Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kierownictwo
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Na podstawie wielu przykładów marketingowego zachowania firm polskich i z krajów wysoko rozwiniętych autory ukazują możliwości wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu szkół wyższych oraz studiów podyplomowych różneo typu, słuchaczy licznych kursów i szkoleń z zakresu marketingu.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej