźnie geometryczną, koncentrację. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry planszowe / [tekst Iwona Czarkowska]. - Bielsko-Biała : Dragon Edukacja, copyright 2018. - 31, [1] strona : fotografie ; 29 cm.
Książka przedstawia najpopularniejsze i najciekawsze gry planszowe, w które gra się zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Opisano tradycyjne gry, takie jak szachy czy chińczyk, oraz bardziej współczesne jak monopoly czy scrabble. Nieco miejsca poświęcono także historii planszówek czy współcześnie rozgrywanym turniejom takich gier. W książce znajdziesz informacje, które są nie tylko interesujące, ale również mogą przydać się w życiu. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Centrum Edukacji Dziecięcej)
(Dzielni-samodzielni)
Witamy w krainie ludzi pozytywnie zakręconych! Wspólnie pogalopujemy przez nieco szaloną, ale niezwykle barwną planetę zbieraczy, działaczy, graczy, podróżników, czytelników, znawców i fachowców. Ty także jesteś jej mieszkańcem. Tak, tak, nie przesłyszałeś się. Z pewnością masz już swoje ukochane zajęcia i pasje, czyli hobby. A jeśli jeszcze ich nie znalazłeś, nasza książka ci w tym pomoże. Pamiętaj: człowiek bez hobby jest jak dziecko bez uśmiechu, pluszowy miś bez właściciela, lato bez słońca i żaba bez roweru. „Zaraz, zaraz, ale po co żabie rower?” – zapytasz. Bo na rowerze mogłaby wyskoczyć gdzieś dalej… Hobby nie musi być praktyczne. Ma być przyjemne i wprowadzać odrobinę wygłupu do szarej rzeczywistości. A teraz coś dla rodziców: jeśli nie chcecie, aby wasze dziecko spędzało czas wolny jedynie przed komputerem, pokażcie mu inne możliwości. Hobby będzie wspaniałym wsparciem rozwoju dzieci. Ludzie z pasją są interesujący, otwarci na wiedzę i kreatywni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.8(02.053.2) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej