Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Skwarek Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Dopamina
(1)
Eksperci
(1)
Google
(1)
Image
(1)
Instagram
(1)
Media społecznościowe
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Perswazja
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Sprzedaż
(1)
Superbohaterowie
(1)
Tusk, Donald (1957- )
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Publikacje
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędz. [https://helion.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.775:077.5 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej