Satysfakcja zawodowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia Naukowa
(2)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 12
(4)
Filia nr 13
(1)
Autor
Gordon Jon (1971- )
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Bratos-Stępień Małgorzata
(1)
Brett Regina (1956- )
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Nawara Weronika
(1)
Siara Olga
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Kobieta
(4039)
Przyjaźń
(3295)
Rodzina
(2804)
Miłość
(2774)
Literatura polska
(1995)
Satysfakcja zawodowa
(-)
Tajemnica
(1944)
Nastolatki
(1762)
Śledztwo i dochodzenie
(1754)
Zabójstwo
(1595)
II wojna światowa (1939-1945)
(1557)
Język angielski
(1556)
Relacje międzyludzkie
(1547)
Historia
(1304)
Magia
(1275)
Dzieci
(1268)
Rodzeństwo
(1116)
Uczniowie
(1095)
Dziewczęta
(1058)
Zwierzęta
(1053)
Relacja romantyczna
(1047)
Żydzi
(1010)
Życie codzienne
(1008)
Małżeństwo
(970)
Pisarze polscy
(932)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(821)
Uczucia
(806)
Pamiętniki polskie
(787)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Trudne sytuacje życiowe
(781)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(740)
Chłopcy
(736)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(688)
Policjanci
(681)
Uprowadzenie
(680)
Filozofia
(661)
Psy
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(640)
Arystokracja
(624)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(588)
Sztuka
(585)
Matki i córki
(572)
Dziennikarze
(570)
Dojrzewanie
(560)
Sieroty
(560)
Humor
(550)
Literatura
(535)
Spisek
(534)
Przestępczość zorganizowana
(527)
Śmierć
(520)
Politycy
(513)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Koty
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Wybory życiowe
(499)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(439)
Ojcowie i córki
(434)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(400)
Dziadkowie i wnuki
(399)
Katolicyzm
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Obyczaje i zwyczaje
(393)
Nauczyciele
(388)
Szkoły
(387)
Wojna
(376)
Władza
(368)
Marzenia
(366)
Poezja polska
(349)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(346)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(340)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Książka łączy w sobie dwa obszary: psychologię pracy oraz psychologię jakości życia. Dotyczy powszechnego dziś problemu przeciążenia pracą, jego genezy oraz konsekwencji. W szczególności ilustruje związek subiektywnej oceny przeciążenia pracą z subiektywną oceną jakości życia, jego podmiotowe uwarunkowania, moderatory i mediatory. Czytelnik znajdzie w niej opis następujących zagadnień: stresory zawodowe i konsekwencje ich działania, przeciążenie pracą w perspektywie obiektywnej i subiektywnej (ilościowe i jakościowe),rozróżnienie między przeciążeniem pracą a pracoholizmem, uwarunkowania subiektywnej oceny jakości życia opisane jako aktywna vs. pasywna postawa wobec życia. Poza obszerną analizą teoretyczną przedstawione zostały wyniki badań przeprowadzonych w środowisku lekarzy w okresie środkowej dorosłości. Książka może stanowić lekturę zarówno dla przedstawicieli środowiska akademickiego, zainteresowanych takimi dziedzinami naukowymi jak psychologia pracy i organizacji oraz psychologia jakości życia, jak i psychologów praktyków. Ponadto może być przydatna dla specjalistów z obszaru HR w zakresie doboru pracowników i zarządzania nimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.101 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Moja najnowsza książka to coś dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także poza pracą - w innych sferach życia. Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym. Dla tych, którzy zeszli z obranej niegdyś drogi, chwilowo albo bezpowrotnie. Dla tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę zawodową i chcą się dowiedzieć, jak zapisać tę czystą kartę. Dla tych, którzy przeszli na emeryturę albo nie mogą już dłużej pracować, a pragną wieść pełniejsze życie. Dla tych, którzy kochają swoją pracę tak bardzo, że chcą zainspirować innych i pomóc im odnaleźć życiową pasję. Dla tych, którzy - jak ja - czuli się kiedyś zagubieni w życiu i kluczyli krętą ścieżką, dopóki ta nie zaprowadziła ich w idealne miejsce. Wierzę, że każdy z nas ma takie miejsce. Musimy je tylko odszukać. Albo odprężyć się i pozwolić, żeby to ono odszukało nas" - Regina Brett [empik.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.923 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.04.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; przekład Aleksandra Samson-Banasik. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (2 godziny 44 minuty 22 sekundy) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923(0.034.44) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pielęgniarki. Kończą trudne studia, dostają niskie pensje. Frustruje je, gdy traktowane są wyłącznie jako pomocnice lekarzy - przecież wykonują ciężką i wymagającą pracę. Często też niewdzięczną, bo pacjenci potrafią dać w kość. A jednak kochają to, co robią. Czerpią z pracy ogromną satysfakcję i chcą opiekować się chorymi. Pielęgniarstwo to coś więcej niż zawód. Przejdź się z nimi po szpitalnym korytarzu, a dowiesz się, jak naprawdę wygląda ich życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614.253.5 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614.253.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. [ksiegarnia.difin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.583.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej