Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Kempny Danuta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(1)
Obsługa klienta
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta / Danuta Kempny. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 286, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Logistyczna obsługa klienta jest silnie powiązana z marketingiem i zarządzaniem strategicznym. Jej znaczenie wzrasta ze względu na: zmiany na rynkach międzynarodowych (globalizację rynku i produkcji), powodujące podwyższenie poziomu oferowanych usług dystrybucyjnych i zwiększające konkurencję miedzy firmami; zastosowanie określonej filozofii obsługi klienta i strategii wpływających na pozycję firmy na rynku; różnice między oferowanym poziomem obsługi a oczekiwaniami klientów; konieczność kosztownego monitoringu i systematycznej kontroli. Do konkurencyjnej oferty logistycznej nie dochodzi się od razu. Wymaga to ciągłego zdobywania wiedzy i doświadczenia oraz doskonalenia zdobytych umiejętności. Pomocna może się okazać "Logistyczna obsługa klienta" - pierwsza książka z tego zakresu na polskim rynku. Rozdział pierwszy to teoretyczny wykład zagadnień związanych z obsługą klienta na podstawie klasycznych koncepcji logistycznych m.in. J.J. Coyle'a, H.-Ch. Pfohla czy W. Blandinga. W rozdziale drugim pokazano ewolucję logistyki przez pryzmat strategii obsługi klienta i zmian w strukturach organizacyjnych firmy oraz próbę klasyfikacji tych strategii. teoretyczne rozważania nad najważniejszymi strategiami obsługi klienta zilustrowano w rozdziale trzecim kilkoma studiami przypadków. W rozdziale czwartym przedstawiono, jak może wyglądać masowa obsługa klienta w bliskiej przyszłości. "Logistyczną obsługę klientów" warto zatem polecić studentom kierunków zarządzania, marketingu i logistyki w uczelniach różnych typów, menadżerom-praktykom wdrażającym różne strategie obsługi klientów w firmach oraz tym, którzy są zainteresowani tworzeniem informacyjnych organizacji sieciowych na polskim rynku.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.818 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej