Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(98)
Forma i typ
E-booki
(264508)
Książki
(159341)
Proza
(74475)
Audiobooki
(23245)
Poezja
(12255)
Gry i zabawki
(98)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7596)
Czasopisma
(5237)
Publikacje dydaktyczne
(4742)
Publikacje popularnonaukowe
(4667)
Poradniki i przewodniki
(3603)
Publikacje dla niewidomych
(2758)
Dramat (rodzaj)
(2218)
Publikacje naukowe
(2164)
Komiksy i książki obrazkowe
(1397)
Publikacje fachowe
(930)
Publikacje informacyjne
(860)
Publikacje religijne
(426)
Albumy i książki artystyczne
(372)
Druki ulotne
(247)
Mapy
(152)
Starodruki
(136)
Artykuły
(63)
Publikacje promocyjne
(61)
Filmy i seriale
(57)
Muzyka
(43)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(43)
Nuty
(30)
Urządzenia
(29)
Fotografie
(9)
Rysunki
(9)
Grafiki
(4)
Pliki i bazy danych
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki Proza
(1)
Literatura faktu
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Przezrocza
(1)
Publikacje populatnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
nieokreślona
(22)
dostępne
(7)
wypożyczone
(3)
Placówka
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(5)
Filia nr 2
(23)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 17
(3)
Filia nr 1 - gry
(66)
Autor
Larek Tomek
(3)
O'Connor Rory (1973- )
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Bernacka Agnieszka
(2)
Cathala Bruno
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Menzel Michael
(2)
Meredith Sam
(2)
Moon Alan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Taylor Georgie
(2)
Taylor Georgie. Palcem po śladzie
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Biboun
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bolme Edward
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boulanger Fabrice
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brassart René
(1)
Brown Lane
(1)
Bucci Marco
(1)
Burke Dave
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Bösch Holger
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Castelbajac Vainul de
(1)
Catell-Ruz
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevalier Charles
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Craig Karen
(1)
Cywińska Anna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Dave Harvey
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dobra Katarzyna
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Fujitja Shingo
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Garcia Alexandre
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Griffon Julien
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henneberg Jadwiga
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hepworth Andrew
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Himmelman Jeffery
(1)
Innes Andrew
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jedliński Artur
(1)
Kajdana Sylwia
(1)
Kanai Seiji
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Laderoute Dave
(1)
Lalet Michel
(1)
Lang Eric M
(1)
Lanvin Matthieu
(1)
Launius Richard
(1)
Lawrie Jane (1967- )
(1)
Lechicka Stanisława
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(97)
Odbiorca
Dzieci
(43)
Młodzież
(38)
9-13 lat
(36)
14-17 lat
(34)
6-8 lat
(29)
Dorośli
(21)
18+
(18)
0-5 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura japońska
(2)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(11)
Gry planszowe
(10)
Wyobraźnia
(5)
Twórczość
(4)
Gry strategiczne
(3)
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Pojazdy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Ciasta
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Ciągnik rolniczy
(1)
Czynności
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry sportowe
(1)
Historia
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kulinaria
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Miasta
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Ucieczki
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wsie
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Żółwie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Gry planszowe
(60)
Gry w karty
(19)
Gry edukacyjne
(12)
Broszura
(5)
Gry w kości
(3)
Książka-zabawka
(3)
Książki dla małych dzieci
(2)
Quizy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Książka kucharska
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(88)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
98 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x6cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : mapa USA / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2013. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 110 kart Wagonów, 30 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, 1 numer dostępu do days of Wonder Online : ilustracje, karton, plastik ; w pudełku 30x30x7 + instrukcja.
Liczba graczy 2-5.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek 8+.
2 października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delvan ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 158 kolorowych kart) :karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29x21 cm.)
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do pociągu. Europa - gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Goool! Wielka piłka na małej planszy / autor : Corné van Moorsel ; ilustracje : Marek Szyszko ; [tłumaczenie Marta Kania]. - Warszawa : Egmont, ©2020. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 1 piłka, 3 znaczniki, 10 piłkarzy) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Wiek graczy: 6-106 lat
Liczba graczy: 2
Czas gry: 30 minut
Przejął piłkę! Kiwa obrońcę! Podanie! Wrzutka na pole karne! Goool! Sprawdź się jako trener piłkarskiej drużyny. Rozegraj emocjonujący mecz i doprowadź swoją drużynę do zwycięstwa. Gra „Goool!” to jedna z najlepszych futbolowych gier planszowych. Ma proste zasady i doskonale oddaje specyfikę piłkarskiego meczu. Proste zasady! Piłkarskie emocje! Doskonała gra! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wesołe krówki / Kuraki Mura ; ilustracje Biboun. - Gliwice : Portal Games, 2017. - 1 gra (1 plansza Targu, 20 banknotów, 64 monety, 75 żetonów Przedmiotów, 24 kafelki Akcji, 24 karty Pór Roku, 1 żeton Pierwszego Gracza, 20 plansz Pól, 196 żetonów Krów) : tektura, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 40 minut
Wiek 10 +
Jesteś hodowcą krów. Przez cały rok zajmujesz się ich chowem i karmisz je, by na koniec roku sprzedać z zyskiem na targu. Musisz jednak uważać na zmieniające się pory roku, bo potrafią one nieźle namieszać na farmie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gejsze / Kota Nakayama ; ilustracje Maisherly Chan. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2016. - 1 gra (7 płytek gejszy, 21 kart prezentów, 7 żetonów przychylności gejszy, 8 znaczników akcji) ; karton, kolor ; 14x14x4 cm + instrukcja: (12 stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm.)
Liczba graczy 2.
Czas gry 20 minut.
Wiek: 10-100 lat.
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story Cubes : actions / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (3 kostki) : w pudełku 7,5x7,5x2,5 cm +instrukcja.
Gra dla 1 i więcej osób.
Wiek graczy 6+.
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : fantasia / [Rory O'Connor]. - [b. m.] : Rebel Centrum Gier, 2016. - 1 pudełko (9 kostek) ; pudełko 8x8 cm + instrukcja.
Liczba graczy 1+.
Wiek 6+.
Użyj wyobraźni: Ludzie na całym świecie wymyślają własne warianty gry Rory`s Story Cubes fantasia. A co Tobie wpadnie do głowy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : voyages / [Rory O'Connor]. - [b. m.] : Rebel Centrum Gier, 2016. - 1 pudełko (9 kostek) ; pudełko 8x8 cm + instrukcja
Liczba graczy: 1+.
Wiek 6+.
Gra "Podróże" to wizualny generator, który pobudza wyobraźnię niezależnie od wieku i zainspiruje do opowieści o nieznanych wyprawach do dalekich krajów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Imago / Autorzy Shintaro Ono, Shingo Fujita, Motoyuki Ohki, Hiromi Oikawa, Shotaro Nakashima ; grafika Laura Michaud i Shintaro Ono. - Gdańsk : RebelCentrum Gier, [2016]. - 1 gra (60 przezroczystych kart, 65 kart Enigmy, 35 znaczników ; w pudełku 15x20x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 18,5 cm).
Liczba graczy od 3-8.
Wiek 12+
60 przezroczystych kart z symbolami pobudzi Twoją kreatywność i pozwoli przedstawić hasła-zagadki (filmy, miejsca, słynne postacie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tempo! : Junior / projekt graficzny Małgorzata Parczewska ; ilustracje Małgorzata Detner i Anna Gensler. - Warszawa : Granna, 2016. - 1 gra ( plansza do gry, 60 kart, 5 pionków(w różnych kolorach) i 5 odpowiadających im żetonów, 42 żetony liter, żeton pierwszego gracza, klepsydra z zasłonką) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x08 cm + instrukcja.
Liczba graczy 2-10.
Czas gry 30 minut.
Wiek 5-12.
Celem gry jest zgromadzenie jak największej liczby punktów. Punkty można zdobyć na dwa sposoby: zbierając żetony liter oraz przekraczajć linię mety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cut the Rope : gra karciana / Nikolay Pegasov ; polska instrukcja Anna Mrzewa-Michalak. - Wydanie 2. - Konin : G3, 2016. - 1 gra (160 kart: 14 zestawów po 10 kart, 20 kart nożyczek (joker) ; karton, kolor ; w pudełku 20x11x4 cm + instrukcja: (7 stron : ilustracje kolorowe ; 19 cm.)
Liczba graczy 2-8.
Czas gry15 minut.
Wiek 6+.
Bijąca recordy popularności gra Cut the Rope przeniosła się z ekranów telefonów komórkowych na wasz stół!. Maleńki zielony stworek Om Nom zamierza właśnie pokrzepić się ulubionymi cukierkami, ale potrzebuje waszej pomocy. Bądźcie uważni i przezorni, twórzcie rzędy kart i wykorzystujcie nożyczki, ale przede wszystkim obserwujcie poczynania przeciwników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ucho króla / Konrad Perzyna ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, [2016]. - 1 gra (120 kart) ; karton, kolor ; w pudełku 12x10x2 cm + instrukcja: (1 karta złożona : ilustracje kolorowe ; 42x15 cm.)
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry 30-45 min.
Wiek: od 10 lat.
Gracze wcielają się w postacie dworu francuskiego króla. Krążą słuchy, że nadintendent finansów nie czuje się najlepiej i prawdopodobnie wkrótce zwolni się jego ważna dla dworu funkcja. Dworzanie rozpoczynają więc kampanię budowania swojej pozycji i oczerniania wszystkich innych pretendentów do stanowiska. Będą obrażać innych graczy, wytykać im błędy dobrego wychowania oraz knuć intrygi za ich plecami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Game over / autor: Jérémy Peytevin ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, [2021]. - 1 gra (33 karty: 4 karty rycerzy, 4 karty skrzyń, 4 karty broni, 2 karty kluczy, 16 kart stworów, 2 karty smoka, 1 karta drzwi) : karton, kolor ; w pudełku 5x14x18 cm + instrukcja (9 stron, ilustracje, 15 cm).
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut
Wiek graczy: 5-105
Lubisz gry komputerowe? Polubisz więc tę grę planszową! Kierujesz poczynaniami dzielnego rycerza. Wędrujesz korytarzami labiryntu, chcąc zdobyć skarb. Uważaj jednak na dziwne stwory - będą chciały uniemożliwić ci dotarcie do skarbu! Jeśli cię pokonają, nastąpi „Game Over” i będziesz musiał rozpocząć wędrówkę od początku. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Atak zombie / Piotr Pieńkowski ; ilustracje Tomek Larek, Mariusz Gandzel. - Warszawa : Foksal, 2016. - 1 gra ( 1 plansza miasta, 4 plansze siedzib graczy, 36 kart wydarzeń, 40 kart znalezisk, 1 kostka czterościenna, 32 pionki ludzi (po 8 w kolorach czarnym, czerwonym, niebieskim, żółtym), 80 żetonów zombie, 32 żetony beczek, 25 żetonów amunicji, 25 żetonów paliwa, 25 żetonów żywności, 1 znacznik tury, 1 znacznik aktywności zombie, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 4 karty pomocy gracza) : karton, kolor. ; 28 x 28 cm + instrukcja.
Liczba graczy 2-4.
Wiek graczy 12+.
Nieznany wirus zaatakował ludzi, przemieniając większość z nich w zombie. Nie ma czasu na robienie zapasów i długie przygotowania do ucieczki. Każdy może zabtać tylko to, co ma pod ręką. Chcąc przeżyć, musicie schronić się w jednej z podmiejskiej lokacki i odpierać kolejne ataki zywych trupów aż do nadejścia pomocy. Nie wszyscy zdołają się uratować . Przeżyją jedynie najsilniejsze i najlepiej dostosowane do przetrwania grupy. Nowego świata nie mogą budować mięczaki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podaj hasło / Roberto Pisonero Trapote ; [ilustracje: Pedro Soto] - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra : (16 kart pozycji, 18 kart punktacji, 56 kart tematów/liter, 24 znaczniki, 1 klepsydra) karton, drewno, plastik; w pudełku 13x13x5 cm +instrukcja (8 stron, ilustracje, 12 cm).
Liczba graczy: 2-10
Wiek graczy: 10+
Czas gry: 20 minut
Gracze dzielą się na dwie drużyny. Zadaniem obu drużyn jest podanie jak największej liczby haseł, które pasują do danej kategorii oraz zawierają wskazaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra. "Podaj hasło" to szalona gra imprezowa, w której liczy się kreatywność, refleks i szybkość myślenia. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Teby / Peter Prinz ; grafika Michael Menzel. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 100 kart, 4 figurki archeologów, 4 znaczniki gry, 1 znacznik roku, 155 żetonów wykopalisk, 5 płóciennych woreczków, 20 płytek pozwoleń na wykopaliska , 4 koła czasu) : karton, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki 60 minut.
Wiek 8+.
Wciel się w archeologa, który długie tygodnie spędza na poszukiwaniu informacji w muzeach i bibliotekach największych miast Europy. Poczuj zastrzyk adrenaliny, gdy odkryjesz dane pozwalające zlokalizować obiecujące miejsca do prowadzenia wykopalisk!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pełny kurnik : gra planszowa / pomysł gry Agnieszka Rimm ; ilustracje Anna Cywińska. - Częstochowa : Kukuryku, 2018. - Pudełko zawiera: 56 tafelków z jajkami, 48 tafelków z kurczakami, 36 tafelków z kurami, 4 tafelki z kogutami, 4 karty graczy z grzędami dla kur, 2 kostki do gry) : karton, kolor ; w pudełku 24x15 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15x10,5 cm)
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 6-99 lat
"Pełny kurnik" to gra rodzinna. Zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny. Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki wyścig / autorzy gry Jan Rojewski i Michał Stajszczak. - Warszawa: Granna, 2012. - 16 segmentów torów (8 kwadratowych, 8 trójkątnych, 6 samochodów wyścigowych, 6 prędkościomierzy, 6 strzałek, 6 elementów łączących, 174 żetony opon, kostka, instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy: 8+
Wiek graczy 8+; liczba graczy 2-6
Wielki Wyścig to gra, która pozwala przeżyć emocje znane tylko kierowcom wyścigowym. Gracze budują swój tor. Sami decydują o tym z jaka prędkością po nim pędzą. Przy szybkiej jeździe ryzykuj, że wypadną z toru, ale szanse na wygranie rosną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Food Truck / autor Horst-Rainer Rösner ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (40 kart zamówień, 20 kart specjalnych, 1 żeton gracza): karton, tektura, kolor; w pudełku 14x17x5 cm +instrukcja (9 stron).
Liczba graczy: 3-6
Wiek graczy: 8-108
Czas gry: 30 minut
Zostań właścicielem food trucków! Promocje i słoneczna pogoda pomogą ci zwiększyć zyski. Podejmij decyzję, co najbardziej opłaca się sprzedawać: hamburgery, pizzę, sushi czy koktajl z jarmużem? Zdobądź więcej zamówień niż konkurencja! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej