Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Wojcik Krystyna
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations : od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Warszawa : "Placet", 1997. - 248, [7] stron ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł. : Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności. - Głównie tabele.
Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcanie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji , wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności(głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej kompleksowości i dynamiki otoczenia organizacji.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej