Znaki towarowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Czytelnia Naukowa
(11)
Filia nr 1
(1)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Szwaja Janusz (1934- )
(2)
Halaba Małgorzata
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Kall Jacek
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Makaruk Katarzyna
(1)
Matlak Andrzej (1965- )
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Skubisz Ryszard (1950- )
(1)
Stanisławska-Kloc Sybilla
(1)
Ucherek Marzena ( -2012)
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Kobieta
(4049)
Przyjaźń
(3299)
Rodzina
(2817)
Miłość
(2775)
Literatura polska
(1997)
Znaki towarowe
(-)
Tajemnica
(1951)
Nastolatki
(1768)
Śledztwo i dochodzenie
(1767)
Zabójstwo
(1606)
II wojna światowa (1939-1945)
(1567)
Język angielski
(1555)
Relacje międzyludzkie
(1552)
Historia
(1305)
Magia
(1282)
Dzieci
(1273)
Rodzeństwo
(1125)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1067)
Zwierzęta
(1058)
Relacja romantyczna
(1049)
Życie codzienne
(1018)
Żydzi
(1014)
Małżeństwo
(971)
Pisarze polscy
(933)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(822)
Uczucia
(814)
Ludzie a zwierzęta
(790)
Pamiętniki polskie
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(783)
Wojna 1939-1945 r.
(759)
Kultura
(755)
Wakacje
(742)
Chłopcy
(740)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(689)
Uprowadzenie
(681)
Psy
(666)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(641)
Arystokracja
(629)
Polityka
(613)
Samotność
(609)
Zakochanie
(599)
Sztuka
(586)
Dziennikarze
(573)
Matki i córki
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(530)
Śmierć
(522)
Koty
(515)
Politycy
(514)
Poszukiwania zaginionych
(514)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Dojrzewanie
(502)
Wybory życiowe
(502)
Zemsta
(482)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(472)
Lekarze
(469)
Publicystyka polska
(469)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Zdrada
(437)
Ojcowie i córki
(435)
Pisarze
(434)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Chrześcijaństwo
(408)
Mężczyzna
(408)
Dziadkowie i wnuki
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(402)
Katolicyzm
(397)
Obyczaje i zwyczaje
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(391)
Szkoły
(384)
Wojna
(376)
Władza
(370)
Marzenia
(369)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(343)
Matura
(341)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Księgi pamiątkowe
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194, [2] strony : rysunki, 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację i wymianę. [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunku towaroznawstwa a także dla studentów innych kierunków studiów ekonomicznych oraz pracowników sfery gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.6 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.77 [Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.77(438) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Prawo znaków towarowych : komentarz / Ryszard Skubisz. - Wydanie 2 zmienione i rozrzerz Stan prawny na dzień 1 września 1997 r. - Warszawa : Wydaw. Prawnicze, 1997. - 357, [1] strona : 1 faks. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.77 [Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 [Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 248 stron : ilustracje ; 21 cm.
Na s. red. błędny ISBN.
Książka przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów.
Marka jest strategicznym zasobem przedsiębiorstwa, a więc zarządzanie marką w sposób bezpośredni przekłada się na wyniki finansowe i tym samym na wartość przedsiębiorstwa. W książce Autor omawia miejsce i rolę marki w gospodarce rynkowej, wyjaśnia pojęcie kapitału marki oraz proces budowy tego kapitału, prezentuje udział marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, rozważa finansowe i marketingowe miary kapitału marki, a także przedstawia strategie zarządzania marką, prowadzące do uzyskania i utrzymania przewagi konkurencyjnej opartej na marce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.77 [Magazyn] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej