Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Gry i zabawki
(60)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 2
(3)
Filia nr 17
(1)
Filia nr 1 - gry
(56)
Autor
Szoblik Dorota
(3)
Bauza Antoine
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Moon Alan
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Anderson Käre U
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Biboun
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carlitos (1990- )
(1)
Catell-Ruz
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chevalier Charles
(1)
Collette Xavier
(1)
Cywińska Anna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Delvan Julien
(1)
Deschamps Christine (1943- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dumas Catherine
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
GJ David
(1)
GandzelMariusz
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Griffon Julien
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Jankowska Michalina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kania Marta Matylda
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kitao Madoka
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejski Paweł (1971- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Lalet Michel
(1)
Levi Laurent
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Menzel Michael
(1)
Mirska Maja
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Mura Kuraki
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pelemans Pascal
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Prinz Peter
(1)
Rimm Agnieszka
(1)
Rojewski Jan
(1)
Rosén Einar
(1)
Rosén Robert
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rozesłaniec Andrzej
(1)
Ryszko Grzegorz
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Rösner Horst-Rainer
(1)
Santisteban Santi
(1)
Siedliński Dariusz
(1)
Silva Maeva da
(1)
Socha Piotr
(1)
Soto Pedro
(1)
Stajszczak Michał
(1)
Stosik Anna
(1)
Sypek Robert
(1)
Szczap Jacek
(1)
Szweda Szymon
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Szyszko Robert
(1)
Takuya Okabe
(1)
Torres Djib
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Młodzież
(27)
14-17 lat
(25)
9-13 lat
(25)
Dorośli
(20)
Dzieci
(20)
18+
(18)
6-8 lat
(18)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura japońska
(2)
Temat
Bitwy morskie
(2)
Osobliwości
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Afrykanie
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Duchy
(1)
Epidemie
(1)
Ewangelizacja
(1)
Food trucki
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Historia
(1)
Humor
(1)
Kalambury
(1)
Kurnik
(1)
Kwadrat magiczny (matematyka)
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Misjonarze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ordynatorzy
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Pracownicy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rycerstwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Statki
(1)
Szczepionki
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Ucieczki
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wolność
(1)
Wyobraźnia
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Żaby
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Japonia
(1)
Morze Karaibskie
(1)
Gatunek
Powieść
(44530)
Opowiadania i nowele
(13156)
Powieść obyczajowa
(10174)
Wiersze
(7176)
Kryminał
(4977)
Gry planszowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(4086)
Romans
(3988)
Pamiętniki i wspomnienia
(3764)
Thriller
(3341)
Opracowanie
(3312)
Poradnik
(3063)
Biografia
(2984)
Powieść historyczna
(2812)
Powieść przygodowa
(2766)
Antologia
(2591)
Poezja polska
(2563)
Fantasy
(2387)
Materiały pomocnicze
(2238)
Sensacja
(2148)
Podręczniki akademickie
(2093)
Fantastyka
(1915)
Bajki i baśnie
(1810)
Biografie
(1652)
Podręcznik
(1433)
Podręczniki
(1400)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1349)
Publikacja bogato ilustrowana
(1333)
Reportaż
(1279)
Wydawnictwa dla niewidomych
(1256)
Encyklopedia
(1233)
Przewodnik turystyczny
(1213)
Dramat (gatunek literacki)
(1179)
Literatura polska
(1145)
Saga rodzinna
(1140)
Powieść psychologiczna
(1098)
Pamiętniki polskie
(1092)
Adaptacja literacka
(1077)
Lektura z opracowaniem
(1065)
Poezja
(897)
Publicystyka
(880)
Komiks
(773)
Opowiadanie dziecięce polskie
(741)
Praca zbiorowa
(734)
Ćwiczenia i zadania
(684)
Publikacje dla dzieci
(656)
Książki dla małych dzieci
(653)
Poezja dziecięca polska
(649)
Dokumenty dźwiękowe
(629)
Powieść biograficzna
(614)
Publicystyka polska
(573)
Science fiction
(573)
Horror
(553)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(517)
Esej
(488)
Audiobooki
(478)
Powieść erotyczna
(467)
Wydawnictwa dla dzieci
(465)
Broszura
(450)
Romans historyczny
(436)
Albumy
(426)
Monografia
(425)
Materiały konferencyjne
(422)
Dramat polski
(415)
Komedia
(395)
Relacja z podróży
(390)
Wywiad dziennikarski
(379)
Legendy i podania
(374)
Literatura
(361)
Przepisy kulinarne
(336)
Powieść podróżnicza
(326)
Fraszki
(321)
Słownik biograficzny
(306)
Książka obrazkowa
(300)
Album
(291)
Źródła historyczne
(287)
Listy
(244)
Satyra
(234)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(232)
Tragedia
(232)
Słowniki polskie
(227)
Powieść dziecięca polska
(224)
Malarstwo polskie
(223)
Opowiadania i nowele przygodowe
(218)
Informator
(217)
Bibliografia
(216)
Literatura dla dzieci
(209)
Komiksy
(208)
Autobiografia
(204)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(200)
Przypowieść
(200)
Dystopia
(191)
Fotografia polska
(189)
Felieton
(186)
Komiks przygodowy
(186)
Książki dla przedszkolaków
(186)
Analiza i interpretacja
(184)
Pieśń
(181)
Literatura podróżnicza polska
(173)
Kompendia i repetytoria
(170)
Gry i zabawy umysłowe
(167)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(58)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
60 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zmiennicy / Maja Mirska, Robert Sypek ; ilustracje Marek Szyszko. - Warszawa : Inte-gra, TVP S.A, 2014. - 1 gra (plansza, 1 kostka do gry, 4 Karty Pojazdów, 4 Figurki taksówek, 3 Patrole Milicji Obywatelskiej, 1 arkusz Księgi Skarg i Wniosków, 21 kart Głównych Pasażerów, 29 kart Wydarzeń, 47 kart Łebków, 63 karty WPT, 1 żeton Bhamaradżangi, 1 żeton Zenona Kuśmidra, 1 znacznik czasu, 4 żetony prędkości, 11 żetonów skarg, 54 żetony pieniędzy, 20 żetonów sygnalizatorów, 20 żetonów niecierpliwości, 40 żetonów lokacji, 26 talonów na paliwo, 14 żetonów mandatów, 78 żetonów Łebków : karton, kolor ; w pudełku 25,5x25,5x7 cm + instrukcja (19 stron : ilustracje).
Gra dla 1-4 osób.
Czas gry 45-90 minut.
Wiek 12+.
Gra planszowa "Zmiennicy" to kolejna gra inspirowana niezwykle popularnym serialem telewizyjnym w reżyserii Stanisława Barei o tym samym tytule. Taksówkarze (WPT) czekają na pasażerów w swoich w swoich szybkich i komfortowych Fiatach 125p. Centala telefoniczna WPT co chwile przyjmuje nowe zlecenia , a pasażerowie to prawdziwy przekrój społeczeństwa tamtej epoki. Urzędnicy i zwykli obywatele płacą niewiele, ale rzetelnie. Prawdziwą okazję do zarobku stanowią dewizowcy, podejrzane typy i klienci "po gazem" - ci często płacą coś ekstra. dynamiczna rozgrywka, proste zasady, emocjonująca rywalizacja oraz wymuszona współpraca - to cechy gry "Zmiennicy". Czujność Milicji Obywatelskiej oraz przestępcze intrygi Krashana Bhamaradżangi - studenta z Bangkoku i Zenona Kuśmidera - przedsiębiorczego strażaka, dodatkowo utrudniają zycie warszawskim szoferom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x6cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : mapa USA / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2013. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 110 kart Wagonów, 30 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, 1 numer dostępu do days of Wonder Online : ilustracje, karton, plastik ; w pudełku 30x30x7 + instrukcja.
Liczba graczy 2-5.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek 8+.
2 października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delvan ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 158 kolorowych kart) :karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29x21 cm.)
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek 8+.
Wsiąść do pociągu. Europa - gra planszowa. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Goool! Wielka piłka na małej planszy / autor : Corné van Moorsel ; ilustracje : Marek Szyszko ; [tłumaczenie Marta Kania]. - Warszawa : Egmont, ©2020. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 1 piłka, 3 znaczniki, 10 piłkarzy) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Wiek graczy: 6-106 lat
Liczba graczy: 2
Czas gry: 30 minut
Przejął piłkę! Kiwa obrońcę! Podanie! Wrzutka na pole karne! Goool! Sprawdź się jako trener piłkarskiej drużyny. Rozegraj emocjonujący mecz i doprowadź swoją drużynę do zwycięstwa. Gra „Goool!” to jedna z najlepszych futbolowych gier planszowych. Ma proste zasady i doskonale oddaje specyfikę piłkarskiego meczu. Proste zasady! Piłkarskie emocje! Doskonała gra! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wesołe krówki / Kuraki Mura ; ilustracje Biboun. - Gliwice : Portal Games, 2017. - 1 gra (1 plansza Targu, 20 banknotów, 64 monety, 75 żetonów Przedmiotów, 24 kafelki Akcji, 24 karty Pór Roku, 1 żeton Pierwszego Gracza, 20 plansz Pól, 196 żetonów Krów) : tektura, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy 2-6
Czas gry 40 minut
Wiek 10 +
Jesteś hodowcą krów. Przez cały rok zajmujesz się ich chowem i karmisz je, by na koniec roku sprzedać z zyskiem na targu. Musisz jednak uważać na zmieniające się pory roku, bo potrafią one nieźle namieszać na farmie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tempo! : Junior / projekt graficzny Małgorzata Parczewska ; ilustracje Małgorzata Detner i Anna Gensler. - Warszawa : Granna, 2016. - 1 gra ( plansza do gry, 60 kart, 5 pionków(w różnych kolorach) i 5 odpowiadających im żetonów, 42 żetony liter, żeton pierwszego gracza, klepsydra z zasłonką) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x08 cm + instrukcja.
Liczba graczy 2-10.
Czas gry 30 minut.
Wiek 5-12.
Celem gry jest zgromadzenie jak największej liczby punktów. Punkty można zdobyć na dwa sposoby: zbierając żetony liter oraz przekraczajć linię mety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Game over / autor: Jérémy Peytevin ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, [2021]. - 1 gra (33 karty: 4 karty rycerzy, 4 karty skrzyń, 4 karty broni, 2 karty kluczy, 16 kart stworów, 2 karty smoka, 1 karta drzwi) : karton, kolor ; w pudełku 5x14x18 cm + instrukcja (9 stron, ilustracje, 15 cm).
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut
Wiek graczy: 5-105
Lubisz gry komputerowe? Polubisz więc tę grę planszową! Kierujesz poczynaniami dzielnego rycerza. Wędrujesz korytarzami labiryntu, chcąc zdobyć skarb. Uważaj jednak na dziwne stwory - będą chciały uniemożliwić ci dotarcie do skarbu! Jeśli cię pokonają, nastąpi „Game Over” i będziesz musiał rozpocząć wędrówkę od początku. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Atak zombie / Piotr Pieńkowski ; ilustracje Tomek Larek, Mariusz Gandzel. - Warszawa : Foksal, 2016. - 1 gra ( 1 plansza miasta, 4 plansze siedzib graczy, 36 kart wydarzeń, 40 kart znalezisk, 1 kostka czterościenna, 32 pionki ludzi (po 8 w kolorach czarnym, czerwonym, niebieskim, żółtym), 80 żetonów zombie, 32 żetony beczek, 25 żetonów amunicji, 25 żetonów paliwa, 25 żetonów żywności, 1 znacznik tury, 1 znacznik aktywności zombie, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 4 karty pomocy gracza) : karton, kolor. ; 28 x 28 cm + instrukcja.
Liczba graczy 2-4.
Wiek graczy 12+.
Nieznany wirus zaatakował ludzi, przemieniając większość z nich w zombie. Nie ma czasu na robienie zapasów i długie przygotowania do ucieczki. Każdy może zabtać tylko to, co ma pod ręką. Chcąc przeżyć, musicie schronić się w jednej z podmiejskiej lokacki i odpierać kolejne ataki zywych trupów aż do nadejścia pomocy. Nie wszyscy zdołają się uratować . Przeżyją jedynie najsilniejsze i najlepiej dostosowane do przetrwania grupy. Nowego świata nie mogą budować mięczaki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podaj hasło / Roberto Pisonero Trapote ; [ilustracje: Pedro Soto] - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra : (16 kart pozycji, 18 kart punktacji, 56 kart tematów/liter, 24 znaczniki, 1 klepsydra) karton, drewno, plastik; w pudełku 13x13x5 cm +instrukcja (8 stron, ilustracje, 12 cm).
Liczba graczy: 2-10
Wiek graczy: 10+
Czas gry: 20 minut
Gracze dzielą się na dwie drużyny. Zadaniem obu drużyn jest podanie jak największej liczby haseł, które pasują do danej kategorii oraz zawierają wskazaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra. "Podaj hasło" to szalona gra imprezowa, w której liczy się kreatywność, refleks i szybkość myślenia. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Teby / Peter Prinz ; grafika Michael Menzel. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 100 kart, 4 figurki archeologów, 4 znaczniki gry, 1 znacznik roku, 155 żetonów wykopalisk, 5 płóciennych woreczków, 20 płytek pozwoleń na wykopaliska , 4 koła czasu) : karton, kolor ; w pudełku 29,5x29,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki 60 minut.
Wiek 8+.
Wciel się w archeologa, który długie tygodnie spędza na poszukiwaniu informacji w muzeach i bibliotekach największych miast Europy. Poczuj zastrzyk adrenaliny, gdy odkryjesz dane pozwalające zlokalizować obiecujące miejsca do prowadzenia wykopalisk!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pełny kurnik : gra planszowa / pomysł gry Agnieszka Rimm ; ilustracje Anna Cywińska. - Częstochowa : Kukuryku, 2018. - Pudełko zawiera: 56 tafelków z jajkami, 48 tafelków z kurczakami, 36 tafelków z kurami, 4 tafelki z kogutami, 4 karty graczy z grzędami dla kur, 2 kostki do gry) : karton, kolor ; w pudełku 24x15 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15x10,5 cm)
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 6-99 lat
"Pełny kurnik" to gra rodzinna. Zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny. Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki wyścig / autorzy gry Jan Rojewski i Michał Stajszczak. - Warszawa: Granna, 2012. - 16 segmentów torów (8 kwadratowych, 8 trójkątnych, 6 samochodów wyścigowych, 6 prędkościomierzy, 6 strzałek, 6 elementów łączących, 174 żetony opon, kostka, instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy: 8+
Wiek graczy 8+; liczba graczy 2-6
Wielki Wyścig to gra, która pozwala przeżyć emocje znane tylko kierowcom wyścigowym. Gracze budują swój tor. Sami decydują o tym z jaka prędkością po nim pędzą. Przy szybkiej jeździe ryzykuj, że wypadną z toru, ale szanse na wygranie rosną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Food Truck / autor Horst-Rainer Rösner ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (40 kart zamówień, 20 kart specjalnych, 1 żeton gracza): karton, tektura, kolor; w pudełku 14x17x5 cm +instrukcja (9 stron).
Liczba graczy: 3-6
Wiek graczy: 8-108
Czas gry: 30 minut
Zostań właścicielem food trucków! Promocje i słoneczna pogoda pomogą ci zwiększyć zyski. Podejmij decyzję, co najbardziej opłaca się sprzedawać: hamburgery, pizzę, sushi czy koktajl z jarmużem? Zdobądź więcej zamówień niż konkurencja! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit: obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2017. - 1 gra (84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania : karton, plastik ; w pudełku 28x28 cm + instrukcja.
Liczba graczy 3-6.
Wiek 8+.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie raki zimują? Quiz / [autorzy pytań Andrzej Rozesłaniec, Maciej Włostowski ; ilustracja na okładce: Edward Lutczyn]. - Warszawa : Granna, copyright 2001. - 1 gra (1 plansza, 4 podstawki, 4 figurki raków, 45 kart z pytaniami): karton, tektura, plastik; w pudełku 18x12x4 cm +instrukcja (4 strony)
(Gry Podróżne)
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 6-10 lat
Gdzie raki zimują? To jedno z 270 ważnych pytań i 810 śmiesznych odpowiedzi z różnych dziedzin. Do każdego pytanie są podane trzy odpowiedzi - tylko jedna prawidłowa. Gdy dobrze odpowiesz możesz przesunąć swojego raczka o jedno pole do przodu. Gra wzbogaca słownictwo dziecka i w atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury i innych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pustyni i w puszczy : na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza / Wojciech Rzadek ; ilustracje Anna Stasik ; opieka naukowa Tomasz Majkowski. - Kraków : Agencja Promocyjna Oko, 2017. - 1 gra (plansza z mapą podróży, 27 kart przygód , 28 kart pytań, 24 kafelki przygód, 34 żetony z zasobami na drogę, 16 znaczników zasobów, sakiewka na żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27x27x6 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje).
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 45 minut.
Wiek graczy 8+.
W pustyni i w puszczy to gra edukacyjna, w której gracze zwyciężają, jeśli uda im się przejść dwanaście wylosowanych przygód, przedstawiających zmagania bohaterów powieści Henryka Sienkiewicza podczas ich podróży przez Afrykę. W tym celu należy umiejętnie wykorzystać zasoby dostępne na kartach bohaterów i na żetonach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (6 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnica zamku / pomysł i opracowanie Dariusz Siedliński ; ilustracja Dorota Szoblik. - Częstochowa : Promatek Media , [2018]. - Gra zawiera (60 elementów labiryntu, 48 żetonów, 4 karty graczy, 4 pionki, kostkę do gry) : tektura, kolor ; w pudełku 6x19x22 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 18 cm).
(Kukuryku : pobudzamy wyobraźnię)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 45 minut.
Wiek 7+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w słówka to lepsze niż krzyżówka / autor gry Jacek Szczap. - Warszawa : Granna, 2014. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 84 żetony, 4 stojaki, 1 notes, 1 ołówek, 1 woreczek):karton, tektura, plastik; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja.
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 30 minut
Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz SŁÓWKA wędrują we wszystkie strony! Gra w SŁÓWKA to lepsze niż krzyżówka. Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka! Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty1 Dwie różne plansze i dwa warianty gry – skracaj lub wydłużaj rozgrywkę! SŁÓWKA to wyjątkowa gra słowna, w której wyrazy układamy we wszystkich kierunkach.1 Gracze losują literki, umieszczone na sześciokątnych żetonach. Następnie tworzą z nich słowa, układając je na planszy. Gracz, który otoczy literkami pole bonusowe, zdobywa dodatkowe punkty! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardio alarm! / koncept gry: Grupa LM ; ilustracje: Michał Śledziński. - Warszawa : Granna, ©2012. - 1 gra (110 kart, 1 żeton startowy, wkładka edukacyjna):karton, tektura; w pudełku 21x21x6 cm +instrukcja
Wiek graczy: 7-99 lat
Liczba graczy: 3-5
„Cardio Alarm!” to karciana gra w szaleńczy wyścig po szpitalnych korytarzach. Szybko, szybko! Zablokuj wszystkie wyjścia zanim agenci uciekną z tajnym projektem. Masz do pomocy personel szpitala, a także swój refleks i spryt. Kto najszybciej zablokuje drogi ucieczki? Gra karciana z elementami edukacyjnymi, opracowanymi we współpracy z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii imienia profesora Zbigniewa Religii. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej