Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Brzezicka Ilona
(1)
Kimball Bob
(1)
Mruk Henryk
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Negocjacje
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka składa się z ośmiu rozdziałów, które prowadzą czytelnika od zidentyfikowania procesu sprzedaży, przez poznanie własnych możliwości i umiejętności, doskonalenie zdolności komunikowania się, ustalania list klienów, tworzenie własnego wizerunku, radzenie sobie z obiekcjami klientów co do towaru lub usługi, prowadzenie negocjacji aż do uwieńczonego powodzeniem finału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej