Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Filia nr 8
(1)
Autor
Daniluk Włodzimierz
(1)
Eckholm Erik P
(1)
Grzeszczak Jerzy (1932- )
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Rok wydania
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Reklama
(1)
Środowisko człowieka
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502.7 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Kierowanie coraz bardziej złożonymi zjawiskami występującymi na rynku wymaga posługiwania się licznymi instrumentami ekonomicznymi, do których należy również reklama. W gospodarce socjalistycznej najważniejszym celem reklamy jest sterowanie konsumpcją zgodnie z interesem społecznym oraz kształtowanie opinii i postaw konsumentów zgodnie z zasadami rozwoju społeczeństwa socjalistycznego. Wychodząc z tego założenia autorzy podejmują próbę omówienia zarówno teoretycznych, jak i praktycznych problemów związanych ze stosowaniem reklamy w gospodarce socjalistycznej.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej