Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Laszczak Mirosław
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Patologia społeczna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Niemal każde przedsiębiorstwo co jakiś czas wstrząsane jest problemami wynikającymi z niewłaściwych zachować pracowników, którzy sprzeciwiają się obowiązującym w nim zasadom. Kradzieże, malwersacje, wybuchy agresji, podważanie autorytetu przełożonych, oszustwa, kłamstwa, pozorowanie pracy i różnorodne konflikty to tylko nieliczne z patologicznych zachowań, z jakimi niemal na co dzień spotykają się pracodawcy. Jakie są przyczyny tych patologii, jak im zapobiegać, jak z nimi walczyć, jak postępować z łamiącymi normy pracownikami, co robić, by nie dawać podstaw do negatywnych zachowań, jak resocjalizować pracowników - to pytania, na które stara się odpowiedzieć autor tej z pewnością oczekiwanej przez pracodawców i menedżerów książki. Patologie ur organizacji to jednak nie tylko poradnik wskazujący, jakie są mechanizmu powstawania oraz sposoby zwalczania patologii, to także - a może przede wszystkim - podręcznik dla menedżerów i właści- cieli firm, uczący jak skutecznie kierować ludźmi, aby mogli w pełni realizować swoje indywidualne cele przyczyniając się tym samym do realizacji celów przedsiębiorstwa.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej