Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(61)
Forma i typ
Książki
(61)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(68)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(8)
Dział Książki Obcojęzycznej
(6)
Dział Terenowy
(2)
Czytelnia Naukowa
(26)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 8
(4)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 13
(6)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(1)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Gruszkowski Tomasz
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
White Roderick
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamczyk Joanna
(1)
Bailey Helen (1964-2016)
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Behrens Gerold
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Bowers Thomas A. (1942- )
(1)
Bronowicz-Hossain Monika (1987- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
D'Almeida Fabrice
(1)
Daniluk Włodzimierz
(1)
Dare Bill
(1)
Dennison Dell
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fletcher Alan D. (1940- )
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Grossmann Agnès (1964- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Haefner James E
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kawalec Monika
(1)
Kiereś Emilia
(1)
Kowalska Ewa (pedagogika)
(1)
Kowalski Mirosław (pedagog)
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Król Hanna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kwiatkowski Robert
(1)
Lane W Ronald (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon (1926- )
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Loska Magdalena
(1)
Mahon Nik
(1)
Mirska Julita
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nelson Carol
(1)
Nowacki Robert
(1)
Patten Dave
(1)
Roberts Nora (1950- )
(1)
Roman Kenneth (1930- )
(1)
Rotzoll Kim
(1)
Russell Thomas (1941- )
(1)
Sagan Robert
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Skubisz Ryszard (1950- )
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Sullivan Luke
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Sęk Bożena
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tobey Linda
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wasilewski Piotr
(1)
Williams Alma
(1)
Wiszniewski Andrzej (1935- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(58)
angielski
(3)
Odbiorca
18+
(1)
9-13 lat
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Kobieta
(4039)
Przyjaźń
(3292)
Rodzina
(2804)
Miłość
(2773)
Literatura polska
(1995)
Reklama
(-)
Tajemnica
(1943)
Nastolatki
(1762)
Śledztwo i dochodzenie
(1755)
Zabójstwo
(1595)
II wojna światowa (1939-1945)
(1558)
Język angielski
(1556)
Relacje międzyludzkie
(1546)
Historia
(1304)
Magia
(1275)
Dzieci
(1268)
Rodzeństwo
(1116)
Uczniowie
(1095)
Dziewczęta
(1055)
Zwierzęta
(1053)
Relacja romantyczna
(1047)
Żydzi
(1011)
Życie codzienne
(1009)
Małżeństwo
(969)
Pisarze polscy
(932)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(821)
Uczucia
(807)
Pamiętniki polskie
(787)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Trudne sytuacje życiowe
(781)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(740)
Chłopcy
(736)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(688)
Policjanci
(681)
Uprowadzenie
(679)
Filozofia
(661)
Psy
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(640)
Arystokracja
(624)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(589)
Sztuka
(586)
Matki i córki
(572)
Dziennikarze
(570)
Sieroty
(557)
Humor
(551)
Literatura
(535)
Spisek
(534)
Przestępczość zorganizowana
(527)
Śmierć
(520)
Politycy
(513)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Koty
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Dojrzewanie
(501)
Wybory życiowe
(499)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(439)
Ojcowie i córki
(434)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Dziadkowie i wnuki
(399)
Seryjni zabójcy
(399)
Katolicyzm
(396)
Obyczaje i zwyczaje
(394)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(390)
Szkoły
(387)
Wojna
(375)
Władza
(368)
Marzenia
(366)
Poezja polska
(349)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(346)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(340)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(8)
Podręczniki akademickie
(4)
Podręczniki
(3)
Encyklopedia
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Powieść
(2)
Biografia
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Topaz ryzykantka / Helen Bailey ; ilustracje Bill Dare ; [tłumaczyła Emilia Kiereś]. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Akapit Press, copyright 2007. - 142 strony ; ilustracje ; 20 cm.
Stanowi część 2. cyklu, część 1. pt.: Topaz wchodzi na scenę.
Topaz L Amour uczy się w szkole Aktorskich Brylantów to pierwszy krok do kariery dla przyszłej gwiazdy sceny i ekranu! Nadchodzi jej wielka szansa przesłuchanie do kampanii reklamowej środka na zdrową cerę Pryszcz Stop! Droga do sławy i bogactwa nie jest jednak prosta, szczególnie, gdy stanie na niej największa rywalka Oktawia Półnuta z Akademii Teatralnej Rapsodia....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305-055.2 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.3 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gabler Lexikon Werbung / hrsg. von Gerold Behrens [u.a.]. - Wiesbaden : Gabler, 2001. - VII, 476 stron ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(03) [Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - [Warszawa] : "Business Press", [1998]. - 198 stron ; 21 cm.
(Businessman Book)
Nazwa wydawcy w cop.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 659
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Książka przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku, ale także osób, przedsiębiorstw i produktów. Adresatem książki są osoby, którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku, wizerunku własnej firmy.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
"Wizerunek firmy" to kompendium wiedzy o współczesnych metodach kształtowania opinii na temat firmy. Myślą przewodnią książki jest twierdzenie, iż wizerunek firmy jest jednym z najważniejszych czynników wzrostu jej wartości. W tym kontekście Autor omawia podstawowe problemy związane z ustanawianiem odpowiednich relacji pomiędzy marketingiem, promocją, public relations a zarządzniem wizerunkiem, prezentuje reguły planowania strategicznego i operacyjnego oraz sposoby postępowania w sytuacjach kryzysowych, uczy właściwego komunikowania się ze światem zewnętrznym, a zwłaszcza z mediami. Analizując kwestię zarządzania wizerunkiem w odniesieniu do przemian cywilizacyjnych (globalizacyjnych i technologicznych),przewiduje możliwe kierunki rozwoju tej dziedziny w Polsce i na świecie.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Kreatywna reklama / Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot ; [tł. Hanna Król]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2008. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Seria Kreatywna)
Tyt. oryg.: "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okł. podtyt.: inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.
Kreatywna reklama Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności! Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie. Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.[taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(07) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pomóż Sam Sobie. Biznes)
Oryg. : "The advertising handbook".
Jeśli chcesz uzyskać większe efekty za złotówek wydanych na reklamę - oto książka dla Ciebie. Wyjaśnia ona krok po kroku, czym jest reklama, jak działa, a także - co najważniejsz - jakiego rodzaju reklama najlepiej zdaje egzamin w przypadku Twego średniego lub małego przedsiębiorstwa. Arkusze robocze, próbki oraz wykresy wyjaśniają zasady reklamy i pomogą Ci opracować skuteczną kampanię reklamową.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Napisana jest zagodnie z zasadami pisowni American English. Przeznaczona jest zarówno dla osób juz aktywnych na rynku pracy w marketingu, promocji i reklamie, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Podrecznik koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111'373.46 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat sprzed #MeToo / Agnès Grossmann ; przekład Bożena Sęk. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Amber, 2019. - 172, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
100 szokujących scen traktowania kobiet od połowy XX wieku: w reklamie, filmie, komiksach, zdjęciach, a nawet ilustracjach bajek. Takie obrazy kultury masowej już nigdy nie będą możliwe! W październiku 2017 roku ruch #MeToo wstrząsnął światem. Wstrząs miał epicentrum w Hollywood, gdzie wybuchła sprawa Weinsteina, potem rozlał się na kilkadziesiąt krajów i na zawsze przeobraził rozkład sił między mężczyznami a kobietami w każdym razie na Zachodzie. Nastąpiło nowe rozdanie. #MeToo to pęknięcie, które oddziela stary świat od nowego. Odtąd znęcanie się nad ciałem kobiety jest już niedopuszczalne. Kobiety na całym świecie nie chcą dłużej pozwalać, by ich ciało traktowano jak przedmiot. Ta książka przedstawia wizerunki kobiet w kulturze masowej w reklamie, filmie, fotografii, ilustracjiach książek i komiksów, w bajkach dla dzieci od lat 50. XX wieku do dziś. Wizerunki dziś nie do zaakceptowania. A jednak te szokujące zdjęcia, plakaty, obrazy i fotosy odzwierciedlają sposób myślenia określający stosunki męsko-damskie przed październikiem 2017 roku. Świat sprzed #MeToo usiłuje zrozumieć mechanizmy kulturowe i obyczajowe, które pozwoliły Harveyowi Weinsteinowi na oczach wszystkich postępować jak drapieżca seksualny. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 stron ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dla studentów, słuchaczy kursów i szkoleń, osób zamierzających podjąć pracę w branży reklamowej.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce Autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.[pwe.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] ; 23 cm.
(Seria Akademicka)
Forma i typ
Temat
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:* ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,* ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,* ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,* ustawa - Prawo własności przemysłowej.Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 1 / Tadeusz Hussak. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Szkolnictwa Zawodowego, 1969. - 269, [1] strona, [5] kart tablic : ilustracje ; 23 cm.
Dla kl. 1 i 2 liceum ekon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 655.4/5(075 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej