Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Proza
(13)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(9)
Czytelnia Naukowa
(3)
Filia nr 1
(10)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 17
(3)
Autor
Abec
(6)
Kawahara Reki (1974- )
(6)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(6)
Piechowiak Anna
(5)
Hikiert-Bereza Anna
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Antram David (1958- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Barker James
(1)
Biliński Michał (radca prawny)
(1)
Broma Paulina
(1)
Cheverton Mark (1962- )
(1)
Cheverton Mark (1962- ). Gameknight999
(1)
Cordner Theo
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna (1981- )
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Duxbury Sarah
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Figus Valentina
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Graley Sarah
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Harris Blake J
(1)
Houser Sophie
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kids Coder
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lipscombe Daniel
(1)
Maciaszek Remigiusz
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Monster Sfé R
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Needier Matthew
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Nycz Ryszard (1951- )
(1)
Pate Katherine
(1)
Piechowiak Anna (tłumaczka)
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Praski Łukasz
(1)
Purenins Stef
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Salariya David
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Seidelin Jacob
(1)
Siesicka Krystyna (1928-2015)
(1)
Southam Phil
(1)
Strąkow Michał
(1)
Wicher Barbara (1970- )
(1)
Wojtas Michał
(1)
Wrigley Ian
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Młodzież
(10)
9-13 lat
(9)
14-17 lat
(8)
Dzieci
(7)
18+
(6)
6-8 lat
(5)
Nauczyciele
(1)
Prawnicy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(6)
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(4034)
Przyjaźń
(3289)
Rodzina
(2792)
Miłość
(2771)
Literatura polska
(1998)
Gry komputerowe
(-)
Tajemnica
(1930)
Nastolatki
(1756)
Śledztwo i dochodzenie
(1746)
Zabójstwo
(1594)
Język angielski
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1550)
Relacje międzyludzkie
(1538)
Historia
(1303)
Magia
(1265)
Dzieci
(1264)
Rodzeństwo
(1111)
Uczniowie
(1084)
Zwierzęta
(1050)
Relacja romantyczna
(1046)
Dziewczęta
(1043)
Żydzi
(1010)
Życie codzienne
(1004)
Małżeństwo
(969)
Pisarze polscy
(929)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(827)
Władcy
(819)
Uczucia
(801)
Pamiętniki polskie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(779)
Ludzie a zwierzęta
(778)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(738)
Chłopcy
(735)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(683)
Policjanci
(678)
Uprowadzenie
(678)
Filozofia
(661)
Psy
(660)
Podróże
(657)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Arystokracja
(622)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(586)
Sztuka
(583)
Dziennikarze
(570)
Matki i córki
(570)
Sieroty
(560)
Dojrzewanie
(556)
Humor
(549)
Literatura
(535)
Spisek
(533)
Przestępczość zorganizowana
(526)
Śmierć
(520)
Politycy
(512)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Koty
(508)
Wybory życiowe
(498)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(440)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(438)
Ojcowie i córki
(432)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(400)
Dziadkowie i wnuki
(396)
Katolicyzm
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Obyczaje i zwyczaje
(390)
Nauczyciele
(388)
Szkoły
(377)
Wojna
(375)
Władza
(368)
Marzenia
(364)
Poezja polska
(349)
Duchy
(346)
Walka dobra ze złem
(344)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(339)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(12)
Fantasy
(7)
Fantastyka
(3)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Broszura
(1)
Komiks
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The person controller.
Ekscytująca, zabawna i poruszająca nowa powieść przygodowa autora, który napisał Agencję Wynajmu Rodziców. Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Po (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Stan prawny na 2021 r. ustalony na podstawie treści książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gameknight999 / Mark Cheverton ; cz. 2)
Tytuł oryginału: Battle for the nether, 2014. Tytuł oryginału cyklu: Gameknight999 : an Unofficial Minecrafter's Adventure.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793.7:004.4 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.05.2024)
Książka
W koszyku
(Helion Edukacja)
Minecraft to kraina, w której ogromna liczba dzieci spędza mnóstwo czasu. Ta gra komputerowa wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie gier - otóż w Minecrafcie to użytkownik decyduje o kierunku rozwoju akcji, a jego wybory determinują przebieg gry. Gracz musi się tu wykazać najróżniejszymi umiejętnościami i kompetencjami:od przewidywania konsekwencji swoich posunięć i szacowania ryzyka, przez zdobywanie potrzeb zasobów, aż po przeliczanie parametrów do konstruowania narzędzi czy całych budynków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła 19-letnia Sophie Mulliner. Jej ojciec podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza” - okrutnej postaci, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. /Nota wydawnicza/
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 19.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Indeks.
Książka o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media, skierowana nie tylko do osób interesujących się grami - może stanowić punkt wyjścia do dalszych refleksji nad kulturą, której nie można zrozumieć w oderwaniu od współtworzących ją mediów. [https://lubimyczytac.pl/]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superkoderki / Andrea Gonzales, Sophie Houser ; przełożyła Paulina Broma. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2018. - 303, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 20 cm.
Na okładce: Dwie nastolatki, gra wideo, sukces w sieci.
„Superkoderki” to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych start-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania. Rekomendowana przez Children's Book Council w kategorii „najlepsza książka z dziedziny nauki i nowych technologii”. „Genialnie zabawna... Prawdziwa historia Andrei i Sophie, dwóch przedsiębiorczych nastolatek znajdujących zaskakujące odpowiedzi na problemy społeczne, z pewnością zainspiruje czytelników”. – Bulletin of the Center for Children’s Books „Energetyczno-technologicze doładowanie dla tych, którzy wciąż szukają swojego głosu”. – Kirkus Reviews „Inteligencja, wrażliwość na ludzkie problemy, kreatywność, dojrzałość oraz poczucie humoru Andrei i Sophie zaintrygują i zainspirują czytelników”. – Publishers Weekly {lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.413 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Trash Story to kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie „ja” i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do wygrywania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online : Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie II. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, luty 2016. - 248 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 1)
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online : Aincrad / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; tłumaczenie Anna Piechowiak; Bee-Pee. - Wydanie 2. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, luty 2016. - 242, [3] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 2)
Sword Art Online - śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los. Treser potworów - Silica, właścicielka kuźni - Lizbeth, tajemnicza dziewczynka - Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszymi wojownikami walczy na pierwszej linii frontu, by zdobyć najwyższe piętro zamku Aincrad i ukończyć grę. Oto cztery historie o tym, jak jedno przypadkowe spotkanie może odmienić czyjeś życie. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online : Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, marzec 2015. - 223, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 3)
Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO „Sword Art Online” i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: „ALfheim Online”. Aby ocalić ukochaną, zdesperowany Kirito loguje się do świata ALO, krainy zamieszkanej przez wróżki! Tak zaczyna się seria „Taniec wróżek”, która w sieci podbiła już serca tysięcy fanów! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV/F (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Książka
W koszyku
Sword Art Online : Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie II. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, grudzień 2015. - 217, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 4)
Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z „ALfheim Online”, grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistyczny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzięki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu „silnika lotu”, który pozwala na swobodne poruszanie się w powietrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników. By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGear. Przybiera swoje stare i sprawdzone imię, Kirito, i loguje się do wirtualnego świata. Jako przedstawiciel rasy Spriggan wyrusza do miejsca uwięzienia Asuny – do Drzewa Świata, które jest ostatecznym celem wszystkich graczy! Po drodze, na skutek intrygi uknutej przez wojowniczą rasę Salamander, Kirito staje w obliczu śmiertelnego niebezpieczeństwa. Na szczęście dzięki pomocy Leafy, wróżki z rasy Sylfów, oraz Yui, Wróżki Nawigacyjnej, udaje mu się ujść z życiem. Wreszcie dociera do stóp Drzewa Świata. A tam, w chwili najcięższej próby, wychodzi na jaw, kim tak naprawdę jest jego nowa towarzyszka, Leafa. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 5)
Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę. Sprawa dotyczy osobnika o pseudonimie Death Gun, który pojawił się nagle w "Gun Gale Online", grze pełnej broni palnej i stali. Gracze postrzeleni przez niego umierają naprawdę. Kirito wątpi, by świat wirtualny mógł w jakikolwiek sposób wpłynąć na to, co dzieje się w świecie realnym. Ostatecznie jednak rozpoczyna dochodzenie w tej niepokojącej sprawie i loguje się do GGO. Poszukując tropu, który doprowadzi go do tajemniczego gracza, Kirito błąka się po nieznanym świecie gry, tak odmiennym od rzeczywistości SAO i ALO. Pomocną dłoń wyciąga do niego Sinon, dziewczyna uzbrojona w gigantyczny karabin wyborowy Hecate II. Tak zaczyna się nowa seria! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 6)
Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do Bullet of Bullets, turnieju mającego wyłonić najsilniejszego gracza w całym GGO. Używając świetlnego miecza, pokonuje kolejnych przeciwników, czym wzbudza powszechne zainteresowanie. Nadchodzi finał Bullet of Bullets. Pośród doświadczonych graczy, biorących udział w generalnej bitwie, w końcu pojawia się Death Gun. Kim tak właściwie jest i czy naprawdę potrafi poprzez wirtualną rzeczywistość wywrześ wpływ na świat realny? Kirito rusza do samotnej walki z Pistoletem Śmierci! Oto finał serii "Widmowy pocisk"! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla dzieci : zaprogramuj gry wideo ze scratchem.
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(0.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
"Matematyka. Megazadania. 12+" to zbiór ciekawych zadań matematycznych i zaproszenie do niezwykłej przygody w świecie Minecrafta. Książka przeznaczona jest dla dzieci w wieku powyżej 12 lat, ale z pewnością sprawi frajdę fanom gry w każdym wieku. Eksplorowanie kolejnych biomów, podejmowanie wyzwań i rozwiązywanie zagadek osadzonych w minecraftowym uniwersum to doskonała zabawa na 96 stronach i najlepsza forma nauki matematyki, jaką można sobie wyobrazić! Wypełniając kolejne misje, dziecko ćwiczy umiejętności matematyczne i zdobywa wiedzę, która będzie doskonałym powtórzeniem i uzupełnieniem materiału szkolnego. Za każde rozwiązane zadanie adept matematyki zdobywa szmaragdy, które na końcu książki może "wymienić” na nagrody. O odpowiedni poziom zaangażowania dba też wciągająca opowieść o przygodach Isaaca i Rosy, towarzyszących czytelnikowi przez całą książkę. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51-8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cały ten Rock / Remigiusz Maciaszek, Michał Wojtas. - Kraków : Znak Horyzont - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2017. - 317, [1] strona, [16] stron tablic : ilustracje, fotografie ; 22 cm.
Ta książka opowiada o drodze Remigiusza Maciaszka na szczyt. Od pracy na budowie, przez prowadzenie wypożyczalni filmów, do ikony polskiego YouTube’a. To także historia dzieciństwa wielu dzisiejszych 30- i 40-latków. Dziecięce fortuny stracone w pierwszych salonach gier i kafejkach internetowych. Dźwięk pracy legendarnych komputerów: Commodore, Amiga 500 i pierwszych Pecetów, których posiadanie dawało właścicielowi status osiedlowej gwiazdy. Wypieki na twarzy podczas czytania „Bajtka” i „Secret Service”. To barwne początki branży gier aż po moment, gdy jej światowa wartość stanowi jedną piątą PKB Polski. W tle dzieje się jeszcze jedna historia: tego, jak YouTube w ciągu dwunastu lat stał się perłą w koronie Google'a, najważniejszym kanałem marketingu gier i pracodawcą dla tysięcy twórców, z których niektórzy zarabiają dziesiątki milionów dolarów. „Cały ten Rock” jest podróżą od czasów, kiedy odwiedzało się kolegów, aby popatrzeć, jak grają, aż po moment, kiedy ponad milion ludzi ogląda, jak gra Rock. A czasem wystarczy, że tylko do nas gada.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko na cyfrowym odwyku : jak bez krzyku oderwać dziecko od komputera i smartfona / Małgorzata Majewska. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2022. - 220, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu. Małgorzata Majewska – pedagożka-terapeutka, coach, trenerka redukcji stresu, praktyczka porozumienia bez przemocy. Propaguje empatię i współpracę opartą na relacji. W stosunkach rodzic-dziecko uważa, że najważniejsza jest więź oraz wzajemna akceptacja. Jeśli naprawdę o nie zadbamy, wychowanie przestanie być walką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej