Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 2
(1)
Autor
Collins James C. (1958- )
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Marketing
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Od dobrego do wielkiego : czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm / Jim Collins ; przekład Marcin Wąsiel. - Warszawa : "MT Biznes", copyright 2007. - 291 stron : ilustracje, fotografie, rysunki, wykresy ; 25 cm.
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn „Fast Company” nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32:316.46 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej