Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(150)
Forma i typ
Książki
(147)
Publikacje dydaktyczne
(41)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje fachowe
(36)
Publikacje popularnonaukowe
(34)
Publikacje naukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Audiobooki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(127)
nieokreślona
(23)
wypożyczone
(15)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(8)
Dział Książki Obcojęzycznej
(1)
Centrum Wiedzy o Tarnowie i Regionie
(8)
Dział Terenowy
(21)
Czytelnia Naukowa
(26)
Filia nr 1
(40)
Filia nr 2
(20)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 8
(8)
Filia nr 9
(4)
Filia nr 12
(4)
Filia nr 13
(12)
Filia nr 17
(6)
Filia nr 18
(2)
Autor
Garliński Wiktor
(4)
Kietzman Krzysztof
(4)
De Kock Elbrie
(3)
Gardner Tracy (1972- )
(3)
Grębosz Jerzy
(3)
Wainewright Max
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Born Günter (1955- )
(2)
Chavez Conrad
(2)
Dec Zdzisław
(2)
Figus Valentina
(2)
Gmiterek Grzegorz
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Henson Mike
(2)
Irzykowski Jarosław
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kids Coder
(2)
Konieczny Robert
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Miś Bogdan (1936- )
(2)
Nahotko Marek
(2)
Ogrocka Angelika
(2)
Osetek Sylwia
(2)
Piwko Łukasz
(2)
Pytel Krzysztof (informatyk)
(2)
Simon William L. (1930- )
(2)
Strąkow Michał
(2)
Szpor Grażyna
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Włodarz Marek
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Świerczyński Marek
(2)
Aarseth Espen J. (1965- )
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Allain Alex
(1)
Aniserowicz Maciej
(1)
Badari Marcelo
(1)
Balcerzak Piotr Marek
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bergin Mark (1961- )
(1)
Beśka Katarzyna
(1)
Białecki Marcin R
(1)
Białek Maciej (prawo)
(1)
Biniek Zenon (1948- )
(1)
Blevins Tyler (1991- )
(1)
Blicharski Marcin
(1)
Bolder Joe
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borek Marcin (prawo)
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Brett Anna
(1)
Broma Paulina
(1)
Bromage Fran
(1)
Broniak Marcin
(1)
Brzeziński Wojciech (1980- )
(1)
Burlinson James
(1)
Błaszczyk Beata (tłumacz)
(1)
Cadenhead Rogers
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Collins Barry
(1)
Cordner Theo
(1)
Crowder David A. (1954- )
(1)
Crowder Philip
(1)
Cwynar Klaudyna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Delaney Joseph (1945- )
(1)
Dobbs Darris
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dobrzeniecki Karol
(1)
Domka Przemysław
(1)
Drake Joshua J
(1)
Duckett Jon
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dulak Dawid
(1)
Durbajło Piotr
(1)
Dygaszewicz Klara
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Elliot Jay
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Enoka Seth
(1)
Farbaniec Dawid
(1)
Farwell Nick
(1)
Faulkner Andrew
(1)
Feuerstein Steven
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Fleming Bill (1969- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frier Sarah
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gadzała Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(127)
1989-2000
(9)
1901-2000
(8)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(150)
Język
polski
(148)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(27)
Dzieci
(20)
6-8 lat
(18)
Młodzież
(14)
14-17 lat
(13)
0-5 lat
(5)
Programiści
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Technikum
(4)
Rodzice
(3)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Niewidomi
(2)
Prawnicy
(2)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
Dorośli
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Niedowidzący
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(14)
Literatura polska
(12)
Literatura angielska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Internet
(29)
Programowanie (informatyka)
(16)
Cyberprzestępczość
(13)
Komputery
(12)
Media społecznościowe
(10)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(9)
Informatyka
(9)
C++ (język programowania)
(7)
Minecraft
(7)
Komputeryzacja
(6)
Bibliotekarstwo
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Sztuczna inteligencja
(5)
Aplikacja mobilna
(4)
Biblioteki cyfrowe
(4)
Gry komputerowe
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Obsługa i eksploatacja
(4)
Programiści
(4)
Programy graficzne
(4)
Programy komputerowe
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Strony WWW
(4)
Zarządzanie
(4)
Big data
(3)
Business Intelligence
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Cyberterroryzm
(3)
Google
(3)
HTML
(3)
Informatyzacja
(3)
Marketing
(3)
Popularyzacja wiedzy
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Systemy operacyjne
(3)
Wyszukiwanie informacji
(3)
Algorytmy
(2)
Animacja komputerowa
(2)
Aspiracje zawodowe
(2)
Automatyka
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Biblioteki
(2)
DOS
(2)
Digitalizacja
(2)
Dzieci
(2)
Fortnite (gra komputerowa)
(2)
Google LLC
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Hakerzy
(2)
Informatycy
(2)
Instagram
(2)
Internauci
(2)
Inwigilacja
(2)
Języki programowania
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
MARC (format danych)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Matematyka
(2)
Nastolatki
(2)
Netykieta
(2)
Norton Commander
(2)
Ochrona danych
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Opis bibliograficzny
(2)
Photoshop
(2)
Pokémon (postać fikcyjna)
(2)
Pokémon Go
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Portale internetowe
(2)
Prawo komputerowe
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Savoir-vivre
(2)
Scratch
(2)
Sporty wirtualne
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sprzęt komputerowy
(2)
Szpiegostwo
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Usługi informacyjne
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Windows
(2)
Wojna cybernetyczna
(2)
Wybór zawodu
(2)
Zabezpieczenia komputerowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agenci CIA
(1)
Analiza danych
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Apple Inc
(1)
Archiwa
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(13)
1989-2000
(10)
1945-1989
(9)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Korea Północna
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(42)
Podręcznik
(37)
Opracowanie
(23)
Publikacja bogato ilustrowana
(20)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(13)
Gry komputerowe
(11)
Podręczniki
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Publikacje dla dzieci
(5)
Reportaż
(5)
Monografia
(4)
Publicystyka
(4)
Esej
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Broszura
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry miejskie
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Antologia
(1)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Instrukcja
(1)
Komiks
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powiastka filozoficzna
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Quizy
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5862)
Edukacja i pedagogika
(2955)
Literaturoznawstwo
(2658)
Kultura i sztuka
(1161)
Socjologia i społeczeństwo
(1022)
Informatyka i technologie informacyjne
(150)
Medycyna i zdrowie
(1016)
Psychologia
(927)
Religia i duchowość
(888)
Językoznawstwo
(845)
Podróże i turystyka
(788)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(711)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(691)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(613)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(492)
Hobby i czas wolny
(461)
Biologia
(449)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(435)
Rozwój osobisty
(384)
Geografia i nauki o Ziemi
(324)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(319)
Kulinaria
(315)
Kultura fizyczna i sport
(306)
Etnologia i antropologia kulturowa
(293)
Architektura i budownictwo
(230)
Styl życia, moda i uroda
(218)
Filozofia i etyka
(199)
Zarządzanie i marketing
(142)
Fizyka i astronomia
(137)
Nauka i badania
(124)
Inżynieria i technika
(115)
Media i komunikacja społeczna
(110)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(105)
Ochrona środowiska
(85)
Transport i logistyka
(73)
Rolnictwo i leśnictwo
(65)
Dom i ogród
(63)
Archeologia
(56)
Praca, kariera, pieniądze
(56)
Matematyka
(47)
Chemia
(46)
Varia
(5)
Histori
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Klultura fizyczna i sport
(1)
150 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(To, o czym dorośli Ci nie mówią / Boguś Janiszewski ; t. 5)
Kolejna książka duetu autorskiego Boguś Janiszewski - Max Skorwider z serii To, o czym dorośli Ci nie mówią. Dzięki tej książce nie nauczysz się pisać algorytmów ani kodować, ale dowiesz się, co to jest sztuczna inteligencja, skąd wziął się pomysł tworzenia myślących maszyn, ile one potrafią dziś, a ile będą potrafiły wkrótce. I czy należy się tego obawiać. Odkryjesz też, jak myśli i jak uczy się komputer i czy sztuczna inteligencja jest lepsza od ludzkiej? Wyrusz w fascynującą podróż po świecie nowych technologii i sprawdź, jak wkrótce będzie wyglądała nasza rzeczywistość. Dla fanów smartfonów, komputerów i robotów od 9 do 113 lat! Co wiedzą o nas aplikacje? W czym jesteśmy jeszcze lepsi od robotów? Czy roboty mogą nauczyć się za bardzo? Czy da się nas wymienić na nowszy model? Kto lepiej kłamie – maszyny czy ludzie? Czym się zajmiemy, gdy maszyny będą już robić za nas wszystko? Co z nami zrobi superinteligencja? Uważaj na swój cyfrowy ślad!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.8(02.053.2) Poz.III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 181)
Tytuł równoległy: Digital archiving : long-term preservation of scientific scholarly and cultural heritage.
Wbrew popularnym przekonaniom o doskonałości i niezawodności nowoczesnej technologii cyfrowej, nie zapewnia ona trwałości zapisu danych, informacji i wiedzy. Coraz poważniejsze staje się zatem zagrożenie utratą znacznych zasobów nauki i kultury, których cyfrowy zapis nie jest poddawany odpowiednim zabiegom archiwizacyjnym. Świadomość tego poważnego problemu nie jest jeszcze powszechna, ale dyskusje o jego rozwiązaniach wśród specjalistów toczą się już od dłuższego czasu, a w wielu krajach już wypracowano i na szeroką skalę wdrożono skuteczne metody trwałej ochrony cyfrowych zasobów, określanej mianem archiwizacji cyfrowej. Jednak w Polsce kwestie te ciągle nie zostały systemowo i efektywnie rozwiązane, a im większe stają się cyfrowe zasoby nauki i kultury, tym bardziej niepokoi brak takich rozwiązań. (…) Książka Anety Januszko-Szakiel dotyczy więc zagadnienia złożonego i wielkiej wagi, które wymaga pilnych rozstrzygnięć w skali zarówno ogólnokrajowej, jak i na szczeblach lokalnych. Szczególnie cenne jest to, że Autorka podjęła w tej książce udaną próbę całościowego spojrzenia na problematykę archiwistyki cyfrowej, obejmując nim zarówno dostępne metody, narzędzia techniczne, modele organizacyjne i uwarunkowania prawne, jak i rozpoznane w innych krajach skuteczne praktyki i modele działań, obecną sytuację w Polsce oraz własną propozycję dostosowanych do niej rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 930.25(438) [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo systemu Linux w praktyce : receptury/ Tajinder Kalsi ; tłumaczenie Grzegorz Kowalczyk. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 408 stron : ilustracje ; 24 cm.
Sięgnij po tę książkę, jeśli jesteś odpowiedzialny za bezpieczeństwo systemu linuksowego. Zawarto tu szereg wskazówek dotyczących konfiguracji jądra, bezpieczeństwa systemu plików i sieci oraz różnych narzędzi usprawniających administrowanie systemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Adobe InDesign CS2/CS2PL : oficjalny podręcznik / [tłumaczenie Marcin Karbowski]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 486 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Na stronie tytułowej i okładce : Książka w kolorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.42 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wyjątkowe starożytne i nowoczesne budowle z całego świata. Przeniesione z rzeczywistości lub z kreatywnej wyobraźni graczy, konstruowane były blok po bloku. Można wśród nich znaleźć wiele perełek: od opartej na badaniach archeologów rekonstrukcji piramid z Gizy po perfekcyjną kopię kosmicznego wahadłowca. Ikony świata architektury, takie jak Tadż Mahal czy Bazylika św. Piotra, prezentowane są tutaj zaraz obok fantastycznego skrzyżowania katedry z czołgiem i wspaniałych statków niesionych na grzbietach delfinów. Jesteś gotów zobaczyć to na własne oczy? Sprawdź jak łatwe może być budowanie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hejt – mowa nienawiści – jest zjawiskiem powszechnym i nie tylko wirtualnym – szczególnie mocno dotyka dorastającą młodzież. Jak rozpoznać, że pojawił się on w życiu twojego dziecka? Czy jest ono sprawcą, czy ofiarą? Jak możesz mu pomóc jako rodzic? Niniejszy poradnik kompleksowo opisuje zjawisko hejtu i jego destrukcyjny wpływ na młodego człowieka, jednocześnie podając zbiór narzędzi do zwalczenia problemu. /Nota wydawnicza/
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364.634 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla dzieci : zaprogramuj gry wideo ze scratchem.
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(0.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla dzieci : zaprogramuj animacje ze scratchem.
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na animowanie gier Scratcha - linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(0.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla prawników, nauczycieli, wychowawców, socjologów, medioznawców, pedagogów, osób zarządzających jednostkami edukacyjnymi, szpitali psychiatrycznych - szczególnie dziecięcych, a także szeroko pojętych służb pomocowych - pracowników policji, izb dziecka, służby więziennej, lekarzy, pracowników straży pożarnej, rodziców.
Prezentowana publikacja posiada charakter interdyscyplinarny. Jej Autorami są specjaliści w zakresie prawa kryminologii oraz pedagogiki i resocjalizacji, na co dzień w swoich badaniach i działaniach zawodowych podejmujący m.in. temat ochrony praw dziecka. Redaktorami naukowymi są eksperci w zakresie psychologii, psychoterapii oraz socjologii prawa, pracujący jako terapeuci, badacze, biegli sądowi oraz urzędnicy państwowi. Specjalizują się oni w temacie prewencji, edukacji oraz ochrony małoletnich przed przemocą, w tym przemocą seksualną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343.54 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi m.in.: - zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet jak również netizenów, - zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 05.06.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Docent pięć procent i... Szalona historia komputerów / Marcin Kozioł. - Warszawa : Prószyński Media, 2017. - 159, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Bohater książki „Szalona historia komputerów”, Docent Pięć Procent zabierze dzieci w podróż w czasie. Uczestnicy poznają pierwsze komputery oraz będą mogli rozłożyć na części komputer ośmiobitowy. Zagrają na ośmiobitowcach w dawne gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co zrobić, by nie zagubić się w sieci, i w jaki sposób zadbać, by kultura przez nasze zachowanie nie dała nura? Podpowiedzą wam to Tosia i Kuba (oraz pewien domowy... dinozaur), którzy na swojej skórze przekonali się, jak się kończą historie z dzwoniącym telefonem w kinie czy nielegalnym ściąganiem filmów z sieci. Oni wiedzą już, jak poradzić sobie z hejterami i że internetowe znajomości należy zawierać bardzo ostrożnie. Dzięki tej książce dowiesz się: dlaczego w sieci należy chronić swoje dane osobowe, kiedy nie wypada pisać esemesów i rozmawiać przez telefon, dlaczego do sieci nie wrzuca się zdjęć innych osób bez pytania, że hejt jest niedopuszczalny. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Automatyka, robotyka i przetwarzanie informacji / redakcja naukowa Piotr Kulczycki, Józef Korbicz, Janusz Kacprzyk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - XXIV, 768 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Monografie / Komitet Automatyki i Robotyki Polskiej Akademii Nauk, ISSN 1640-8969 ; nr 23)
Dla studentów oraz doktorantów uczelni technicznych na kierunkach: automatyka i robotyka, mechatronika, informatyka stosowana, elektrotechnika, elektronika, telekomunikacja, zainteresuje również pracowników naukowych i inżynierów-praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 007.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej