Polok Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1664)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Polok Grzegorz
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(653)
Doyle Arthur Conan
(644)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Popławska Anna (filolog)
(521)
Roberts Nora (1950- )
(518)
Christie Agatha (1890-1976)
(514)
Kochanowski Jan
(505)
Drewnowski Jacek (1974- )
(496)
Cartland Barbara
(492)
Zarawska Patrycja (1970- )
(489)
Steel Danielle (1947- )
(482)
Shakespeare William
(471)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(469)
Dickens Charles
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(430)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Włodarczyk Barbara
(378)
Prus Bolesław (1847-1912)
(372)
Shakespeare William (1564-1616)
(369)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(361)
May Karl
(346)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(346)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(321)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(313)
Zimnicka Iwona (1963- )
(312)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(302)
London Jack
(299)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(295)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
King Stephen (1947- )
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(281)
Disney Walt (1901-1966)
(281)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(265)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Fabianowska Małgorzata
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Coben Harlan (1962- )
(257)
Szulc Andrzej
(253)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(252)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(251)
Marciniakówna Anna
(247)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(243)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(233)
Webb Holly
(233)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Tuwim Julian (1894-1953)
(230)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Gawryluk Barbara (1957- )
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Balzac Honoré de
(218)
Szal Marek
(218)
Ochab Janusz (1971- )
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(213)
Kipling Rudyard
(213)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(212)
Rzehak Wojciech
(212)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
W rozważaniach nad naturą zespołu w niniejszej publikacji zaakcentowano problematykę ról, funkcji, umiejętności i kompetencji członków zespołu oraz etapów dojrzewania zespołu do pełnej sprawności. Zespoły tworzą ludzie, to oni stanowią o ich losach. Skoro ludzie decydują o swoim losie, są zdolni do tworzenia wzajemnych relacji, potrafią marzyć i budować świat, który ich otacza, mają możliwość podejmowania działań, których celem jest osiąganie sukcesów, a także wolę kształtowania konstruktywnych relacji i poszanowania ludzkiej godności. Cennym źródłem efektywności zespołów jest ich motywacja. Motywowanie do przekraczania indywidualnego poziomu wysiłku poszczególnych jednostek, stanowi jednak duże wyzwanie dla współczesnych liderów zespołów, zespołów dążących do samomotywacji, jak i bardzo ogólnie patrząc – polityki personalnej organizacji. Podstawą współczesnego podejścia do działania w zespole, jest nacisk na myślenie strategiczne. Trudno oczekiwać imponujących wyników od zespołu nieznającego drogi ani celu, niemającego wizji czy określonej misji do spełnienia. To właśnie te elementy otwierają najefektywniejszym zespołom wrota do sukcesu. Zespoły wykorzystują kwalifikacje, wiedzę i umiejętności, aby osiągać ponadprzeciętne wyniki. Dla samych zespołów maksymalne wykorzystanie wszystkich dostępnych zasobów jest wyzwaniem. Zespoły realizujące konkretne funkcje (zespoły w polityce) i mające określone struktury (zespoły wielokulturowe) mogą być interesującym przykładem ilustrującym specyficzne wyzwania. Podobnie jest z filarami, na których opiera się praca zespołu: kodeks etyczny, komunikacja czy ocena stanowią element nasuwający najwięcej naszych pytań. Ciekawym, ale również niebezpiecznym dla pracy zespołu punktem zwrotnym jest kryzys. Autorzy są przekonani, że zarządzanie zespołem wymaga mistrzostwa opartego na efektywnej motywacji i skutecznym działaniu, zaś główną drogą zwiększania wydajności zespołów jest ciągłe doskonalenie tych elementów. Oddając niniejszą publikację w ręce czytelnika, mają nadzieję, że stanie się ona dla niego swoistym drogowskazem na mapie przyszłych sukcesów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
Celem monografii jest – poprzez odniesienie się do naukowej literatury przedmiotu – ukazanie szerszego tła społeczno-kulturowego i środowiskowego doświadczeń dorosłych dzieci alkoholików (DDA). Problematyka będąca przedmiotem rozważań jest społecznie i wychowawczo wyjątkowo ważna ze względu na rosnące zjawisko alkoholizmu i jego szerokie spektrum konsekwencji. W obszarze zainteresowań znaleźli się studenci, którzy podejmując studia na wyższej uczelni, borykają się z wieloma trudnościami związanymi nie tylko z przystosowaniem się do nowego/innego niż dotychczas środowiska społecznego i terytorialnego, ale także niosą ze sobą bagaż często bolesnych doświadczeń z domu rodzinnego czy też środowiska szkolnego, związany z problemem alkoholowym. Monografia obejmuje cztery rozdziały, kolejno przybliżające zagadnienia: życia codziennego jako współczesnego obszaru badań socjologicznych, definicji i charakterystyki rodziny z problemem alkoholowym, w tym wchodzenia w specyficzne role dzieci wychowywanych w tych rodzinach, jej funkcjonowania jako systemu, rozpoznawania emocji i budowania samooceny, konsekwencji dziecięcych doświadczeń w dorosłości. Rozważania wsparte zostały narracjami badanych, w których respondenci dzielą się swoimi doświadczeniami w zakresie podejmowania decyzji o zmianie swojej życiowej sytuacji ukierunkowanej na rozwój, otrzymywanego wsparcia i efektów uczestniczenia w terapii. Zakończenie publikacji ma charakter niekonwencjonalny, ponieważ koncentruje się na edukacji zdrowotnej i rodzajach profilaktyki ukierunkowanych na dobrostan jednostek i grup społecznych dla polepszania jakości życia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej