Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Black Sam ( -1999)
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Public relations
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przeł. [z angielskiego] Iwona Chlewińska. - Warszawa : "ABC", 1998 (Krak. : DWWLA). - 211 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Strategie Sukcesu)
Oryg. : "The essentials of public relations" 1993.
Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną - to podstawowe założenia public relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe, ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa.[empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej