Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Hague Paul N
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Badania marketingowe : planowanie, metodologia i oceny wyników / Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska]. - Wydanie 3. - Gliwice : Wydawnictwo "Helion", copyright 2006. - 371, [1] strona : ilustracje ; 22 cm + 1 płyta CD z gotowymi narzędziami do badań marketingowych.
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: "Marketing research : a guide to planning, metodology and evaluation" 1996.
Na s. tyt. i okł.: Skąd czerpać informacje o rynku? Sprawdzone metody badań marekingowych, Badania merketingowe w Internecie, Opracowanie raportu z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej