Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(14)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Czytelnia Naukowa
(6)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 14
(2)
Filia nr 17
(1)
Filia nr 18
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(9)
Autor
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(4)
Okuniewski Juliusz
(3)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(3)
Attwood Tony (1952- )
(2)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(2)
Melillo Robert
(2)
Milewski Stanisław (1956- )
(2)
Reid Gavin (1950- )
(2)
Andrews June (1955- )
(1)
Baczała Ditta
(1)
Badorrek-Hinkelmann Anna
(1)
Ball James (1962- )
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Baniel Anat
(1)
Blotevogel Monica
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Chrzan-Dętkoś Magdalena
(1)
Cieślik Elżbieta (tłumacz)
(1)
Colina Donatella
(1)
Decker-Voight Hans Helmut (1945- )
(1)
Edelson Stephen M
(1)
Foremniak Katarzyna
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Green Shannon
(1)
Hitzeler Marion
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Johnson Jane (1966- )
(1)
Johnson Maggie (1955- )
(1)
Kamrowska Joanna Angelika
(1)
Kaufmann Liane (1967- )
(1)
Kelman Elaine
(1)
Kotowska Adrianna
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Kuczkowski Jerzy
(1)
Kądzioła Małgorzata
(1)
Landerl Karin (1967- )
(1)
Luchowski Maciej
(1)
Majcher Karolina
(1)
Majewska Joanna (1964- )
(1)
Majewski Andrzej (1954- )
(1)
Marsh Siobhan
(1)
Marsh Wendela Whitcomb
(1)
Mańkowska Beata (psycholog)
(1)
Nicholas Alison
(1)
Pluta-Wojciechowska Danuta
(1)
Resch Franz (1953- )
(1)
Sambor Barbara
(1)
Schulte-Markwort Michael (1956- )
(1)
Simone Rudy
(1)
Stegemann Thomas (1972- )
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Sørensen Patricia
(1)
Voss Angie
(1)
Willey Liane Holliday (1959- )
(1)
Winczewski Piotr
(1)
Wintgens Alison
(1)
Woynarowska Barbara (1940- )
(1)
Woynarowska-Sołdan Magdalena
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Zakrzewska Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Rodzice
(6)
Nauczyciele
(5)
Szkoły wyższe
(3)
Psycholodzy
(2)
Chorzy
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Młodzież
(1)
Osoby z Zespołem Aspergera
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Przedszkola
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Zaburzenia mowy
(4)
Zespół Aspergera
(4)
Autyzm
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dzieci
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Młodzież
(3)
Czytanie
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Kobieta
(2)
Leczenie
(2)
Logopedia
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Osoby z zespołem Aspergera
(2)
Terapia logopedyczna
(2)
Uczniowie
(2)
Zaburzenia autystyczne
(2)
Anoreksja
(1)
Arteterapia
(1)
Autodestruktywność
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bulimia
(1)
Choroby układu nerwowego
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Diagnoza
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko jąkające się
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z mutyzmem wybiórczym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Higiena szkolna
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Jąkanie
(1)
Kinezyterapia
(1)
Kobiety
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Korekcja mowy
(1)
Metoda Feldenkraisa
(1)
Mutyzm wybiórczy
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Neurorehabilitacja
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Osobowość
(1)
Otorynolaryngologia
(1)
Otępienie
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pisanie
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rezyliencja
(1)
Rodzice
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozwój dziecka
(1)
Ruchy
(1)
Stopa płaska
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szkolnictwo
(1)
Terapia mowy
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wcześniak
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaburzenia mowy i wysławiania się
(1)
Zaburzenia rozwoju dziecka
(1)
Zdrowotność
(1)
Zmysły
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Praca zbiorowa
(5)
Poradniki [Typ publikacji]
(4)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręcznik
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(13)
Psychologia
(13)
Edukacja i pedagogika
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wypalenie zawodowe : źródła, mechanizmy, zapobieganie / Beata Mańkowska. - Wydanie I. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2017. - 277 stron : ilustracje ; 24 cm.
Trafna diagnoza wypalenia zawodowego, oparta na rzetelnym zrozumieniu jego istoty oraz determinant, zwiększa szansę skutecznej profilaktyki na wszystkich jej poziomach. Póki jednak sama istota wypalenia i mechanizmy jego rozwoju nie zostaną w pełni poznane, a spór wokół rozumienia pojęcia i postępujących objawów tego procesu nie zostanie rozstrzygnięty, trudno będzie wspierać osoby doświadczające wypalenia, a jeszcze trudniej zapobiegać mu. Niniejsze opracowanie stanowi próbę ukazania z jednej strony aktualnego stanu wiedzy o wypaleniu zawodowym, szczególnie zaś podkreślenia obszarów zgodnych oraz różniących badaczy, z drugiej strony zmierza do pełniejszego wyjaśnienia zjawiska, przedstawiając istotne mechanizmy, na mocy których dochodzi do jego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.944.4:616-084 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na całym świecie nastąpił zwrot ku edukacji domowej. W przypadku dziecka z autyzmem nauczanie domowe może jednak wydawać się wyjątkowo trudnym wyborem. Książka "Edukacja domowa dzieci w spektrum autyzmu" zapewni rodzicom narzędzia niezbędne w tej sytuacji. Dzięki niej dowiesz się, jak: zaplanować lekcje w domu, aby w pełni wykorzystać rytm dnia i mocne strony dziecka stworzyć okazje do nauki dzięki wprowadzeniu różnorodnych, zabawnych zajęć sprawić, żeby zdobywanie wiedzy i umiejętności przychodziło naturalnie dostosować metody do charakteru i osobowości dziecka. Wskazówki zawarte w poradniku przydadzą się również podczas pracy z dziećmi z ADHD, OCD, zaburzeniami integracji sensorycznej i trudnościami w uczeniu się. Jeśli jesteś rodzicem dziecka w wieku szkolnym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD), to na pewno masz już pewne po­jęcie na temat edukacji domowej. Być może od zawsze uczysz dziecko w domu, a może zaskoczyło cię zamknięcie szkół z powodu COVID-19. Być może twoja rodzina wciąż przebywa głównie w domu. Nauczyliście się zachowywać dystans fizyczny, stosować maseczki i często myć ręce, ale wasza szkoła może nie jest jeszcze gotowa na ponowne otwarcie. Jeśli jest czynna, ale masz w rodzinie osoby z grup ryzyka, być może wybrałeś opcję nauki w domu. Nawet jeśli dziecko jest w stanie regularnie uczęszczać do szkoły, może mu się przydać pewien rodzaj organizacji w weekendy i w trakcie wakacji. Może nawet zdecydujesz się na naukę hybrydową. Niezależnie od tego, jakie masz powody, szukasz wsparcia w realizacji edukacji domowej nastawionej na dzieci z autyzmem (fragment wstępu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616.83 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biomedyczne podstawy logopedii / redakcja naukowa: Stanisław Milewski, Jerzy Kuczkowski, Katarzyna Kaczorowska-Bray. - Wydanie III. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2023. - 510, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Logopedia XXI Wieku)
Biomedyczne podstawy logopedii to kolejny tom z serii podręczników akademickich Logopedia XXI Wieku. Publikację przygotowano dzięki współpracy wybitnych polskich specjalistów z zakresu medycyny, psychologii, logopedii i językoznawstwa, co uczyniło ją opracowaniem daleko wykraczającym poza wiedzę podręcznikową. Zebrane w tomie teksty pretendują do miana profesjonalnych opracowań monograficznych, zawierających elementy precyzyjnej ekspertyzy, a także metodologię i wyniki autorskich badań naukowych na temat biomedycznych uwarunkowań rozwoju oraz zaburzeń mowy i języka. Prezentowana wiedza dotyczy przede wszystkim rozwoju komunikacji człowieka od stanu embrionalnego poprzez zaburzenia artykulacji i mówienia dziecka, potem człowieka dorosłego (m.in. ankyloglosja, mowa rozszczepowa, afazja, dysfagia, choroby nowotworowe głowy i szyi) aż po właściwości mowy i mówienia pacjentów w wieku senioralnym (nurt logopedii senioralnej). Co bardzo ważne, teksty odznaczają się precyzją anatomicznego i neurobiologicznego opisu, a wiele kwestii omówiono w kontekście najnowszych badań z zakresu psychologii dynamicznej oraz ostatnich osiągnięć neurolingwistyki. Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logopedii, psychologii, medycyny, kierunków filologicznych oraz wszystkich osób zainteresowanych biomedycznymi uwarunkowaniami rozwoju i zaburzeń mowy. Autorzy i redaktorzy naukowi oddają w ręce Czytelnika niniejszy tom z przekonaniem, że jego lektura pozwoli dostrzec ogromną rolę połączenia wiedzy z zakresu nauk humanistycznych oraz biologiczno-medycznych w badaniach nad językiem, mową i komunikacją na różnych etapach życia człowieka. LOGOPEDIA XXI WIEKU to jeden z najważniejszych projektów wydawnictwa naukowego Harmonia Universalis. Obejmuje on stworzenie serii monografii naukowych z zakresu najistotniejszych problemów współczesnej logopedii pod redakcją prof. UG, dra hab. Stanisława Milewskiego oraz prof. UG, dr hab. Ewy Czaplewskiej z Instytutu Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego, pod oficjalnym patronatem Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 612.78 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: 100 ideas for supporting pupils with dyslexia, 2007.
Publikacja to zbiór wypróbowanych i efektywnych metod pracy z dziećmi z diagnozą dysleksji. Zawarte w książce ćwiczenia i pomysły mogą być łatwo modyfikowane i dostosowywane do różnych rodzajów zajęć. Są odpowiednie dla dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym od 5. do 19. roku życia. Nie wymagają też żadnego specjalnego wyposażenia. Wzbogacono je opisami wyjaśniającymi naturę dysleksji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla wszystkich kobiet i dziewczyn z zespołem Aspergera, ich bliskich oraz każdego specjalisty, który w pracy spotyka osoby ze spektrum autyzmu.
Osoba z zespołem Aspergera napotyka w życiu wiele wyzwań, a sytuacje jasne i jednoznaczne dla jej neurotypowych rówieśników bywają dla niej skomplikowaną zagadką. Przez to może mieć trudności z rozwiązywaniem codziennych problemów i zapewnieniem sobie bezpieczeństwa – zarówno fizycznego, jak i emocjonalnego. Liane Holliday Willey opisuje pułapki, które czyhają na kobiety i dziewczyny z zespołem Aspergera, i przedstawia praktyczne sposoby, jak w nie nie wpaść. Autorka koncentruje się na szeroko rozumianym zapewnieniu sobie bezpieczeństwa – pisze o podróżowaniu, zachowaniu ostrożności w sytuacjach społecznych i innych umiejętnościach życiowych. Przywołuje też własne doświadczenia jako osoby z zespołem Aspergera, nie unikając trudnych tematów, takich jak przemoc, depresja czy zaburzenia odżywiania. To lektura obowiązkowa dla wszystkich kobiet i dziewczyn z zespołem Aspergera, ich bliskich oraz każdego specjalisty, który w pracy spotyka osoby ze spektrum autyzmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616.896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 613.86 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.013.82(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616.896 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616.896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie doświadczeń zdobytych podczas kilkunastoletniej pracy terapeutycznej z dziećmi z zespołem Aspergera, ich rodzicami i nauczy­cielami autorki poradnika – psycholożki specjalizujące się w diagnozie i terapii dzieci oraz młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi – opracowały zbiór sposobów radzenia sobie z trudnościami, które towarzyszą osobom dotkniętym tym zaburzeniem w sytuacjach społecznych. W książce znajdziesz: dokładne opisy objawów zespołu Aspergera, przykłady zachowań, które możesz zaobserwować u swojego podopiecznego, praktyczne wskazówki, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych dla dziecka, liczne przykłady historyjek społecznych, szczegółowo rozpisane zasady popularnych gier i zabaw i inne porady przydatne w pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616.896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616.896 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 376-056.264 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 11.02.2024)
Książka
W koszyku
AUTYZM Zapobieganie zaburzeniom ze spektrum autyzmu, ich diagnozowanie i terapia oraz zalecenia dla rodziców Liczba przypadków zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) rośnie w zastraszającym tempie, którego nie można tłuma­czyć większą wykrywalnością czy dokładniejszymi kryteriami diagnostycznymi. Co roku rodzi się więcej dzieci z autyzmem. Zdaniem autora niniejszej publikacji – doktora Roberta Melillo – ASD jest efektem zespołu czynnościowe­go rozłączenia (ang. functional disconnection syndrome – FDS), czyli braku równowagi mózgu. FDS to według dok­tora Melillo stan nie tylko odwracalny, ale także taki, któ­remu można zapobiec. Niniejsza publikacja to program prekoncepcji, czyli środków zaradczych, które należy przedsięwziąć, by zminimalizować bądź też nawet całkowicie wykluczyć ryzyko wystąpienia ASD u niepoczętego lub nienarodzonego dziecka. Jeszcze nigdy stan zdrowia przyszłych rodziców nie był tak ważny jak teraz – w czasach epidemii autyzmu. Doktor Robert Melillo prowadzi praktykę lekarską od ponad 25 lat i jest jednym z najbardziej uznanych światowych autorytetów w dziedzinie dziecięcych zaburzeń neurologicznych. Specjalizuje się w zaburzeniach ze spektrum autyzmu, zaburzeniu koncentracji uwagi (ADD) i ADHD, dysleksji, zespole Aspergera, zespole Tourette’a, zaburzeniu afektywnym dwubiegunowym oraz innych trudnościach związanych z uwagą, zachowaniem lub uczeniem się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616.896 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej głośnej książce Robert Melillo przedstawia program Brain Balance, który ma na celu przywrócić równowagę między półkulami mózgowymi u dzieci z różnymi zaburzeniami neurologicznymi: autyzmem, ADHD, dysleksją, SPD, zaburzeniami obsesyjno-kompulsyjnymi, zespołem Tourette’a czy chorobą afektywną dwubiegunową. W opinii autora podłożem tego typu zaburzeń jest stan określany mianem zespołu czynnościowego rozłączenia (ang. functional disconnection syndrome – FDS) będący efektem nieskoordynowanego funkcjonowania półkul mózgowych. Na podstawie badań oraz obserwacji prowadzonych przez ponad trzydzieści lat podczas pracy z osobami dotkniętymi zaburzeniami neurologicznym Melillo wskazuje, że większość objawów wspomnianych zaburzeń jest rezultatem czynników środowiskowych, niewłaściwej diety, niewygaszonych odruchów pierwotnych i nieodpowiedniej stymulacji w obszarze sensoryczno-ruchowo-poznawczym. Słuszność tej tezy została potwierdzona skutecznością programu Brain Balance, praktykowanego ze spektakularnymi sukcesami od bez mała dwóch dekad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616.896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Kolejny tom z serii „Logopedia XXI wieku” jest pozycją zasługującą na baczną uwagę praktyków i teoretyków zajmujących się logopedią w perspektywie diagnostyczno-terapeutycznej oraz teoretyczno-metodologicznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów – badacze z Polski, Czech, Rosji, Słowacji, Stanów Zjednoczonych i Włoch – we wnikliwych i często nowatorskich pracach prezentują kierunki refleksji naukowej i praktycznej współczesnej logopedii. Niniejsza monografia ukazuje więc stan obecny logopedii i poprzez ustalenia, które niejednokrotnie wyznaczają nowe obszary badawcze, wychyla się ku przyszłości, zarazem jednak czerpie inspiracje z bogatego dorobku przeszłych pokoleń badaczy zaburzeń mowy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.264 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373.3.016 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Zachowanie dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego nierzadko dziwi, a nawet niepokoi ich bliskich. W tej przystępnie napisanej książce terapeutka Angie Voss podpowiada, jak poradzić sobie z konkretnymi objawami – sygnałami sensorycznymi wysyłanymi przez dziecko. Omówienie każdego sygnału składa się z dwóch części: krótkiego wyjaśnienia przyczyn nietypowego zachowania oraz szczegółowych wskazówek dla rodziców. Dzięki poradom czytelnicy mogą się szybko dowiedzieć, jak dostosować informacje sensoryczne docierające do dziecka – i kiedy należy to zrobić. Na końcu książki omówiono podstawowe zagadnienia dotyczące integracji sensorycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 615.851 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616.7-007 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 616.89-008 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.08.2018)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613.2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej