Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(8)
Czytelnia Naukowa
(3)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(2)
Autor
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Pratkanis Anthony R. (1957- )
(2)
Radzicki Józef
(2)
Szuster Marcin
(2)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Goerger Harlan
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Grabiak-Pasiok Joanna
(1)
Greene Robert
(1)
Grzegrzółka Liliana
(1)
Harris Vincent
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Horn Sam
(1)
Kammel Tomasz (1971- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kudłacz-Orciuch Ewa
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipa Michał
(1)
Martin Steve
(1)
Niemirowski Tomasz (1955- )
(1)
Placek Katarzyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Tokarz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4034)
Przyjaźń
(3289)
Rodzina
(2792)
Miłość
(2771)
Literatura polska
(1998)
Perswazja
(-)
Tajemnica
(1930)
Nastolatki
(1756)
Śledztwo i dochodzenie
(1746)
Zabójstwo
(1594)
Język angielski
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1550)
Relacje międzyludzkie
(1538)
Historia
(1303)
Magia
(1265)
Dzieci
(1264)
Rodzeństwo
(1111)
Uczniowie
(1084)
Zwierzęta
(1050)
Relacja romantyczna
(1046)
Dziewczęta
(1043)
Żydzi
(1010)
Życie codzienne
(1004)
Małżeństwo
(969)
Pisarze polscy
(929)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(827)
Władcy
(819)
Uczucia
(801)
Pamiętniki polskie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(779)
Ludzie a zwierzęta
(778)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(738)
Chłopcy
(735)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(683)
Policjanci
(678)
Uprowadzenie
(678)
Filozofia
(661)
Psy
(660)
Podróże
(657)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Arystokracja
(622)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(586)
Sztuka
(583)
Dziennikarze
(570)
Matki i córki
(570)
Sieroty
(560)
Dojrzewanie
(556)
Humor
(549)
Literatura
(535)
Spisek
(533)
Przestępczość zorganizowana
(526)
Śmierć
(520)
Politycy
(512)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Koty
(508)
Wybory życiowe
(498)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(440)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(438)
Ojcowie i córki
(432)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(400)
Dziadkowie i wnuki
(396)
Katolicyzm
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Obyczaje i zwyczaje
(390)
Nauczyciele
(388)
Szkoły
(377)
Wojna
(375)
Władza
(368)
Marzenia
(364)
Poezja polska
(349)
Duchy
(346)
Walka dobra ze złem
(344)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(339)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.772.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
(dostępność ok. 11.01.2024)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The science of influence : how to get anyone to say "yes" in 8 minutes or less!.
Udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“ Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. Nauka perswazji to obowiązkowa – inteligentna i praktyczna – lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.648 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Intryguj : przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów / Sam Horn ; tłumaczenie Marcin Kowalczyk. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (5 godz. 56 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji - chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy. Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki. Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną. Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi. Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela. Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja „tajemna metoda” zdobywania pieniędzy, pracy i awansu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.93(0.034.44) (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce wrze. Dwa plemiona okopały się na swoich pozycjach, a w publicznej debacie dominują słowa, które nigdy nie powinny się pojawić. Sytuacja bez wyjścia? Nie – dogadajmy się! Ale jak? Chodzi o kompromis osiągnięty w zgodzie ze strategią win-win, czyli „ustępujemy sobie nawzajem, ale tak, żeby obie strony były zadowolone i nikt nie czuł się przegrany”. Ta książka powstała, żeby się do takiego kompromisu przyczynić. Tomasz Kammel opowiada w niej o 49 codziennych wyzwaniach w komunikacji. Dzięki wiedzy zawartej w tej książce będziesz już zawsze wiedzieć, co mówić, gdy trzeba dogadać się z innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.923 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 03.06.2024)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych.
Reklama to nieodłączny element naszego życia codziennego - jest obecna wszędzie (na ulicy, w pracy, w szkole, w domu),towarzysząc nam w każdej sytuacji. Reklama wykorzystuje wszelkie możliwe środki i techniki, aby zaistnieć w umyśle konsumenta, wywołać u niego chęć zakupu i wzbudzić lojalność wobec produktów. Jednak odbiorca w zasadzie nie oczekuje na tego typu sytuację komunikacyjną, co skazuje reklamę na traktowanie jej jako przekaz niechciany, w najlepszym razie - obojętny. Należy przewidywać, że większość odbiorców, dostrzegając komunikat reklamowy, przerzuca na kolejną stronę gazetę, zmienia kanał telewizyjny, nie zatrzymuje się przy billboardzie. Dla umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy-konsumenta oferowany w reklamie produkt początkowo wydaje się nie mieć większego znaczenia. Tymczasem nawet w takich warunkach komunikacyjnych reklama potrafi nadać zwykłym produktom moc magiczną. W efekcie - popijając kawę o poranku, możemy poczuć wyjątkowość tego momentu; smarując twarz kremem nawilżającym, zyskujemy na kobiecości; jeżdżąc zaś samochodem, stajemy się panem sytuacji. Dzięki użytkowaniu produktów o wyraźnym znaczeniu kulturowym korzystamy z tego, co wypracował komunikat reklamowy - z nadwyżki symbolicznej, dzięki której produkt zamienia się w markę. Podręcznik, adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta, traktuje właśnie o tym, jak reklama przemienia zwykły produkt w istotny element życia społecznego.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(075.8) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Książka zawiera psychologiczną analizę samospełniającej się przepowiedni, czyli wywierania wpływu na ludzi poprzez wytworzenie w nich pożądanego obrazu samych siebie, oraz ponad 100 przykładów skutecznego zastosowania tej metody w celu ulepszenia siebie i postępowania drugiego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Tyt. oryg.: "Age of propaganda : the everyday use and abuse of persuasion" 2001.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Tyt. oryg.: "Age of propaganda : the everyday use and abuse of persuasion" 2001.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659(075.8) 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędz. [https://helion.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.775:077.5 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77(075.8) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej