Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(77)
Forma i typ
Gry i zabawki
(70)
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
nieokreślona
(11)
dostępne
(10)
Placówka
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Dział Terenowy
(1)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(11)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 17
(2)
Filia nr 1 - gry
(57)
Autor
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Larek Tomek
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baszczak Janusz
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Biboun
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brown Lane
(1)
Bucci Marco
(1)
Burke Dave
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Catell-Ruz
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevalier Charles
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czarkowska Iwona (1970- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Dutkiewicz Mieczysław
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Fuchs Michael
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Glonnegger Erwin
(1)
Griffon Julien
(1)
Haase Konrad
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Januszewski Andrzej (fotograf)
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jerry J. A
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
King Daniel
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Lalet Michel
(1)
Lang Eric M
(1)
Launius Richard
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Looveer Meelis
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Mirska Maja
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Mura Kuraki
(1)
Nakayama Kota
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pelemans Pascal
(1)
Petersons Reinis
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Prinz Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Młodzież
(34)
9-13 lat
(32)
14-17 lat
(30)
Dzieci
(27)
6-8 lat
(23)
Dorośli
(20)
18+
(18)
0-5 lat
(2)
Animatorzy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura japońska
(2)
Temat
Gry planszowe
(17)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry w karty
(4)
Gry strategiczne
(3)
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry w kości
(1)
Historia
(1)
Hobby
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ogrodnictwo
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróżnictwo
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sport
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Sztuka
(1)
Ucieczki
(1)
Uczenie się języków obcych
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wyobraźnia
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(60)
Gry i zabawy umysłowe
(52)
Gry w karty
(13)
Gry edukacyjne
(9)
Poradnik
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Quizy
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Broszura
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(70)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
77 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Karmaka / autorzy Eddy Boxerman, Dave Burke ; ilustracje Lane Brown, Marco Bucci. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2017. - 1 gra (plansza Karmicznej Drabiny, 64 karty, w tym 19 czerwonych kart, 19 zielonych kart, 19 niebieskich kart, 7 kart mozaiki, 4 karty pomocy, 12 żetonów Pierścieni Korony, 4 znaczniki graczy) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja: (12 stron : ilustracje kolorowe ; 19 cm.)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek graczy: 14+.
Karmaka, strategiczna gra karciana, w której przeżyjecie wiele wcieleń, nim osięgniecie najwyższy poziom rozwoju i poznania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Spiele für die ganze Familie" 2001.
Zbiór zasad gier głównie planszowych, karcianych i w kości. Gry omówione w tej książce sprzyjają rozmowie, inspirują do ściślejszego kontaktowania się ze sobą. W przewodniku tym znajdą coś dla siebie osoby w każdym wieku i o każdym temperamencie wybierając spośród prawie 50 przedstawionych gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rising Sun / autor gry Eric M. Lang ; ilustracje Adrian Smith ; tekst polski Piotr Wiśniewski. - Gliwice : Portal Games, [2018]. - 1 gra (wiele elementów) : tektura, kolor, plastik ; w pudełku 32x32x12 + instrukcja: (27 stron : ilustracje kolorowe ; 26 cm.)
Czas gry 90-120 minut.
Liczba graczy 3-5.
W pudełku: 58 szczegółowo wykonanych plastikowych figurek, 40 kolorowych podstawek pod figurki, 65 plastikowych Monet, 10 plastikowych znaczków Klanów, 66 kart, 1 plansza, 99 żetonów, 5 zasłonek Klanów.
Wiek gracza 14+.
Kolejna gra strategiczna autorstwa Erica Langa, twórcy hitu Blood Rage. Rising Sun przenosi akcję do starożytnej Japonii. Gracze wcielają się w role przywódców klanów walczących o kontrolę nad wyspami, a także o przychylność duchów i bóstw. Wspaniałe figurki, przepiękne ilustracje Adriana Smitha i rewelacyjne reguły stworzone przez weterana branży sprawiają, że Rising Sun jest absolutnym must-have dla każdego fana gier strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel ; [tłumaczone z niemieckiego]. - Kraków : Galakta, copyright 2015. - 1 gra (19 sześciokątnych pól terenu, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 4 karty koszty budowy, 2 karty specjalne, 2 podstawki na karty, pionek złodzieja, 6 pionków miast, 20 pionków osad ; 60 pionków dróg ; 18 żetonów z liczbami ; 2 kostki : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x28 cm, 20 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm. ))
Gra dla 3-4 osób.
Czas gry 75 minut.
Wiek graczy: 10+.
Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruxelles : Repos, [2010]. - 1 gra (7 plansz cudów świata, 7 kart cudów świata, 49 kart I era , 49 kart II era, 50 kart III era, 42 żetony konflikt, 20 monet o wartości 3, 30 monet o wartości 1, 1 notes punktacji, 2 karty wariantu dla 2 graczy) : karton, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-7 graczy.
Czas rozgrywki 30 minut.
Wiek graczy 10+
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Rozszerzenie] : Babel / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 24 płytki Babel, 15 kart Wielkiego Projektu, 10 żetonów Uczestnictwa, 166 żetonów (różne typy), 1 notes punktacji, 1 instrukcja, 1 karta pomocy : karton, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x5,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2- 7 osób.
Dodatek do gry 7 cudów świata.
Czas gry 40 minut.
Wiek graczy 10+.
Wszystkie narody obserwują budowę majestatycznej wieży Babel, która wznosi się ponad horyzontem i niemal sięga już niebios. Każdy z graczy może podjąć decyzję, czy chce wziąć udział w budowie i finansowaniu związanych z nią prestiżowych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wikingowie na pokład! / Charles Chevalier, Catherine Dumas, Pascal Pelemans ; ilustracje Christine Deschamps, Maeva da Silva, Tomek Larek - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2017. - 1 gra (plansza do gry, 24 fragmenty kadłubów, 8 dziobów, 7 ruf, 4 tarcze punktacji, 17 figurek wikingów, 16 żetonów zakładów, 15 żetonów towarów, 3 żetony wartości rynkowej) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x7 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki 45 minut.
Wiek 8+.
Jest wiosna i wikingowie przygotowują się do kolejnej kupieckiej wyprawy. Tak, dokładnie-ludzie północy to nie tylko morscy rozbójnicy, ale też prężnie działający kupcy. Twoim zadaniem jest tak rozmieścić swoją załogę, aby przejąć kontrolę nad najlepiej zaopatrzonymi okrętami. Możesz też właściwie obstawić zwycięzców tej rywalizacji (a nie musisz to być ty!), by zyskać cenne punkty. Strategia działania należy tylko do ciebie! Działaj sprytnie, obserwuj innych i nie daj się przechytrzyć wodzom pozostałych drużyn wikingów. Nie zapomnij - to ty masz panować na morskich szlakach handlowych. Przyjmij najlepsze staki, wyrusz na wyprawę i zostań najbogatszym wodzem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna narodów / autorzy Nina Håkansson, Einar Rosén, Robert Rosén, Rustan Hakansson ; ilustracje Ossi Hiekkala, Jere Kasanen, Frida Lögdberg. - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (plansza podsumowania, 1 plansza postępu, 5 plansz graczy, 65 drewnianych robotników, 25 drewnianych dysków graczy, 1 drewniany znacznik wojny, 1 drewniany znacznik rundy, 15 drewnianych architektów, 1 drewniana kostka, 1 notes punktacji, 296 kart postępu, 48 kart wydarzeń, 4 płytki pomocy, 5 kart kolejności, 24 płytki wydarzeń (do gry solo), 252 żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27,5x40x9 cm + instrukcja.
Gra dla 1-5 osób.
Czas rozgrywki 40 minut.
Wiek 14+.
Wojna Narodów to gra planszowa dla 1-5 osób o czasie rozgrywki wynoszącym 40 minut na gracza. Gracze stają na czele różnych cywilizacji i prowadzą je od czasów antycznych aż do wybuchu I Wojny Światowej. Cywilizacje bezustannie ze sobą rywalizują, dbając równocześnie o zrównoważony rozwój, ochronę przed zagrożeniami oraz zaspokajanie potrzeb swoich obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Geniusz /Reiner Knizia. - Kraków : Bard Centrum Gier, 2012. - 1 gra (1 plansza do gry, 120 żetonów ; 1 woreczek ; 24 drewniane znaczniki w 6 kolorach) ;25x26x5cm +instrukcja: (1 karta : ilustracje ; 20x20 cm.)
Ilość graczy: 2-4.
Czas gry: 30-45 minut.
Wiek graczy: 8+.
Czy jesteście genialni? Z pewnością, zwłaszcza grając w tę wyjątkową grę. Genialnie was uzależni, ponieważ łączy w jedno: świetną rozgrywkę, doskonale wykonane elementy oraz prawdziwą strategię. Proste reguły, wartki przebieg gry oraz dobrze przemyślany system sprawiają że Mensa jest po prosty GENIALNA. Gra niezależna językowo. Wydanie zagraniczne z polską instrukcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skrzaty : 3 wesołe gry! / pomysł gry Antonina Kwasek ; zasady gry Julia Pogorzelska ; ilustracje Dorota Szoblik. - Częstochowa : Promatek Media, [2016]. - 3 gry (36 kart z zadaniami, 24 tafelki z wzorami, 48 skrzatów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x22x20 cm + instrukcja (4 strony : il ; 18 cm).
Liczba graczy 1-6.
Trzy wesołe gry: Złap skrzata, Wzory i kolory, Gdzie jesteś bracie?
Wiek graczy 4+
Trzech skrzacich braci zachęca do zabawy i nauki. Gry uczą rozróżniania wzorów, kolorów, kształtów, rozpoznawania szczegółów, ich analizowania i porównywania, ćwiczą spostrzegawczość i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sokole oko / pomysł gry Antonina Kwasek ; grafika i rysunki Patrycja Gazda, Wojciech Szwalski ; opracowanie i adaptacja Julia Pogorzelska. - Częstochowa : Adamigo, copyright 2012. - 8 gier (4 dwustronne plansze, 140 tafelków) : tektura, kolor ; w pudełku 3x34x21 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 17 cm).
8 gier edukacyjnych ćwiczących refleks i pamięć: Bystre oczko, Sokole oko, Skojarzenia, Bingo obrazkowe, Bingo skojarzenia, Bingo oczko, Zgadula, Niby lotek.
Liczba graczy 1-4.
Wiek 4+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone classic / [Michel Lalet, Laurent Levi]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra ( 1 plansza, 14 białych kul, 14 czarnych kul) : plastik ; w pudełku 32,5x30,5x6,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2 osób.
Czas rozgrywki : 20 minut.
Wiek graczy 7+.
Dwa wrogie obozy po przeciwnych stronach sześciokątnej planszy. Czarne kule przeciwko białym. Cel: zepchnąć sześć kul przeciwnika do łuz poza krawędzią planszy. Dopracuj atak, udoskonal obronę. Obserwuj, planuj... i w każdym ruchu uważnie podejmuj decyzje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Horror w Arkham : przygodowa gra planszowa oparta na prozie H. P. Lovecrafta / autorzy gry Richard Launius i Kevin Wilson. - Kraków : Galakta, copyright 2005. - 1 gra (wiele elementów) : tektura, kolor. ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja: (24 strony : ilustracje kolorowe ; 28x28 cm.)
(Fantasy Flight Games)
W pudełku: plansza ; instrukcja ; 16 kart postaci Badaczy ; 16 znaczników Badaczy ; 16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badczy ; 5 kości ; 196 żetonów stanu Badacza ; 189 kart Badaczy ; 8 arkuszy Przedwiecznych ; 20 żetonów zagłady ; 179 kart Przedwiecznych ; 60 żetonów Potworów ; 16 żetonów Bram ; 14 pozostałych znaczników.
Liczba graczy 1-8.
Czas gry 2-4 godzin.
Wiek graczy: od 14 lat.
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy. Naprzeciw tych przerażających potworów staje grupa Badaczy, zdeterminowana odeprzeć falę mrocznych sił wszechświata. Jeśli chcą mieć chociaż cień szansy na sukces, będą musieli zgłębić tajemnice Mitów i wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, zaklęcia i broń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mniam mniam : upoluj swoje jedzonko / Meelis Looveer ; ilustracje Reinis Petersons. - Konin : G3, 2013. - 1 gra (3 plansze, 36 kart, 15 kości, notes, ołówek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x28x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Te muszki wyglądają tak smakowicie. Twoja żaba może złapać je wszystkie. Uważaj jednak, by żaba nie została upolowana przez cwanego jeża.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka / Karol Madaj. - Kraków : Trefl SA, copyright 2014. - 1 gra ( zawiera 1 planszę do gry ; 1 planszę z samochodami dostawczymi ; 30 pionków w 6 kolorach (po 5 w każdym kolorze) ; 1 znacznik gracza rozpoczynającego ; 1 znacznik przekupki ; 50 kart kolejki w 5 kolorach (po 10 w każdym kolorze) ; 5 kart listy zakupów ; 60 kart towarów w 5 kolorach (po 12 w każdym kolorze) ; 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach (po 3 w każdym kolorze) ; 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach (po 1 w każdym kolorze) ; karton, kolor ; w pudełku 37x25x6 cm + instrukcja (39 stron : ilustracje ; 20 cm).
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-5.
Czas rozgrywki 60 minut.
Wiek 12+.
„Kolejka” jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL. Zadanie graczy wydaje się proste. Muszą wysłać swoją rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste. Gracze ustawiają swoje pionki w kolejkach, nie wiedząc do którego sklepu zostanie dostarczony towar. Napięcie rośnie, gdy odsłania się karty dostawy towaru i okazuje się, że kart towaru starczy tylko dla kilku szczęśliwców, stojących najbliżej drzwi do sklepu. Kolejka zaczyna napierać na drzwi, bo każdy chce być pierwszy. Do przepychania się w kolejce gracze używają kart kolejki, takich jak: "Matka z dzieckiem na ręku", "Pan tu nie stał" czy "Towar spod lady". Muszą jednak uważać na "Remanent", "Pomyłkę w dostawie" oraz na stojące w każdej kolejce czarne pionki - spekulantów. Z zakupami wrócą do domu tylko ci, którzy najsprawniej wykorzystali trzymane w ręku karty kolejki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zmiennicy / Maja Mirska, Robert Sypek ; ilustracje Marek Szyszko. - Warszawa : Inte-gra, TVP S.A, 2014. - 1 gra (plansza, 1 kostka do gry, 4 Karty Pojazdów, 4 Figurki taksówek, 3 Patrole Milicji Obywatelskiej, 1 arkusz Księgi Skarg i Wniosków, 21 kart Głównych Pasażerów, 29 kart Wydarzeń, 47 kart Łebków, 63 karty WPT, 1 żeton Bhamaradżangi, 1 żeton Zenona Kuśmidra, 1 znacznik czasu, 4 żetony prędkości, 11 żetonów skarg, 54 żetony pieniędzy, 20 żetonów sygnalizatorów, 20 żetonów niecierpliwości, 40 żetonów lokacji, 26 talonów na paliwo, 14 żetonów mandatów, 78 żetonów Łebków : karton, kolor ; w pudełku 25,5x25,5x7 cm + instrukcja (19 stron : ilustracje).
Gra dla 1-4 osób.
Czas gry 45-90 minut.
Wiek 12+.
Gra planszowa "Zmiennicy" to kolejna gra inspirowana niezwykle popularnym serialem telewizyjnym w reżyserii Stanisława Barei o tym samym tytule. Taksówkarze (WPT) czekają na pasażerów w swoich w swoich szybkich i komfortowych Fiatach 125p. Centala telefoniczna WPT co chwile przyjmuje nowe zlecenia , a pasażerowie to prawdziwy przekrój społeczeństwa tamtej epoki. Urzędnicy i zwykli obywatele płacą niewiele, ale rzetelnie. Prawdziwą okazję do zarobku stanowią dewizowcy, podejrzane typy i klienci "po gazem" - ci często płacą coś ekstra. dynamiczna rozgrywka, proste zasady, emocjonująca rywalizacja oraz wymuszona współpraca - to cechy gry "Zmiennicy". Czujność Milicji Obywatelskiej oraz przestępcze intrygi Krashana Bhamaradżangi - studenta z Bangkoku i Zenona Kuśmidera - przedsiębiorczego strażaka, dodatkowo utrudniają zycie warszawskim szoferom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x6cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : mapa USA / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2013. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 110 kart Wagonów, 30 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, 1 numer dostępu do days of Wonder Online : ilustracje, karton, plastik ; w pudełku 30x30x7 + instrukcja.
Liczba graczy 2-5.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek 8+.
2 października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delvan ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 158 kolorowych kart) :karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29x21 cm.)
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do pociągu. Europa - gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wesołe krówki / Kuraki Mura ; ilustracje Biboun. - Gliwice : Portal Games, 2017. - 1 gra (1 plansza Targu, 20 banknotów, 64 monety, 75 żetonów Przedmiotów, 24 kafelki Akcji, 24 karty Pór Roku, 1 żeton Pierwszego Gracza, 20 plansz Pól, 196 żetonów Krów) : tektura, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 40 minut
Wiek 10 +
Jesteś hodowcą krów. Przez cały rok zajmujesz się ich chowem i karmisz je, by na koniec roku sprzedać z zyskiem na targu. Musisz jednak uważać na zmieniające się pory roku, bo potrafią one nieźle namieszać na farmie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej