Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Centrum Wiedzy o Tarnowie i Regionie
(1)
Czytelnia Naukowa
(5)
Autor
Adamczyk Józef
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Marzec Dorota
(1)
Marzec Paweł (ekonomia)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Kobieta
(4059)
Przyjaźń
(3317)
Rodzina
(2825)
Miłość
(2779)
Literatura polska
(1997)
Marketing strategiczny
(-)
Tajemnica
(1957)
Nastolatki
(1773)
Śledztwo i dochodzenie
(1770)
Zabójstwo
(1610)
II wojna światowa (1939-1945)
(1569)
Relacje międzyludzkie
(1559)
Język angielski
(1555)
Historia
(1305)
Magia
(1284)
Dzieci
(1275)
Rodzeństwo
(1135)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1074)
Zwierzęta
(1063)
Relacja romantyczna
(1053)
Życie codzienne
(1021)
Żydzi
(1014)
Małżeństwo
(973)
Pisarze polscy
(934)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(836)
Uczucia
(823)
Władcy
(822)
Ludzie a zwierzęta
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(789)
Pamiętniki polskie
(785)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(748)
Chłopcy
(741)
Polacy za granicą
(718)
Osoby zaginione
(695)
Policjanci
(692)
Uprowadzenie
(687)
Psy
(668)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(643)
Boże Narodzenie
(642)
Arystokracja
(633)
Polityka
(614)
Samotność
(610)
Zakochanie
(600)
Sztuka
(586)
Matki i córki
(578)
Dziennikarze
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(532)
Śmierć
(523)
Koty
(517)
Poszukiwania zaginionych
(517)
Politycy
(514)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Wybory życiowe
(508)
Dojrzewanie
(503)
Zemsta
(485)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(472)
Lekarze
(469)
Publicystyka polska
(469)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Ojcowie i córki
(437)
Zdrada
(437)
Pisarze
(436)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Chrześcijaństwo
(409)
Mężczyzna
(409)
Dziadkowie i wnuki
(406)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(402)
Obyczaje i zwyczaje
(399)
Katolicyzm
(397)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(391)
Szkoły
(384)
Wojna
(377)
Marzenia
(370)
Władza
(370)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(344)
Zabójstwo seryjne
(343)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Profesor Jean-Jeaques Lambin jest jednym z najbardziej znanych autorów publikujących w języku francuskim. Książka jego stanowi pierwsze całościowe ujęcie tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku.Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(07) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366(075.8) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Pozycjonowanie produktu / Jacek Pogorzelski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 167 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 217, [1] strona : rysunki ; 24 cm + dysk optyczny (CD).
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w trzech płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej. [ibuk.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej