Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(139)
Forma i typ
Książki
(137)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(171)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(48)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(9)
Dział Książki Obcojęzycznej
(6)
Centrum Wiedzy o Tarnowie i Regionie
(2)
Dział Terenowy
(2)
Czytelnia Naukowa
(72)
Filia nr 1
(6)
Filia nr 2
(3)
Filia nr 8
(16)
Filia nr 9
(7)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(5)
Filia nr 18
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(1)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(11)
Kotler Philip (1931- )
(8)
Garbarski Lechosław
(7)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Belka Marek (1952- )
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Żurawik Barbara (1947- )
(3)
Żurawik Wojciech (1946- )
(3)
Adamczuk Franciszek
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Davies Peter
(2)
Kisiel Przemysław
(2)
Konewka Michał
(2)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Loska Magdalena
(2)
Mruk Henryk
(2)
Musiałkiewicz Jacek
(2)
Nickels William G
(2)
Niestrój Roman
(2)
Pardey David
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Baker Michael John (1935- )
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Batko Anna (ekonomista)
(1)
Behrer Mattias
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bergh Joeri van den (1971- )
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bowers Thomas A. (1942- )
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Ciepłowska Agnieszka
(1)
Clarke Stephen (1958- )
(1)
Clarke Stephen (1958- ). Paul West
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Cyr Donald G
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Działowski Maciej
(1)
Dębski Maciej (1977- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Farrall Cate
(1)
Fletcher Alan D. (1940- )
(1)
Florek Magdalena
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Fulara Jędrzej
(1)
Garbarski Andrzej
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gray Douglas A
(1)
Grontkowska Anna
(1)
Grudzińska Beata
(1)
Gryczko Noemi
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gumola Piotr
(1)
Hague Paul N
(1)
Halbe V B
(1)
Hales Colin F
(1)
Hall Richard (1944- )
(1)
Hingston Peter
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jain Subhash C. (1942- )
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerkstoel Gert
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kraśnicki Zdzisław
(1)
Krysztofiak Leszek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(79)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1989-2000
(6)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(136)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(135)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Poziom średniozaawansowany
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Dziennikarze
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Niewidomi
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Kobieta
(4039)
Przyjaźń
(3295)
Rodzina
(2804)
Miłość
(2774)
Literatura polska
(1995)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1944)
Nastolatki
(1762)
Śledztwo i dochodzenie
(1754)
Zabójstwo
(1595)
II wojna światowa (1939-1945)
(1557)
Język angielski
(1556)
Relacje międzyludzkie
(1547)
Historia
(1304)
Magia
(1275)
Dzieci
(1268)
Rodzeństwo
(1116)
Uczniowie
(1095)
Dziewczęta
(1058)
Zwierzęta
(1053)
Relacja romantyczna
(1047)
Żydzi
(1010)
Życie codzienne
(1008)
Małżeństwo
(970)
Pisarze polscy
(932)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(821)
Uczucia
(806)
Pamiętniki polskie
(787)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Trudne sytuacje życiowe
(781)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(740)
Chłopcy
(736)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(688)
Policjanci
(681)
Uprowadzenie
(680)
Filozofia
(661)
Psy
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(640)
Arystokracja
(624)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(588)
Sztuka
(585)
Matki i córki
(572)
Dziennikarze
(570)
Dojrzewanie
(560)
Sieroty
(560)
Humor
(550)
Literatura
(535)
Spisek
(534)
Przestępczość zorganizowana
(527)
Śmierć
(520)
Politycy
(513)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Koty
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Wybory życiowe
(499)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(439)
Ojcowie i córki
(434)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(400)
Dziadkowie i wnuki
(399)
Katolicyzm
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Obyczaje i zwyczaje
(393)
Nauczyciele
(388)
Szkoły
(387)
Wojna
(376)
Władza
(368)
Marzenia
(366)
Poezja polska
(349)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(346)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(340)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Ankh Morpork (miasto fikcyjne)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Świat Dysku (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(17)
Podręcznik
(14)
Poradnik
(11)
Podręczniki
(8)
Encyklopedia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Fantasy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
139 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(03) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wydanie 1 dodruk - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995 (Łódź : DWN). - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykr. ; 21 cm.
Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.4 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
ISBN:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 4 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; autorzy J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione poszerzone - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 strony : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13(075.8) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339(075.8) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194, [2] strony : rysunki, 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację i wymianę. [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Mastering marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305-055.2 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.3 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste. Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako cztery p (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji sprzedawca - klient, w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować markę Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 272 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały przeznaczone są dla studentów III roku studiów dziennych i zaocznych kierunku zarządzania i marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.567.22 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
"Wizerunek firmy" to kompendium wiedzy o współczesnych metodach kształtowania opinii na temat firmy. Myślą przewodnią książki jest twierdzenie, iż wizerunek firmy jest jednym z najważniejszych czynników wzrostu jej wartości. W tym kontekście Autor omawia podstawowe problemy związane z ustanawianiem odpowiednich relacji pomiędzy marketingiem, promocją, public relations a zarządzniem wizerunkiem, prezentuje reguły planowania strategicznego i operacyjnego oraz sposoby postępowania w sytuacjach kryzysowych, uczy właściwego komunikowania się ze światem zewnętrznym, a zwłaszcza z mediami. Analizując kwestię zarządzania wizerunkiem w odniesieniu do przemian cywilizacyjnych (globalizacyjnych i technologicznych),przewiduje możliwe kierunki rozwoju tej dziedziny w Polsce i na świecie.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Dla lekarzy, personelu pomocniczego oraz studentów studiów medycznych.
Książka może służyć w doskonały sposób jako przewodnik dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony zdrowia. Pozwoli to zrealizować zarówno cele, jak i zaspokoić potrzeby pacjentów przez dostarczenie usług oraz pozyskiwanie źródeł finansowania procesu usługowego. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych w marketingu usług do...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614(075.8) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej