Duffy Roslyn Ann
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 12
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1664)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Duffy Roslyn Ann
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(653)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Popławska Anna (filolog)
(521)
Roberts Nora (1950- )
(518)
Christie Agatha (1890-1976)
(514)
Kochanowski Jan
(505)
Drewnowski Jacek (1974- )
(496)
Cartland Barbara
(492)
Zarawska Patrycja (1970- )
(489)
Steel Danielle (1947- )
(482)
Shakespeare William
(471)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(469)
Dickens Charles
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(430)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Włodarczyk Barbara
(378)
Prus Bolesław (1847-1912)
(372)
Shakespeare William (1564-1616)
(369)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(361)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(346)
May Karl
(345)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(321)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(313)
Zimnicka Iwona (1963- )
(312)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(302)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
London Jack
(298)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(295)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
King Stephen (1947- )
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(281)
Disney Walt (1901-1966)
(281)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(265)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Fabianowska Małgorzata
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Coben Harlan (1962- )
(257)
Szulc Andrzej
(253)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(252)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(251)
Marciniakówna Anna
(247)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(243)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(233)
Webb Holly
(233)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Tuwim Julian (1894-1953)
(230)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Gawryluk Barbara (1957- )
(220)
Szal Marek
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Ochab Janusz (1971- )
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(213)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(212)
Kipling Rudyard
(212)
Rzehak Wojciech
(212)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Niewidomi
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Niemowlę
(1)
Noworodek
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
(Książka dla każdego)
Tytuł oryginału: Positive discipline : the first three years: from infant to toddler-laying the foundation for raising a capable, confident child.
Badania pokazują, że pierwsze trzy lata życia dzieci są najważniejszym okresem w ich rozwoju, a przekonania, które formują się w tym czasie, są fundamentalne dla ich całego życia. Założenia i narzędzia Pozytywnej Dyscypliny pomogą Ci zrozumieć świat dziecka, zbudować silne fundamenty dla zdrowej komunikacji oraz położyć podwaliny dla satysfakcjonującej relacji, opartej na wzajemnym szacunku. Ten klasyczny tytuł, który został zaktualizowany i poszerzony o najnowsze badania i rozumienie wczesnego rozwoju dzieci, oferuje Ci wszystko, czego potrzebujesz do komunikacji z Twoim maluszkiem, rozwiązywania pierwszych problemów i wychowania dziecka na szczęśliwego dorosłego. Z książki “Pozytywna Dyscyplina. Pierwsze trzy lata życia” nauczysz się zdroworozsądkowego podejścia do wychowania dzieci. Zrównoważysz uprzejmość ze stanowczością i będziesz wiedzieć jak wspierać swojego malucha by wyrósł na kompetentnego i pewnego siebie dorosłego. W środku znajdziesz praktyczne rozwiązania i konkretne porady, jak:- zachęcać dzieci do samodzielności i eksplorowania, ustalając odpowiednie granice- korzystać z metod, które NIE opierają się na karach, a które wpajają wartościowe kompetencje społeczne i emocjonalne w domu i poza nim, - wspierać poczucie kompetencji i własnej wartości rozumiejąc, które zachowania są odpowiednie do wieku- rozpoznać, kiedy dziecko jest gotowe na wyzwania związane z samodzielnym zasypianiem, jedzeniem, nocnikiem, oraz jak unikać przepychanek o władzę, które przy okazji często się pojawiają - zrozumieć, co mówią najnowsze badania w dziedzinie rozwoju mózgu o wychowywaniu zdrowych dzieci- i dużo, dużo więcej. Pozycja zawiera przykłady z życia rodziców i opiekunów małych dzieci, i jest obowiązkową lekturą każdego rodzica i opiekuna, który chce położyć solidne fundamenty pod wychowanie szczęśliwego i odpowiedzialnego dziecka.Miliony rodziców wykorzystują zachęcające i skuteczne strategie Pozytywnej Dyscypliny, aby wychować szczęśliwe, osiągające sukcesy dzieci. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7](086.76) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niezależnie od tego, jak bardzo kochasz swojego malucha, nie unikniesz chwil frustracji, gniewu, a nawet bezradności jako rodzic. Bez względu na to, jak bardzo kochasz swojego szkraba, zdarzą się chwile, gdy będziesz myślał: - Dlaczego moja trzylatka mnie nie słucha? - Jaka karę zastosować, by być skutecznym, gdy ignoruje moje polecenia? Czy na pewno kary? Pozytywna Dyscyplina to podejście, które proponuje inne metody niż karanie. Przez ostatnie 40 lat miliony rodziców zaufały zdroworozsądkowemu podejściu Pozytywnej Dyscypliny. Ta książka jest adresowana przede wszystkim do rodziców dzieci w wieku 3-6 lat i wychodzi naprzeciw wyzwaniom związanym z okresem przedszkolnym. Omawia typowe problem i dostarcza bogatą listę gotowych rozwiązań. Autorki poradnika przytaczają autentyczne historie stanowiące przykład zastosowania konkretnych narzędzi Pozytywnej Dyscypliny w odpowiedzi na problemowe sytuacje. Najnowsze wydanie bestsellerowej książki „Pozytywna Dyscyplina dla przedszkolaków” została wzbogacona o rozdziały dotyczące wpływu środowiska naturalnego na rozwój dziecka. Dodatkowo każdy rozdział zawiera w podsumowaniu „Tematy do przemyślenia”, które w praktyce są propozycją ćwiczeń coachingowych mających na celu zmianę perspektywy i sposobu działania samego rodzica na bardziej skuteczny, przyjazny dziecku i wspierający. W książce znajdziesz praktyczne rozwiązania Dowiesz się jak: - wspierać samodzielność dzieci w zakresie zaspokajania potrzeb fizjologicznych, - wykorzystać wyzwania jako okazję do uczenia się życiowych kompetencji – bez kar i nagród, - uczyć dzieci wartościowych umiejętności społecznych i pozytywnego zachowania w domu i poza nim, - wykorzystać spotkania rodzinne i przedszkolne, by wzmacniać poczucie przynależności, - radzić sobie w konstruktywny sposób z mnóstwem innych wyzwań. To wydanie obejmuje zaktualizowane wyniki badań z zakresu: - neurobiologii, - dietetyki i psychodietetyki, - budowania właściwych nawyków, - bezpiecznych wzorców budowania więzi, - znaczenia mediów i elektroniki w procesie wychowania. Publikacja wskazuje wpływ temperamentu, kultury, środowiska, a także rozwoju mózgu na zachowania dzieci w wieku przedszkolnym. Spis treści Prolog autorstwa dzieci Wprowadzenie CZĘŚĆ I. PODSTAWY Rozdział 1. Dlaczego Pozytywna Dyscyplina? Rozdział 2. Wejdź w świat dziecka Rozdział 3. Zrozumieć, co to znaczy: adekwatny do poziomu rozwoju dziecka Rozdział 4. Ten cudowny mózg. Nauka i rozwój CZĘŚĆ II. SPOŁECZNE UCZENIE SIĘ EMOCJI Rozdział 5. Empatia, współczucie i społeczne uczenie się emocji Rozdział 6. Rozpoznawanie i nazywanie emocji oraz zarządzanie nimi Rozdział 7. „Nie możesz przyjść na moje urodziny!”. Umiejętności społeczne dla przedszkolaków Rozdział 8. „Potrafię to zrobić!”. Radości (i wyzwania) wynikające z dziecięcej inicjatywy CZĘŚĆ III. ZROZUMIENIE ZACHOWAŃ I NOWE NARZĘDZIA Rozdział 9. Zaakceptuj swoje dziecko, czyli rzecz o temperamencie Rozdział 10. „Dlaczego moje dziecko to robi?”. Powody nieodpowiedniego zachowania Rozdział 11. Błędne strategie w domu Rozdział 12. Błędne strategie w przedszkolu Rozdział 13. Koniec z awanturami przed snem Rozdział 14. „Nie lubię tego!”. Przedszkolaki i jedzenie Rozdział 15. Przedszkolaki i nocniki. Niekończąca się opowieść o korzystaniu z toalety CZĘŚĆ IV. ŚWIAT POZA DOMEM Rozdział 16. Wybór opieki dla dziecka (i jak z tym żyć) Rozdział 17. Spotkania rodzinne i klasowe dla przedszkolaków Rozdział 18. Gdy twoje dziecko potrzebuje specjalnej pomocy Rozdział 19. Elektronika dziś i jutro Rozdział 20. Spotkanie z matką naturą Rozdział 21. Wzrastanie w rodzinie. Szukanie wsparcia, zasobów i zdrowia psychicznego Podsumowanie Podziękowania Przedszkolak, wychowanie, wiek 3-6, umiejętności społeczne, harmonijny rozwój, bez kar i nagród, nauka emocji, inicjatywna dziecięca, temperament, błędne strategie, awantury przed snem, przedszkolaki i jedzenie, spotkania rodzinne, spotkania dla przedszkolaków, elektronika, szukanie wsparcia
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej