Marketing międzynarodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia Naukowa
(6)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Żbikowska Agnieszka (public relations)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Kobieta
(4065)
Przyjaźń
(3316)
Rodzina
(2826)
Miłość
(2783)
Literatura polska
(1997)
Marketing międzynarodowy
(-)
Tajemnica
(1961)
Nastolatki
(1773)
Śledztwo i dochodzenie
(1770)
Zabójstwo
(1610)
II wojna światowa (1939-1945)
(1569)
Relacje międzyludzkie
(1561)
Język angielski
(1555)
Historia
(1305)
Magia
(1284)
Dzieci
(1276)
Rodzeństwo
(1137)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1074)
Zwierzęta
(1063)
Relacja romantyczna
(1054)
Życie codzienne
(1022)
Żydzi
(1014)
Małżeństwo
(973)
Pisarze polscy
(934)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(841)
Uczucia
(825)
Władcy
(822)
Trudne sytuacje życiowe
(792)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Pamiętniki polskie
(785)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(748)
Chłopcy
(741)
Polacy za granicą
(718)
Osoby zaginione
(695)
Policjanci
(692)
Uprowadzenie
(687)
Psy
(669)
Filozofia
(661)
Podróże
(660)
Szlachta
(643)
Boże Narodzenie
(642)
Arystokracja
(633)
Polityka
(614)
Samotność
(611)
Zakochanie
(601)
Sztuka
(586)
Matki i córki
(580)
Dziennikarze
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Śmierć
(523)
Koty
(518)
Poszukiwania zaginionych
(517)
Politycy
(514)
Wybory życiowe
(510)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Dojrzewanie
(503)
Zemsta
(485)
Prywatni detektywi
(472)
Psychologia
(471)
Lekarze
(469)
Publicystyka polska
(469)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(443)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Ojcowie i córki
(437)
Zdrada
(437)
Pisarze
(436)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(410)
Chrześcijaństwo
(409)
Dziadkowie i wnuki
(407)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(402)
Obyczaje i zwyczaje
(401)
Katolicyzm
(397)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(391)
Szkoły
(384)
Wojna
(377)
Marzenia
(370)
Władza
(370)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(344)
Zabójstwo seryjne
(343)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: - istota marketingu międzynarodowego, - analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, - strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, - badania marketingowe rynków zagranicznych, - kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), - organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach. [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w uczelniach ekonomicznych oraz szkołach biznesu, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków działających na rynku międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna , 2005. - 232 strony: rysunek, wykresy ; 24 cm.
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W książce zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw, tych zwłaszcza, które prowadzą działalność na rynku zagranicznym. [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. [Gandalf.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej