Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(77)
Forma i typ
Gry i zabawki
(70)
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
nieokreślona
(11)
dostępne
(10)
Placówka
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Dział Terenowy
(1)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(11)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 17
(2)
Filia nr 1 - gry
(57)
Autor
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Larek Tomek
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baszczak Janusz
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Biboun
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brown Lane
(1)
Bucci Marco
(1)
Burke Dave
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Catell-Ruz
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevalier Charles
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czarkowska Iwona (1970- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Dutkiewicz Mieczysław
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Fuchs Michael
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Glonnegger Erwin
(1)
Griffon Julien
(1)
Haase Konrad
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Januszewski Andrzej (fotograf)
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jerry J. A
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
King Daniel
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Lalet Michel
(1)
Lang Eric M
(1)
Launius Richard
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Looveer Meelis
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Mirska Maja
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Mura Kuraki
(1)
Nakayama Kota
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pelemans Pascal
(1)
Petersons Reinis
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Prinz Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Młodzież
(34)
9-13 lat
(32)
14-17 lat
(30)
Dzieci
(27)
6-8 lat
(23)
Dorośli
(20)
18+
(18)
0-5 lat
(2)
Animatorzy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura japońska
(2)
Temat
Gry planszowe
(17)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry w karty
(4)
Gry strategiczne
(3)
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry w kości
(1)
Historia
(1)
Hobby
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ogrodnictwo
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróżnictwo
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sport
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Sztuka
(1)
Ucieczki
(1)
Uczenie się języków obcych
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wyobraźnia
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(60)
Gry i zabawy umysłowe
(52)
Gry w karty
(13)
Gry edukacyjne
(9)
Poradnik
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Quizy
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Broszura
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(70)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
77 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W pustyni i w puszczy : na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza / Wojciech Rzadek ; ilustracje Anna Stasik ; opieka naukowa Tomasz Majkowski. - Kraków : Agencja Promocyjna Oko, 2017. - 1 gra (plansza z mapą podróży, 27 kart przygód , 28 kart pytań, 24 kafelki przygód, 34 żetony z zasobami na drogę, 16 znaczników zasobów, sakiewka na żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27x27x6 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje).
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 45 minut.
Wiek graczy 8+.
W pustyni i w puszczy to gra edukacyjna, w której gracze zwyciężają, jeśli uda im się przejść dwanaście wylosowanych przygód, przedstawiających zmagania bohaterów powieści Henryka Sienkiewicza podczas ich podróży przez Afrykę. W tym celu należy umiejętnie wykorzystać zasoby dostępne na kartach bohaterów i na żetonach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (6 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnica zamku / pomysł i opracowanie Dariusz Siedliński ; ilustracja Dorota Szoblik. - Częstochowa : Promatek Media , [2018]. - Gra zawiera (60 elementów labiryntu, 48 żetonów, 4 karty graczy, 4 pionki, kostkę do gry) : tektura, kolor ; w pudełku 6x19x22 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 18 cm).
(Kukuryku : pobudzamy wyobraźnię)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 45 minut.
Wiek 7+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
07 zgłoś się / Martin Walace ; opracowanie graficzne Grzegorz Ryszko. - Opole : Phalanx Games copyright 2014. - 1 gra (18 dużych drewnianych dysków, 50 małych drewnianych dysków, drewniany pionek pierwszego gracza, 15 znaczników punktów, 5 znaczników punktów karnych, 25 znaczników patroli, 36 kart dowodów, 12 kart sprawców, 10 kart przestępstw, 14 kart miejsc, 14 żetonów sprawców, 14 żetonów przestępstw, 14 plansz miejsc, 1 plansza punktów, 1 plansza punktów karnych) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 26,5x26,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 60 minut.
Wiek graczy 13+.
Przemyt, afery, napady, a nawet morderstwa... to codzienne zapisy w kronikach kryminalnych krajów demokracji ludowej. Czy poradzisz sobie w walce z przestępczym światkiem PRL? Złapiesz cinkciarza, ukrócisz hazard, schwytasz spekulanta? Wciel się w rolę śledczego i poczuj się jak najsłynniejszy porucznik Polski Ludowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl SA, copyright 2016. - 1 pudełko (372 karty z pytaniami, 6 kart "Następny", 6 kart "zmiana", 6 pionków, plansza do gry, czasomierz, pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy od 3-6.
Czas gry 10-15 minut.
Wiek 8+.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 rasy psów - ale czy dasz radę to zrobić pod presją czasu? Masz pięć sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Kiedy szczęście Ci sprzyja, masz możliwość wymigania się od pytania, albo zadania go przeciwnikowi. To świetna zabawa, gdy gracze próbują dojść do mety w możliwie najszybszym tempie. "5 sekund" - szalona i zabawna gra dla rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund junior. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 gra (353 karty z pytaniami, 18 kart czasu, 18 kart zmiany, 6 pionków, 1 plansza, 1 czasomierz, 1 pudełko na kartytaci) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.)
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 10-15 minut.
Wiek gracza: 6-9.
Zadaniem graczy jest odpowiedzieć na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze mają podać określoną liczbę poprawnych odpowiedzi w przeciągu 5 sekund.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chwiejące się drzewko. - Piaseczno : Madej, 2017. - 1 gra (48 pionków, makieta, stojak, kostka do gry) : plastik ; w pudełku 30x26,5x7,5cm + instrukcja (4 strony).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4.
Wiek 3+.
Chwiejące się drzewko to doskonała gra zręcznościowa dla całej rodziny! Zdobądź największą ilość punktów, układając pionki we właściwy sposób. Bądź uważny, aby nie strącić żadnego pionka lub chwiejącego się drzewka. Gra pobudza wyobraźnię, uczy koncentracji oraz myślenia strategicznego. Grając w grę dziecko rozwija takie zdolności jak: uwaga, cierpliwość, logiczne myślenie(www.izabawka.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw. - Piaseczno : Madej, [2017]. - 1 gra (arkusze z kartami osób, podstawki w 2 kolorach do ramek, 48 ramek) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 30x26,5x7,5cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2+.
Wiek 3+.
Gra towarzyska familijna w której każdy z graczy zostaje "detektywem" i musi jak najszybciej odnaleźć właściwą twarz "poszukiwanego" wybraną przez przeciwnika wśród jego kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : familijny. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2016]. - 1 gra (plansza, gorący ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, bączek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (3 strony : il. ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-8.
Wiek graczy: 8+.
Oto rewelacyjna gra na każdą imprezę! Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie! W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz! Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
iKnow : niezwykła planeta - ziemia. - [Kraków] : Tactic, [2017]. - 1 gra (plansza do gry, 4 pionki iKNOW, 4 pionki iBET, 40 białych żetonów) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x8 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 12x11 cm.)
Zawartość pudełka: 400 kart z pytaniami, 1 plansza, 6 pionków iKnow, 6 pionków iBet, 1 pionek kaegorii, 25 czarnych i 25 białych żetonów, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 45+ minut.
Wiek graczy: od 15 lat.
Niezwykła planeta Ziemia jest ciekawą grą towarzyską. Twoim zadaniem będzie udzielanie poprawnych odpowiedzi na pytania z kategorii ujętej w nazwie gry oraz typowanie, czy inni gracze zmierzą się z nimi równie skutecznie. Punkty zdobywa się za poprawne odpowiedzi na pytania (stosownie do poziomu trudności, na którym zdecydowaliśmy się odpowiadać) oraz trafne typowanie, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Pasjonujące pytania ze starannie dobranych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
iKnow : trendy i styl życia. - [Kraków] : Tactic, [2017]. - 1 gra (plansza do gry, 4 pionki iKNOW, 4 pionki iBET, 40 białych żetonów) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x8 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 12x11 cm.)
Zawartość pudełka: 400 kart z pytaniami, 1 plansza, 6 pionków iKnow, 6 pionków iBet, 1 pionek kaegorii, 25 czarnych i 25 białych żetonów, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 45+ minut.
Wiek graczy: od 15 lat.
Nowe pytania dla nowych znajomych. Punkty zdobywa się za poprawne odpowiedzi na pytania (stosownie do poziomu trudności, na którym zdecydowaliśmy się odpowiadać) oraz trafne typowanie, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Pasjonujące pytania ze starannie dobranych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : gra, w której inwestujesz w nieruchomości. - Warszawa : Hasbro Poland, 2013. - 1 gra (plansza, 8 pionków, 28 kart Tytuł własności, 16 kart Szansa, 16 kart Kasa Społeczna, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, zestaw banknotów, Szybka Kostka) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x7,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry 180 minut.
Wiek graczy 8+.
Kupuj najlepsze nieruchomości. Inwestuj w domy i hotele, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami i czekaj na kolejne okazje na aukcjach. Jest wiele sposobów na zdobycie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową i bądź twardym negocjatorem - zwycięzca jest tylko jeden.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : junior. - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2016. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 pionki, 20 kart Szansy, 48 symboli własności, 90 banknotów, 4 karty z postaciami, kostka do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4
Na pudełku: od zera do milionera
Wiek 5+
"Monopoly Junior" to klasyczna gra ekonomiczna w wydaniu dla najmłodszych! Gra zachęca dzieci do liczenia i zabawy na kolorowej planszy, na której kupujemy miejsca rozrywki. Zawiera m.in. cztery klasyczne pionki Monopoly w wersji Junior. Czas na rodzinną grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stacrobats. - Chiny : [wydawca nieznany], [2010]. - 1 gra (33 plastikowych akrobatów, plastikowa podstawa) : plastik ; w pudełku 26,5x26,5x8cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 1-4
Wiek 5+
Gracze budują wieżę ustawiając po kolei figurki(kosmitów) jedną na drugiej. Ważne, aby podczas układania nie dotknąć ręką figurki znajdującej się już na wieży. Niby proste i banalne-ale wcale tak nie jest : ) Wygrywa ten kto pierwszy ustawi swoich kosmitów (w swoim kolorze). Emocje w 100% zapewnione.Gra wymaga zręczności i buduje napięcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo Junior - Warszawa : Hasbro, copyriht 2011. - 1 gra (240 kart Taboo, piszczałka, 2 pionki, plansza do gry, klepsydra) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x20x6cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 4+ graczy.
Wiek 8+.
Taboo to angażująca i pełna śmiechu gra słowami. Wersja Junior została stworzona z myślą o młodszych graczach, dlatego pytania mają odpowiedni poziom trudności, przez co rozrywka nie zniechęca dzieci. Gra pomaga wzbogacić zasób słów, zachęca także do kreatywnego myślenia. Poprowadź swoją drużynę do zwycięstwa, opisując dane hasło, nie używając zakazanych słów. Gdy tylko złamiesz zasady, drużyna przeciwna natychmiast przerwie Twoją rundę za pomocą piszczałki. Zdobywaj punkty i wygrywaj! Taboo sprawdzi się podczas rodzinnych zabaw i dziecięcych spotkań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? / Käre U. Anderson. - Kraków : Tactic Games, 2013. - 1 gra (1 plansza, 300 kart (144 kart z zadaniami zręcznościowymi, 144 kart z zadaniami umysłowymi, 12 kart do obstawienia), banknotów, 3 klepsydry, 6 pionków, 1 kostka, notatnik) : karton, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe)
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 45 minut.
Wiek sugerowany: 8+
W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to ekstra punkty dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : Zwierzęta / Frédéric Henry ; ilustracje Gaël Lannurien, Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (110 kart zwierząt, pudełko metalowe) ; w pudełku 13x13 cm + instrukcja
(Cardline)
Liczba graczy 2-8.
Czas gry 15 minut.
Wiek 7+.
Skrzyżowanie Fauny i Timeline! Idealna gra rodzinna i imprezowa. Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami! To idealna gra na lekkie popołudnie z rodziną czy znajomymi, a przy tym mająca znaczący walor edukacyjny, będąca świetnym narzędziem do wykorzystania w szkole. (www.rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fabryka robotów / autorzy Jason Lin, Frank Liu ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa: Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2017. - 1 gra (5 kart startowych , 50 kart robotów, przycisk stop) ; w pudełku 13x13 cm + instrukcja
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 20 minut.
Wiek 6+.
Spostrzegawczość i refleks! W fabryce praca wre. Na taśmie produkcyjnej pojawiają się różnokolorowe roboty. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odnalezienie robota, na którego właśnie przyszło zamówienie. Aby wygrać, musisz być szybszy od pozostałych graczy! Bądź jednak ostrożny, bo w fabryce czasami nie ma zamawianego robota. W takiej sytuacji należy jak najszybciej nacisnąć przycisk STOP i zatrzymać taśmę produkcyjną. Zwycięzcą zostanie najszybszy i najbardziej spostrzegawczy gracz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gejsze / Kota Nakayama ; ilustracje Maisherly Chan. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2016. - 1 gra (7 płytek gejszy, 21 kart prezentów, 7 żetonów przychylności gejszy, 8 znaczników akcji) ; karton, kolor ; 14x14x4 cm + instrukcja: (12 stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm.)
Liczba graczy 2.
Czas gry 20 minut.
Wiek: 10-100 lat.
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podaj hasło / Roberto Pisonero Trapote ; [ilustracje: Pedro Soto] - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra : (16 kart pozycji, 18 kart punktacji, 56 kart tematów/liter, 24 znaczniki, 1 klepsydra) karton, drewno, plastik; w pudełku 13x13x5 cm +instrukcja (8 stron, ilustracje, 12 cm).
Liczba graczy: 2-10
Wiek graczy: 10+
Czas gry: 20 minut
Gracze dzielą się na dwie drużyny. Zadaniem obu drużyn jest podanie jak największej liczby haseł, które pasują do danej kategorii oraz zawierają wskazaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra. "Podaj hasło" to szalona gra imprezowa, w której liczy się kreatywność, refleks i szybkość myślenia. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czacha dymi : 162 ciekawostki ze świata / pomysł i opracowanie Artur Zygmuntowicz ; ilustracje Dorota Szoblik. - Warszawa : Kukuryku, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 4 pionki, 162 karty z pytaniami): karton, tektura, plastik, drewno; w pudełku 20x22x6 cm +instrukcja
Wiek graczy: 8-99 lat
Liczba graczy: 2-4
"Czacha Dymi" to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których CZACHA DYMI!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej