Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(150)
Forma i typ
Książki
(147)
Publikacje dydaktyczne
(41)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje fachowe
(36)
Publikacje popularnonaukowe
(34)
Publikacje naukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Audiobooki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(130)
nieokreślona
(20)
wypożyczone
(15)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(8)
Dział Książki Obcojęzycznej
(1)
Centrum Wiedzy o Tarnowie i Regionie
(8)
Dział Terenowy
(21)
Czytelnia Naukowa
(26)
Filia nr 1
(40)
Filia nr 2
(20)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 8
(8)
Filia nr 9
(4)
Filia nr 12
(4)
Filia nr 13
(12)
Filia nr 17
(6)
Filia nr 18
(2)
Autor
Garliński Wiktor
(4)
Kietzman Krzysztof
(4)
De Kock Elbrie
(3)
Gardner Tracy (1972- )
(3)
Grębosz Jerzy
(3)
Wainewright Max
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Born Günter (1955- )
(2)
Chavez Conrad
(2)
Dec Zdzisław
(2)
Figus Valentina
(2)
Gmiterek Grzegorz
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Henson Mike
(2)
Irzykowski Jarosław
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kids Coder
(2)
Konieczny Robert
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Miś Bogdan (1936- )
(2)
Nahotko Marek
(2)
Ogrocka Angelika
(2)
Osetek Sylwia
(2)
Piwko Łukasz
(2)
Pytel Krzysztof (informatyk)
(2)
Simon William L. (1930- )
(2)
Strąkow Michał
(2)
Szpor Grażyna
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Włodarz Marek
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Świerczyński Marek
(2)
Aarseth Espen J. (1965- )
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Allain Alex
(1)
Aniserowicz Maciej
(1)
Badari Marcelo
(1)
Balcerzak Piotr Marek
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bergin Mark (1961- )
(1)
Beśka Katarzyna
(1)
Białecki Marcin R
(1)
Białek Maciej (prawo)
(1)
Biniek Zenon (1948- )
(1)
Blevins Tyler (1991- )
(1)
Blicharski Marcin
(1)
Bolder Joe
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borek Marcin (prawo)
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Brett Anna
(1)
Broma Paulina
(1)
Bromage Fran
(1)
Broniak Marcin
(1)
Brzeziński Wojciech (1980- )
(1)
Burlinson James
(1)
Błaszczyk Beata (tłumacz)
(1)
Cadenhead Rogers
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Collins Barry
(1)
Cordner Theo
(1)
Crowder David A. (1954- )
(1)
Crowder Philip
(1)
Cwynar Klaudyna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Delaney Joseph (1945- )
(1)
Dobbs Darris
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dobrzeniecki Karol
(1)
Domka Przemysław
(1)
Drake Joshua J
(1)
Duckett Jon
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dulak Dawid
(1)
Durbajło Piotr
(1)
Dygaszewicz Klara
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Elliot Jay
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Enoka Seth
(1)
Farbaniec Dawid
(1)
Farwell Nick
(1)
Faulkner Andrew
(1)
Feuerstein Steven
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Fleming Bill (1969- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frier Sarah
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gadzała Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(127)
1989-2000
(9)
1901-2000
(8)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(150)
Język
polski
(148)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(27)
Dzieci
(20)
6-8 lat
(18)
Młodzież
(14)
14-17 lat
(13)
0-5 lat
(5)
Programiści
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Technikum
(4)
Rodzice
(3)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Niewidomi
(2)
Prawnicy
(2)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
Dorośli
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Niedowidzący
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(14)
Literatura polska
(12)
Literatura angielska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Internet
(29)
Programowanie (informatyka)
(16)
Cyberprzestępczość
(13)
Komputery
(12)
Media społecznościowe
(10)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(9)
Informatyka
(9)
C++ (język programowania)
(7)
Minecraft
(7)
Komputeryzacja
(6)
Bibliotekarstwo
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Sztuczna inteligencja
(5)
Aplikacja mobilna
(4)
Biblioteki cyfrowe
(4)
Gry komputerowe
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Obsługa i eksploatacja
(4)
Programiści
(4)
Programy graficzne
(4)
Programy komputerowe
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Strony WWW
(4)
Zarządzanie
(4)
Big data
(3)
Business Intelligence
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Cyberterroryzm
(3)
Google
(3)
HTML
(3)
Informatyzacja
(3)
Marketing
(3)
Popularyzacja wiedzy
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Systemy operacyjne
(3)
Wyszukiwanie informacji
(3)
Algorytmy
(2)
Animacja komputerowa
(2)
Aspiracje zawodowe
(2)
Automatyka
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Biblioteki
(2)
DOS
(2)
Digitalizacja
(2)
Dzieci
(2)
Fortnite (gra komputerowa)
(2)
Google LLC
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Hakerzy
(2)
Informatycy
(2)
Instagram
(2)
Internauci
(2)
Inwigilacja
(2)
Języki programowania
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
MARC (format danych)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Matematyka
(2)
Nastolatki
(2)
Netykieta
(2)
Norton Commander
(2)
Ochrona danych
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Opis bibliograficzny
(2)
Photoshop
(2)
Pokémon (postać fikcyjna)
(2)
Pokémon Go
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Portale internetowe
(2)
Prawo komputerowe
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Savoir-vivre
(2)
Scratch
(2)
Sporty wirtualne
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sprzęt komputerowy
(2)
Szpiegostwo
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Usługi informacyjne
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Windows
(2)
Wojna cybernetyczna
(2)
Wybór zawodu
(2)
Zabezpieczenia komputerowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agenci CIA
(1)
Analiza danych
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Apple Inc
(1)
Archiwa
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(13)
1989-2000
(10)
1945-1989
(9)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Korea Północna
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(42)
Podręcznik
(37)
Opracowanie
(23)
Publikacja bogato ilustrowana
(20)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(13)
Gry komputerowe
(11)
Podręczniki
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Publikacje dla dzieci
(5)
Reportaż
(5)
Monografia
(4)
Publicystyka
(4)
Esej
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Broszura
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry miejskie
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Antologia
(1)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Instrukcja
(1)
Komiks
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powiastka filozoficzna
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Quizy
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5844)
Edukacja i pedagogika
(2949)
Literaturoznawstwo
(2655)
Kultura i sztuka
(1157)
Socjologia i społeczeństwo
(1015)
Informatyka i technologie informacyjne
(150)
Medycyna i zdrowie
(1013)
Religia i duchowość
(888)
Psychologia
(880)
Językoznawstwo
(845)
Podróże i turystyka
(784)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(710)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(691)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(607)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(492)
Hobby i czas wolny
(459)
Biologia
(446)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(386)
Rozwój osobisty
(383)
Geografia i nauki o Ziemi
(320)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(319)
Kulinaria
(314)
Kultura fizyczna i sport
(306)
Etnologia i antropologia kulturowa
(293)
Architektura i budownictwo
(230)
Styl życia, moda i uroda
(218)
Filozofia i etyka
(199)
Zarządzanie i marketing
(142)
Fizyka i astronomia
(137)
Nauka i badania
(124)
Inżynieria i technika
(115)
Media i komunikacja społeczna
(110)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(104)
Ochrona środowiska
(83)
Transport i logistyka
(73)
Rolnictwo i leśnictwo
(65)
Dom i ogród
(63)
Archeologia
(56)
Praca, kariera, pieniądze
(56)
Matematyka
(47)
Chemia
(46)
Varia
(5)
Histori
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Klultura fizyczna i sport
(1)
150 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
GIMP : praktyczne projekty / Włodzimierz Gajda. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2011. - 440 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Poznaj darmowego konkurenta Photoshopa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77(73) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Cyfrowym Świecie. Komputery)
Chcesz wprowadzić dziecko w świat komputerów, ale nie wiesz, od czego zacząć? Ta nowoczesna seria przybliża świat komputerów i takie zagadnienia, jak: budowa tabletu, rodzaje sprzętu komputerowego, internet czy pisanie programów. Dzięki prostym wyjaśnieniom i ciekawym ćwiczeniom wspomagającym naukę wraz z dzieckiem poznacie nowoczesne technologie i wirtualny świat. Strony książek są zmazywalne - do zadań można więc podchodzić wielokrotnie. Dla dzieci od 5 do 7 lat. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Cyfrowym Świecie. Komputery)
Chcesz wprowadzić dziecko w świat komputerów, ale nie wiesz, od czego zacząć? Ta nowoczesna seria przybliża świat komputerów i takie zagadnienia, jak: budowa tabletu, rodzaje sprzętu komputerowego, internet czy pisanie programów. Dzięki prostym wyjaśnieniom i ciekawym ćwiczeniom wspomagającym naukę wraz z dzieckiem poznacie nowoczesne technologie i wirtualny świat. Strony książek są zmazywalne do zadań można więc podchodzić wielokrotnie. Książka którą trzymasz w dłoniach przybliża taką tematykę jak : logiczne rozumowanie, rozpoznawanie wzorów, rozkładanie problemów na części i organizowanie danych. Dzięki prostym wyjaśnieniom i ciekawym ćwiczeniom wspomagającym naukę wraz z dzieckiem poznacie świat komputerów od podszewki. Dla dzieci od 5 do 7 lat. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Cyfrowym Świecie. Komputery)
Chcesz wprowadzić dziecko w świat komputerów, ale nie wiesz, od czego zacząć? Ta nowoczesna seria przybliża świat komputerów i takie zagadnienia, jak: budowa tabletu, rodzaje sprzętu komputerowego, internet czy pisanie programów. Dzięki prostym wyjaśnieniom i ciekawym ćwiczeniom wspomagającym naukę wraz z dzieckiem poznacie nowoczesne technologie i wirtualny świat. Książka, którą trzymasz w dłoniach, przybliży dziecku, jak działa komputer i jak wygląda jego wnętrze. Dzięki przystępnie przedstawionym informacjom i ciekawym ćwiczeniom młody czytelnik dowie się, czym różnią się urządzenia wejścia od urządzeń wyjścia, czy sieć WWW i Internet to to samo i jak działa ekran dotykowy. Strony książek są zmazywalne do zadań można więc podchodzić wielokrotnie. Dla dzieci od 5 do 7 lat. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roblox : profesjonalny podręcznik gracza / [tłumaczenie: Wiktor Garliński]. - Wydanie I. - Warszawa : Wilga, 2021. - 64 strony : ilustracje ; 28 cm.
Wyjątkowy przewodnik dla małych i dużych fanów Robloxa! Dopiero zaczynasz? A może ta gra jest ci już dobrze znana? W tej wyjątkowej książce i początkujący, i zaawansowany użytkownik znajdzie coś dla siebie! Ten absolutny niezbędnik dla graczy kultowej gry Roblox nie tylko pomoże ci postawić pierwsze kroki w grze, ale nawet podpowie, jak na niej zarobić. Dzięki podziałowi na części dla początkujących i zaawansowanych użytkowników dowiesz się, jak: - zaprojektować swoją pierwszą grę; - zdobyć robuxy; - budować światy i obiekty; - wykorzystać podstawy lub wyższą szkołę skryptowania; - stworzyć niezależnych bohaterów; - rozpoznać wszystkie możliwe przekręty. Doszlifuj swoje umiejętności i stań się niepokonany! Książka zawiera także zbiór pytań i odpowiedzi dla rodziców, dzięki któremu poznają oni zasady rządzące wirtualnym światem graczy i nie będą obawiali się o bezpieczeństwo swoich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
Modelowanie w programie Solid Edge : podstawy / Tomasz Gawroński. - Warszawa : Wydawnictwo Rea, copyright 2009. - 96 strony, [2] strony tablic, [4] karty tablic złożonych : ilustracje(w tym kolorowe) ; 30 cm.
(Ćwiczenia dla Uczniów Średnich Szkół Technicznych.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.42 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dla wszystkich fanów Pokémon Go. Poznaj zasady, fakty, sprytne wskazówki, które wprowadzą cię do świata Pokemon Go. Korzystaj ze specjalnie przygotowanych metryczek, by zanotować swoje postępy i osiągnięcia. Na punkcie tej gry oszalał cały świat! W części „Przewodnik po grze” znajdziesz porady, dzięki którym nauczysz się w pełni wykorzystywać aplikację i opanujesz podstawy gry, by następnie przejść do bardziej zaawansowanych taktyk i strategii. Metryczki w części „Okiem Szpiega” pomogą ci zapamiętać, gdzie, kiedy i jakiego Pokemona złowiłeś oraz jak spisał się w pojedynkach. Złap je wszystkie! /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 025-021.131 [Czytelnia] (1 egz.)
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superkoderki / Andrea Gonzales, Sophie Houser ; przełożyła Paulina Broma. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2018. - 303, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 20 cm.
Na okładce: Dwie nastolatki, gra wideo, sukces w sieci.
„Superkoderki” to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych start-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania. Rekomendowana przez Children's Book Council w kategorii „najlepsza książka z dziedziny nauki i nowych technologii”. „Genialnie zabawna... Prawdziwa historia Andrei i Sophie, dwóch przedsiębiorczych nastolatek znajdujących zaskakujące odpowiedzi na problemy społeczne, z pewnością zainspiruje czytelników”. – Bulletin of the Center for Children’s Books „Energetyczno-technologicze doładowanie dla tych, którzy wciąż szukają swojego głosu”. – Kirkus Reviews „Inteligencja, wrażliwość na ludzkie problemy, kreatywność, dojrzałość oraz poczucie humoru Andrei i Sophie zaintrygują i zainspirują czytelników”. – Publishers Weekly {lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.413 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 004.424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Nie istnieje taki system informatyczny, który byłby w pełni bezpieczny. Codziennie zdarzają się włamania do systemów bankowych czy kradzieże najwrażliwszych danych z serwerów. Hakerzy potrafią także wykorzystać telefon ofiary do szpiegowania, szantażu i stalkingu. Dynamiczny rowój technologii i nauki może zaowocować wieloma niespotykanymi dotąd zagrożeniami, związanymi z bezpieczeństwem danych. Hakerzy, szantażyści, terroryści, psychopaci i zwykli złodzieje stale przetrząsają sieć w poszukiwaniu słabych punktów, podatnych na atak. Niniejsza ksiazka jest zadziwiającą podróżą do najmroczniejszych otchłani cyfrowego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.056.53 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.09.2022)
Książka
W koszyku
Opus Magnum C++11 : programowanie w języku C++. T. 1 / Jerzy Grębosz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XX, 607, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Łatwy podręcznik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opus Magnum C++11 : programowanie w języku C++. T. 2 / Jerzy Grębosz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - S. XX, 609-1059, [1] : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Łatwy podręcznik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opus Magnum C++11 : programowanie w języku C++. T. 3 / Jerzy Grębosz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - S. XX, 1061-1630 : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Łatwy podręcznik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do wygrywania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka w kryminalistyce : praktyczny przewodnik / Darren R. Hayes ; przekład: Tomasz Walczak. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 628, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: A Practical Guide to Digital Forensics Investigations
Nasilanie się zjawiska cyberprzestępczości sprawia, że prowadzenie dochodzeń kryminalnych wymaga specjalnych umiejętności i wiedzy technicznej. Bez odpowiedniego materiału dowodowego niemożliwe jest oskarżenie i osądzenie winnych. Sytuację utrudnia rozwój technologii: serwisy społecznościowe, urządzenia mobilne czy Internet rzeczy są wykorzystywane do popełniania przestępstw na wiele dotychczas nieznanych sposobów. W tych warunkach informatycy śledczy są bardzo potrzebni, a specjaliści dysponujący aktualną wiedzą – wręcz bezcenni. Oto znakomity i w pełni zaktualizowany przewodnik po informatyce śledczej, uwzględniający najnowsze techniki, narzędzia i rozwiązania. W książce omówiono praktyczne aspekty zarówno umiejętności technicznych, jak i spraw ważnych z punktu widzenia prowadzenia dochodzeń w Internecie i laboratorium. Opisano istotne zagadnienia dotyczące dokumentacji, dopuszczalności dowodów i innych aspektów prawnych. Szczegółowo zaprezentowano technologie ubieralne, analizy śledcze urządzeń IoT, kwestie komunikacji 5G, analizy śledczej pojazdów i analiz aplikacji mobilnych. Opracowanie uwzględnia też postępy w dziedzinie reagowania na incydenty oraz nowe techniki badania urządzeń mobilnych. Treści zostały uzupełnione praktycznymi zadaniami, realistycznymi przykładami oraz fascynującymi studiami przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343.98 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google hacking to pakiet umiejętności, w jakie powinien być wyposażony każdy, kto szuka informacji w internecie. Na początek trzeba zrozumieć, jak wyszukiwarka działa, co wpływa na wyniki wyszukiwania, a potem poznać język, którym trzeba się z nią komunikować. Zaawansowane wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem funkcjonalności, które daje nam powszechnie stosowany Google, to umiejętność uniwersalna. Przyda się w prowadzeniu firmy i codziennej pracy: do wyszukiwania klientów, do rekrutacji pracowników, do znajdywania, gdzie starać się o dotację i w wielu innych sytuacjach. Przyda się na etapie wyszukiwania informacji naukowej i wyszukiwaniu trudniej dostępnych materiałów do opracowania publikacji. Przyda się w szeroko rozumianym marketingu, dziennikarstwie i aby rozumieć, co dzieje się w branży, w której przyszło nam pracować. Przykłady zastosowania kompetencji Google hackingu można by jeszcze długo mnożyć. A korzyści? Na początek najbardziej oczywista czyli oszczędność czasu. Ale ważniejsze, że dzięki korzystaniu z dobrodziejstw zaawansowanych metod wyszukiwania można docierać do źródeł informacji, które niekoniecznie łatwo znaleźć po wpisaniu czegokolwiek w oknie wyszukiwarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.775 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej