Bubrowiecki Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(3)
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Audiobooki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Filia nr 17
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1664)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Bubrowiecki Andrzej
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(653)
Doyle Arthur Conan
(644)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(538)
Popławska Anna (filolog)
(521)
Roberts Nora (1950- )
(518)
Christie Agatha (1890-1976)
(514)
Kochanowski Jan
(505)
Drewnowski Jacek (1974- )
(496)
Cartland Barbara
(492)
Zarawska Patrycja (1970- )
(489)
Steel Danielle (1947- )
(482)
Shakespeare William
(471)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(469)
Dickens Charles
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(430)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Włodarczyk Barbara
(378)
Prus Bolesław (1847-1912)
(372)
Shakespeare William (1564-1616)
(369)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(359)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(346)
May Karl
(345)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(321)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(313)
Zimnicka Iwona (1963- )
(312)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(302)
London Jack
(299)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(295)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
King Stephen (1947- )
(287)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk
(284)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(281)
Disney Walt (1901-1966)
(281)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(265)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Fabianowska Małgorzata
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Coben Harlan (1962- )
(257)
Szulc Andrzej
(253)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(252)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(251)
Marciniakówna Anna
(247)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(243)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(233)
Webb Holly
(233)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Tuwim Julian (1894-1953)
(230)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Gawryluk Barbara (1957- )
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Balzac Honoré de
(218)
Szal Marek
(218)
Ochab Janusz (1971- )
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(213)
Kipling Rudyard
(213)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(212)
Rzehak Wojciech
(212)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Samowychowanie
(2)
Uczenie się
(2)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Pamięć
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Popraw swoją kreatywność / Andrzej Bubrowiecki. - Warszawa : Muza, 2008. - 214, [2] strony, [8] stron tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Popraw swoją pamięć / Andrzej Bubrowiecki. - Warszawa : Muza, 2009. - 190, [1] strona, [8] stron tablic kolorowych : ilustracje ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
Jak skutecznie się uczyć? Jak zapamiętać i w odpowiednim momencie przypomnieć sobie informacje z książek i wykładów? Jak się uczyć? Podobne pytania zadaje sobie każda ucząca się osoba. Niestety, w szkole i na uczelni nie znajdzie się na nie skutecznej odpowiedzi. Jedynie garstka nauczycieli i wykładowców zadaje sobie trud, aby poświęcić czas i przekazać swoim uczniom i studentom najefektywniejsze technik uczenia się – czy to z braku wiedzy, dobrej woli, lub "czasu”. Uczniów traktuje się jak maszynki do przyswajania wiedzy – mają osiągać dobre rezultaty na sprawdzianie lub kolokwium. Trudność, z jaką zapamiętują tony informacji, to ich sprawa i ich problem. Co jednak najgorsze, wiedza przekazywana jest tak, jakby wszyscy uczyli się w ten sam sposób. * KONIEC! Publikacja Andrzeja Bubrowieckiego pokaże Ci dziesiątki technik umożliwiających przyswajanie wiedzy w skuteczny sposób. Mało tego, dzięki zawartym w książce testom, zrozumiesz, jakim typem ucznia jesteś, jaka półkula mózgu u Ciebie dominuje oraz jaki prezentujesz typ inteligencji. Dzięki wynikom testów, będziesz wiedział jaką technikę wybrać, by nauka już nigdy nie sprawiała Ci problemu. Ta książka jest po prostu gotową INSTRUKCJĄ, która od A do Z wytłumaczy Ci, jak najszybciej oraz najskuteczniej zacząć się uczyć. Książka ta stanowi logiczny system bardzo konkretnych kroków, jakie należy wykonać, aby skutecznie przyswajać wiedzę. Materiał stanowi jasno określony ramowy plan postępowania, co oczywiście nie znaczy, że nie można go odpowiednio modyfikować do własnych potrzeb.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
Jak realizować swoje cele ze 100% skutecznością i jak skuteczniej działać w każdej dziedzinie swojego życia? - Czy chciałbyś potrafić spełniać swoje marzenia i kończyć to, co zacząłeś? - Czy masz w swoim życiu cel, którego nie możesz osiągnąć, albo marzenie, które się jeszcze nie spełniło? - Czy chciałbyś skuteczniej działać w swoim życiu i zrobić to, co zawsze chciałeś zrobić? Aby tego dokonać, wcale nie musisz zapracować się na śmierć albo odmawiać sobie przyjemności życia. Wszystko, czego potrzebujesz, to nauczyć się, jak działać skutecznie. Oto przed Tobą pojawia się możliwość, na którą być może długo czekałeś. Być może do tej pory nie zrealizowałeś żadnego ze swoich marzeń. Być może marzenia, które do tej pory udało Ci się zrealizować, okazały się nic niewarte – to wszystko jest nieważne, ponieważ już za chwilę poznasz dokładny i sprawdzony sposób, który pozwoli Ci realizować cele, które dadzą Ci satysfakcję i spełnienie. Zasady bycia skutecznym są nieskomplikowane i łatwe do zastosowania. "Dzięki tej ciekawej pozycji wymarzyłam sobie mój pierwszy biznes - to jest teraz mój cel w życiu - to niebywałe, że książki takie jak ta tak potrafią człowieka NAKRĘCIĆ tak, aby zaczął działać i nie bał się, mimo tak trudnych czasów. DUŻY PLUS dla tej książki. :)" A. K.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie. W odróżnieniu od innych książek, temat „pamięci” nie jest związany z „uczeniem się” w rozumieniu szkolnym czy akademickim, ale w całości dotyczy sfery biznesowej. W odróżnieniu z kolei od książek o sprzedaży, nie jest tylko małym fragmentem dotyczącym „pamięci” i włączonym do większej całości (jak to zwykle bywa), lecz stanowi punkt centralny rozważań. Główny temat, na zasadzie logicznych powiązań, pogłębiają zagadnienia dotyczące takich kwestii jak psychologia sprzedaży, neuromarketing, psychologia percepcji i reklamy. "MNEMObiznes" to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem wykorzystania jej w marketingu, reklamie i sprzedaży. Jak skorzystać z możliwości wpływania poprzez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową firmę, czy zarządzasz dużym przedsiębiorstwem? Odpowiedź możesz znaleźć w tej publikacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej