Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Czytelnia Naukowa
(34)
Autor
Osiński Joachim (1950- )
(6)
Godlewska Hanna (1960- )
(2)
Bachor Wojciech (1956- )
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bojańczyk Mirosław
(1)
Bossak Jan
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Błaszczyk Marek (1973- )
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Duczkowska-Małysz Katarzyna
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Frąszczak Maciej
(1)
Garbicz Marek
(1)
Gardawski Juliusz (1948- )
(1)
Golachowski Edward
(1)
Grzymała Zbigniew
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Handschke Jerzy (1948-2013)
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kaja Jan (1954- )
(1)
Kamiński Robert (politologia)
(1)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kubicki Paweł (1978- )
(1)
Lisowska Ewa (1953- )
(1)
Mączyńska-Ziemacka Elżbieta
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Nowak Agnieszka (ekonomia)
(1)
Oniszczuk Jerzy
(1)
Pacho Wojciech
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Pieriegud Jana
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Ruzik-Sierdzińska Anna
(1)
Skrzypek Stanisław (1911- )
(1)
Sochacka-Krysiak Hanna (1931- )
(1)
Spałek Paulina
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Sztaba Sławomir (1954-2015)
(1)
Szumlicz Tadeusz (1945- )
(1)
Szymecka-Wesołowska Agnieszka
(1)
Sławiński Andrzej (1951- )
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Zalewski Alojzy
(1)
Żukrowska Katarzyna (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Kryzys gospodarczy
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Finanse
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Makroekonomia
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Unia Europejska
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Banki centralne
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Ekonometria
(1)
Feminizm
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kryzysy giełdowe
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Organizacja
(1)
Państwo
(1)
Perswazja
(1)
Postawy
(1)
Postępowanie naprawcze
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Reklama
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko ubezpieczeniowe
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Symulacja
(1)
Szkoła Główna Handlowa (Warszawa)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teologia feministyczna
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Ubóstwo
(1)
Upadłość
(1)
Wieś
(1)
Wspólna Polityka Rolna UE
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-
(4)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Podręczniki
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71(075.8) (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ryzyko bankowe / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Agnieszka Nowak. - Wydanie 2 zaktualizowane. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza , 2002. - 144 stron : ilustracje ; 24 cm.
Korzystanie z podręcznika wymaga od czytelników znajomości podstawowych operacji przeprowadzanych przez banki, a także podstaw funkcjonowania rynków finansowych i rachunkowości. Jest przeznaczony dla studentów studiów dziennych i zaocznych na kierunku Finanse i Bankowość. Stanowi podstawową literaturę do przedmiotu Zarządzanie ryzykiem bankowym oraz przedmiotu Bankowość. [poczytaj.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.22(438:100) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 321.01(075.8) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.22(438) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych.
Reklama to nieodłączny element naszego życia codziennego - jest obecna wszędzie (na ulicy, w pracy, w szkole, w domu),towarzysząc nam w każdej sytuacji. Reklama wykorzystuje wszelkie możliwe środki i techniki, aby zaistnieć w umyśle konsumenta, wywołać u niego chęć zakupu i wzbudzić lojalność wobec produktów. Jednak odbiorca w zasadzie nie oczekuje na tego typu sytuację komunikacyjną, co skazuje reklamę na traktowanie jej jako przekaz niechciany, w najlepszym razie - obojętny. Należy przewidywać, że większość odbiorców, dostrzegając komunikat reklamowy, przerzuca na kolejną stronę gazetę, zmienia kanał telewizyjny, nie zatrzymuje się przy billboardzie. Dla umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy-konsumenta oferowany w reklamie produkt początkowo wydaje się nie mieć większego znaczenia. Tymczasem nawet w takich warunkach komunikacyjnych reklama potrafi nadać zwykłym produktom moc magiczną. W efekcie - popijając kawę o poranku, możemy poczuć wyjątkowość tego momentu; smarując twarz kremem nawilżającym, zyskujemy na kobiecości; jeżdżąc zaś samochodem, stajemy się panem sytuacji. Dzięki użytkowaniu produktów o wyraźnym znaczeniu kulturowym korzystamy z tego, co wypracował komunikat reklamowy - z nadwyżki symbolicznej, dzięki której produkt zamienia się w markę. Podręcznik, adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta, traktuje właśnie o tym, jak reklama przemienia zwykły produkt w istotny element życia społecznego.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(075.8) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.56/57(438)) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.726-055.1/.2 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 347.736/.739 (1 egz.)
(dostępność ok. 24.05.2024)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 614.2(438)"2001/..."(075.8) (1 egz.)
(dostępność ok. 09.01.2018)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.101.541 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364.6(438) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
"Ocena tempa i zakresu rozwoju transportu stanowi jeden z istotnych obszarów badawczych w sektorze transportu; tym ważniejszy, że okres objęty analizą to okres wyjątkowy w historii gospodarczej Polski - pierwsze dziesięc lat przynależności do Unii Europejskiej. Ocena taka powinna być punktem wyjścia dla formułowania kolejnych strategii i programów rozwoju transportu. Na uznanie zasługuje fakt, że Autorzy podjęli się opracowania, które poprzez koncentrację na transporcie uzupełnia istotną lukę w literaturze przedmiotu, poświęconej podsumowaniu pierwszej dekady obecności Polski w UE". dr hab. Anna Mężyk, prof. UTH Radom (fragment recenzji)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656(438) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Książka ta została napisana na podstawie badań najlepszych polskich przedsiębiorstw konkurencyjnych na rynkach Unii Europejskiej. W wyniku badań stwierdzono, że największa grupa naszych przedsiębiorstw utrzymuje się na rynkach UE dzięki przewadze kosztowej (głównie w sektorach o średnio zaawansowanej technologii), a następnie dzięki specjalnym relacjom z odbiorcami, przewadze czasowej, renomie oraz jakości. Zasadniczym nurtem rozważań w niniejszej książce jest ocena źródeł przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw na rynkach UE. Chodziło o stwierdzenie, w jakim stopniu źródłem ich konkurencyjności są niższe koszty pracy, a w jakim wykształcenie zbiorów konkurencyjnych technologii oraz umiejętności, a więc tzw. kluczowych kompetencji. Badanie wiązek umiejętności pozwoliło na stwierdzenie, że ok. 30% polskich przedsiębiorstw jest konkurencyjnych na rynkach UE dzięki wykształceniu kluczowych kompetencji, co stwarza trwałą bazę przewagi konkurencyjnej. Pogłębione badania czynników konkurencyjności rynkowej wybranych polskich przedsiębiorstw oraz badania zasobowych źródeł tej przewagi dają podstawę do budowy rynkowych strategii konkurencji oraz strategii rozwoju konkurencyjnych zasobów i umiejętności przedsiębiorstw dążących do ekspansji międzynarodowej.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364.3 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378.22 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/353 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.24.021.8 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej