Altkorn Jerzy (1931-2004)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(8)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(2)
Czytelnia Naukowa
(6)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 9
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1648)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(653)
Doyle Arthur Conan
(649)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Popławska Anna (filolog)
(521)
Roberts Nora (1950- )
(518)
Christie Agatha (1890-1976)
(508)
Kochanowski Jan
(505)
Drewnowski Jacek (1974- )
(495)
Cartland Barbara
(490)
Zarawska Patrycja (1970- )
(485)
Steel Danielle (1947- )
(482)
Shakespeare William
(475)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(468)
Dickens Charles
(450)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(431)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(400)
Włodarczyk Barbara
(378)
Prus Bolesław (1847-1912)
(372)
Shakespeare William (1564-1616)
(369)
Twain Mark
(362)
Poe Edgar Allan
(358)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(346)
May Karl
(345)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(321)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(313)
Zimnicka Iwona (1963- )
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(302)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
London Jack
(298)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(295)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
King Stephen (1947- )
(287)
Dönges Günter
(286)
Boy-Żeleński Tadeusz
(285)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(281)
Disney Walt (1901-1966)
(281)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(265)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Fabianowska Małgorzata
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Coben Harlan (1962- )
(257)
Szulc Andrzej
(253)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(252)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(251)
Marciniakówna Anna
(247)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(243)
Mickiewicz Adam
(242)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Webb Holly
(233)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Tuwim Julian (1894-1953)
(230)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Balzac Honoré de
(220)
Gawryluk Barbara (1957- )
(219)
Szal Marek
(218)
Ochab Janusz (1971- )
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(214)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(213)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(212)
Rzehak Wojciech
(212)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(9)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(11)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Znaki towarowe
(2)
Ekonomia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Encyklopedia
(1)
Podręczniki
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(03) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wydanie 1 dodruk - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995 (Łódź : DWN). - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykr. ; 21 cm.
Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.4 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
ISBN:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 4 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; autorzy J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione poszerzone - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 strony : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13(075.8) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339(075.8) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194, [2] strony : rysunki, 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację i wymianę. [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Druga część książki wydanej w 1996 roku prezentuje i szeroko charakteryzuje metodę analizy przypadków (case study method) - jednej z podstawowych, aktywnych form edukacji na poziomie szkół wyższych. Jej zaletą jest całościowe podejście do problematyki przedsiębiorstwa, ułatwiające integrację wiedzy studenta nabytej na wykładach z różnych przedmiotów. Praca jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz kadry kierowniczej różnych szczebli. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej