Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Edelmann Robert J
(1)
Kot Sylwia
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konflikt
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Interpersonal conflicts at work" 1993. Na okł. podtyt.: skąd się biorą, jak je rozwiązać.
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite: publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierowania, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym. Podstawowe pytanie zarówno pracowników, jak i pracodawców to: jak je rozwiązać. Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu z pewnością nauczymy się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.101:159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej