Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(150)
Forma i typ
Książki
(147)
Publikacje dydaktyczne
(41)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje fachowe
(36)
Publikacje popularnonaukowe
(34)
Publikacje naukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Audiobooki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(129)
nieokreślona
(20)
wypożyczone
(16)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(8)
Dział Książki Obcojęzycznej
(1)
Centrum Wiedzy o Tarnowie i Regionie
(8)
Dział Terenowy
(21)
Czytelnia Naukowa
(26)
Filia nr 1
(40)
Filia nr 2
(20)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 8
(8)
Filia nr 9
(4)
Filia nr 12
(4)
Filia nr 13
(12)
Filia nr 17
(6)
Filia nr 18
(2)
Autor
Garliński Wiktor
(4)
Kietzman Krzysztof
(4)
De Kock Elbrie
(3)
Gardner Tracy (1972- )
(3)
Grębosz Jerzy
(3)
Wainewright Max
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Born Günter (1955- )
(2)
Chavez Conrad
(2)
Dec Zdzisław
(2)
Figus Valentina
(2)
Gmiterek Grzegorz
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Henson Mike
(2)
Irzykowski Jarosław
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kids Coder
(2)
Konieczny Robert
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Miś Bogdan (1936- )
(2)
Nahotko Marek
(2)
Ogrocka Angelika
(2)
Osetek Sylwia
(2)
Piwko Łukasz
(2)
Pytel Krzysztof (informatyk)
(2)
Simon William L. (1930- )
(2)
Strąkow Michał
(2)
Szpor Grażyna
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Włodarz Marek
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Świerczyński Marek
(2)
Aarseth Espen J. (1965- )
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Allain Alex
(1)
Aniserowicz Maciej
(1)
Badari Marcelo
(1)
Balcerzak Piotr Marek
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bergin Mark (1961- )
(1)
Beśka Katarzyna
(1)
Białecki Marcin R
(1)
Białek Maciej (prawo)
(1)
Biniek Zenon (1948- )
(1)
Blevins Tyler (1991- )
(1)
Blicharski Marcin
(1)
Bolder Joe
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borek Marcin (prawo)
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Brett Anna
(1)
Broma Paulina
(1)
Bromage Fran
(1)
Broniak Marcin
(1)
Brzeziński Wojciech (1980- )
(1)
Burlinson James
(1)
Błaszczyk Beata (tłumacz)
(1)
Cadenhead Rogers
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Collins Barry
(1)
Cordner Theo
(1)
Crowder David A. (1954- )
(1)
Crowder Philip
(1)
Cwynar Klaudyna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Delaney Joseph (1945- )
(1)
Dobbs Darris
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dobrzeniecki Karol
(1)
Domka Przemysław
(1)
Drake Joshua J
(1)
Duckett Jon
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dulak Dawid
(1)
Durbajło Piotr
(1)
Dygaszewicz Klara
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Elliot Jay
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Enoka Seth
(1)
Farbaniec Dawid
(1)
Farwell Nick
(1)
Faulkner Andrew
(1)
Feuerstein Steven
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Fleming Bill (1969- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frier Sarah
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gadzała Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(127)
1989-2000
(9)
1901-2000
(8)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(150)
Język
polski
(148)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(27)
Dzieci
(20)
6-8 lat
(18)
Młodzież
(14)
14-17 lat
(13)
0-5 lat
(5)
Programiści
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Technikum
(4)
Rodzice
(3)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Niewidomi
(2)
Prawnicy
(2)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
Dorośli
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Niedowidzący
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(14)
Literatura polska
(12)
Literatura angielska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Internet
(29)
Programowanie (informatyka)
(16)
Cyberprzestępczość
(13)
Komputery
(12)
Media społecznościowe
(10)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(9)
Informatyka
(9)
C++ (język programowania)
(7)
Minecraft
(7)
Komputeryzacja
(6)
Bibliotekarstwo
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Sztuczna inteligencja
(5)
Aplikacja mobilna
(4)
Biblioteki cyfrowe
(4)
Gry komputerowe
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Obsługa i eksploatacja
(4)
Programiści
(4)
Programy graficzne
(4)
Programy komputerowe
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Strony WWW
(4)
Zarządzanie
(4)
Big data
(3)
Business Intelligence
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Cyberterroryzm
(3)
Google
(3)
HTML
(3)
Informatyzacja
(3)
Marketing
(3)
Popularyzacja wiedzy
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Systemy operacyjne
(3)
Wyszukiwanie informacji
(3)
Algorytmy
(2)
Animacja komputerowa
(2)
Aspiracje zawodowe
(2)
Automatyka
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Biblioteki
(2)
DOS
(2)
Digitalizacja
(2)
Dzieci
(2)
Fortnite (gra komputerowa)
(2)
Google LLC
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Hakerzy
(2)
Informatycy
(2)
Instagram
(2)
Internauci
(2)
Inwigilacja
(2)
Języki programowania
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
MARC (format danych)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Matematyka
(2)
Nastolatki
(2)
Netykieta
(2)
Norton Commander
(2)
Ochrona danych
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Opis bibliograficzny
(2)
Photoshop
(2)
Pokémon (postać fikcyjna)
(2)
Pokémon Go
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Portale internetowe
(2)
Prawo komputerowe
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Savoir-vivre
(2)
Scratch
(2)
Sporty wirtualne
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sprzęt komputerowy
(2)
Szpiegostwo
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Usługi informacyjne
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Windows
(2)
Wojna cybernetyczna
(2)
Wybór zawodu
(2)
Zabezpieczenia komputerowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agenci CIA
(1)
Analiza danych
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Apple Inc
(1)
Archiwa
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(13)
1989-2000
(10)
1945-1989
(9)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Korea Północna
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(42)
Podręcznik
(37)
Opracowanie
(23)
Publikacja bogato ilustrowana
(20)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(13)
Gry komputerowe
(11)
Podręczniki
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Publikacje dla dzieci
(5)
Reportaż
(5)
Monografia
(4)
Publicystyka
(4)
Esej
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Broszura
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry miejskie
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Antologia
(1)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Instrukcja
(1)
Komiks
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powiastka filozoficzna
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Quizy
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5821)
Edukacja i pedagogika
(2955)
Literaturoznawstwo
(2652)
Kultura i sztuka
(1150)
Socjologia i społeczeństwo
(1007)
Informatyka i technologie informacyjne
(150)
Medycyna i zdrowie
(996)
Religia i duchowość
(881)
Psychologia
(865)
Językoznawstwo
(844)
Podróże i turystyka
(780)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(705)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(691)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(607)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(489)
Hobby i czas wolny
(456)
Biologia
(442)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(381)
Rozwój osobisty
(378)
Geografia i nauki o Ziemi
(320)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(319)
Kulinaria
(312)
Kultura fizyczna i sport
(304)
Etnologia i antropologia kulturowa
(291)
Architektura i budownictwo
(228)
Styl życia, moda i uroda
(217)
Filozofia i etyka
(199)
Zarządzanie i marketing
(142)
Fizyka i astronomia
(136)
Nauka i badania
(124)
Inżynieria i technika
(111)
Media i komunikacja społeczna
(109)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(104)
Ochrona środowiska
(83)
Transport i logistyka
(72)
Rolnictwo i leśnictwo
(64)
Dom i ogród
(63)
Archeologia
(56)
Praca, kariera, pieniądze
(56)
Matematyka
(47)
Chemia
(45)
Varia
(5)
Histori
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Klultura fizyczna i sport
(1)
150 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W świetle dominujących opracowań i analiz prawnych ochrony danych osobowych praca ta stanowi oczekiwane i wyjątkowo interesujące uzupełnienie prezentujące interdyscyplinarne ujęcie tematu. (...) Dogłębna analiza i przyjęta perspektywa prezentowanej problematyki stanowią o wartości i aktualności publikacji. Powstała ona na bazie obowiązujących aktów prawnych oraz aktualnej literatury i czasopism. Wnosi nowe wartości do analiz omawianej problematyki, szczególnie w okresie ożywionej dyskusji naukowej i debaty społecznej nad ewolucją ochrony danych osobowych, dostępem do nich, rolą instytucji i służb odpowiedzialnych za nie oraz za ich udostępnianie. Z recenzji wydawniczej dr. hab. inż. Janusza Rybińskiego, prof. WAT [Gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Książka dla każdego)
Tytuł oryginału: Hate Inc. : why today's media makes us despise one another.
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorzki i pełen ironii audyt wielkiej korporacji Nienawiść sp. z o.o. Nagradzany amerykański reporter Matt Taibbi bezlitośnie rozprawia się z dziennikarskim bałaganem w USA i wnikliwie analizuje typy politycznej ortodoksji, które tylko pozornie się od siebie różnią. Dostaje się wszystkim po równo – bo jak inaczej traktować działania mediów, w których „różnorodność intelektualna” rozumiana jest jako „po jednym reprezentancie z każdej partii”, nieuprzejmość stała się wymogiem, a dziennikarze porzucili zawodową bezstronność na rzecz politycznych agitacji. Szanowni Państwo, zapraszamy do reality show Ameryka kontra Ameryka! Wygrywają wszystkie stacje, przegrywają obywatele. Gwarantujemy – takiej porcji nienawiści nie zobaczycie nigdzie indziej. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.774(73)(086.76) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oficjalny przewodnik Fortnite : Gdzie jest Jonesy? Polowanie na łupy / ilustracje Jomike Tejido. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Insignis, 2021. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
Szukaj i znajdź dla fanów Fortnite. Czy godziny gry w Fortnite udoskonaliły twoje umiejętności polowania i plądrowania? Dzięki oficjalnemu przewodnikowi od Epic Games możesz przetestować swój sokoli wzrok! Odnajdź wszystkie stroje z Battle Royale, przedmioty i pomysłowe niespodzianki, które kryją się w tych dziesięciu niezwykłych grafikach. Uważaj! Na nieostrożnych graczy czeka tu wiele podstępnych pułapek. Oficjalna książka Epic Games. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
(dostępność ok. 08.05.2024)
Książka
W koszyku
Przedstawiona publikacja zapewnia wspaniałą zabawę przy projektowaniu arcydzieł zainspirowanych budynkami i konstrukcjami z różnych epok. Można tu znaleźć projekty łatwe, średnio trudne i trudne, a także porady ekspertów, które pomogą zdobyć nowe umiejętności. Można tworzyć starożytne piramidy, statki piratów, rakiety i ekologiczne domy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 681.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Nazwa autora na okładce.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Podręcznik pomocniczy dla rodziców i nauczycieli. Przewodnik dla dorosłych. Ostatnia część serii prezentuje i wyjaśnia wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4. Dzięki dodatkowym informacjom i szczegółowo wyjaśnionym pojęciom można pomóc dziecku w nauce. Przewodnik strona po stronie przedstawia wszystkie kluczowe zagadnienia, a dodatkowe zadania pozwalają dzieciom pogłębić wiedzę. Książka zawiera porady techniczne na temat każdego języka omawianego w serii: Logo, Scratcha, Pythona, HTML-a i JavaScriptu, oraz wskazówki, jak radzić sobie z problemami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 76)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002.1-028.27(438) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004-049.8:331-055.2(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Lazarus Heist : from Hollywood to high finance : inside North Korea's global cyber war.
Poznaj Grupę Lazarus, tajemniczy zespół hakerów oskarżanych o pracę na zlecenie państwa północnokoreańskiego. Uważani są za jedną z najskuteczniejszych organizacji przestępczych na świecie – w serii ataków ukradli już prawdopodobnie ponad miliard dolarów. Ich celami są banki centralne, giełdy kryptowalut, hollywoodzkie studia filmowe, a nawet brytyjska służba zdrowia. Korea Północna twierdzi, że oskarżenia stanowią amerykańską próbę zszargania jej wizerunku. W opisanym tutaj szokującym śledztwie dziennikarz Geoff White zbadał, w jaki sposób hakerzy przez lata wykorzystywali najnowocześniejszą technologię, by zuchwale i bezlitośnie atakować swoich bogatszych i potężniejszych przeciwników. Nie chodziło jednak tylko o pieniądze. Grupę Lazarus wykorzystywano do grożenia demokracjom, kneblowania krytyków Korei Północnej i destabilizowania sytuacji na świecie. Od tętniących życiem ulic Dhaki przez wspaniałe studia w Fabryce Snów i rozświetlone kasyna w Makau po tajemniczy dwór dynastyczny w Pjongjangu – oto szokująca historia najbardziej niszczycielskich hakerów na świecie, ich ofiar oraz ludzi, którzy próbowali ich powstrzymać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32(519.3) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roblox to największa istniejąca platforma gamingowa online - zawiera ponad 40 milionów gier i miejsc do zobaczenia. Każdego dnia platformę odwiedza ponad 65 milionów graczy, którzy spędzają w Robloxii niemal 800 milionów godzin. Ta książka to wymarzony kompan na każdą ekspedycję do tego świata! Dzięki zawartym tu wskazówkom w brawurowy sposób uciekniesz z więzienia, uratujesz Ziemię przed katastrofą nuklearną i wygrasz walkę z przerażającymi bestiami najróżniejszych gatunków - od zombie aż po rekiny. Przewodnik wprowadzi cię w arkana gry i najważniejsze obowiązujące w niej zasady. To absolutna podstawa dla fanów Roblox i dla tych, którzy zaczynają dopiero swą przygodę z platformą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793.7 (1 egz.)
(dostępność ok. 16.05.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
(dostępność ok. 06.05.2024)
Książka
W koszyku
ABC komputera / Piotr Wróblewski. - Wydanie 12. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 464 strony : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
Obejmuje zaktualizowaną wersję systemu Windows 10.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.382.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC komputera / Piotr Wróblewski. - Wydanie 11. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 421 stron : ilustracje ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3). Zdobądź certyfikat i stań się kimś, kogo nie ruszy żaden projekt: Opanuj zasady inżynierii wymagań Poznaj artefakty i praktyki dokumentowania Dowiedz się, jakie są praktyki w zakresie opracowywania wymagań Wdróż się w proces i strukturę pracy Zorientuj się, jak w praktyce wygląda zarządzanie wymaganiami Ułatw sobie zadania dzięki narzędziom wspierającym Podejdź do egzaminu próbnego (wewnątrz znajdziesz pytania egzaminacyjne, klucz odpowiedzi i ich uzasadnienia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.47 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystaj analizy biznesowe i sztuczną inteligencję, aby napędzać rozwój przedsiębiorstwa, podnosić wydajność i ulepszać podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki tej praktycznej książce z rzeczywistymi przykładami wykorzystującymi Power BI można poznać najbardziej odpowiednie przypadki użycia AI w rozwiązaniach BI, w tym ulepszone prognozowanie, zautomatyzowaną klasyfikację i zalecenia wspomagane przez AI. Ponadto nauczysz się, jak wydobywać spostrzeżenia z niestrukturalnych źródeł danych, takich jak dokumenty tekstowe lub pliki obrazów. Tobias Zwingmann pomaga profesjonalistom BI, analitykom biznesowym i specjalistom od danych rozpoznać obszary, w których sztuczna inteligencja ma szczególnie istotny wpływ. Dowiedz się, jak wykorzystać popularne platformy AI jako usługi oraz AutoML, aby tworzyć dowody koncepcji klasy korporacyjnej bez pomocy inżynierów oprogramowania lub danetyków [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.67 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Książka
W koszyku
Teleinformatyka dla bezpieczeństwa / Jan Zych. - Wydanie 2 poszerzone - Poznań : FNCE Wydawnictwo, 2019. - 224, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
Aby zrozumieć współczesne problemy bezpieczeństwa, trzeba rozumieć sieciowość, pajęczynę połączeń teleinformatycznych, tworzących ramy współczesnego świata. Teleinformatyka, ingerując niemal w każdy aspekt życia, umożliwia zapanowanie nad częścią rzeczywistości, która nas otacza, wytwarza nowe, ułatwiające życie narzędzia, ale tworzy też nieznane dotad zagrożenia i kreuje problemy, które by nie istniały, gdyby nie było teleinformatyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.7.056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dragon Edukacja)
Niezbędnik młodego entuzjasty Internetu: zbiór bezpiecznych zasad określających normy zachowania w społeczności internetowej. Rodzice i nauczyciele z pewnością często ci powtarzają, że Internet jest niebezpieczny i trzeba uważać. Oczywiście kiwasz głową i dla świętego spokoju przyznajesz im rację, ale czy na pewno umiesz zadbać o swoje bezpieczeństwo? Z tej książki dowiesz się: - dlaczego warto chronić prywatność, - jak radzić sobie z cyberprzemocą, - czym różni się wirus od robaka komputerowego, - co to są flejmy, ciasteczka i mikropłatności. SPIS TREŚCI : I. CYBERBEZPIECZEŃSTWO : 1. Ochrona prywatności ; 2. Kontakty z nieznajomymi ; 3. Strony/treści dla dorosłych ; 4. Cyberprzemoc ; 5. Nadużywanie Internetu ; 6. Wirusy – niebezpieczne strony/maile/pliki ; 7. Zakupy internetowe ; II. NETYKIETA : 1. Co to jest netykieta i dlaczego warto jej przestrzegać? ; 2. Jak pisać? ; 3. Hejt, trollowanie, flejmy ; 4. Zdjęcia w sieci ; 5. Łańcuszki, „żebrolajki”, niespodziewane informacje ; 7. Jak prowadzić własny profil lub fanpage? 8. Prawo autorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny poradnik zawiera szereg wskazówek, które pomogą zrozumieć na czym polega proces tworzenia aplikacji mobilnych krok po kroku, przedstawia inspiracje, technologie i narzędzia, które mogą być przydatne w stworzeniu aplikacji lub gry mobilnej bez konieczności inwestowania dużych pieniędzy. Zyskaj przewagę konkurencyjną, zoptymalizuj koszty i usprawnij komunikację się z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.774 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej