Watanuki Ken'ichiro
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Filia nr 1
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Watanuki Ken'ichiro
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(653)
Doyle Arthur Conan
(649)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(538)
Popławska Anna (filolog)
(521)
Roberts Nora (1950- )
(518)
Christie Agatha (1890-1976)
(506)
Kochanowski Jan
(505)
Drewnowski Jacek (1974- )
(494)
Cartland Barbara
(490)
Zarawska Patrycja (1970- )
(484)
Steel Danielle (1947- )
(482)
Shakespeare William
(475)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(468)
Dickens Charles
(450)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(431)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(400)
Włodarczyk Barbara
(378)
Prus Bolesław (1847-1912)
(372)
Shakespeare William (1564-1616)
(369)
Twain Mark
(362)
Poe Edgar Allan
(358)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(346)
May Karl
(345)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(321)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(313)
Zimnicka Iwona (1963- )
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(302)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
London Jack
(298)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(295)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
King Stephen (1947- )
(287)
Boy-Żeleński Tadeusz
(285)
Dönges Günter
(285)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(281)
Disney Walt (1901-1966)
(281)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(279)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(265)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Fabianowska Małgorzata
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Coben Harlan (1962- )
(257)
Szulc Andrzej
(253)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(252)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(251)
Marciniakówna Anna
(247)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(243)
Mickiewicz Adam
(242)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Webb Holly
(233)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Tuwim Julian (1894-1953)
(230)
Autores Varios
(229)
Prus Bolesław
(229)
Barner G.F
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Balzac Honoré de
(220)
Gawryluk Barbara (1957- )
(219)
Szal Marek
(217)
Ochab Janusz (1971- )
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(214)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(213)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(212)
Rzehak Wojciech
(212)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
18+
(2)
Artyści plastycy
(2)
Rysownicy
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(2)
Temat
Ciało ludzkie
(2)
Kreatywne pisanie
(2)
Storytelling
(2)
Techniki rysunkowe
(2)
Anatomia plastyczna
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Humor
(1)
Ilustratorzy
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Kobieta
(1)
Materiały rysunkowe
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Nagość
(1)
Pracownie i warsztaty artystyczne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Szkoły średnie
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Zakochanie
(1)
Gatunek
Manga
(3)
Poradnik
(2)
Rysunek japoński
(2)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(S · A: Special A / Maki Minami ; 3)
Hikari uczęszcza do superelitarnej szkoły Hakusenkan. Uczniowie tej szkoły są podzieleni na klasy od A do F w zależności od swoich ocen. Do najlepszej klasy A może uczęszczać tylko siedmiu uczniów. Klasa ta nazywana jest S-A (Specjalna A). To klasa dla elit wśród elit. Hikari nie może zapomnieć o słowach Yahiro, który zasugerował, ze podoba się ona Takishimie. Z drugiej strony Kei wciąż nie daje jej spokoju. Wakacyjna wycieczka Special A przybiera nieoczekiwany obrót. Ryuu musi bronić swojej pozycji w klasie Special A, a Tadashi prosi Hikari, by została jego dziewczyną. Tak wygląda pełne przygód życie Special A! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jak powstaje manga. Vademecum młodego rysownika ; 1)
W tym tomie autorzy omawiają podstawowe przybory do rysowania, oraz kilka bazowych technik dotyczących tworzenia komiksu - od rysunku bohatera, poprzez dzielenie stron na kadry, tworzenie scenariusza, dodawanie tła aż po rozne triki i efekty stosowane przez mistrzów mangi. Dość szeroko omawiane są właściwe proporcje ciała postaci, różne typy perspektywy orazsztuka tworzenia fabuły. Zanim stworzycie swoje pierwsze dzieła pamiętajcie, że MANGA to opowiadanie, nowela, serial – tyle tylko, że w formie graficznej. Wielu ludzi, wychowanych w kulturze europejskiej, niechętnie stawia znak równości między tymi gatunkami literackimi. Prędzej już będą oni porównywać MANGĘ do komiksu, co nie zawsze odpowiada prawdzie. Rysunek w MANDZE odgrywa taką samą rolę jak opisy sytuacji w literaturze pojmowanej na sposób tradycyjny. Dlatego też graficznie MANGA jest często o wiele bardziej dopracowana niż niejeden z europejskich czy amerykańskich komiksów. Twórcy MANGI stawiają przede wszystkim na autentyzm odwzorowania, ściśle trzymają się zasad perspektywy i właściwych proporcji. Warsztat artystyczny mangaisty jest bardzo skomplikowany, a w tworzenie każdej strony wkłada on maksimum wysiłku i staranności wykonania. Tworzenie MANGI pod wieloma względami przypomina kręcenie filmu. Mamy tu wiec scenariusz, scenografię, dialogi, wartko toczącą się akcję… A ponieważ żadne dzieło tej miary nie powstaje od razu, musicie uzbroić się w cierpliwość, bo zanim osiągnięcie mistrzostwo, trzeba się będzie mocno napocić. Tom 1 naszej serii to tylko wprowadzenie do tego co jeszcze WAS czeka na trudnej drodze rysownika-profesjonalisty. Tematy przedstawione w tej części potraktowane zostały hasłowo. Autorzy niejako sygnalizują najważniejsze problemy, z którymi może się spotkać początkujący twórca mangi. Wszystkie one zostaną obszernie omówione w następnych częściach vademecum. Jak to możliwe, żeby w podręczniku napisanym przez japońskich mistrzów MANGI nie było ani słowa o komputerach? Dlaczego w XXI wieku proponują wam techniki tradycyjne? Odpowiedź jest prosta: MANGA to sztuka, a sztuka powinna opierać się na tym, co zdolne są stworzyć ludzkie ręce, przede wszystkim zaś na zapoznaniu się z tradycyjnymi technikami pracy, które w Japonii stosowane są do dziś. Komputer nigdy nie zastąpi prawdziwego artysty. Zaś na czarnobiałych stronach mangi odnajdujemy obraz świata często o wiele bardziej skomplikowany i głęboki niż w grach komputerowych czy kolorowych filmach animowanych. DRODZY CZYTELNICY, cały zespół Waneko życzy WAM wiele wytrwałości i osiągniecia najwyższego poziomu prac, dobrych pomysłów na scenariusze i błyskotliwych dialogów. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 741/744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jak powstaje manga. Vademecum młodego rysownika ; 8)
Z tomu 8, jak sama nazwa wskazuje, dowiemy się wszystkiego lub prawie wszystkiego o budowie mięśni i kości oraz o tym, jak wyglądaja one kiedy ciało bohatera znajduje się w ruchu. Autorzy pokazują też układ mięśni, gdy postacie przybierają wiele z często wykorzystywanych w komiksach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 741/744 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej