Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(98)
Forma i typ
E-booki
(267788)
Książki
(159452)
Proza
(74551)
Audiobooki
(23273)
Poezja
(12255)
Gry i zabawki
(98)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7610)
Czasopisma
(5245)
Publikacje dydaktyczne
(4742)
Publikacje popularnonaukowe
(4669)
Poradniki i przewodniki
(3616)
Publikacje dla niewidomych
(2758)
Dramat (rodzaj)
(2218)
Publikacje naukowe
(2166)
Komiksy i książki obrazkowe
(1396)
Publikacje fachowe
(932)
Publikacje informacyjne
(860)
Publikacje religijne
(429)
Albumy i książki artystyczne
(373)
Druki ulotne
(247)
Mapy
(152)
Starodruki
(136)
Artykuły
(63)
Publikacje promocyjne
(61)
Filmy i seriale
(57)
Muzyka
(43)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(43)
Nuty
(30)
Urządzenia
(29)
Fotografie
(9)
Rysunki
(9)
Grafiki
(4)
Pliki i bazy danych
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki Proza
(1)
Literatura faktu
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Przezrocza
(1)
Publikacje populatnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
nieokreślona
(22)
dostępne
(6)
wypożyczone
(4)
Placówka
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(5)
Filia nr 2
(23)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 17
(3)
Filia nr 1 - gry
(66)
Autor
Larek Tomek
(3)
O'Connor Rory (1973- )
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Bernacka Agnieszka
(2)
Cathala Bruno
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Menzel Michael
(2)
Meredith Sam
(2)
Moon Alan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Taylor Georgie
(2)
Taylor Georgie. Palcem po śladzie
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Biboun
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bolme Edward
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boulanger Fabrice
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brassart René
(1)
Brown Lane
(1)
Bucci Marco
(1)
Burke Dave
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Bösch Holger
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Castelbajac Vainul de
(1)
Catell-Ruz
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevalier Charles
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Craig Karen
(1)
Cywińska Anna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Dave Harvey
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dobra Katarzyna
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Fujitja Shingo
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Garcia Alexandre
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Griffon Julien
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henneberg Jadwiga
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hepworth Andrew
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Himmelman Jeffery
(1)
Innes Andrew
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jedliński Artur
(1)
Kajdana Sylwia
(1)
Kanai Seiji
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Laderoute Dave
(1)
Lalet Michel
(1)
Lang Eric M
(1)
Lanvin Matthieu
(1)
Launius Richard
(1)
Lawrie Jane (1967- )
(1)
Lechicka Stanisława
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(97)
Odbiorca
Dzieci
(43)
Młodzież
(38)
9-13 lat
(36)
14-17 lat
(34)
6-8 lat
(29)
Dorośli
(21)
18+
(18)
0-5 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura japońska
(2)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(11)
Gry planszowe
(10)
Wyobraźnia
(5)
Twórczość
(4)
Gry strategiczne
(3)
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Pojazdy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Ciasta
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Ciągnik rolniczy
(1)
Czynności
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry sportowe
(1)
Historia
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kulinaria
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Miasta
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Ucieczki
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wsie
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Żółwie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Gry planszowe
(60)
Gry w karty
(19)
Gry edukacyjne
(12)
Broszura
(5)
Gry w kości
(3)
Książka-zabawka
(3)
Książki dla małych dzieci
(2)
Quizy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Książka kucharska
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(88)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
98 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wielki wyścig / autorzy gry Jan Rojewski i Michał Stajszczak. - Warszawa: Granna, 2012. - 16 segmentów torów (8 kwadratowych, 8 trójkątnych, 6 samochodów wyścigowych, 6 prędkościomierzy, 6 strzałek, 6 elementów łączących, 174 żetony opon, kostka, instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy: 8+
Wiek graczy 8+; liczba graczy 2-6
Wielki Wyścig to gra, która pozwala przeżyć emocje znane tylko kierowcom wyścigowym. Gracze budują swój tor. Sami decydują o tym z jaka prędkością po nim pędzą. Przy szybkiej jeździe ryzykuj, że wypadną z toru, ale szanse na wygranie rosną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Food Truck / autor Horst-Rainer Rösner ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (40 kart zamówień, 20 kart specjalnych, 1 żeton gracza): karton, tektura, kolor; w pudełku 14x17x5 cm +instrukcja (9 stron).
Liczba graczy: 3-6
Wiek graczy: 8-108
Czas gry: 30 minut
Zostań właścicielem food trucków! Promocje i słoneczna pogoda pomogą ci zwiększyć zyski. Podejmij decyzję, co najbardziej opłaca się sprzedawać: hamburgery, pizzę, sushi czy koktajl z jarmużem? Zdobądź więcej zamówień niż konkurencja! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit: obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2017. - 1 gra (84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania : karton, plastik ; w pudełku 28x28 cm + instrukcja.
Liczba graczy 3-6.
Wiek 8+.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie raki zimują? Quiz / [autorzy pytań Andrzej Rozesłaniec, Maciej Włostowski ; ilustracja na okładce: Edward Lutczyn]. - Warszawa : Granna, copyright 2001. - 1 gra (1 plansza, 4 podstawki, 4 figurki raków, 45 kart z pytaniami): karton, tektura, plastik; w pudełku 18x12x4 cm +instrukcja (4 strony)
(Gry Podróżne)
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 6-10 lat
Gdzie raki zimują? To jedno z 270 ważnych pytań i 810 śmiesznych odpowiedzi z różnych dziedzin. Do każdego pytanie są podane trzy odpowiedzi - tylko jedna prawidłowa. Gdy dobrze odpowiesz możesz przesunąć swojego raczka o jedno pole do przodu. Gra wzbogaca słownictwo dziecka i w atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury i innych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pustyni i w puszczy : na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza / Wojciech Rzadek ; ilustracje Anna Stasik ; opieka naukowa Tomasz Majkowski. - Kraków : Agencja Promocyjna Oko, 2017. - 1 gra (plansza z mapą podróży, 27 kart przygód , 28 kart pytań, 24 kafelki przygód, 34 żetony z zasobami na drogę, 16 znaczników zasobów, sakiewka na żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27x27x6 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje).
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 45 minut.
Wiek graczy 8+.
W pustyni i w puszczy to gra edukacyjna, w której gracze zwyciężają, jeśli uda im się przejść dwanaście wylosowanych przygód, przedstawiających zmagania bohaterów powieści Henryka Sienkiewicza podczas ich podróży przez Afrykę. W tym celu należy umiejętnie wykorzystać zasoby dostępne na kartach bohaterów i na żetonach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (6 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Torcik / Haim Shafir i Tal Schreiber ; grafika Markus Wagner ; polska instrukcja Katarzyna Dobra. - Konin : G3, 2016. - 1 gra (30 kart z tortem po 5 kart w następujących kolorach: beżowym, żółtym, czerwonym, niebieskim, filoletowym, brązowym, pisak z pieczątką, płytka z tortem ; karton, kolor ; 10x12x2 cm + instrukcja: (1 karta złożona : ilustracje kolorowe ; 42x15 cm.)
Czas gry15 minut.
Liczba graczy 3-6.
Wiek 5+.
Torcik to gra dla dzieci, w której przyjdzie nam zbierać karty, by móc wypiec torcik. Ostatni z graczy, który się zorientuje co się dzieje, zostanie naznaczony, znaczy przyozdobiony czerwonymi gwiazdkami! Tak, tak! Fajna gra dla dzieciaków, sprawiająca wiele radości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zgadnij! : co jest inaczej? / Haim Shafir ; grafika Karen Craig. - Wydanie 1. - Konin : G3 , 2016 - Pudełko (2 strony, 32 karty) ; format pudełka : (9x12x3 cm)
Opis według pudełka i instrukcji
Zawartość : instrukcja, 32 karty
Liczba graczy : 2-6 , czas 10 minut
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnica zamku / pomysł i opracowanie Dariusz Siedliński ; ilustracja Dorota Szoblik. - Częstochowa : Promatek Media , [2018]. - Gra zawiera (60 elementów labiryntu, 48 żetonów, 4 karty graczy, 4 pionki, kostkę do gry) : tektura, kolor ; w pudełku 6x19x22 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 18 cm).
(Kukuryku : pobudzamy wyobraźnię)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 45 minut.
Wiek 7+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w słówka to lepsze niż krzyżówka / autor gry Jacek Szczap. - Warszawa : Granna, 2014. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 84 żetony, 4 stojaki, 1 notes, 1 ołówek, 1 woreczek):karton, tektura, plastik; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja.
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 30 minut
Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz SŁÓWKA wędrują we wszystkie strony! Gra w SŁÓWKA to lepsze niż krzyżówka. Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka! Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty1 Dwie różne plansze i dwa warianty gry – skracaj lub wydłużaj rozgrywkę! SŁÓWKA to wyjątkowa gra słowna, w której wyrazy układamy we wszystkich kierunkach.1 Gracze losują literki, umieszczone na sześciokątnych żetonach. Następnie tworzą z nich słowa, układając je na planszy. Gracz, który otoczy literkami pole bonusowe, zdobywa dodatkowe punkty! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardio alarm! / koncept gry: Grupa LM ; ilustracje: Michał Śledziński. - Warszawa : Granna, ©2012. - 1 gra (110 kart, 1 żeton startowy, wkładka edukacyjna):karton, tektura; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja
Wiek graczy: 7-99 lat
Liczba graczy: 3-5
„Cardio Alarm!” to karciana gra w szaleńczy wyścig po szpitalnych korytarzach. Szybko, szybko! Zablokuj wszystkie wyjścia zanim agenci uciekną z tajnym projektem. Masz do pomocy personel szpitala, a także swój refleks i spryt. Kto najszybciej zablokuje drogi ucieczki? Gra karciana z elementami edukacyjnymi, opracowanymi we współpracy z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii imienia profesora Zbigniewa Religii. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Światowy konflikt / Rikki Tahta ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2017. - 1 gra (18 kart wpływów, 6 rodzajów po 3 szt., 6 kart pieniędzy, 6 arkuszy pieniędzy, 6 znaczników) : karton, kolor ; wym. pudełka 10,5x15x2,5 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje).
Gra dla 2-6 osób
Czas rozgrywki 20 min
Wiek graczy 10+
Akcja gry toczy się na granicy rosyjskiej i zachodniej strefy wpływów. Gracze wcielają się w lokalnych polityków starających się sięgnąć po władze. aby to osiągnąć muszą skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przewrotne żabki / [autor] Okabe Takuya, [ilustracje] Mathieu Beaulieu. - Warszawa : Granna, copyright 2021. - 1 gra (36 kafelków, 4 żetony żabek, 1 plansza) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x14x14 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 20 minut
Wiek graczy: 6-99
Mała, poręczna wersja gry, w której sprawdzisz oraz poszerzysz stan swojej wiedzy na temat polskiej historii, geografii, filmu, kultury i przyrody. Zadaniem graczy jest właściwe odpowiadanie na zadane losowo pytania. Dodatkowym urozmaiceniem jest sprawdzenie znajomości polskiej ortografii czy wymowy trudnych polskich zdań. Pudełko doskonale mieści się w plecaku oraz torebce dzięki czemu można zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. Jak grać? Wybierz kafelek i połóż go na planszy. Położyłeś Żabkę - przewróć sąsiednie Żabki. Umieściłeś Węża - usuń Żabkę. Wygrasz, gdy położysz najwięcej Żabek. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Palcem po śladzie / Georgie Taylor)
Tytuł oryginału cyklu: Trace the trails.
Wiek: 3+.
Maluch będzie świetnie się bawił i poznawał dynamiczne życie w mieście, podążając śladem ciężarówki. Na każdej stronie książki dziecko wyczuje pod paluszkami wyżłobioną ścieżkę, która poprowadzi je przez kolejne, pełne szczegółów scenki. W każdej z nich spotka mnóstwo rozmaitych pojazdów: pracujących na budowie, sprzątających miasto, ratujących ludzi. Odpowie na pytania, znajdzie też rzeczy do odkrycia i policzenia. Mały czytelnik będzie dotykał wykrojonych kształtów, a przez wycięte w kartkach dziurki zajrzy na kolejne strony i dowie się, dokąd zmierza ciężarówka! Książka dzięki elementom sensorycznym doskonale rozwija motorykę małą, a także zmysły dotyku, wzroku i koordynację ruchową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Palcem po śladzie / Georgie Taylor)
Tytuł oryginału cyklu: Trace the trails.
Wiek: 3+.
Maluch będzie świetnie się bawił i poznawał pracowite życie na wsi, podążając śladem traktora. Na każdej stronie książki dziecko wyczuje pod paluszkami wyżłobioną ścieżkę, które poprowadzą je przez kolejne, pełne szczegółów scenki. W każdej z nich spotka rżące, kwiczące i beczące zwierzęta gospodarskie! Odpowie na pytania, znajdzie też rzeczy do odkrycia i policzenia. Mały czytelnik będzie dotykał wykrojonych kształtów, a przez wycięte w kartkach dziurki zajrzy na kolejne strony i dowie się, dokąd zmierza traktor! Książka dzięki elementom sensorycznym doskonale rozwija motorykę małą, a także zmysły dotyku, wzroku i koordynację ruchową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed / autorzy Thomas Vuarchex, Pierric Yakovenko ; tłumaczenie Artur Jedliński. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (80 kart, drewniany totem, woreczek) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 8x15x14 cm + instrukcja (8 strony : il. ; 13 cm).
Liczba graczy: 2-10 (a nawet więcej!).
Wiek 7+.
Uzależniająca i szalona gra towarzyska. Gra, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość. Każdy z graczy dostaje karty, których musi się pozbyć podczas gry - aby to zrobić, trzeba w odpowiednim momencie złapać drewniany "totem". Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
07 zgłoś się / Martin Walace ; opracowanie graficzne Grzegorz Ryszko. - Opole : Phalanx Games copyright 2014. - 1 gra (18 dużych drewnianych dysków, 50 małych drewnianych dysków, drewniany pionek pierwszego gracza, 15 znaczników punktów, 5 znaczników punktów karnych, 25 znaczników patroli, 36 kart dowodów, 12 kart sprawców, 10 kart przestępstw, 14 kart miejsc, 14 żetonów sprawców, 14 żetonów przestępstw, 14 plansz miejsc, 1 plansza punktów, 1 plansza punktów karnych) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 26,5x26,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 60 minut.
Wiek graczy 13+.
Przemyt, afery, napady, a nawet morderstwa... to codzienne zapisy w kronikach kryminalnych krajów demokracji ludowej. Czy poradzisz sobie w walce z przestępczym światkiem PRL? Złapiesz cinkciarza, ukrócisz hazard, schwytasz spekulanta? Wciel się w rolę śledczego i poczuj się jak najsłynniejszy porucznik Polski Ludowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Pojazdy / [teksty: Grażyna Wasilewicz ; ilustracje: Wojciech Stachyra]. - Kraków : Aksjomat, [2021]. - [10] stron : ilustracje ; 18x18 cm.
(Zobacz, dotknij, poczuj! / Grażyna Wasilewicz)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Wiek: 3+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
(dostępność ok. 07.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartośc pudełka : 1 kafel startowy (fioletowy), 7 kafli McWorld (niebieskie), 7 kafli Jihad (zielone), 17 kafli neutralnych (szare), 1 plansza, instrukcje.
Gra dla 2 osób. Czas rozgrywki : 15 min.
Wiek graczy 14+.
CLASH: Jihad vs McWorld to gra o wolności wyboru i jego konsekwencjach. Każdy element misternej mozaiki, na którą składają się mieszkańcy krajów objętych rewolucją - "arabską wiosną", może zmienić swoje położenie, zmieniając przy okazji los całego społeczeństwa, a może i świata. W którą stronę zwrócą się "zwykli muzułmanie"? Czy wybiorą kolorową komercję laickiego zachodu, czy tradycyjne wartości religijnego wschodu? Według której z tych filozofii będą budowali własne poczucie szczęścia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czacha dymi : 162 ciekawostki ze świata / pomysł i opracowanie Artur Zygmuntowicz ; ilustracje Dorota Szoblik. - Warszawa : Kukuryku, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 4 pionki, 162 karty z pytaniami): karton, tektura, plastik, drewno; w pudełku 20x22x6 cm +instrukcja
Wiek graczy: 8-99 lat
Liczba graczy: 2-4
"Czacha Dymi" to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których CZACHA DYMI!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl SA, copyright 2016. - 1 pudełko (372 karty z pytaniami, 6 kart "Następny", 6 kart "zmiana", 6 pionków, plansza do gry, czasomierz, pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy od 3-6.
Czas gry 10-15 minut.
Wiek 8+.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 rasy psów - ale czy dasz radę to zrobić pod presją czasu? Masz pięć sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Kiedy szczęście Ci sprzyja, masz możliwość wymigania się od pytania, albo zadania go przeciwnikowi. To świetna zabawa, gdy gracze próbują dojść do mety w możliwie najszybszym tempie. "5 sekund" - szalona i zabawna gra dla rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej