Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(1)
Kay John (1948- )
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konkurencja
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Temat: czas
1945-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Każda firma-zarówno wchodząca na rynek, jak i działająca w danej dziedzinie-chciałaby osiągnąć sukces. Wiadomo jednak, że tylko nielicznym się udaje. W przypadku każdej firmy można określić możliwości i zdolności, które ją wyróżniają spośród innych i pozwalają pokonać konkurentów. Aby móc konkurować na rynku, firma musi stworzyć unikalny układ stosunków z pracownikami, udziałowcami, klientami i dostawcami. Musi zdobywać informacje o konkurentach i otoczeniu, w którym działa, a ponadto wybrać odpowiednią dla siebie strategię.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej