Penc-Pietrzak Ilona
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia Naukowa
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1693)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Penc-Pietrzak Ilona
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(654)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(540)
Popławska Anna (filolog)
(521)
Roberts Nora (1950- )
(518)
Christie Agatha (1890-1976)
(514)
Kochanowski Jan
(505)
Drewnowski Jacek (1974- )
(498)
Cartland Barbara
(496)
Zarawska Patrycja (1970- )
(495)
Steel Danielle (1947- )
(482)
Shakespeare William
(472)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(469)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(434)
Maybach Viola
(434)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(430)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Włodarczyk Barbara
(379)
Prus Bolesław (1847-1912)
(372)
Shakespeare William (1564-1616)
(369)
Twain Mark
(366)
Poe Edgar Allan
(363)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(346)
May Karl
(345)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(322)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(313)
Zimnicka Iwona (1963- )
(312)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(302)
London Jack
(299)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(295)
Leśmian Bolesław
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
King Stephen (1947- )
(287)
Dönges Günter
(286)
Boy-Żeleński Tadeusz
(285)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Disney Walt (1901-1966)
(282)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(271)
Донцова Дарья
(268)
Fabianowska Małgorzata
(266)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(265)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(259)
Coben Harlan (1962- )
(258)
Калинина Дарья
(257)
Szulc Andrzej
(253)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(252)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(251)
Marciniakówna Anna
(247)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(243)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(235)
Austen Jane
(233)
Webb Holly
(233)
May Karol
(232)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Tuwim Julian (1894-1953)
(230)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(224)
Chávez José Pérez
(222)
Gawryluk Barbara (1957- )
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szal Marek
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Ochab Janusz (1971- )
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Beaumont Émilie (1948- )
(213)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(213)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(212)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Marketing
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorcze wykorzystywać szansę. Dostosowywanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości.Takie podejście da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce. Autorka wskazuje: - jakie elementy otoczenia ogólnego i konkurencyjnego firmy należy poddać dokładnej analizie, - w jaki sposób badać potencjał przedsiębiorstwa i jak oceniać jego pozycję strategiczną, - jak wykorzystać szansę w otoczeniu i atuty konkurencyjne (wyróżniające kompetencje) przedsiębiorstwa, - jak opracować i wdrożyć skuteczną strategię pozwalającą osiągnąć sukces rynkowy i urzeczywistnić wizję rozwoju firmy. Książka ta może służyć jako podręcznik dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem, pomoże także menedżerom w kreatywnym tworzeniu koncepcji strategicznych i ich profesjonalnej implementacji w warunkach burzliwego otoczenia.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wydanie 3. - Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, copyright 2000. - 317 stron : rysunki, wykresy ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
W nowoczesnym zarządzaniu szczególną rolę spełnia podejście strategiczne rozumiane jako ukierunkowany na przyszłość proces rozwiązywania obecnych problemów organizacji i opanowywania nowych umiejętności, które będzie mogła ona wykorzystać w przyszłej, bardziej złożonej i niepewnej rzeczywistości. Jest to więc proces przewidywania i przygotowania się do zmian w otoczeniu, które będą wywierać coraz większy wpływ na cele i zadania przedsiębiorstwa oraz na warunki ich realizacji. Podstawą tego podejścia jest świadomość strategiczna wyrażająca się w posiadanej wiedzy i umiejętnościach, sposobie myślenia i rozumowania, dokonywaniu ocen i świadomych wyborów, a także w działaniach planowanych i realizowanych dla osiągania założonych celów. Im trudniejsza i bardziej złożona jest sytuacja firmy w otoczeniu, tym bardziej potrzebne jest całościowe, wybiegające w przyszłość spojrzenie na warunki i możliwości jej rozwoju. Spojrzenie takie zapewnia podejście strategiczne, polegające na przewidywaniu i przygotowaniu firmy do tego, co wydarzy się w przyszłości oraz na stworzeniu pewnej wizji pożądanego stanu organizacji i skoncentrowaniu się na działaniach umożliwiających jej urzeczywistnienie. Każde przedsiębiorstwo bowiem, jeżeli chce przetrwać i rozwijać się w zmieniającym się i niepewnym otoczeniu, musi rozważyć przyszłe warunki działania, opracować scenariusze możliwych zmian w otoczeniu i przygotować się do szybkiego reagowania na te zmiany. Musi więc ono mieć dobrze opracowaną strategię działania. [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5.012 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej