Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Gry i zabawki
(60)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 2
(3)
Filia nr 17
(1)
Filia nr 1 - gry
(56)
Autor
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Moon Alan
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Biboun
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Catell-Ruz
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chevalier Charles
(1)
Collette Xavier
(1)
Cywińska Anna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Griffon Julien
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kitao Madoka
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Lalet Michel
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Menzel Michael
(1)
Mirska Maja
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Mura Kuraki
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pelemans Pascal
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Prinz Peter
(1)
Rimm Agnieszka
(1)
Rojewski Jan
(1)
Rosén Einar
(1)
Rosén Robert
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rozesłaniec Andrzej
(1)
Ryszko Grzegorz
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Rösner Horst-Rainer
(1)
Santisteban Santi
(1)
Siedliński Dariusz
(1)
Silva Maeva da
(1)
Socha Piotr
(1)
Soto Pedro
(1)
Stajszczak Michał
(1)
Stosik Anna
(1)
Sypek Robert
(1)
Szczap Jacek
(1)
Szweda Szymon
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Szyszko Robert
(1)
Takuya Okabe
(1)
Torres Djib
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Młodzież
(27)
14-17 lat
(25)
9-13 lat
(25)
Dorośli
(20)
Dzieci
(20)
18+
(18)
6-8 lat
(18)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura japońska
(2)
Temat
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Historia
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Ucieczki
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wyobraźnia
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Powieść
(44530)
Opowiadania i nowele
(13156)
Powieść obyczajowa
(10174)
Wiersze
(7176)
Kryminał
(4977)
Gry planszowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(4086)
Romans
(3988)
Pamiętniki i wspomnienia
(3764)
Thriller
(3341)
Opracowanie
(3312)
Poradnik
(3063)
Biografia
(2984)
Powieść historyczna
(2812)
Powieść przygodowa
(2766)
Antologia
(2591)
Poezja polska
(2563)
Fantasy
(2387)
Materiały pomocnicze
(2238)
Sensacja
(2148)
Podręczniki akademickie
(2093)
Fantastyka
(1915)
Bajki i baśnie
(1810)
Biografie
(1652)
Podręcznik
(1433)
Podręczniki
(1400)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1349)
Publikacja bogato ilustrowana
(1333)
Reportaż
(1279)
Wydawnictwa dla niewidomych
(1256)
Encyklopedia
(1233)
Przewodnik turystyczny
(1213)
Dramat (gatunek literacki)
(1179)
Literatura polska
(1145)
Saga rodzinna
(1140)
Powieść psychologiczna
(1098)
Pamiętniki polskie
(1092)
Adaptacja literacka
(1077)
Lektura z opracowaniem
(1065)
Poezja
(897)
Publicystyka
(880)
Komiks
(773)
Opowiadanie dziecięce polskie
(741)
Praca zbiorowa
(734)
Ćwiczenia i zadania
(684)
Publikacje dla dzieci
(656)
Książki dla małych dzieci
(653)
Poezja dziecięca polska
(649)
Dokumenty dźwiękowe
(629)
Powieść biograficzna
(614)
Publicystyka polska
(573)
Science fiction
(573)
Horror
(553)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(517)
Esej
(488)
Audiobooki
(478)
Powieść erotyczna
(467)
Wydawnictwa dla dzieci
(465)
Broszura
(450)
Romans historyczny
(436)
Albumy
(426)
Monografia
(425)
Materiały konferencyjne
(422)
Dramat polski
(415)
Komedia
(395)
Relacja z podróży
(390)
Wywiad dziennikarski
(379)
Legendy i podania
(374)
Literatura
(361)
Przepisy kulinarne
(336)
Powieść podróżnicza
(326)
Fraszki
(321)
Słownik biograficzny
(306)
Książka obrazkowa
(300)
Album
(291)
Źródła historyczne
(287)
Listy
(244)
Satyra
(234)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(232)
Tragedia
(232)
Słowniki polskie
(227)
Powieść dziecięca polska
(224)
Malarstwo polskie
(223)
Opowiadania i nowele przygodowe
(218)
Informator
(217)
Bibliografia
(216)
Literatura dla dzieci
(209)
Komiksy
(208)
Autobiografia
(204)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(200)
Przypowieść
(200)
Dystopia
(191)
Fotografia polska
(189)
Felieton
(186)
Komiks przygodowy
(186)
Książki dla przedszkolaków
(186)
Analiza i interpretacja
(184)
Pieśń
(181)
Literatura podróżnicza polska
(173)
Kompendia i repetytoria
(170)
Gry i zabawy umysłowe
(167)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(58)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
60 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Przewrotne żabki / [autor] Okabe Takuya, [ilustracje] Mathieu Beaulieu. - Warszawa : Granna, copyright 2021. - 1 gra (36 kafelków, 4 żetony żabek, 1 plansza) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x14x14 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 20 minut
Wiek graczy: 6-99
Mała, poręczna wersja gry, w której sprawdzisz oraz poszerzysz stan swojej wiedzy na temat polskiej historii, geografii, filmu, kultury i przyrody. Zadaniem graczy jest właściwe odpowiadanie na zadane losowo pytania. Dodatkowym urozmaiceniem jest sprawdzenie znajomości polskiej ortografii czy wymowy trudnych polskich zdań. Pudełko doskonale mieści się w plecaku oraz torebce dzięki czemu można zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. Jak grać? Wybierz kafelek i połóż go na planszy. Położyłeś Żabkę - przewróć sąsiednie Żabki. Umieściłeś Węża - usuń Żabkę. Wygrasz, gdy położysz najwięcej Żabek. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
07 zgłoś się / Martin Walace ; opracowanie graficzne Grzegorz Ryszko. - Opole : Phalanx Games copyright 2014. - 1 gra (18 dużych drewnianych dysków, 50 małych drewnianych dysków, drewniany pionek pierwszego gracza, 15 znaczników punktów, 5 znaczników punktów karnych, 25 znaczników patroli, 36 kart dowodów, 12 kart sprawców, 10 kart przestępstw, 14 kart miejsc, 14 żetonów sprawców, 14 żetonów przestępstw, 14 plansz miejsc, 1 plansza punktów, 1 plansza punktów karnych) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 26,5x26,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 60 minut.
Wiek graczy 13+.
Przemyt, afery, napady, a nawet morderstwa... to codzienne zapisy w kronikach kryminalnych krajów demokracji ludowej. Czy poradzisz sobie w walce z przestępczym światkiem PRL? Złapiesz cinkciarza, ukrócisz hazard, schwytasz spekulanta? Wciel się w rolę śledczego i poczuj się jak najsłynniejszy porucznik Polski Ludowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartośc pudełka : 1 kafel startowy (fioletowy), 7 kafli McWorld (niebieskie), 7 kafli Jihad (zielone), 17 kafli neutralnych (szare), 1 plansza, instrukcje.
Gra dla 2 osób. Czas rozgrywki : 15 min.
Wiek graczy 14+.
CLASH: Jihad vs McWorld to gra o wolności wyboru i jego konsekwencjach. Każdy element misternej mozaiki, na którą składają się mieszkańcy krajów objętych rewolucją - "arabską wiosną", może zmienić swoje położenie, zmieniając przy okazji los całego społeczeństwa, a może i świata. W którą stronę zwrócą się "zwykli muzułmanie"? Czy wybiorą kolorową komercję laickiego zachodu, czy tradycyjne wartości religijnego wschodu? Według której z tych filozofii będą budowali własne poczucie szczęścia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czacha dymi : 162 ciekawostki ze świata / pomysł i opracowanie Artur Zygmuntowicz ; ilustracje Dorota Szoblik. - Warszawa : Kukuryku, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 4 pionki, 162 karty z pytaniami): karton, tektura, plastik, drewno; w pudełku 20x22x6 cm +instrukcja
Wiek graczy: 8-99 lat
Liczba graczy: 2-4
"Czacha Dymi" to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których CZACHA DYMI!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl SA, copyright 2016. - 1 pudełko (372 karty z pytaniami, 6 kart "Następny", 6 kart "zmiana", 6 pionków, plansza do gry, czasomierz, pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy od 3-6.
Czas gry 10-15 minut.
Wiek 8+.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 rasy psów - ale czy dasz radę to zrobić pod presją czasu? Masz pięć sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Kiedy szczęście Ci sprzyja, masz możliwość wymigania się od pytania, albo zadania go przeciwnikowi. To świetna zabawa, gdy gracze próbują dojść do mety w możliwie najszybszym tempie. "5 sekund" - szalona i zabawna gra dla rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chwiejące się drzewko. - Piaseczno : Madej, 2017. - 1 gra (48 pionków, makieta, stojak, kostka do gry) : plastik ; w pudełku 30x26,5x7,5cm + instrukcja (4 strony).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4.
Wiek 3+.
Chwiejące się drzewko to doskonała gra zręcznościowa dla całej rodziny! Zdobądź największą ilość punktów, układając pionki we właściwy sposób. Bądź uważny, aby nie strącić żadnego pionka lub chwiejącego się drzewka. Gra pobudza wyobraźnię, uczy koncentracji oraz myślenia strategicznego. Grając w grę dziecko rozwija takie zdolności jak: uwaga, cierpliwość, logiczne myślenie(www.izabawka.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw. - Piaseczno : Madej, [2017]. - 1 gra (arkusze z kartami osób, podstawki w 2 kolorach do ramek, 48 ramek) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 30x26,5x7,5cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2+.
Wiek 3+.
Gra towarzyska familijna w której każdy z graczy zostaje "detektywem" i musi jak najszybciej odnaleźć właściwą twarz "poszukiwanego" wybraną przez przeciwnika wśród jego kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : familijny. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2016]. - 1 gra (plansza, gorący ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, bączek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (3 strony : il. ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-8.
Wiek graczy: 8+.
Oto rewelacyjna gra na każdą imprezę! Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie! W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz! Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Historia Polski : miniquiz : gra edukacyjna. - Chwaszczno : Alexander, [2012]. - 1 gra (1 plansza, 49 kart pytań i odpowiedzi, 8 kart liter, 3 pionki, 1 kostka do gry, 36 żetonów, 1 klepsydra) : karton, tektura, plastik ; w pudełku 3x11x18 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-3
Wiek graczy: 10+
"Mini Quiz - Historia Polski" to emocjonująca gra edukacyjna dla całej rodziny. Na 49 kartach znajdują się 196 pytań i 392 odpowiedzi. W trakcie gry jej uczestnicy poruszają się pionkami po torze planszy i odpowiadają na pytania z wyciągniętej karty, w zależności od koloru pola na którym postawili swój pionek. Gra "Mini Quiz - Historia Polski" to świetna zabawa i jednocześnie dobre źródło wiedzy na temat historii Polski. Gra dzięki której poznasz historię Polski. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
iKnow : niezwykła planeta - ziemia. - [Kraków] : Tactic, [2017]. - 1 gra (plansza do gry, 4 pionki iKNOW, 4 pionki iBET, 40 białych żetonów) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x8 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 12x11 cm.)
Zawartość pudełka: 400 kart z pytaniami, 1 plansza, 6 pionków iKnow, 6 pionków iBet, 1 pionek kaegorii, 25 czarnych i 25 białych żetonów, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 45+ minut.
Wiek graczy: od 15 lat.
Niezwykła planeta Ziemia jest ciekawą grą towarzyską. Twoim zadaniem będzie udzielanie poprawnych odpowiedzi na pytania z kategorii ujętej w nazwie gry oraz typowanie, czy inni gracze zmierzą się z nimi równie skutecznie. Punkty zdobywa się za poprawne odpowiedzi na pytania (stosownie do poziomu trudności, na którym zdecydowaliśmy się odpowiadać) oraz trafne typowanie, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Pasjonujące pytania ze starannie dobranych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
iKnow : trendy i styl życia. - [Kraków] : Tactic, [2017]. - 1 gra (plansza do gry, 4 pionki iKNOW, 4 pionki iBET, 40 białych żetonów) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x8 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 12x11 cm.)
Zawartość pudełka: 400 kart z pytaniami, 1 plansza, 6 pionków iKnow, 6 pionków iBet, 1 pionek kaegorii, 25 czarnych i 25 białych żetonów, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 45+ minut.
Wiek graczy: od 15 lat.
Nowe pytania dla nowych znajomych. Punkty zdobywa się za poprawne odpowiedzi na pytania (stosownie do poziomu trudności, na którym zdecydowaliśmy się odpowiadać) oraz trafne typowanie, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Pasjonujące pytania ze starannie dobranych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury [Gra] - Gdynia : Trefl, [2017] - Zestaw zawiera: plansza, 100 kart z poleceniami, 4 pionki, bloczek do rysowania, kostka, do gry, instrukcja. 28.8x19.3x4.1 cm.
Wiek graczy: 6+ ; liczba graczy: 4+.
Popularna gra zespołowa dla młodszych i starszych. Proste zasady, interakcja i duża dawka humoru sprawiają, że Kalambury sprawdzą się na spotkaniu w gronie przyjaciół, rodzinnym pikniku i jako zabawa integracyjna. Gracze tworzą drużyny, które podążają do mety odgadując po drodze pokazane lub narysowane przez przeciwników hasła. W tej grze liczy się wyobraźnia, refleks i duża dawka kreatywności. Kalambury to doskonały sposób na rozbudzenie w dzieciach śmiałości do występów przed publicznością i ćwiczenie wyrażania myśli. Zagraj w Kalambury i odkryj w sobie pokłady wyobraźni i kreatywności, sprawdzając jednocześnie, jaki masz refleks. Wspaniała zabawa gwarantowana! Kompaktowy charakter gry sprawia, że śmiało możesz ją zabrać na każdą imprezę i wycieczkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury obrazkowe mini. - Chwaszczyno : Alexander [2017]. - 1 gra (1 plansza, 55 kart, 8 kart liter, 2 pionki, 1 kostka do gry, 1 klepsydra) : karton, tektura, plastik ; w pudełku 3x11x18 cm + instrukcja.
Liczba drużyn: 2
Wiek graczy: 5+
Poręczna wersja kalambur dostosowanych dla najmłodszych, którzy nie potrafią jeszcze czytać. W tej grze hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków. W drużynowej grze KALAMBURY obrazkowe wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestu lub opisu słownego, z pominięciem słowa kluczowego) i najszybciej odgadnąć obrazek wskazany losowo na karcie. Gra skierowana jest przede wszystkim do dzieci, ale może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń. Gra dla dzieci i nie tylko. Śmieszna gra: ha! Ha! Ha! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : gra, w której inwestujesz w nieruchomości. - Warszawa : Hasbro Poland, 2013. - 1 gra (plansza, 8 pionków, 28 kart Tytuł własności, 16 kart Szansa, 16 kart Kasa Społeczna, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, zestaw banknotów, Szybka Kostka) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x7,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry 180 minut.
Wiek graczy 8+.
Kupuj najlepsze nieruchomości. Inwestuj w domy i hotele, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami i czekaj na kolejne okazje na aukcjach. Jest wiele sposobów na zdobycie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową i bądź twardym negocjatorem - zwycięzca jest tylko jeden.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : junior. - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2016. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 pionki, 20 kart Szansy, 48 symboli własności, 90 banknotów, 4 karty z postaciami, kostka do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4
Na pudełku: od zera do milionera
Wiek 5+
"Monopoly Junior" to klasyczna gra ekonomiczna w wydaniu dla najmłodszych! Gra zachęca dzieci do liczenia i zabawy na kolorowej planszy, na której kupujemy miejsca rozrywki. Zawiera m.in. cztery klasyczne pionki Monopoly w wersji Junior. Czas na rodzinną grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 gra (45 kart pytań i odpowiedzi, 9 karty liter, 1 karta z nazwami działów, 3 pionki do gry, 1 kostka do gry, 1 plansza, 36 żetonów, 1 klepsydra) : karton, plastik, tektura, kolor; w pudełku 3x11x18 cm + instrukcja (8 stron, 27 cm).
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2-3
Wiek graczy 10+. Liczba graczy 2-4.
„Quiz o Polsce” – 180 pytań i 540 odpowiedzi. Jest doskonałą i emocjonującą zabawą, sprawdzającą i wzbogacającą wiedzę na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Podstawowe zadanie graczy, to wybranie właściwej odpowiedzi (jednej z trzech) na wylosowane pytanie. Dodatkowym urozmaiceniem są zadania sprawdzające znajomość ortografii i umiejętność wymowy trudnych polskich zadań. Mała i poręczna wersja znanej gry - pudełko doskonale mieści się w plecaku oraz torebce dzięki czemu można zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stacrobats. - Chiny : [wydawca nieznany], [2010]. - 1 gra (33 plastikowych akrobatów, plastikowa podstawa) : plastik ; w pudełku 26,5x26,5x8cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 1-4
Wiek 5+
Gracze budują wieżę ustawiając po kolei figurki(kosmitów) jedną na drugiej. Ważne, aby podczas układania nie dotknąć ręką figurki znajdującej się już na wieży. Niby proste i banalne-ale wcale tak nie jest : ) Wygrywa ten kto pierwszy ustawi swoich kosmitów (w swoim kolorze). Emocje w 100% zapewnione.Gra wymaga zręczności i buduje napięcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo Junior - Warszawa : Hasbro, copyriht 2011. - 1 gra (240 kart Taboo, piszczałka, 2 pionki, plansza do gry, klepsydra) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x20x6cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 4+ graczy.
Wiek 8+.
Taboo to angażująca i pełna śmiechu gra słowami. Wersja Junior została stworzona z myślą o młodszych graczach, dlatego pytania mają odpowiedni poziom trudności, przez co rozrywka nie zniechęca dzieci. Gra pomaga wzbogacić zasób słów, zachęca także do kreatywnego myślenia. Poprowadź swoją drużynę do zwycięstwa, opisując dane hasło, nie używając zakazanych słów. Gdy tylko złamiesz zasady, drużyna przeciwna natychmiast przerwie Twoją rundę za pomocą piszczałki. Zdobywaj punkty i wygrywaj! Taboo sprawdzi się podczas rodzinnych zabaw i dziecięcych spotkań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : gra logiczna dla całej rodziny! - Częstochowa : Kukuryku, 2017. - 1 gra (110 kart, 4 tangramy, 1 klepsydra): karton, tektura, plastik ; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
Wiek graczy: 6+
Liczba graczy: 1-4
TANGRAM to klasyczna chińska łamigłówka, która została wymyślona przez tybetańskich mnichów około 3000 lat temu. TANGRAM składa się z siedmiu części zwanymi tanami. Gra polega na układaniu figur, przedstawionych na kartach, według określonych reguł: 1. Tany muszą przylegać do siebie, ale nie mogą na siebie nachodzić; 2. Należy wykorzystać wszystkie tany; 3. Tany mogą być obracane na drugą stronę. Zestaw umożliwia grę 4 osobom jednocześnie. Każdy gracz stara się ułożyć ze swojego kompletu tanów, figury przedstawione na kartach. Wygrywa osoba która jako pierwsza ułoży prawidłowo 3 figury. Dzięki załączonej klepsydrze TANGRAM będzie emocjonującą rozrywką także dla jednego gracza. Młodsze dzieci mogą próbować ułożyć figury TANGRAMU na podstawie karty z rozwiązaniem. Podczas układania dzieci ćwiczą analizę wzrokową, zdolności manualne i logiczne myślenie. Gra rozwija: logiczne myślenie, spostrzegawczość, zdolności manualne, wyobraźnie geometryczną, koncentrację. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wygibajtus : junior. - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1 gra (2 bączki, 2 plansze z folii, 2 tarcze zapasowe) : plastik, folia, karton ; w pudełku 26x38cm + instrukcja (4 strony : ilustracje).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 3-6.
Wiek 6+.
To gra dla młodszych dzieci. W zależności od wskazań na tarczach bączków, gracze muszą postawić swoje stopy i dłonie w odpowiednich miejscach na planszy. Zmusza to często grających do akrobatycznych ewolucji. Gracz, który nie może zająć na planszy wskazanego miejsca odpada. Wygrywa ten, kto szczęśliwie losował i był najbardziej wygimnastykowany. Gra jest doskonałą zabawą, zapewnia wiele emocji i dobrej gimnastyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej