Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Proza
(14)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(9)
Czytelnia Naukowa
(3)
Filia nr 1
(11)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 17
(3)
Autor
Abec
(6)
Kawahara Reki (1974- )
(6)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(6)
Piechowiak Anna
(5)
Hikiert-Bereza Anna
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Antram David (1958- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Barker James
(1)
Biliński Michał (radca prawny)
(1)
Broma Paulina
(1)
Cheverton Mark (1962- )
(1)
Cheverton Mark (1962- ). Gameknight999
(1)
Cordner Theo
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna (1981- )
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Duxbury Sarah
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Figus Valentina
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Graley Sarah
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Harris Blake J
(1)
Houser Sophie
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kids Coder
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lipscombe Daniel
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Maciaszek Remigiusz
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Monster Sfé R
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Needier Matthew
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Nycz Ryszard (1951- )
(1)
Pate Katherine
(1)
Piechowiak Anna (tłumaczka)
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Praski Łukasz
(1)
Purenins Stef
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Salariya David
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Seidelin Jacob
(1)
Siesicka Krystyna (1928-2015)
(1)
Southam Phil
(1)
Strąkow Michał
(1)
Wicher Barbara (1970- )
(1)
Wojtas Michał
(1)
Wrigley Ian
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Młodzież
(10)
9-13 lat
(9)
14-17 lat
(8)
Dzieci
(7)
18+
(6)
6-8 lat
(5)
Nauczyciele
(1)
Prawnicy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(6)
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(4059)
Przyjaźń
(3317)
Rodzina
(2825)
Miłość
(2779)
Literatura polska
(1997)
Gry komputerowe
(-)
Tajemnica
(1957)
Nastolatki
(1773)
Śledztwo i dochodzenie
(1770)
Zabójstwo
(1610)
II wojna światowa (1939-1945)
(1569)
Relacje międzyludzkie
(1559)
Język angielski
(1555)
Historia
(1305)
Magia
(1284)
Dzieci
(1275)
Rodzeństwo
(1135)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1074)
Zwierzęta
(1063)
Relacja romantyczna
(1053)
Życie codzienne
(1021)
Żydzi
(1014)
Małżeństwo
(973)
Pisarze polscy
(934)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(836)
Uczucia
(823)
Władcy
(822)
Ludzie a zwierzęta
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(789)
Pamiętniki polskie
(785)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(748)
Chłopcy
(741)
Polacy za granicą
(718)
Osoby zaginione
(695)
Policjanci
(692)
Uprowadzenie
(687)
Psy
(668)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(643)
Boże Narodzenie
(642)
Arystokracja
(633)
Polityka
(614)
Samotność
(610)
Zakochanie
(600)
Sztuka
(586)
Matki i córki
(578)
Dziennikarze
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(532)
Śmierć
(523)
Koty
(517)
Poszukiwania zaginionych
(517)
Politycy
(514)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Wybory życiowe
(508)
Dojrzewanie
(503)
Zemsta
(485)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(472)
Lekarze
(469)
Publicystyka polska
(469)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Ojcowie i córki
(437)
Zdrada
(437)
Pisarze
(436)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Chrześcijaństwo
(409)
Mężczyzna
(409)
Dziadkowie i wnuki
(406)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(402)
Obyczaje i zwyczaje
(399)
Katolicyzm
(397)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(391)
Szkoły
(384)
Wojna
(377)
Marzenia
(370)
Władza
(370)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(344)
Zabójstwo seryjne
(343)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(13)
Fantasy
(7)
Fantastyka
(3)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Broszura
(1)
Komiks
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sword Art Online : Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie II. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, luty 2016. - 248 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 1)
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online : Aincrad / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; tłumaczenie Anna Piechowiak; Bee-Pee. - Wydanie 2. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, luty 2016. - 242, [3] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 2)
Sword Art Online - śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los. Treser potworów - Silica, właścicielka kuźni - Lizbeth, tajemnicza dziewczynka - Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszymi wojownikami walczy na pierwszej linii frontu, by zdobyć najwyższe piętro zamku Aincrad i ukończyć grę. Oto cztery historie o tym, jak jedno przypadkowe spotkanie może odmienić czyjeś życie. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online : Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, marzec 2015. - 223, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 3)
Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO „Sword Art Online” i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: „ALfheim Online”. Aby ocalić ukochaną, zdesperowany Kirito loguje się do świata ALO, krainy zamieszkanej przez wróżki! Tak zaczyna się seria „Taniec wróżek”, która w sieci podbiła już serca tysięcy fanów! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV/F (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Książka
W koszyku
Sword Art Online : Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie II. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, grudzień 2015. - 217, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 4)
Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z „ALfheim Online”, grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistyczny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzięki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu „silnika lotu”, który pozwala na swobodne poruszanie się w powietrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników. By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGear. Przybiera swoje stare i sprawdzone imię, Kirito, i loguje się do wirtualnego świata. Jako przedstawiciel rasy Spriggan wyrusza do miejsca uwięzienia Asuny – do Drzewa Świata, które jest ostatecznym celem wszystkich graczy! Po drodze, na skutek intrygi uknutej przez wojowniczą rasę Salamander, Kirito staje w obliczu śmiertelnego niebezpieczeństwa. Na szczęście dzięki pomocy Leafy, wróżki z rasy Sylfów, oraz Yui, Wróżki Nawigacyjnej, udaje mu się ujść z życiem. Wreszcie dociera do stóp Drzewa Świata. A tam, w chwili najcięższej próby, wychodzi na jaw, kim tak naprawdę jest jego nowa towarzyszka, Leafa. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 5)
Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę. Sprawa dotyczy osobnika o pseudonimie Death Gun, który pojawił się nagle w "Gun Gale Online", grze pełnej broni palnej i stali. Gracze postrzeleni przez niego umierają naprawdę. Kirito wątpi, by świat wirtualny mógł w jakikolwiek sposób wpłynąć na to, co dzieje się w świecie realnym. Ostatecznie jednak rozpoczyna dochodzenie w tej niepokojącej sprawie i loguje się do GGO. Poszukując tropu, który doprowadzi go do tajemniczego gracza, Kirito błąka się po nieznanym świecie gry, tak odmiennym od rzeczywistości SAO i ALO. Pomocną dłoń wyciąga do niego Sinon, dziewczyna uzbrojona w gigantyczny karabin wyborowy Hecate II. Tak zaczyna się nowa seria! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 6)
Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do Bullet of Bullets, turnieju mającego wyłonić najsilniejszego gracza w całym GGO. Używając świetlnego miecza, pokonuje kolejnych przeciwników, czym wzbudza powszechne zainteresowanie. Nadchodzi finał Bullet of Bullets. Pośród doświadczonych graczy, biorących udział w generalnej bitwie, w końcu pojawia się Death Gun. Kim tak właściwie jest i czy naprawdę potrafi poprzez wirtualną rzeczywistość wywrześ wpływ na świat realny? Kirito rusza do samotnej walki z Pistoletem Śmierci! Oto finał serii "Widmowy pocisk"! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla dzieci : zaprogramuj gry wideo ze scratchem.
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(0.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
"Matematyka. Megazadania. 12+" to zbiór ciekawych zadań matematycznych i zaproszenie do niezwykłej przygody w świecie Minecrafta. Książka przeznaczona jest dla dzieci w wieku powyżej 12 lat, ale z pewnością sprawi frajdę fanom gry w każdym wieku. Eksplorowanie kolejnych biomów, podejmowanie wyzwań i rozwiązywanie zagadek osadzonych w minecraftowym uniwersum to doskonała zabawa na 96 stronach i najlepsza forma nauki matematyki, jaką można sobie wyobrazić! Wypełniając kolejne misje, dziecko ćwiczy umiejętności matematyczne i zdobywa wiedzę, która będzie doskonałym powtórzeniem i uzupełnieniem materiału szkolnego. Za każde rozwiązane zadanie adept matematyki zdobywa szmaragdy, które na końcu książki może "wymienić” na nagrody. O odpowiedni poziom zaangażowania dba też wciągająca opowieść o przygodach Isaaca i Rosy, towarzyszących czytelnikowi przez całą książkę. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51-8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problem trzech ciał / Cixin Liu ; przełożył Andrzej Jankowski. - Wydanie I (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2023. - 452, [4] strony ; 21 cm.
(Wspomnienie o przeszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 1)
Pierwszy tom rewelacyjnej trylogii „Wspomnienie o przeszłości Ziemi”, największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami „Fundacja” i „Kroniki Diuny”. „Problem trzech ciał” stał się bestsellerem w Chinach i zyskał ogromny rozgłos w Stanach Zjednoczonych. W 2015 roku książka otrzymała nagrodę Hugo dla najlepszej powieści. Podczas rewolucji kulturalnej w Chinach tajna baza wojskowa Czerwony Brzeg wysyła sygnały w kosmos w poszukiwaniu inteligentnego życia pozaziemskiego. Do prac zostaje włączona Ye Wenjie, córka wybitnego fizyka zamordowanego przez czerwonogwardzistów, i dzięki niej badacze w końcu nawiązują kontakt z obcą cywilizacją stojącą u progu zagłady. W XXI wieku naukowiec Wang Miao zostaje członkiem komisji badającej przyczyny serii samobójstw czołowych fizyków. W wyniku prywatnego dochodzenia natyka się na tajemniczą grę wirtualną o nazwie „Trzy ciała”, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Niebawem odkrywa, że świat tej gry wcale nie jest fikcją...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.581-3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 18.07.2024)
Książka
W koszyku
Cały ten Rock / Remigiusz Maciaszek, Michał Wojtas. - Kraków : Znak Horyzont - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2017. - 317, [1] strona, [16] stron tablic : ilustracje, fotografie ; 22 cm.
Ta książka opowiada o drodze Remigiusza Maciaszka na szczyt. Od pracy na budowie, przez prowadzenie wypożyczalni filmów, do ikony polskiego YouTube’a. To także historia dzieciństwa wielu dzisiejszych 30- i 40-latków. Dziecięce fortuny stracone w pierwszych salonach gier i kafejkach internetowych. Dźwięk pracy legendarnych komputerów: Commodore, Amiga 500 i pierwszych Pecetów, których posiadanie dawało właścicielowi status osiedlowej gwiazdy. Wypieki na twarzy podczas czytania „Bajtka” i „Secret Service”. To barwne początki branży gier aż po moment, gdy jej światowa wartość stanowi jedną piątą PKB Polski. W tle dzieje się jeszcze jedna historia: tego, jak YouTube w ciągu dwunastu lat stał się perłą w koronie Google'a, najważniejszym kanałem marketingu gier i pracodawcą dla tysięcy twórców, z których niektórzy zarabiają dziesiątki milionów dolarów. „Cały ten Rock” jest podróżą od czasów, kiedy odwiedzało się kolegów, aby popatrzeć, jak grają, aż po moment, kiedy ponad milion ludzi ogląda, jak gra Rock. A czasem wystarczy, że tylko do nas gada.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko na cyfrowym odwyku : jak bez krzyku oderwać dziecko od komputera i smartfona / Małgorzata Majewska. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Dragon, copyright 2022. - 220, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od Internetu. Małgorzata Majewska – pedagożka-terapeutka, coach, trenerka redukcji stresu, praktyczka porozumienia bez przemocy. Propaguje empatię i współpracę opartą na relacji. W stosunkach rodzic-dziecko uważa, że najważniejsza jest więź oraz wzajemna akceptacja. Jeśli naprawdę o nie zadbamy, wychowanie przestanie być walką. /Nota wydawnicza/
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja należy do ciągle nielicznych polskich opracowań jednego z najważniejszych zjawisk współczesnej kultury popularnej, jakimi są cyfrowe gry wideo. Łączy w sobie zalety kompetentnego przewodnika (przydatnego zarówno dla początkujących, jak i dla zaawansowanych) po tym rozległym kontynencie powszechnej rozrywki, coraz bardziej wyrafinowanej technologii, niezwykle dochodowego kulturowego przemysłu...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1985)
Tytuł oryginału: Minecraft, volume 2. Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books. Na stronie tytułowej: Mojang. Na okładce: Mojang Studios wydanie oficjalne. W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Kolejna emocjonująca przygoda w świecie Minecrafta! Witajcie ponownie w EverRealm – świecie gry, w którym paczka bliskich przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym),Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji. Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oficjalny poradnik dla budowniczych to źródło cennych wskazówek w dziedzinie konstrukcji, pochodzących od prawdziwych znawców tematu, zespołu FyreUK. Dowiesz się z niego, jak budować domy, mosty, statki, latające wyspy i kolejki górskie. Przyjrzysz się najbardziej niesamowitym budowlom innych graczy, aby podsycić własną wyobraźnię. Nawet się nie spostrzeżesz, jak staniesz się wybitnym budowniczym w świecie Minecrafta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793.7 (1 egz.)
(dostępność ok. 03.06.2024)
Książka
W koszyku
(Zakład, że Tego Nie Wiesz! ; t. 5)
Kolekcja książek przybliżających dzieciom tajniki nauki. Każde wydanie poświęcone jest innemu zagadnieniu związanemu z techniką, przyrodą, zdrowiem, zjawiskami atmosferycznymi. W przystępny i zachęcający sposób objaśnia jak działa otaczający nas świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziewczyna Mistrza Gry / Krystyna Siesicka. - Wrocław : Siedmioróg, 1997. - 143, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Wokół Nas ; 41)
Warhammer Fantasy Roleplay jest jedną z gier fabularnych znanych na świecie pod wspólną nazwą RPG - role-playing games. Jedyną "planszą", na której grają uczestnicy tej zabawy, jest ich własna WYOBRAŹNIA. Mistrz Gry kieruje fabułą stworzoną przez siebie lub opartą na specjalnych scenariuszach i musi być najwyższym autorytetem dla graczy. Warhammer Fantasy Roleplay jest osobliwą, pełną grozy "rzeczywistością" powstałą z materii Chaosu, a teraz rządzoną przez Mistrza Gry. Każdy z uczestników prowadzi w niej własnego bohatera, którego osobowość jest dokładnie określona rzutami specjalnych kostek. Również rzuty kostkami oraz dodatkowe "modyfikatory" decydują o działaniu bohatera i jego losie. Zdarza się, że gracze utożsamiają się z prowadzonymi przez siebie postaciami, a dzieje się tak zwłaszcza wtedy, kiedy ich własna osobowość nie jest dostatecznie silna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Po [Magazyn] (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/P (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III/P (1 egz.)
(dostępność ok. 07.06.2024)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2015. - 343 strony ; 21 cm.
Stanowi część 1. cyklu, część 2. pt.: 5 sekund do Io : rebeliantka.
W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzona w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Może tam nawet przeżyć własną śmierć. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na upalnym, wulkanicznym księżycu lo. Czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry? [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sylwia i planeta trzech słońc / Małgorzata Warda ; czyta Lena Schimscheiner. - [Piaseczno] : Storybox.pl ; Poznań : Filia, [2020]. - 1 płyta audio (CD) (6 godzin 14 minut) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin – tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. Ta piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym człowiekiem jest tam Sylwia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/P (086.76) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Super Marian nad jeziorem / Barbara Wicher ; ilustracje Edyta Karaban. - Warszawa : Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, [2019]. - 23, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje ; 21 cm.
(Książkożercy. Poziom A)
Jacek dostaje na urodziny wspaniały prezent - konsolę. Od tej pory nieustannie gra w swoja ulubioną grę, której bohaterem jest Super Miarian. Ale czy zabranie konsolina rodzinną wycieczkę nad jezioro okaże sie dobrym pomysłem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej