Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(4)
Czytelnia Naukowa
(2)
Filia nr 1
(14)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 8
(4)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 14
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Garliński Wiktor
(4)
Wainewright Max
(4)
Rosłan Katarzyna
(3)
De Kock Elbrie
(2)
Deutsch Stacia
(2)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują
(2)
Gardner Tracy (1972- )
(2)
Henson Mike
(2)
Kietzman Krzysztof
(2)
Aniserowicz Maciej
(1)
Badari Marcelo
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broma Paulina
(1)
Figus Valentina
(1)
Golden Emily
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Goodliffe Pete
(1)
Houser Sophie
(1)
Hutt Sarah
(1)
Kamiński Krzysztof
(1)
Kids Coder
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Liukas Linda (1986- )
(1)
Liukas Linda (1986- ). Hello Ruby
(1)
Mirkowska-Salwicka Grażyna
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Pełka Piotr
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Rzepniewska Magdalena
(1)
Sapiecha Krzysztof
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Sokół Radosław
(1)
Stroustrup Bjarne (1950- )
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Turski Władysław Marek (1938-2013)
(1)
Walczak Krzysztof (informatyk)
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Zuber Roman (matematyk)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Dzieci
(11)
6-8 lat
(7)
9-13 lat
(7)
0-5 lat
(3)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Programiści
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura fińska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4048)
Przyjaźń
(3298)
Rodzina
(2815)
Miłość
(2775)
Literatura polska
(1997)
Programowanie (informatyka)
(-)
Tajemnica
(1950)
Nastolatki
(1768)
Śledztwo i dochodzenie
(1763)
Zabójstwo
(1601)
II wojna światowa (1939-1945)
(1566)
Język angielski
(1556)
Relacje międzyludzkie
(1552)
Historia
(1305)
Magia
(1282)
Dzieci
(1271)
Rodzeństwo
(1125)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1066)
Zwierzęta
(1058)
Relacja romantyczna
(1049)
Życie codzienne
(1016)
Żydzi
(1013)
Małżeństwo
(971)
Pisarze polscy
(932)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(822)
Uczucia
(812)
Ludzie a zwierzęta
(789)
Pamiętniki polskie
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(782)
Wojna 1939-1945 r.
(759)
Kultura
(755)
Wakacje
(742)
Chłopcy
(738)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(692)
Policjanci
(687)
Uprowadzenie
(681)
Psy
(665)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(641)
Arystokracja
(629)
Polityka
(613)
Samotność
(608)
Zakochanie
(599)
Sztuka
(586)
Dziennikarze
(573)
Matki i córki
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(529)
Śmierć
(522)
Politycy
(514)
Koty
(513)
Poszukiwania zaginionych
(513)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Dojrzewanie
(502)
Wybory życiowe
(502)
Zemsta
(482)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(469)
Publicystyka polska
(469)
Lekarze
(467)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Zdrada
(437)
Ojcowie i córki
(434)
Pisarze
(434)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(407)
Dziadkowie i wnuki
(403)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(401)
Katolicyzm
(397)
Obyczaje i zwyczaje
(395)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(390)
Szkoły
(383)
Wojna
(376)
Władza
(370)
Marzenia
(369)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(343)
Matura
(341)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Książka do wypełniania
(2)
Powieść
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komiks
(1)
Książka interaktywna
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(16)
Edukacja i pedagogika
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(W Cyfrowym Świecie. Komputery)
Chcesz wprowadzić dziecko w świat komputerów, ale nie wiesz, od czego zacząć? Ta nowoczesna seria przybliża świat komputerów i takie zagadnienia, jak: budowa tabletu, rodzaje sprzętu komputerowego, internet czy pisanie programów. Dzięki prostym wyjaśnieniom i ciekawym ćwiczeniom wspomagającym naukę wraz z dzieckiem poznacie nowoczesne technologie i wirtualny świat. Strony książek są zmazywalne - do zadań można więc podchodzić wielokrotnie. Dla dzieci od 5 do 7 lat. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Cyfrowym Świecie. Komputery)
Chcesz wprowadzić dziecko w świat komputerów, ale nie wiesz, od czego zacząć? Ta nowoczesna seria przybliża świat komputerów i takie zagadnienia, jak: budowa tabletu, rodzaje sprzętu komputerowego, internet czy pisanie programów. Dzięki prostym wyjaśnieniom i ciekawym ćwiczeniom wspomagającym naukę wraz z dzieckiem poznacie nowoczesne technologie i wirtualny świat. Strony książek są zmazywalne do zadań można więc podchodzić wielokrotnie. Książka którą trzymasz w dłoniach przybliża taką tematykę jak : logiczne rozumowanie, rozpoznawanie wzorów, rozkładanie problemów na części i organizowanie danych. Dzięki prostym wyjaśnieniom i ciekawym ćwiczeniom wspomagającym naukę wraz z dzieckiem poznacie świat komputerów od podszewki. Dla dzieci od 5 do 7 lat. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superkoderki / Andrea Gonzales, Sophie Houser ; przełożyła Paulina Broma. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2018. - 303, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 20 cm.
Na okładce: Dwie nastolatki, gra wideo, sukces w sieci.
„Superkoderki” to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych start-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania. Rekomendowana przez Children's Book Council w kategorii „najlepsza książka z dziedziny nauki i nowych technologii”. „Genialnie zabawna... Prawdziwa historia Andrei i Sophie, dwóch przedsiębiorczych nastolatek znajdujących zaskakujące odpowiedzi na problemy społeczne, z pewnością zainspiruje czytelników”. – Bulletin of the Center for Children’s Books „Energetyczno-technologicze doładowanie dla tych, którzy wciąż szukają swojego głosu”. – Kirkus Reviews „Inteligencja, wrażliwość na ludzkie problemy, kreatywność, dojrzałość oraz poczucie humoru Andrei i Sophie zaintrygują i zainspirują czytelników”. – Publishers Weekly {lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.413 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 004.424 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
TURBO PASCAL 5.0 / Krzysztof Kamiński. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 1992 (Biel.Biała : BZG). - 93, [3] strony ; 17 cm.
(Podręczna Pamięć Programisty)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 681.322.06:519.682
Książka
W koszyku
Programowanie dla dzieci : zaprogramuj gry wideo ze scratchem.
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(0.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hello Ruby : programowanie dla dzieci / [Linda Liukas ; przekład Magdalena Rzepniewska]. - [Warszawa] : Sierra Madre, copyright 2016. - 112 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Hello Ruby / Linda Liukas ; 1)
Wiek sugerowany: 4-8 lat
"Hello Ruby" to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście. Książka składa się z dwóch części: pięknie ilustrowanego opowiadania o przygodach Ruby i jej przyjaciół oraz zestawu ćwiczeń. Zadania przedstawią w praktyce problemy ze świata kodowania: jak stworzyć algorytm (mycia zębów), jak rozpoznać wzór (obrazków na tapecie), jak ułożyć pętlę (figur tanecznych), czy też jak szukać błędu w instrukcji (przygotowania kąpieli). Dzięki nim mali programiści rozwiną swoje umiejętności, przy okazji świetnie się bawiąc! Zawiera ćwiczenia dla małych programistów!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.113.6(480)-93 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Elementy matematyki dyskretnej / Grażyna Mirkowska. - Warszawa : Wydawnictwo PJWSTK, 2002. - 297 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Podręczniki Akademickie / Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ; t. 3)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 510.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programista / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon Sp. z o.o., copyright 2020. - 47, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię programisty jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia wymagania stojące przed programistami, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.42(02.053.2) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy programowania maszyn cyfrowych - FORTRAN / Krzysztof Sapiecha, Krzysztof Walczak. - Wydanie 2 zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 1987 (Pozn. : PZGMK). - 312 stron : rysunki ; 24 cm.
(Podręczniki Akademickie. Elektronika, Informatyka, Telekomunikacja)
Wyd. 1 pod hasłem i tyt. : Sapiecha K. : Elektroniczna technika obliczeniowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie musi być skomplikowane, a tym bardziej nudne! Kontynuacja bestsellerowej serii o zgranej grupie dziewczyn, które prócz tego, że mają zwykłe "dziewczyńskie" problemy, to jeszcze zajmują się kodowaniem. Porusza problemy tolerancji, zrozumienia dla wszelkich przejawów inności. Książka zawiera wiele praktycznych informacji związanych z kodowaniem, ale nie brakuje też wątków emocjonalnych – tak ważnych dla nastolatek. Mentorka serii, charyzmatyczna Reshma Saujani to prawniczka, która między innym przez swoją fundację Girl To Code zachęca dziewczyny nie tylko do programowania, ale do przełamywania barier społecznych, odwagi i realizacji marzeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.43902.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie stron WWW / Radosław Sokół. - Gliwice : Helion, copyright 2003. - 316, [4] strony : fotografie, tablice ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A tour of C++. Wydanie 3. odnosi się do oryginału. Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Pearson Addison-Wesley.
Dla doświadczonych programistów.
Wydanie zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 681.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Nazwa autora na okładce.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Podręcznik pomocniczy dla rodziców i nauczycieli. Przewodnik dla dorosłych. Ostatnia część serii prezentuje i wyjaśnia wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4. Dzięki dodatkowym informacjom i szczegółowo wyjaśnionym pojęciom można pomóc dziecku w nauce. Przewodnik strona po stronie przedstawia wszystkie kluczowe zagadnienia, a dodatkowe zadania pozwalają dzieciom pogłębić wiedzę. Książka zawiera porady techniczne na temat każdego języka omawianego w serii: Logo, Scratcha, Pythona, HTML-a i JavaScriptu, oraz wskazówki, jak radzić sobie z problemami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod )
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.42(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4(02.053.2) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 51
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej