Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Czubała Anna (1943- )
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Handel
(1)
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996. - 176 stron : wykresy ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowych- dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne- przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich oceny- formy współdziałania, rodzaje integracji uczestników kanałów dystrybucji oraz konflikty występujące w kanałach dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej