Watanuki Ken'ichiro
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Komiksy i książki obrazkowe
(8)
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Filia nr 1
(8)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1670)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Watanuki Ken'ichiro
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(654)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Popławska Anna (filolog)
(521)
Roberts Nora (1950- )
(518)
Christie Agatha (1890-1976)
(514)
Kochanowski Jan
(505)
Drewnowski Jacek (1974- )
(496)
Cartland Barbara
(493)
Zarawska Patrycja (1970- )
(491)
Steel Danielle (1947- )
(482)
Shakespeare William
(471)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(469)
Dickens Charles
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(430)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Włodarczyk Barbara
(378)
Prus Bolesław (1847-1912)
(372)
Shakespeare William (1564-1616)
(369)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(361)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(346)
May Karl
(345)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(321)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(313)
Zimnicka Iwona (1963- )
(312)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(302)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
London Jack
(298)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(295)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
King Stephen (1947- )
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Disney Walt (1901-1966)
(282)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(281)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Fabianowska Małgorzata
(265)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(265)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Coben Harlan (1962- )
(257)
Szulc Andrzej
(253)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(252)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(251)
Marciniakówna Anna
(247)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(243)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(233)
Webb Holly
(233)
May Karol
(232)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Tuwim Julian (1894-1953)
(230)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Gawryluk Barbara (1957- )
(220)
Szal Marek
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Ochab Janusz (1971- )
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(213)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(212)
Kipling Rudyard
(212)
Rzehak Wojciech
(212)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
14-17 lat
(8)
Młodzież
(8)
9-13 lat
(6)
18+
(2)
Artyści plastycy
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(7)
Temat
Geniusz (wybitne zdolności)
(6)
Humor
(6)
Klasa szkolna (socjologia)
(6)
Motywacja
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Szkoły średnie
(6)
Uczniowie szkół średnich
(6)
Zakochanie
(6)
Ciało ludzkie
(2)
Kreatywne pisanie
(2)
Randka
(2)
Storytelling
(2)
Techniki rysunkowe
(2)
Anatomia plastyczna
(1)
Ilustratorzy
(1)
Kobieta
(1)
Materiały rysunkowe
(1)
Mężczyzna
(1)
Nagość
(1)
Pracownie i warsztaty artystyczne
(1)
Uprowadzenie
(1)
Zawody sportowe
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(5)
Gatunek
Manga
(8)
Poradnik
(2)
Rysunek japoński
(2)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(S · A: Special A / Maki Minami ; 3)
Hikari uczęszcza do superelitarnej szkoły Hakusenkan. Uczniowie tej szkoły są podzieleni na klasy od A do F w zależności od swoich ocen. Do najlepszej klasy A może uczęszczać tylko siedmiu uczniów. Klasa ta nazywana jest S-A (Specjalna A). To klasa dla elit wśród elit. Hikari nie może zapomnieć o słowach Yahiro, który zasugerował, ze podoba się ona Takishimie. Z drugiej strony Kei wciąż nie daje jej spokoju. Wakacyjna wycieczka Special A przybiera nieoczekiwany obrót. Ryuu musi bronić swojej pozycji w klasie Special A, a Tadashi prosi Hikari, by została jego dziewczyną. Tak wygląda pełne przygód życie Special A! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
(S · A: Special A / Maki Minami ; 4)
Hikari umówiła się na randkę, co bardzo rozgniewało Takashimę, który postanawia ją porwać. Jednak na pokładzie helikoptera Kei mdleje pod wpływem gorączki. Matka Tadashiego, jako dyrektorka, wydaje zarządzenie by uczniowie Klasy Special A przez trzy dni uczęszczali na typowe zajęcia w zwykłym liceum. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
(S · A: Special A / Maki Minami ; 5)
Keiego, który miał się spotkać na aranżowanej randce z Sakurą, czeka niemiła niespodzianka. Zakochana od pierwszego wejrzenia w Junie Sakura na teraz inne plany. Na drodze smutnego i zestresowanego Takashimy pojawia się jeszcze jeden problem. Nieoczekiwanie musi zmienić szkołę. Hikari zamierza spotkać się z nim, by go pocieszyć. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
(S · A: Special A / Maki Minami ; 6)
Na Festiwalu Kulturalnym Kokusen nieoczekiwanie zjawia się nowa postać, która zrobi wszystko by Kei Takashima opuściła klasę Special A i przeniósł się do Londynu. Oczywiście, Hikari ani myśli na to pozwolić, chociaż w wyniku swoich prób ochronienia Takashimy, zostaje nawet porwana! Lecz to i tak nic takiego w porównaniu z tym, ze Hikari zaczyna powoli zdawać sobie sprawę z tego, że Kei jest dla niej kimś więcej niż rywalem… /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
(S · A: Special A / Maki Minami ; 7)
Trwa Festiwal Sportowy. Jeśli Hikari chce pozostać w klasie Special A, musi go wygrać. Jednak nie tylko ją przeraża wizja porażki. Również Takishima nie ma zamiaru rozstawać się z ukochaną. Czy wobec tego Kei zdecyduje się przegrać, żeby nie stracić Hikari? Przygotujcie się na walkę do ostatniej kropli krwi, nieustające napięcie i... mnóstwo nieoczekiwanych sytuacji, które zgotuje Wam pierwsza para klasy Special A, niestarająca się już nawet ukryć, co do siebie czuje. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
(S · A: Special A / Maki Minami ; 8)
Nadeszła chwila, w której Hikari zbiera się na odwagę i zaprasza Takashimę na randkę. Mogłoby się wydawać, że lepiej być nie może, lecz niespodziewanie dołączają do nich Sakura i Jun! W końcu Hikari udaje się zostać sam na sam z ukochanym, jednak wszystko znów się komplikuje, gdy pojawia się Tahiro. A kiedy na scenę wkroczą Megumi, Tadashi i Akira okaże się, ze dla klasy Special A nadszedł kolejny dzień pełen kłopotów. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
(Jak powstaje manga. Vademecum młodego rysownika ; 1)
W tym tomie autorzy omawiają podstawowe przybory do rysowania, oraz kilka bazowych technik dotyczących tworzenia komiksu - od rysunku bohatera, poprzez dzielenie stron na kadry, tworzenie scenariusza, dodawanie tła aż po rozne triki i efekty stosowane przez mistrzów mangi. Dość szeroko omawiane są właściwe proporcje ciała postaci, różne typy perspektywy orazsztuka tworzenia fabuły. Zanim stworzycie swoje pierwsze dzieła pamiętajcie, że MANGA to opowiadanie, nowela, serial – tyle tylko, że w formie graficznej. Wielu ludzi, wychowanych w kulturze europejskiej, niechętnie stawia znak równości między tymi gatunkami literackimi. Prędzej już będą oni porównywać MANGĘ do komiksu, co nie zawsze odpowiada prawdzie. Rysunek w MANDZE odgrywa taką samą rolę jak opisy sytuacji w literaturze pojmowanej na sposób tradycyjny. Dlatego też graficznie MANGA jest często o wiele bardziej dopracowana niż niejeden z europejskich czy amerykańskich komiksów. Twórcy MANGI stawiają przede wszystkim na autentyzm odwzorowania, ściśle trzymają się zasad perspektywy i właściwych proporcji. Warsztat artystyczny mangaisty jest bardzo skomplikowany, a w tworzenie każdej strony wkłada on maksimum wysiłku i staranności wykonania. Tworzenie MANGI pod wieloma względami przypomina kręcenie filmu. Mamy tu wiec scenariusz, scenografię, dialogi, wartko toczącą się akcję… A ponieważ żadne dzieło tej miary nie powstaje od razu, musicie uzbroić się w cierpliwość, bo zanim osiągnięcie mistrzostwo, trzeba się będzie mocno napocić. Tom 1 naszej serii to tylko wprowadzenie do tego co jeszcze WAS czeka na trudnej drodze rysownika-profesjonalisty. Tematy przedstawione w tej części potraktowane zostały hasłowo. Autorzy niejako sygnalizują najważniejsze problemy, z którymi może się spotkać początkujący twórca mangi. Wszystkie one zostaną obszernie omówione w następnych częściach vademecum. Jak to możliwe, żeby w podręczniku napisanym przez japońskich mistrzów MANGI nie było ani słowa o komputerach? Dlaczego w XXI wieku proponują wam techniki tradycyjne? Odpowiedź jest prosta: MANGA to sztuka, a sztuka powinna opierać się na tym, co zdolne są stworzyć ludzkie ręce, przede wszystkim zaś na zapoznaniu się z tradycyjnymi technikami pracy, które w Japonii stosowane są do dziś. Komputer nigdy nie zastąpi prawdziwego artysty. Zaś na czarnobiałych stronach mangi odnajdujemy obraz świata często o wiele bardziej skomplikowany i głęboki niż w grach komputerowych czy kolorowych filmach animowanych. DRODZY CZYTELNICY, cały zespół Waneko życzy WAM wiele wytrwałości i osiągniecia najwyższego poziomu prac, dobrych pomysłów na scenariusze i błyskotliwych dialogów. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 741/744 (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
(Jak powstaje manga. Vademecum młodego rysownika ; 8)
Z tomu 8, jak sama nazwa wskazuje, dowiemy się wszystkiego lub prawie wszystkiego o budowie mięśni i kości oraz o tym, jak wyglądaja one kiedy ciało bohatera znajduje się w ruchu. Autorzy pokazują też układ mięśni, gdy postacie przybierają wiele z często wykorzystywanych w komiksach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 741/744 (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej