Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(329)
Forma i typ
Książki
(231)
Gry i zabawki
(81)
Proza
(37)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Druki ulotne
(17)
Poradniki i przewodniki
(15)
Komiksy i książki obrazkowe
(10)
Poezja
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(231)
tylko na miejscu
(67)
nieokreślona
(60)
wypożyczone
(33)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(20)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(59)
Dział dla Dzieci i Młodzieży - czytelnia
(11)
Dział Książki Obcojęzycznej
(20)
Czytelnia Naukowa
(8)
Filia nr 1
(25)
Filia nr 2
(22)
Filia nr 5
(13)
Filia nr 8
(48)
Filia nr 9
(18)
Filia nr 12
(11)
Filia nr 13
(31)
Filia nr 14
(4)
Filia nr 17
(21)
Filia nr 18
(22)
Filia nr 1 - gry
(58)
Autor
Górski Wojciech (1971- )
(8)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(8)
Górska Karolina (pisarka)
(7)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(6)
Beaumont Émilie (1948- )
(5)
Kleniewska-Kowaliszyn Krystyna (1928-1995)
(5)
Dobrowolski Patryk
(4)
Gutkowska Anna
(4)
Jeleńska Emilia
(4)
Jeleński Szczepan (1881-1949)
(4)
Jeleński Szczepan (1881-1949). Rozrywki matematyczne
(4)
Piechocka-Empel Katarzyna
(4)
Pijanowski Lech (1928-1974)
(4)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(4)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(4)
Tokarczyk Mirosław (1934- )
(4)
Zarawska Patrycja (1970- )
(4)
Żukowski Jarosław (ilustrator)
(4)
Barański Adam
(3)
Bator Agnieszka
(3)
Bourgeois Paulette (1951- )
(3)
Bélineau Nathalie
(3)
Clark Brenda
(3)
Fabianowska Małgorzata
(3)
Fiećko Marta
(3)
Gawryluk Barbara (1957- )
(3)
Granowicz Katarzyna
(3)
Greb Edward
(3)
Jurowska-Wernerowa Marta
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Kamigaki Hiro. Detektyw Pierre w labiryncie
(3)
Kopczewski Jan Stanisław (1929-2016)
(3)
Kwiatkowska Magdalena
(3)
Larek Tomek
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Mason Jane B
(3)
Michelet Sylvie (1950- )
(3)
Myjak Joanna
(3)
O'Connor Rory (1973- )
(3)
Rychel Piotr (1962- )
(3)
Skalska Katarzyna
(3)
Sprycha Agnieszka
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Tullet Hervé (1958- )
(3)
Tychmanowicz Marta
(3)
Wasilewski Andrzej (1928-2009)
(3)
Werner Stanisław (1914-2013)
(3)
Basse Monika von
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bieniarzówna Janina (1916-1997)
(2)
Boradyń-Bajkowska Anna
(2)
Buczkowska Edyta
(2)
Butterfield Moira (1961- )
(2)
Celis Agustín
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Dobrowolski Krzysztof (ilustrator)
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Flisak Jerzy (1930-2008)
(2)
Fogler Janusz (1950- )
(2)
Gołębiowski Patryk
(2)
Guzowska Beata
(2)
Górska Karolina (pisarka) Hulajnoga Zuzia
(2)
Górska Karolina (pisarz). Hulajnoga Zuzia
(2)
Halfter Piotr
(2)
Jackowska Anna
(2)
Kent Peter (1949- )
(2)
Kołodziej Katarzyna (ilustracje)
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Liukas Linda (1986- )
(2)
Liukas Linda (1986- ). Hello Ruby
(2)
Makoveckij Petr Vasil'evič
(2)
Markowski Andrzej (1948- )
(2)
Martin Peter
(2)
Martynkien Ewa
(2)
Menzel Michael
(2)
Momatiuk Czesław (1936-1972)
(2)
Moon Alan
(2)
Pichon Liz
(2)
Pichon Liz. Tomek Łebski
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Puchalski Juliusz (1930-2011)
(2)
Rzepniewska Magdalena
(2)
Shephard David (ilustrator)
(2)
Silberg Jackie (1934- )
(2)
Skwark Dorota
(2)
Skwark Dorota. Bezpieczeństwo
(2)
Sowińska-Mann Monika
(2)
Swędrowska Małgorzata
(2)
Szczegodzińska Lucyna (1941- )
(2)
Szewczak Małgorzata
(2)
Tenta Heike
(2)
Wajs Joanna (1979- )
(2)
Łanowski Jerzy (1919-2000)
(2)
Żabierek Jerzy Grzegorz
(2)
Abnett Dan (1965- )
(1)
Adams Pam
(1)
Aguilar Sandra
(1)
Alberich Marc
(1)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(152)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(22)
1980 - 1989
(32)
1970 - 1979
(25)
1960 - 1969
(21)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(98)
1901-2000
(18)
1989-2000
(11)
1945-1989
(8)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(326)
Hiszpania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(324)
angielski
(3)
niemiecki
(2)
Odbiorca
Dzieci
(119)
6-8 lat
(92)
9-13 lat
(52)
0-5 lat
(50)
Młodzież
(40)
14-17 lat
(32)
Dorośli
(17)
18+
(15)
Szkoły podstawowe
(9)
Rodzice
(7)
Klasa 2.
(6)
Przedszkola
(4)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Animatorzy
(2)
Bibliotekarze
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6
(2)
Klasa 7
(2)
Klasa 8
(2)
6-9 lat
(1)
Edukatorzy
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(33)
Literatura angielska
(9)
Literatura francuska
(5)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura hiszpańska
(4)
Literatura ukraińska
(4)
Literatura fińska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura belgijska
(1)
Literatura holenderska
(1)
Literatura irlandzka
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(165)
Matematyka
(16)
Gry w karty
(11)
Gry planszowe
(9)
Język angielski
(9)
Śledztwo i dochodzenie
(8)
Wyobraźnia
(7)
Hulajnoga
(6)
Historia
(5)
Logika
(5)
Osobliwości
(5)
Rodzeństwo
(5)
Wakacje
(5)
Fizyka
(4)
Geografia
(4)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(4)
Labirynt
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Twórczość
(4)
Chemia
(3)
Czytelnictwo
(3)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(3)
Dzieci
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry strategiczne
(3)
Język niemiecki
(3)
Język ukraiński
(3)
Literatura
(3)
Magia
(3)
Majsterkowanie
(3)
Nauczanie
(3)
Nauka
(3)
Papieroplastyka
(3)
Pisanie
(3)
Promocja czytelnictwa
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Zwierzęta
(3)
Barwy
(2)
Biblia dla dzieci
(2)
Czytanie
(2)
Czytelnictwo dzieci
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Duchy
(2)
Harcerstwo
(2)
Humor
(2)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Książki
(2)
Kulinaria
(2)
Literatura młodzieżowa polska
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Muzyka
(2)
Nastolatki
(2)
Nauki przyrodnicze
(2)
Popularyzacja wiedzy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przyjaźń
(2)
Roboty ręczne
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Savoir-vivre
(2)
Tupcio Chrupcio (postać fikcyjna)
(2)
Wiedza
(2)
Wojsko
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zabawa
(2)
Zabójstwo
(2)
Aktywizacja społeczna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Algorytmy
(1)
Arabowie
(1)
Arabskie kraje
(1)
Arytmetyka
(1)
Automatyka
(1)
Big Ben (Londyn)
(1)
Bitwy morskie
(1)
Bob Budowniczy (postać fikcyjna)
(1)
Botanika
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Brama Brandenburska (Berlin)
(1)
Bunt
(1)
Chłopcy
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Edytorstwo
(1)
Elektronika
(1)
Elfy
(1)
Epidemie
(1)
Escape rooms
(1)
Etnografia
(1)
Film
(1)
Fontanna del Tritone (Rzym)
(1)
Food trucki
(1)
Franciszek Wszedobylski (postać fikcyjna)
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Geniusz (wybitne zdolności)
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Temat: dzieło
Topo Tip (serial telewizyjny)
(2)
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1701-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Egipt
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Berlin (Niemcy)
(1)
Japonia
(1)
Kraje arabskie
(1)
Lizbona (Portugalia)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okolice)
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Tatry
(1)
Warszawa
(1)
Wieża Eiffla (Paryż)
(1)
Wrocław
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(166)
Gry planszowe
(51)
Wydawnictwa popularne
(44)
Opowiadania i nowele
(36)
Poradnik
(22)
Publikacje dla dzieci
(21)
Gry w karty
(20)
Wydawnictwa dla dzieci
(17)
Gry edukacyjne
(13)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(11)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Broszura
(8)
Książka obrazkowa
(8)
Publikacja bogato ilustrowana
(8)
Książki dla małych dzieci
(7)
Zagadki
(7)
Gry paragrafowe
(5)
Książka interaktywna
(5)
Powieść
(5)
Wiersze
(5)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry w kości
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Książka zabawka
(3)
Literatura
(3)
Quizy
(3)
Rebusy
(3)
Scenariusz
(3)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Fantastyka
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy ludowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Kryminał
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele podróżnicze
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Słowniki polskie dla dzieci
(1)
Thriller
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(101)
Edukacja i pedagogika
(21)
Językoznawstwo
(6)
Historia
(4)
Matematyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Religia i duchowość
(2)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
329 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury obrazkowe mini. - Chwaszczyno : Alexander [2017]. - 1 gra (1 plansza, 55 kart, 8 kart liter, 2 pionki, 1 kostka do gry, 1 klepsydra) : karton, tektura, plastik ; w pudełku 3x11x18 cm + instrukcja.
Liczba drużyn: 2
Wiek graczy: 5+
Poręczna wersja kalambur dostosowanych dla najmłodszych, którzy nie potrafią jeszcze czytać. W tej grze hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków. W drużynowej grze KALAMBURY obrazkowe wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestu lub opisu słownego, z pominięciem słowa kluczowego) i najszybciej odgadnąć obrazek wskazany losowo na karcie. Gra skierowana jest przede wszystkim do dzieci, ale może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń. Gra dla dzieci i nie tylko. Śmieszna gra: ha! Ha! Ha! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : Literacy in der Kita : Ideen und Spiele rund um Sprache und Schrift, 2007.
Odbiorcy książki to nauczyciele pionu przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Pedagodzy, logopedzi i psycholodzy. Dlaczego warto ją nabyć? To kopalnia pomysłów, dzięki którym dzieci w przyjemny i oryginalny sposób odkrywać będą świat liter, znaków, słów i głosek - słowem zyskają szeroko pojęte kompetencje językowe. W pedagogice dziecięca gotowość do przelewania słów na papier, do tworzenia rozmaitych znaków, określa się mianem "eksplozji pisania" lub wręcz "szałem pisania". Ta książka pomoże wszystkim pedagogom skutecznie wykorzystać ten ważny moment dziecięcego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.12.2023)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruxelles : Repos, [2010]. - 1 gra (7 plansz cudów świata, 7 kart cudów świata, 49 kart I era , 49 kart II era, 50 kart III era, 42 żetony konflikt, 20 monet o wartości 3, 30 monet o wartości 1, 1 notes punktacji, 2 karty wariantu dla 2 graczy) : karton, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-7 graczy.
Czas rozgrywki 30 minut.
Wiek graczy 10+
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Rozszerzenie] : Babel / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 24 płytki Babel, 15 kart Wielkiego Projektu, 10 żetonów Uczestnictwa, 166 żetonów (różne typy), 1 notes punktacji, 1 instrukcja, 1 karta pomocy : karton, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x5,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2- 7 osób.
Dodatek do gry 7 cudów świata.
Czas gry 40 minut.
Wiek graczy 10+.
Wszystkie narody obserwują budowę majestatycznej wieży Babel, która wznosi się ponad horyzontem i niemal sięga już niebios. Każdy z graczy może podjąć decyzję, czy chce wziąć udział w budowie i finansowaniu związanych z nią prestiżowych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wikingowie na pokład! / Charles Chevalier, Catherine Dumas, Pascal Pelemans ; ilustracje Christine Deschamps, Maeva da Silva, Tomek Larek - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2017. - 1 gra (plansza do gry, 24 fragmenty kadłubów, 8 dziobów, 7 ruf, 4 tarcze punktacji, 17 figurek wikingów, 16 żetonów zakładów, 15 żetonów towarów, 3 żetony wartości rynkowej) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x7 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki 45 minut.
Wiek 8+.
Jest wiosna i wikingowie przygotowują się do kolejnej kupieckiej wyprawy. Tak, dokładnie-ludzie północy to nie tylko morscy rozbójnicy, ale też prężnie działający kupcy. Twoim zadaniem jest tak rozmieścić swoją załogę, aby przejąć kontrolę nad najlepiej zaopatrzonymi okrętami. Możesz też właściwie obstawić zwycięzców tej rywalizacji (a nie musisz to być ty!), by zyskać cenne punkty. Strategia działania należy tylko do ciebie! Działaj sprytnie, obserwuj innych i nie daj się przechytrzyć wodzom pozostałych drużyn wikingów. Nie zapomnij - to ty masz panować na morskich szlakach handlowych. Przyjmij najlepsze staki, wyrusz na wyprawę i zostań najbogatszym wodzem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna narodów / autorzy Nina Håkansson, Einar Rosén, Robert Rosén, Rustan Hakansson ; ilustracje Ossi Hiekkala, Jere Kasanen, Frida Lögdberg. - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (plansza podsumowania, 1 plansza postępu, 5 plansz graczy, 65 drewnianych robotników, 25 drewnianych dysków graczy, 1 drewniany znacznik wojny, 1 drewniany znacznik rundy, 15 drewnianych architektów, 1 drewniana kostka, 1 notes punktacji, 296 kart postępu, 48 kart wydarzeń, 4 płytki pomocy, 5 kart kolejności, 24 płytki wydarzeń (do gry solo), 252 żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27,5x40x9 cm + instrukcja.
Gra dla 1-5 osób.
Czas rozgrywki 40 minut.
Wiek 14+.
Wojna Narodów to gra planszowa dla 1-5 osób o czasie rozgrywki wynoszącym 40 minut na gracza. Gracze stają na czele różnych cywilizacji i prowadzą je od czasów antycznych aż do wybuchu I Wojny Światowej. Cywilizacje bezustannie ze sobą rywalizują, dbając równocześnie o zrównoważony rozwój, ochronę przed zagrożeniami oraz zaspokajanie potrzeb swoich obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Geniusz /Reiner Knizia. - Kraków : Bard Centrum Gier, 2012. - 1 gra (1 plansza do gry, 120 żetonów ; 1 woreczek ; 24 drewniane znaczniki w 6 kolorach) ;25x26x5cm +instrukcja: (1 karta : ilustracje ; 20x20 cm.)
Ilość graczy: 2-4.
Czas gry: 30-45 minut.
Wiek graczy: 8+.
Czy jesteście genialni? Z pewnością, zwłaszcza grając w tę wyjątkową grę. Genialnie was uzależni, ponieważ łączy w jedno: świetną rozgrywkę, doskonale wykonane elementy oraz prawdziwą strategię. Proste reguły, wartki przebieg gry oraz dobrze przemyślany system sprawiają że Mensa jest po prosty GENIALNA. Gra niezależna językowo. Wydanie zagraniczne z polską instrukcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skrzaty : 3 wesołe gry! / pomysł gry Antonina Kwasek ; zasady gry Julia Pogorzelska ; ilustracje Dorota Szoblik. - Częstochowa : Promatek Media, [2016]. - 3 gry (36 kart z zadaniami, 24 tafelki z wzorami, 48 skrzatów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x22x20 cm + instrukcja (4 strony : il ; 18 cm).
Liczba graczy 1-6.
Trzy wesołe gry: Złap skrzata, Wzory i kolory, Gdzie jesteś bracie?
Wiek graczy 4+
Trzech skrzacich braci zachęca do zabawy i nauki. Gry uczą rozróżniania wzorów, kolorów, kształtów, rozpoznawania szczegółów, ich analizowania i porównywania, ćwiczą spostrzegawczość i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sokole oko / pomysł gry Antonina Kwasek ; grafika i rysunki Patrycja Gazda, Wojciech Szwalski ; opracowanie i adaptacja Julia Pogorzelska. - Częstochowa : Adamigo, copyright 2012. - 8 gier (4 dwustronne plansze, 140 tafelków) : tektura, kolor ; w pudełku 3x34x21 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 17 cm).
8 gier edukacyjnych ćwiczących refleks i pamięć: Bystre oczko, Sokole oko, Skojarzenia, Bingo obrazkowe, Bingo skojarzenia, Bingo oczko, Zgadula, Niby lotek.
Liczba graczy 1-4.
Wiek 4+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone classic / [Michel Lalet, Laurent Levi]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra ( 1 plansza, 14 białych kul, 14 czarnych kul) : plastik ; w pudełku 32,5x30,5x6,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2 osób.
Czas rozgrywki : 20 minut.
Wiek graczy 7+.
Dwa wrogie obozy po przeciwnych stronach sześciokątnej planszy. Czarne kule przeciwko białym. Cel: zepchnąć sześć kul przeciwnika do łuz poza krawędzią planszy. Dopracuj atak, udoskonal obronę. Obserwuj, planuj... i w każdym ruchu uważnie podejmuj decyzje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Horror w Arkham : przygodowa gra planszowa oparta na prozie H. P. Lovecrafta / autorzy gry Richard Launius i Kevin Wilson. - Kraków : Galakta, copyright 2005. - 1 gra (wiele elementów) : tektura, kolor. ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja: (24 strony : ilustracje kolorowe ; 28x28 cm.)
(Fantasy Flight Games)
W pudełku: plansza ; instrukcja ; 16 kart postaci Badaczy ; 16 znaczników Badaczy ; 16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badczy ; 5 kości ; 196 żetonów stanu Badacza ; 189 kart Badaczy ; 8 arkuszy Przedwiecznych ; 20 żetonów zagłady ; 179 kart Przedwiecznych ; 60 żetonów Potworów ; 16 żetonów Bram ; 14 pozostałych znaczników.
Liczba graczy 1-8.
Czas gry 2-4 godzin.
Wiek graczy: od 14 lat.
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy. Naprzeciw tych przerażających potworów staje grupa Badaczy, zdeterminowana odeprzeć falę mrocznych sił wszechświata. Jeśli chcą mieć chociaż cień szansy na sukces, będą musieli zgłębić tajemnice Mitów i wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, zaklęcia i broń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mniam mniam : upoluj swoje jedzonko / Meelis Looveer ; ilustracje Reinis Petersons. - Konin : G3, 2013. - 1 gra (3 plansze, 36 kart, 15 kości, notes, ołówek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x28x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Te muszki wyglądają tak smakowicie. Twoja żaba może złapać je wszystkie. Uważaj jednak, by żaba nie została upolowana przez cwanego jeża.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka / Karol Madaj. - Kraków : Trefl SA, copyright 2014. - 1 gra ( zawiera 1 planszę do gry ; 1 planszę z samochodami dostawczymi ; 30 pionków w 6 kolorach (po 5 w każdym kolorze) ; 1 znacznik gracza rozpoczynającego ; 1 znacznik przekupki ; 50 kart kolejki w 5 kolorach (po 10 w każdym kolorze) ; 5 kart listy zakupów ; 60 kart towarów w 5 kolorach (po 12 w każdym kolorze) ; 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach (po 3 w każdym kolorze) ; 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach (po 1 w każdym kolorze) ; karton, kolor ; w pudełku 37x25x6 cm + instrukcja (39 stron : ilustracje ; 20 cm).
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-5.
Czas rozgrywki 60 minut.
Wiek 12+.
„Kolejka” jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL. Zadanie graczy wydaje się proste. Muszą wysłać swoją rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste. Gracze ustawiają swoje pionki w kolejkach, nie wiedząc do którego sklepu zostanie dostarczony towar. Napięcie rośnie, gdy odsłania się karty dostawy towaru i okazuje się, że kart towaru starczy tylko dla kilku szczęśliwców, stojących najbliżej drzwi do sklepu. Kolejka zaczyna napierać na drzwi, bo każdy chce być pierwszy. Do przepychania się w kolejce gracze używają kart kolejki, takich jak: "Matka z dzieckiem na ręku", "Pan tu nie stał" czy "Towar spod lady". Muszą jednak uważać na "Remanent", "Pomyłkę w dostawie" oraz na stojące w każdej kolejce czarne pionki - spekulantów. Z zakupami wrócą do domu tylko ci, którzy najsprawniej wykorzystali trzymane w ręku karty kolejki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zmiennicy / Maja Mirska, Robert Sypek ; ilustracje Marek Szyszko. - Warszawa : Inte-gra, TVP S.A, 2014. - 1 gra (plansza, 1 kostka do gry, 4 Karty Pojazdów, 4 Figurki taksówek, 3 Patrole Milicji Obywatelskiej, 1 arkusz Księgi Skarg i Wniosków, 21 kart Głównych Pasażerów, 29 kart Wydarzeń, 47 kart Łebków, 63 karty WPT, 1 żeton Bhamaradżangi, 1 żeton Zenona Kuśmidra, 1 znacznik czasu, 4 żetony prędkości, 11 żetonów skarg, 54 żetony pieniędzy, 20 żetonów sygnalizatorów, 20 żetonów niecierpliwości, 40 żetonów lokacji, 26 talonów na paliwo, 14 żetonów mandatów, 78 żetonów Łebków : karton, kolor ; w pudełku 25,5x25,5x7 cm + instrukcja (19 stron : ilustracje).
Gra dla 1-4 osób.
Czas gry 45-90 minut.
Wiek 12+.
Gra planszowa "Zmiennicy" to kolejna gra inspirowana niezwykle popularnym serialem telewizyjnym w reżyserii Stanisława Barei o tym samym tytule. Taksówkarze (WPT) czekają na pasażerów w swoich w swoich szybkich i komfortowych Fiatach 125p. Centala telefoniczna WPT co chwile przyjmuje nowe zlecenia , a pasażerowie to prawdziwy przekrój społeczeństwa tamtej epoki. Urzędnicy i zwykli obywatele płacą niewiele, ale rzetelnie. Prawdziwą okazję do zarobku stanowią dewizowcy, podejrzane typy i klienci "po gazem" - ci często płacą coś ekstra. dynamiczna rozgrywka, proste zasady, emocjonująca rywalizacja oraz wymuszona współpraca - to cechy gry "Zmiennicy". Czujność Milicji Obywatelskiej oraz przestępcze intrygi Krashana Bhamaradżangi - studenta z Bangkoku i Zenona Kuśmidera - przedsiębiorczego strażaka, dodatkowo utrudniają zycie warszawskim szoferom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x6cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : mapa USA / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2013. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 110 kart Wagonów, 30 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, 1 numer dostępu do days of Wonder Online : ilustracje, karton, plastik ; w pudełku 30x30x7 + instrukcja.
Liczba graczy 2-5.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek 8+.
2 października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delvan ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 158 kolorowych kart) :karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29x21 cm.)
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do pociągu. Europa - gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wesołe krówki / Kuraki Mura ; ilustracje Biboun. - Gliwice : Portal Games, 2017. - 1 gra (1 plansza Targu, 20 banknotów, 64 monety, 75 żetonów Przedmiotów, 24 kafelki Akcji, 24 karty Pór Roku, 1 żeton Pierwszego Gracza, 20 plansz Pól, 196 żetonów Krów) : tektura, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 40 minut
Wiek 10 +
Jesteś hodowcą krów. Przez cały rok zajmujesz się ich chowem i karmisz je, by na koniec roku sprzedać z zyskiem na targu. Musisz jednak uważać na zmieniające się pory roku, bo potrafią one nieźle namieszać na farmie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Atak zombie / Piotr Pieńkowski ; ilustracje Tomek Larek, Mariusz Gandzel. - Warszawa : Foksal, 2016. - 1 gra ( 1 plansza miasta, 4 plansze siedzib graczy, 36 kart wydarzeń, 40 kart znalezisk, 1 kostka czterościenna, 32 pionki ludzi (po 8 w kolorach czarnym, czerwonym, niebieskim, żółtym), 80 żetonów zombie, 32 żetony beczek, 25 żetonów amunicji, 25 żetonów paliwa, 25 żetonów żywności, 1 znacznik tury, 1 znacznik aktywności zombie, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 4 karty pomocy gracza) : karton, kolor. ; 28 x 28 cm + instrukcja.
Liczba graczy 2-4.
Wiek graczy 12+.
Nieznany wirus zaatakował ludzi, przemieniając większość z nich w zombie. Nie ma czasu na robienie zapasów i długie przygotowania do ucieczki. Każdy może zabtać tylko to, co ma pod ręką. Chcąc przeżyć, musicie schronić się w jednej z podmiejskiej lokacki i odpierać kolejne ataki zywych trupów aż do nadejścia pomocy. Nie wszyscy zdołają się uratować . Przeżyją jedynie najsilniejsze i najlepiej dostosowane do przetrwania grupy. Nowego świata nie mogą budować mięczaki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Teby / Peter Prinz ; grafika Michael Menzel. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 100 kart, 4 figurki archeologów, 4 znaczniki gry, 1 znacznik roku, 155 żetonów wykopalisk, 5 płóciennych woreczków, 20 płytek pozwoleń na wykopaliska , 4 koła czasu) : karton, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki 60 minut.
Wiek 8+.
Wciel się w archeologa, który długie tygodnie spędza na poszukiwaniu informacji w muzeach i bibliotekach największych miast Europy. Poczuj zastrzyk adrenaliny, gdy odkryjesz dane pozwalające zlokalizować obiecujące miejsca do prowadzenia wykopalisk!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej